Bowmo

Salmer i kirken

8 indlæg i dette emne

Nu kan jeg sådan se at det generelle vist er 4 salmer... Jeg har egentlig kun lyst til at der skal synges 3 - tror i det kan lade sige gøre? Eller er det bare 4 og sådan er det? er det individuelt hvad præsterne synes og skal de høre på en hvis man kun ønsker 3? arrrrgh det begynder at være tæt på nu og vi har ikke snakket med præsten endnu :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror måske det er forskelligt fra kirke til kirke og præst til præst. Vi skal synge 4 og præsten sagde 3 eller 4. Ved dog ikke om de 3 kom sig af at hun jo godt vidste at jeg har arrangeret en sangerinde til kirken. Men vi valgte 4, så der bliver sangerinde efterfulgt af en salme.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fandt lige denne her tråd - som egentlig svarer på mit spørgsmål bare omvendt....

Mit problem er, at jeg synes at den halve time vielsen typiske varer er alt for kort og at der findes så mange smukke salmer som jeg gerne vil have spillet/sunget. Så jeg har meget mere lyst til MERE end fire salmer som vist er maximum sådan en dag.... lidt øv....

Hilsner til jer alle

Connie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Fandt lige denne her tråd - som egentlig svarer på mit spørgsmål bare omvendt....

Mit problem er, at jeg synes at den halve time vielsen typiske varer er alt for kort og at der findes så mange smukke salmer som jeg gerne vil have spillet/sunget. Så jeg har meget mere lyst til MERE end fire salmer som vist er maximum sådan en dag.... lidt øv....

Hilsner til jer alle

Connie

....Med mindre man liiige sniger en barnedåb med oveni - så bliver det til 6 salmer :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer