betina23

søger penneveninder/veninder/vennepar

3 indlæg i dette emne

ja som overskriften siger, så er det nok et dumt emne at oprette her inde, men nu prøver jeg alligevel.

Jeg søger nogle penneveninder/veninder/vennepar i det nordjyske (gerne i Aalborg eller nord for Aalborg, da vi bor ved Hjørring).

Jeg er 26 år, bor i hus sammen med min forlovede på 27 og vores datter på 2½. Jeg flyttede fra det midtjyske og her op i november 2004, men synes desværre ikke det er så nemt at finde venner her oppe som jeg havde regnet med.

Jeg er uddanent social- og sundhedshjælper og fysiurgisk massør og arbejder pt som personlig hjælper.

Vi kan godt lide at gå til koncerter, i biografen, på café, ud at spise. I det hele taget hygge med venner og familie. Vi er ikke dem der gider rende i byen på diskoteker. Så hellere sidde og hygge der hjemme med nogle venner. Elsker at være i svømmehallen osv med vores datter.

Hvis du/I kunne tænke jer at lære os bedre at kende, så vil det være supert...

send mig en mp her eller mail mig på bb-pedersen(snabela)hotmail.com

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

For ikke så lang tid siden blev der hængt nogen flyers op i vores lokal område om www.spis-sammen.dk.

Jeg synes helt sikkert det er en side der er værd at kigge på, hvis du kunne være interesseret i at se om der er nogen madklubber i nærheden eller hvsi du selv vil danne en.

Knus og pøj pøj med det

ViTo

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer