Posted August 23, 2009 · Report post 1) Fantastisk kjole! 2) Fredag eftermiddag. Hvad siger budgettet? Er det ikke fredag eftermiddag du burde forkæle dig selv med en massage, en tur på cafe, en mani/pedi eller et eller andet lux, der bare er for dig, når nu de andre har fået planlagt efter noget andet? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 23, 2009 · Report post Papir arbejder Bordkort Bordkort på hjerteholdere af guld 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 23, 2009 · Report post Glose up af bordkort... Tag nota... krummelurerne på kortene er alle en lille del af vores monogram! og hvis du samler seks bordkort korrekt, kan du samle et helt monogram... syntes selv det ser lidt cool ud.. hmm.. måske lidt træls billede menukort her kan man se hele monogrammet 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 23, 2009 · Report post Det var vist det for nu.... Mangler gæstebogen ... kan ikke finde ud af om jeg skal lave en indledning eller ej... Så mangler jeg par-liste til fotografen Det var vist det.. Men skal også aflevere det hele imorgen på kroen, da jeg skal i skole.. så kan min kommende og jeg måske slappe af i aften og hygge os hehe 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 23, 2009 · Report post 1) Fantastisk kjole! 2) Fredag eftermiddag. Hvad siger budgettet? Er det ikke fredag eftermiddag du burde forkæle dig selv med en massage, en tur på cafe, en mani/pedi eller et eller andet lux, der bare er for dig, når nu de andre har fået planlagt efter noget andet? fredag kl 14.00 står den på manicure sammen med en kollega så tror måske bare at jeg kører hjem og hygger med min kommende indtil han smutter og så vil jeg tage ned til min søster (selvom hun ikke er hjemme) og så hygge med mine nevøer på 1 og 4 år. Tror min svoger vil sætte pris på det... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 23, 2009 · Report post så tror måske bare at jeg kører hjem og hygger med min kommende indtil han smutter og så vil jeg tage ned til min søster (selvom hun ikke er hjemme) og så hygge med mine nevøer på 1 og 4 år. Tror min svoger vil sætte pris på det... Og der er intet som lopper, til at tage tankerne fra det forestående!!! Lyder som en god plan for dagen, trods alt! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 23, 2009 · Report post kære Vivian Jeg kan sagtens forstå díne frustrationer over at føle dig overladt til dig selv, når du nu havde håbet på noget andet... Jeg håber at du kommer til at hygge dig med børnene på fredag eller finder på noget andet til din søster kommer hjem..... Håber hun kommer tidligt. Glæder mig til at hører om det hele.... Tænker på dig. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 23, 2009 · Report post kære VivianJeg kan sagtens forstå díne frustrationer over at føle dig overladt til dig selv, når du nu havde håbet på noget andet... Jeg håber at du kommer til at hygge dig med børnene på fredag eller finder på noget andet til din søster kommer hjem..... Håber hun kommer tidligt. Glæder mig til at hører om det hele.... Tænker på dig. Tak for tanken... tror også bare lige at jeg skal forlige mig med at tingene ikke går som jeg vil have det.. man er vel lidt af en kontrolfreak 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 23, 2009 · Report post ja jeg kender det kun alt for godt..... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 25, 2009 · Report post 4 dage tilbage Status: mangler: Aflevere chokolade på kroen Ordnet fusser - idag kl 12.00 Ordnet Negle - fredag kl 14.00 Hente min kommendes skjorte handle ind til "sidste" middag med min kommende i aften pakke taske til Kursus - tager afsted imorgen til Grenå Hente pc på arbejde sy knap i kjolen - én af mine knapper bagpå faldt af da jeg hang den op fjerne et TON hår under arme, på ben og bikini linien Hmmm... det ser sku egentlig ret overskueligt ud :-) :17: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 25, 2009 · Report post 4 dage tilbage :17: Status: mangler: Aflevere chokolade på kroen Ordnet fusser - idag kl 12.00 Ordnet Negle - fredag kl 14.00 Hente min kommendes skjorte handle ind til "sidste" middag med min kommende i aften pakke taske til Kursus - tager afsted imorgen til Grenå Hente pc på arbejde sy knap i kjolen - én af mine knapper bagpå faldt af da jeg hang den op fjerne et TON hår under arme, på ben og bikini linien Hmmm... det ser sku egentlig ret overskueligt ud :-) Øj, Din Liste er bare såååååå meget kortere end min.... VIL DU BYTTE God arbejdslyst 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 25, 2009 · Report post 4 dage tilbage :17: Status: mangler: Aflevere chokolade på kroen Ordnet fusser - idag kl 12.00 Ordnet Negle - fredag kl 14.00 Hente min kommendes skjorte handle ind til "sidste" middag med min kommende i aften pakke taske til Kursus - tager afsted imorgen til Grenå Hente pc på arbejde sy knap i kjolen - én af mine knapper bagpå faldt af da jeg hang den op fjerne et TON hår under arme, på ben og bikini linien Hmmm... det ser sku egentlig ret overskueligt ud :-) Øj, Din Liste er bare såååååå meget kortere end min.... VIL DU BYTTE God arbejdslyst Hehe.. Nej, for er næsten færdig :-) så har også lige en time for mig selv, hvor jeg vil krølle mig sammen i hjørnet med min nyindkøbte bog "lipgloss Jungle" bogen som Lipstick Jungle er baseret på... