Sign in to follow this  
Followers 0
milsen

Guld og sølv på bordet

7 posts in this topic

Hejsa

Jeg er så små ved at gå igang med farvetemaet. Det bliver hvid, lysegrøn og så enten sølv eller guld.

Men ser det ikke pænest ud på bordet at man holder det i sølv når nu bestikket er sølv eller hvad? Hvad gjorde I?

Knus Milsen

0

Annonce ♥

Jeg har selv vaglt sølv af samme grund. Jeg ved at resturanten kun har bestik, dæktelerkner og lysestager i sølv. Så mit tema er sølv... personligt syndes jeg at det er pænest. Jeg var til bryllup i maj og der havde begge dele og det syndes jeg så ud som om de ikke havde tænkt over, hvad de ville og det var ikke pænt efter min mening, men det er jo kun min mening det her. :bearhug:

0

Annonce ♥

Nej det dur jo ikke. Skal helst matche ned til mindste detajle - især når man har 1½ til at planlægge sit bryllup...

Det er ikke sikkert at gæsterne tænker så meget over det - men det gør man nok selv. Og den dag skal det HELE jo gerne være perfekt. :bearhug:

0

Jeg er enig med jer alle i at det hele skal matche ned til mindste detalje.

Vi har valgt gyldne farver som tema, men nu bliver jeg helt i tvivl om det passer til bordopdækningen osv. Ej mon ikke det er okay? hvad mener I andre?

Vi har valgt deres "bryllupsserviet" som er cremefarvet med brune og gylnde hjerter på.....og det er derfra vi har valgt vores farvetema...

Ih nu får jeg det pludselig dårligt......hvis nu det ikke matcher.....åh nej altså.

0