Sign in to follow this  
Followers 0
farmer

De første tanker om min alternative tale..

5 posts in this topic

Først skal det lige siges at jeg ikke på nogen måde har lyst til selv at Holde en tale, men alligevel føler jeg for at "sige" et par ord til min elskede på dagen!!

Min ide´går i al sin enkelthed ud på at skrive en tale i Jeg-form og så få min kommende til aelv at fremføre den!!

Min kæreste er en rigtig taler, med en selvtillid og et ego så stort, at det fortjener at blive gjort lidt grin med.. :cheerleader3:

Ideén er at jeg rejser mig op (for jeg kan sagtens sige noget, det er det kliche´ romantiske jeg står af på).. og sige noget i stil med:

Kære skat!! Jeg har jo lovet dig hverken at synge eller holde tale..

MEN, her op til i dag, har jeg sådan gået og tænkt på - folk siger SÅ meget pænt om brudeparret osv. på sådan en dag, og så var det det slog mig - Gad vide om det var nogen der havde noget pænt at sige om dig skat?? altså sådan virkelig pænt og dybfølt?? EJ - jeg var sku´ikke helt overbevist!! så jeg blev enig med mig selv om at jeg hellere måtte sikre mig at der var i hvert fald én der sagde lidt om dig!!

MEN hvem skulle det så lige være?? Altså det skule jo være en der virkelig holder af dig, én der måske ligefrem elsker dig næsten lige så højt og som jeg gør, og som ser et stort lys i dig!!

Og hvem andre kunne jeg så finde end... DIG SELV???? så skat, jeg syntes du skal rejse dig og sige noget pænt om dig selv... det har du sådan fortjent!!

Og her overækker jeg ham så talen..

Som lyder noget i stil med:

Gitte - du elsker mig jo rigtig højt og det kan jeg sagtens forstå, for jeg er jo osv. osv.

Talen skal være sjov, men også sige noget om hvorfor jeg elsker ham så højt og hvad han betyder for mig i hverdagen..

Had syntes I?? kan jeg være det bekendt??

0

Annonce ♥

Det er da en ret god ide :cheerleader3: Hvis alle ved, at han selv elsker at holde tale, er det da også lidt sjovt på den måde :heart:

Han ved det ikke før han får talen i hånden på dagen vel?

For så er overraskelsen jo også sjov i sig selv, og det er tydeligt, at det ikke er hans ide :17:

0

Jeg synes det er en hammerfed ide :cheerleader3: hvis du virkelig tror, at han vil synes at det er sjovt og at han kan gennemføre det, så skal du gøre det.

Held og lykke med det :heart:

0

Genial ide især når du ved at han er okay med at holde tale. Det vigtige er nok at den ikke må blive FOR pjattet, men at du også får noget af det vigtige og seriøse med. Men ideen er sgu go.

0

Annonce ♥

Alle tiders idé

Glæder mig til at høre hvordan det blev modtaget :cheerleader3:

Knus

0