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 25, 2009 · Report post 4 dage tilbage :17: Status: mangler: Aflevere chokolade på kroen Ordnet fusser - idag kl 12.00 Ordnet Negle - fredag kl 14.00 Hente min kommendes skjorte handle ind til "sidste" middag med min kommende i aften pakke taske til Kursus - tager afsted imorgen til Grenå Hente pc på arbejde sy knap i kjolen - én af mine knapper bagpå faldt af da jeg hang den op fjerne et TON hår under arme, på ben og bikini linien Hmmm... det ser sku egentlig ret overskueligt ud :-) Øj, Din Liste er bare såååååå meget kortere end min.... VIL DU BYTTE God arbejdslyst Hehe.. Nej, for er næsten færdig :-) så har også lige en time for mig selv, hvor jeg vil krølle mig sammen i hjørnet med min nyindkøbte bog "lipgloss Jungle" bogen som Lipstick Jungle er baseret på... SNYYYYYYYYYYD !!! Håber dog du får en hyggelig aften... mens en anden drøner rundt som en kylling uden hoved.... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 25, 2009 · Report post 4 dage tilbage :17: Status: mangler: Aflevere chokolade på kroen Ordnet fusser - idag kl 12.00 Ordnet Negle - fredag kl 14.00 Hente min kommendes skjorte handle ind til "sidste" middag med min kommende i aften pakke taske til Kursus - tager afsted imorgen til Grenå Hente pc på arbejde sy knap i kjolen - én af mine knapper bagpå faldt af da jeg hang den op fjerne et TON hår under arme, på ben og bikini linien Hmmm... det ser sku egentlig ret overskueligt ud :-) Øj, Din Liste er bare såååååå meget kortere end min.... VIL DU BYTTE God arbejdslyst Hehe.. Nej, for er næsten færdig :-) så har også lige en time for mig selv, hvor jeg vil krølle mig sammen i hjørnet med min nyindkøbte bog "lipgloss Jungle" bogen som Lipstick Jungle er baseret på... SNYYYYYYYYYYD !!! Håber dog du får en hyggelig aften... mens en anden drøner rundt som en kylling uden hoved.... Mon du ikke når det alligevel :-) jeg skulle alligevel være færdig nu, for tager på skoleophold fra i morgen frem til fredag, så jeg havde budgetteret med at være lidt overskudsagtig :-).... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 26, 2009 · Report post 3 dage!!!! :fløjt: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 26, 2009 · Report post Nyder du bogen..... Er sommerfuglene startet ?? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 27, 2009 · Report post Nyder du bogen.....Er sommerfuglene startet ?? Der er slet ikke kommet nogle hafferlaffer i min mave endnu.. glæder mig bare helt sindsygt til at skulle møde min kommende mand i kirken hvad med dig? er nerverne ved at sidder udenfor tøjet? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 29, 2009 · Report post Nu er det nu!! Puha, vågnede selvfølgelig alt for tidligt, så nu syntes jeg bare at der er evigheder til kl 14.00! men glæder mig bare så meget! Jeg er logeret hos min søster og har hygget med min nevø på 1 år siden kl 5.30. om lidt skal vi have morgenmad og så skal jeg ellers bare ind og sidde i frsør stolen hele formiddagen... p.s. fik en diamanthalskæde designet er kronprinsesse Mary i morgengave Elsker min kommende mand! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 29, 2009 · Report post :fløjt: Tillykke med jeres bryllupsdag idag. I ønskes en rigtig god dag.. Det var en rigtig flot morgengave 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 29, 2009 · Report post Stort tillykke med bryllupsdagen i dag :fløjt: Håber at I får den dag som I har gået og drømt om i så lang tid. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 29, 2009 · Report post Tillykke med bryllupsdagen, og pøj pøj med det hele :fløjt: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 29, 2009 · Report post Tillykke med i dag! Jeg håber, at dagen bliver alt det, I har drømt om! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 29, 2009 · Report post WEEEEE :fløjt: TILLYKKE MED DAGEN 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 29, 2009 · Report post Mange gange tillykke med jeres bryllupsdag 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 29, 2009 · Report post Rigtig stort tillykke med bryllupsdagen i dag håber i får en rigtig dejlig dag... :fløjt: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites