MilenaR

Milena & Thorbjørn d. 1. august 2009

314 indlæg i dette emne

Hej allesammen :bearhug:

Velkommen til min planlægningstråd. Tak fordi du kigger forbi.

Jeg er selv blevet inspireret så meget herinde, og vil nu selv igang med min helt egen tråd, håber på jeg også kan inspirere nogen af jer.

Vi skal giftes den 1. august 2009, og vi har efterhånden styr på det meste ;) Se mere i mit index herunder

Indeks

Lidt om os

Vores Historie

Min ring og frieriet

Det praktiske:

Hellebæk kirke: Er reserveret til d. 1-08-2009 kl. 13.00 Se her

Receptionssted: Er fundet, bliver holdt i de kommende svigerforældres hus.

Feststed: Er reserveret, bliver holdt i Lille Odinshøjs festlokaler. Læs om stedet og se billeder her

Gæsteliste: Er lavet

Budget: Er lavet Se det her

Fotograf: Er fundet Læs om ham her

Vielsesringene: Er købt Læs hvordan vi fik 66% rabat her

Se billederne her

Transportmiddel: Se her Det bliver denne

Overnatning: Værelse booket Her

Det kreative:

STD: Er sendt ud til de danske og engelske gæster Se her

STD spanske: Er sendt

Bryllupshjemmeside: Under konstruktion af Thorbjørn, se her: http://tbmilena.dk/joomla/ Ændringer til hjemmeside

Tema: Strandtma- farverne bliver Havblå, Hvid, Råhvid og Sølv

Inspirations billeder Her Her Her Her Her

Invitationer: laver vi selv, men husk at skrive information, kørselsvejledning, børn på dgen, ønskeliste osv kan findes på hjemmeside, plus tilføje kodeord så gæsterne kan komme ind på hjemmesiden

Bruden:

Frisør: Er fundet- Hairstyle fra Hellebæk

Make-up: Se her

Kjolen: Er Købt Kjoleberetning

Billeder her

Slør: Er købt

Lingerie: Mangler

Tasken: Er købt Se den her

Skoene: Er købt Se dem her

Brudebukketten jeg drømmer om her

Paraply (I tilfælde af regn) Se her

Kjole til brunch dagen efter: Her

Gommen:

Habit: Er købt

Skjorte: Er købt

Sko: Er købt

Manchetknapper: Er købt

Vest og plastron: Er købt

Det følelsesmæssige aspekt:

Tanker om at blive fulgt op: Her

Tanker om bryllupsplanlægning: Her

Diverse sjove ting:

Bryllupskagen vi har vundet: Her

Ønskeliste: Se den foreløbige her

Bryllupsrejsen: Den her bliver det! :7himmel:

Morgengave til Thorbjørn: Læs lidt her

Shoppetur i Magasin:

"Udstyr" til Thorbjørns morgengave: Her

Det vi mangler:

Milena

Thorbjørn

Fælles

Toastmaster? Hvem ??? Vi skal tænke over det

Pynt, og dekorationer. Både til receptionen og til feststed. Hvad skal vi helt præcist bruge?

Invitationer? Lave vores egne computer forsøg færdige. Sætte bånd på, sende dem ud i April

Kirkehæfter laves i samme design som invitationer

Vælge salmer

Kontake præsten for et møde når vi nærmer os brylluppet

Fastsætte receptions"menu" med Ina og Torben

Fastsætte middagsmenu med Erik (forpagter)

Huske at undersøge hvilke duge der vil være til middagen, og lys

Lave hjemmesiden færdig

Lave en hjemmeside til receptionsgæster

Få syet min bolero, sætte det igang efter Torben kommer tilbage fra Indien med stoffet

Finde løsning på bryllupskage til receptionen -evt. bestille fra Kragerup og KO også

Prøvelsesattest

Navneændring

Lave tale til Thorbjørn

Lave Fotomontage til Thorbjørn, overføre alle billederne jeg evt. skal bruge

Få lavet morgengave billeder d. 8. april

Købe kurv til kirkehæfter og risposer/sæbebobler

Pynte kurve

Finde ud af om vi skal have nogle små gaver til evt. hjælpere

Bordløbere på bordene?

Bordkort laves, afleveres til feststed hvornår?

Gæstebog: Mangler at finde et passende billede af os

Etiketter til vandflasker skal designes

Etiketter til sæbebobler det samme

Begynde at øve brudevals

Stof til stole skal klippes i baner

Redigeret af MilenaR
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Her kommer lidt om os.

Jeg er Milena og er 22 år. Jeg bor i København sammen med min Thorbjørn :bearhug:

De sidste par år har jeg arbejdet som vikar forskellige steder, taget supplerende kursus til min studentereksamen, og været ude og rejse. Nu vil jeg gerne i gang med at studere og søgte derfor ind på socialrådgiver studiet her i sommers, og jeg er blevet optaget på vinterstart. Så i februar begynder jeg på mit drømme studie. Det bliver spændende, og glæder mig meget til at begynde i ”skole” igen :thumbsupsmileyanim:

Thorbjørn er 22 og læser til IT ingeniør på DTU, han har holdt et semester fri for at vi kunne tage til Chile. Men nu er han så tilbage igen. Derudover er han begyndt på et VUC spansk aften kursus for at kunne tale med den spansk talende side af min familie der kommer til brylluppet :7himmel: (og måske også lidt for at imponere mig)

og så et lille billede af os fra da vi var i chile

post-34010-1221068107.jpg

Redigeret af MilenaR
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej, og tillykke med din tråd :bearhug:

Jeg glæder mig til at se hvad du alt finder på, og det er en super måned i har valgt at holde brylluppet i.

Det lyder spændende at I har været i chile, hvad lavede I der? :7himmel:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor skønt du også deltager lidt Thorbjørn... Men ja... nå kjolerne kommer må du hellere lade være... ;)

Er også nysgerrig mht Chile... var det en oplevelsestur?

Ville selv rigtig gerne have manden med ud og rejse... men har vist taget det hele i den bagvendte rækkefølge, da vi allerede har købt hus og derfor lige skal spare en stor del sammen først... :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej, og tillykke med din tråd :7himmel:

Jeg glæder mig til at se hvad du alt finder på, og det er en super måned i har valgt at holde brylluppet i.

Det lyder spændende at I har været i chile, hvad lavede I der? :thumbsupsmileyanim:

Hej Maria :cheerleader3:

Ja jeg synes også August er en dejlig, dejlig måned at holde bryllup i. Har været inde og kigge lidt i din tråd, det ser også rigtig spændende ud og hvor har i en sød historie sammen :cheerleader3:

Ej hvor skønt du også deltager lidt Thorbjørn... Men ja... nå kjolerne kommer må du hellere lade være... ;)

Er også nysgerrig mht Chile... var det en oplevelsestur?

Ville selv rigtig gerne have manden med ud og rejse... men har vist taget det hele i den bagvendte rækkefølge, da vi allerede har købt hus og derfor lige skal spare en stor del sammen først... :cheerleader3:

Hej Bianca, Jeg synes også det er skønt at Thorbjørn er lidt med herinde. Han synes faktisk bryllupsklar er meget sjov, til at samle inspiration osv. :cheerleader3:

Kan godt se det er lidt svært at tage ud og rejse når i allerede har købt hus, så kan man ikke bare lige tage afsted. Men når i engang skal, så kan jeg klart anbefale Chile :cheerleader3:

Vi tog derned af flere grunde. For det første var det et oplagt valg fordi jeg har familie derfra. Min mor flygtede for maaange år siden til Danmark, og har boet her lige siden, jeg er født her og har altid boet i Danmark. Men mine rødder stammer jo derfra og jeg ville gerne opleve det hele sammen med Thorbjørn. Derudover var min mor dernede på ferie samtidig som vi ville tage derned, så vi synes det ville være sjovt at få en masse oplevelser sammen alle 3. Plus at hun også ville vise os en masse og fortælle en masse som man aldrig vil kunne læse sig frem til eller få fortalt af en guide, da det er så personligt og hun selv har oplevet tingene. En tredje grund var helt sikkert også at det jo er et så smukt og kæmpe land, og ikke et sted man sådan bare lige rejser hen, så vi synes det var en alt for god mulighed til bare at lade den forbipassere. Så det var nok en blanding af en oplevelses og dannelses tur - Med familiemæssige bånd :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ej hvor lyder det hele bare super spændebde;)

velkommen til!!

Glæder mig til at følge med i din planlægning :7himmel:

Hej Carina, tak for din velkomst. Jeg har også kigget i din tråd. Jeg synes virkelig jeres feststed ser flot ud :cheerleader3:

Tillykke med din tråd :thumbsupsmileyanim:

Sikke et dejlig billede af jer :bearhug:

Tak. Jeg bliver altid glad når jeg ser det billede af os :cheerleader3:

Det er da godt nok et sødt billede du har på din avatar :cheerleader3:

Redigeret af MilenaR
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noget om hvordan vi mødte hinanden :bearhug: (Det skulle have været en kort fortælling, men synes ikke helt den blev så kort :cheerleader3: )

Det var en lørdag aften d. 6. maj 2006.

Jeg havde haft de mærkeligste 2 uger, og var meget ked af en masse ting der var sket i den periode.

Derfor havde nogle veninder og mig besluttet at tage i byen, så jeg kunne komme i bedre humør igen. Da den ene af disse veninder var inkarneret A-bar gænger lå det lidt i luften at vi skulle derhen. Det var også i orden, jeg havde ikke været der så mange gange men synes det var hyggeligt de gange jeg havde været der.

Vi ankom. Og det var bare så svært for var slet ikke i byen-humør og følte mig utilpas og lidt ked af det. På et tidspunkt sad jeg oppe i baren med en veninde som pludselig mødte nogle hun kendte så hun begyndte at tale med dem. Jeg kendte dem ikke og syntes heller ikke det var en vildt interessant samtale, så jeg bestilte nogle tequila shots i stedet. Og lige pludselig hører jeg at der på den anden side af mig bliver sagt med en mande stemme: ”ad hvor ulækkert at drikke tequila shots. Hvem gør det?” Tja det kunne jeg ikke have siddende på mig så jeg vendte jeg mig en halv omgang for at se hvem det var der var så flabet at kommentere mit sprut valg. Og dér squ 2 unge mænd og smågrinte af mig. Hmm... Jeg kommenterede og spurgte dem hvad deres problem med tequila var. Den ene, som også var ham der kom med bemærkningen, syntes det var klamt. Nå det var jeg da ligeglad med, sagde jeg.

På en eller anden måde faldt vi i snak, mig og de to fyre. De viste sig egentlig at være meget søde, og vi talte godt sammen. Jeg talte mest og bedst med ham der var lidt i baggrunden til at starte med, og det var Thorbjørn. Det var hans fætter Martin der kom med kommentaren.

Nå man natten udvikler sig og Thorbjørn og mig danser og snakker og har det rigtig hyggeligt. Jeg tror Martin fornemmer kemien mellem os for han forsvinder sådan ligeså langsomt. Thorbjørn er meget anderledes end alle andre fyre jeg har kendt, han virker meget mere ærlig og ligetil. Ikke sådan en karl smart som jeg plejer at vælge. Jeg synes han er interessant, men er også lidt i tvivl om hvad han er for en. Kan huske at jeg synes det var svært at ”kategorisere” ham. Vi fortsætter festen til langt ud på natten, og på et tidspunkt må festen jo slutte. Så jeg får hans nummer, og han inviterer mig med til hans forældres housewarming ugen efter :7himmel: Jeg har aldrig før oplevet at blive inviteret hjem til en fyr før man overhovedet er kærester, så jeg tænker: Enten er han psykopat og vil lokke mig et sygt sted hen, eller han er helt vildt sød og lidt for ligefrem.

Jeg kan så sige i dag at det var nr. 2 mulighed ;)

Vi begynder stille og roligt at ses og langsomt, meeeget langsomt udvikler tingene sig. Jeg er på dette tidspunkt slet ikke klar til et nyt forhold, og Thorbjørn skal lige se mig lidt an. Men vi tager på date efter date uden der sker noget mere intimt end et kys i ny og næ :thumbsupsmileyanim:

Dette står på i 4-5 måneder og Thorbjørn er bare så sød og tålmodig. Han presser mig aldrig på noget tidspunkt til at skulle tage stilling til om vi skal være kærester osv. Jeg er meget i tvivl om mine følelser for ham, jeg ved bare jeg føler mig godt tilpas i hans selskab. Men lige så langsomt kan jeg mærke der sniger sig nogle sommerfugle ind i maven når vi skal ses, og vi begynder at tale sammen og ses oftere. Så pludselig en aften, mens vi står og kigger på stjerner tager vi den alvorlige men dejlige snak om vores følelser for hinanden. Og han fortæller mig at han elsker mig. Jeg tror at det er herfra af at man kan sige vi blev rigtige kærester ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også et velkommenf ra mig :)

Sød måde I mødtes på :thumbsupsmileyanim:

Tak :)

Vi var oppe i Helsingør i weekenden, så gik vi forbi jeres forretning deroppe, så kom jeg lige til at tænke på dig. Men der var desværre lukket, for det var søndag. Ellers var vi kommet ind og kigget.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Tak :)

Ja det har han så sandelig, og det er en standing joke med os og tequila :thumbsupsmileyanim:

Hehe hvor coolt :)

Altid godt og ha noget man kan grine af og være sammen om ;)

Ja præcis. Så har man en intern joke, at stå sammen om :)

Jeps... og kan man grine af sig selv og hinanden - ja så skal alting nok gå..

Herhjemme er det H' der snakker som "Æseldyret" engang imellem. Og mig der sidder og snakker med bilen... hehe

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Tak :)

Ja det har han så sandelig, og det er en standing joke med os og tequila :thumbsupsmileyanim:

Hehe hvor coolt :)

Altid godt og ha noget man kan grine af og være sammen om ;)

Ja præcis. Så har man en intern joke, at stå sammen om :)

Jeps... og kan man grine af sig selv og hinanden - ja så skal alting nok gå..

Herhjemme er det H' der snakker som "Æseldyret" engang imellem. Og mig der sidder og snakker med bilen... hehe

Hahahaha det lyder godt nok også internt, og sjovt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer