Posted July 31, 2009 · Report post nej hvor er det bare en super smuk kjole, og hvor ser du bare godt ud Det der med de kvittede smøger kan altså ikke ses overhovedet. Du er bare super flot. Og enig... den med drivhusefftekten er bare god... Vh Mona 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 31, 2009 · Report post nej hvor er det bare en super smuk kjole, og hvor ser du bare godt ud Det der med de kvittede smøger kan altså ikke ses overhovedet. Du er bare super flot. Og enig... den med drivhusefftekten er bare god... Vh Mona De kvittede smøger kan desværre ses i real life jeg har taget knap ti kilo på siden jeg holdte, men var forberedt på at det ville ske, så tager det ikke som verdens undergang. Jeg var til læge i sidste uge og blodprøven viste at mit stofskifte er røget helt i vasken, hun kunne godt hjælpe mig, men da vi arbejder på at producere baby, ville hun lige så gerne vente og hjælpe mig bagefter. det passer nu også mig fint.. håber altså virkelig at det med den globale opvarmning bliver bedre når kjolen er lagt op... det siger skrædderen hvertfald, så krydser alt hvad jeg har 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 31, 2009 · Report post Den sidder simpelthen så smukt på dig! Er godt nok også nervøs for varmen under min kjole. Jeg sveder desværre meget af natur og det er bare alle steder. Specielt ses det i mit ansigt hvor det pipler frem - tror vist jeg skal tage bad i anti perspirent et par dage op til ...hehe Det var da godt nok trels med sådan en svigermor! Jeg ved slet ikke hvad jeg ville have gjort hvis der var nogen der blandede sig sådan!!!!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 31, 2009 · Report post Jeg vil forsøge at køre den bedste primadonna stil og bevæge mig mindst muligt!! så kommer varmen måske ikke.. Bare sidde på min trone og vinke til folket ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 31, 2009 · Report post Så er hvedebrødsdagene booket vi var i syv sind om vi skulle på bryllupsrejse eller ej. For det første var der det med økonomien og for det andet er min kæreste desværre ikke typen der er tosset med at komme for langt væk for længe... så vi havde egentlig nok set at vi ikke skulle afsted. MEN SÅ!!!! fik jeg jo et fantastisk tilbud!! 2 overnatninger 2 morgenmad 1 lækker picninc kurv 1 tre retters aften menu efter kokkens valg i alt 1.575 kr. pr. person... HAPS sagde det lige!!!! så nu skal vi på hvedebrødsdage fra tirsdag d 1 september til torsdag d 3 på Hindsgavl slot i Middelfart................ Wuup Wuup!!! [/b] 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 31, 2009 · Report post Så er hvedebrødsdagene booket vi var i syv sind om vi skulle på bryllupsrejse eller ej. For det første var der det med økonomien og for det andet er min kæreste desværre ikke typen der er tosset med at komme for langt væk for længe... så vi havde egentlig nok set at vi ikke skulle afsted. MEN SÅ!!!! fik jeg jo et fantastisk tilbud!! 2 overnatninger 2 morgenmad 1 lækker picninc kurv 1 tre retters aften menu efter kokkens valg i alt 1.575 kr. pr. person... HAPS sagde det lige!!!! så nu skal vi på hvedebrødsdage fra tirsdag d 1 september til torsdag d 3 på Hindsgavl slot i Middelfart................ Wuup Wuup!!! [/b] Hold da op hvor det bare lyder lækkert! Jeg tror i bliver glade for beslutningen om et par dage kun i hinandens selskab efter den store dag. Vi har valgt en lignende løsning bare på Læsø ;) Når nu økonomien ikke rækker til 3 uger på en bounty ø 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 31, 2009 · Report post Så er hvedebrødsdagene booket vi var i syv sind om vi skulle på bryllupsrejse eller ej. For det første var der det med økonomien og for det andet er min kæreste desværre ikke typen der er tosset med at komme for langt væk for længe... så vi havde egentlig nok set at vi ikke skulle afsted. MEN SÅ!!!! fik jeg jo et fantastisk tilbud!! 2 overnatninger 2 morgenmad 1 lækker picninc kurv 1 tre retters aften menu efter kokkens valg i alt 1.575 kr. pr. person... HAPS sagde det lige!!!! så nu skal vi på hvedebrødsdage fra tirsdag d 1 september til torsdag d 3 på Hindsgavl slot i Middelfart................ Wuup Wuup!!! [/b] Hold da op hvor det bare lyder lækkert! Jeg tror i bliver glade for beslutningen om et par dage kun i hinandens selskab efter den store dag. Vi har valgt en lignende løsning bare på Læsø ;) Når nu økonomien ikke rækker til 3 uger på en bounty ø Havde ellers også været inde og tjekke om en af de Caribiske øer var ledige men det passede ikke lige i kalenderen.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 1, 2009 · Report post Hold op en flot kjole 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 1, 2009 · Report post Hold op en flot kjole tusind tak :-) er også selv ret pjattet med den 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 1, 2009 · Report post lækker sild der i kjolen du bliver en smuk brud, LIGE OOM LIDT!!!!! knus Sanne 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 2, 2009 · Report post Var ude og feste med vennerne i går og opfangede lidt af en samtale min veninde havde med en anden.... så tror sku vi bliver poltet på lørdag :-) glæder mig til at se hvad de finder på 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 2, 2009 · Report post så har dankort været på overarbejde!!!! Flasher lige indkøb smykker fra Pilgrim.. ved ikke med kæden men den er købt på udsalg så gør ikke noget hvis den ikke bliver brugt 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 2, 2009 · Report post Gemalens tights 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 2, 2009 · Report post gemalens strømper 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 2, 2009 · Report post min morgengave til gemalen :-) Solar armbåndsur med personlig gravering bagpå 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 2, 2009 · Report post mine hipsters i silke.. der skal dog sys skrift bagpå "Fru Schmücker Søndergaard" 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 2, 2009 · Report post cool indkøb, Vivian - osse selvom dankortet fik lidt ondt i hovedet 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 2, 2009 · Report post cool indkøb, Vivian - osse selvom dankortet fik lidt ondt i hovedet tak :-) Men tror nok at kortet kan tåle lidt mere vil ud og købe ting til toiletkurve imorgen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 2, 2009 · Report post Rigtig lækre indkøb - og super fede sokker! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 3, 2009 · Report post Rigtig lækre indkøb - og super fede sokker! Var også lidt spændt på at se om han ville tage dem på, for de vil jo kunne ses i kirken! men han syntes faktisk at det var lidt sjovt 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 3, 2009 · Report post Så er hvedebrødsdagene booket vi var i syv sind om vi skulle på bryllupsrejse eller ej. For det første var der det med økonomien og for det andet er min kæreste desværre ikke typen der er tosset med at komme for langt væk for længe... så vi havde egentlig nok set at vi ikke skulle afsted. MEN SÅ!!!! fik jeg jo et fantastisk tilbud!! 2 overnatninger 2 morgenmad 1 lækker picninc kurv 1 tre retters aften menu efter kokkens valg i alt 1.575 kr. pr. person... HAPS sagde det lige!!!! så nu skal vi på hvedebrødsdage fra tirsdag d 1 september til torsdag d 3 på Hindsgavl slot i Middelfart................ Wuup Wuup!!! [/b] Perfekt sted til honeymoon. Der skal vi evt. hen hele familien, men det er også vores familienavn. Super smuk kjole, du har valgt 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 5, 2009 · Report post Har vist aldrig været her forbi... Jeg er tosset med frieriet. Nede på jorden og lige fra hjertet - skønt 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 5, 2009 (edited) · Report post Så kom min kommendes Hulk underhylere hjem og blondinen(mig) havde selvfølgelig bestilt dem et nummer for stort!!! så nu skal jeg have fat i et nyt par, krydser fingre for at jeg når at få dem! Nu var det jo så at jeg kom til at fundere lidt.... om jeg så ikke skulle trække i de Hulker vi har herhjemme, så vi har matchende undertøj??? De vil ikke kunne ses gennem kjolen... Snytes selv det kunne være lidt hyl og ved at Rene vil falde om af grin når han opdager det..... Edited August 5, 2009 by Vivian Schmücker 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 7, 2009 · Report post Så har jeg lige brugt to timer hos min trykker og han er nu klar til at lave bordkort, Menukort samt brodere monogram på lommetørklæder + brodere "fru Schmücker Søndergaard" bag på mine hipsters!! Han ville sende det endelige udkast til mig mandag 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 7, 2009 · Report post Så har jeg lige brugt to timer hos min trykker og han er nu klar til at lave bordkort, Menukort samt brodere monogram på lommetørklæder + brodere "fru Schmücker Søndergaard" bag på mine hipsters!!Han ville sende det endelige udkast til mig mandag Uh, det bliver spændende at se tryksagerne! Synes også det kunne være skægt med matchende "benklæder", tror jeg ville kunne gå og små-fnise ved tanken i løbet af dagen (Når man ikke lige var optaget af at være brud selvfølgelig ) Så go for it! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites