MariaA

Maria & Jespers Bryllup, 08.08.09.

99 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Superfin taske - kunne være, at man lige skulle sende et hint til kæresten om, at sådan en vil man gerne have i julegave :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::boohoo:

Ja jeg er i hvert fald superglad for min... Især fordi jeg kan bruge den til brylluppet, men så sandelig også bagefter. Det kan man jo ikke rigtig med de traditionelle brudetasker :)

Jamen jeg kan sagtens se det ønske på en julegaveliste, så det er bare med at ønske :heart::heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Åh det er da dejligt at høre at jeg får dig til at græde allerede fra starten af dagen, heldigvis af grin. Så er min dag ligesom også reddet . Men jo, du har helt ret; vi har vist diskuteret før hvem af os der var smuk, så må vel give dig ret i at vi begge er. Med et lille forspring til dig

Og jeps, jeg er stædig

Nogen gange har man altså også bare sådan nogle lortedage, hvor alt bare er træls, og hvor man bare hyler fra man står op til man går i seng. De dage kender jeg godt, og så er jeg endda ikke på hormoner, men bare ganske almindeligt mærkelig. Og jeg synes især det er ved menses de kommer, det gør de i hvert fald hos mig. Så forvandler jeg mig til en ukendelig rødøjet tudemarie, med et temperament der kunne udløse 3. verdenskrig. Mindst da. Men det er godt dit humør er lidt bedre idag søde, for det lyder til du får en hyggelig dag.

Hihihi ja jeg gad egentlig godt se dig svinge med pisken, hvis der er nogen der synes jeg er grim. Så fremover må de der ikke synes om min kjole eller mig i den, hellere passe på med at skrive det her, nu da jeg har min egen piskende-bodyguard herinde

Men men men igen forvirrer dine hormoner dig (det må da virkelig være en alvorlig bivirkning ved dem??!), for hvis der kun kan være 1 Bride-of-the-year, så må det altså være dig. Slet slet ingen tvivl, det ville du også kunne se hvis du tænkte lidt mere klart smukke

Nej du må ikke gå ned med flaget, det får du slet ikke lov til. Men prøv at bevare de gode tanker, og husk at der ikke er nogen som helst grund til (udover de fysiske) at I ikke skulle have et barn. Du er en så varm og givende kvinde, med et hjerte der kunne rumme hele verden, så der skal nok komme en baby og udfylde det tomrum der måtte være alligevel. Jeg tror ærligt ikke et barn kunne vokse op med en mere kærlig mor.

Jeg kender alt til at sidde og ringe og ringe og vente på at de folk man gerne vil i kontakt med, gider løfte røret. Altså helt ærligt hvor svært kan det være? Hvis man ikke gider tage sin telefon, så lad være med at have en.

Hvor lyder der bare som en hyggelig dag du skal have, det er jeg da lidt misundelig over... Her sker der ikke så meget spændende idag. Manden min kommer først sent hjem i aften, faktisk hver eneste dag i denne uge og de kommende uger, så alt herhjemme afhænger af mig. Og må ærligt indrømme at den bograpport jeg skal hjælpe min ældste datter med i aften, ikke lyder så spændende. Så heller skære græskar og hygge, må jeg komme med?

KNUSSS

Jamen dejligt jeg kunne "rede" din dag ved at græde af grin... :heart: Resten af dagen igår gik meget godt uden tårer.

HAHA den sag blir vi ALLER enige om... For nej DU er!.. (Og her mangler så en smiley der krydser armene og stamper i gulvet - BASTA)... hihi

En ukendelig rødøjet tudemarie.. Hmm det er vidst sådan du kan beskrive mig min. hver 3 dag. Heldige dig søde at du kune oplever det op omkring menses. Det er jeg kun glad for og høre.. for det andet her er sku "trælst" i længden. Og ja man må bestemt sige at ens parforhold kommer på prøve når damen er PMS og hormonella hver dag.. :wacko:

Uhhh du sku bare se mig svinge med pisken.. det er noget af et syn (Og her fik Christina et syn for øjnene af en SM dvd med mig med pisk i hånden på forsiden :cheerleader3:) :wacko: Rimeligt nasty... haha Så jaja folk skal bare passe på derude.. ingen skal komme med dårlige ting om den/dig ;)

Hihi ja ja ja søde - giv du bare mine hormoner skylden - men NOPE.. jeg er bestemt IKKE forvirret på det punkt. Maria - bride of the Year (Det rimer ;) det gør det ikke med Christina...) :boohoo:

Nu læste jeg dit indlæg i går aftes inden jeg smuttede i seng - og ja H spurgte om jeg var ok.. for jeg hylede som en i helvede mens jeg sad og smilede over hele hovedet da jeg læste hvad du skrev... :thumbsupsmileyanim: Det betød bare SÅ meget det du skrev.. JA jeg blir sku en god mor.. Dejligt et andet menneske syntes de ting om mig og tør fortælle det! TAk søde. Jeg kan bestemt ikke gå ned med flaget når folk som dig holder mig oppe med såå positive ting.

Tja her har jeg så siddet igen og ringet om et helt andet lokale nu. Men oki det os bare svært og vide hvornårfolk er ved tlf og ikke. Jeg må prøve igen senere :) Men ja du har ret - nogle mennesker brude droppe det der med en mobil.. for de har den ikke på sig, med ig eller i nærheden og så ligger den evt på lydløs osv.. altså COME ON - hva har de den så for?

Det var os en rigtig hyggelig aften igår.. eller - JO!.. Mikkel og Philip er henholdsvis 3 og 4 år. Den yngste var heeeeelt væk i og stå og se på folk skar græskar - den ældste var bestemt ikke tilfreds med noget og han frøs.. og alligevel blev han så sur over det første græskar ikke så surt ud så han ville ha et mere.. :wacko: Så jeps - christina her måtte pænt tegne 3 græskar op - mens deres moder skar dem til.. og så vandt vi ingen gang :) SKUFFENDE! hehe

Du var mere end velkommen igår.. og din datter havde sikkert syntes det var skægt.. der var os gratis sodavand og pølser (som vi IKKE nåede og smage os 2 kvinder fordi vi stod og skar græskar) hehe

Håber i fik fikset bograpporten og du hyggede dig trods alt!

Iaften står denbare på - ja almindelig tv aften... Meeen i morgen - skal vi til rødekro og til zoneterapeut og så ned til moooooar og spise bagefter ;) Lørdag skal vi bowle med dem vi så igår,,.. og søndag komme de og spiser. Så ja ser frem til at tankerne blir ledt væk fra den kedelige del af mit liv.. og ja - jeg er såå bange for scanningen fredag viser noget den ikke skal :s typisk mig.

LOVE

Hi hi hi nej kan sagtens høre du ikke er misundelig

Men jeg elsker den også bare.... Og så elsker jeg at min kæreste har forstået hvor vild med tasker jeg er, så har efterhånden fået 2 Louis Vuitton tasker med pung, 1 Gucci, og 1 Marc Jacobs taske med tilhørende pung af ham

Slet slet slet ikke misundelig..

Brugte tasken din som et argument i en mindre diskution igår. Manden min mener det er en mands krav ofte at få "BJ".. og så sagde jeg fint men så vil jeg os ha en lækker Gucci takse ofte ;) Det mente han IKKE man kunne sammenligne - og han blev faktisk sur på mig... :heart: Jeg syntes det var sjovt!

Ihhh sikke god en kæreste ham Jesper er.. når han har forstået det! DYGTIG mand!.. ihh dem må jeg se en dag søde..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jamen dejligt jeg kunne "rede" din dag ved at græde af grin... Resten af dagen igår gik meget godt uden tårer.

HAHA den sag blir vi ALLER enige om... For nej DU er!.. (Og her mangler så en smiley der krydser armene og stamper i gulvet - BASTA)... hihi

En ukendelig rødøjet tudemarie.. Hmm det er vidst sådan du kan beskrive mig min. hver 3 dag. Heldige dig søde at du kune oplever det op omkring menses. Det er jeg kun glad for og høre.. for det andet her er sku "trælst" i længden. Og ja man må bestemt sige at ens parforhold kommer på prøve når damen er PMS og hormonella hver dag..

Uhhh du sku bare se mig svinge med pisken.. det er noget af et syn (Og her fik Christina et syn for øjnene af en SM dvd med mig med pisk i hånden på forsiden :thumbsupsmileyanim:) Rimeligt nasty... haha Så jaja folk skal bare passe på derude.. ingen skal komme med dårlige ting om den/dig

Hihi ja ja ja søde - giv du bare mine hormoner skylden - men NOPE.. jeg er bestemt IKKE forvirret på det punkt. Maria - bride of the Year (Det rimer det gør det ikke med Christina...)

Nu læste jeg dit indlæg i går aftes inden jeg smuttede i seng - og ja H spurgte om jeg var ok.. for jeg hylede som en i helvede mens jeg sad og smilede over hele hovedet da jeg læste hvad du skrev... Det betød bare SÅ meget det du skrev.. JA jeg blir sku en god mor.. Dejligt et andet menneske syntes de ting om mig og tør fortælle det! TAk søde. Jeg kan bestemt ikke gå ned med flaget når folk som dig holder mig oppe med såå positive ting.

Tja her har jeg så siddet igen og ringet om et helt andet lokale nu. Men oki det os bare svært og vide hvornårfolk er ved tlf og ikke. Jeg må prøve igen senere Men ja du har ret - nogle mennesker brude droppe det der med en mobil.. for de har den ikke på sig, med ig eller i nærheden og så ligger den evt på lydløs osv.. altså COME ON - hva har de den så for?

Det var os en rigtig hyggelig aften igår.. eller - JO!.. Mikkel og Philip er henholdsvis 3 og 4 år. Den yngste var heeeeelt væk i og stå og se på folk skar græskar - den ældste var bestemt ikke tilfreds med noget og han frøs.. og alligevel blev han så sur over det første græskar ikke så surt ud så han ville ha et mere.. Så jeps - christina her måtte pænt tegne 3 græskar op - mens deres moder skar dem til.. og så vandt vi ingen gang SKUFFENDE! hehe

Du var mere end velkommen igår.. og din datter havde sikkert syntes det var skægt.. der var os gratis sodavand og pølser (som vi IKKE nåede og smage os 2 kvinder fordi vi stod og skar græskar) hehe

Håber i fik fikset bograpporten og du hyggede dig trods alt!

Iaften står denbare på - ja almindelig tv aften... Meeen i morgen - skal vi til rødekro og til zoneterapeut og så ned til moooooar og spise bagefter Lørdag skal vi bowle med dem vi så igår,,.. og søndag komme de og spiser. Så ja ser frem til at tankerne blir ledt væk fra den kedelige del af mit liv.. og ja - jeg er såå bange for scanningen fredag viser noget den ikke skal typisk mig.

LOVE

Godmorgen du skønne kvinde:)

Øv jeg havde slet ikke tid til at svare dig igår her, da alt bare ar så hektisk herhjemme. Så du måtte lige vente en dag ekstra :)

Men jeg er glad for at høre din dag var bedre, og forløb uden flere tårer, for dem synes jeg det lyder som om der kommer en hel del af for tiden hjemme ved dig. Er dine gulvtæpper ikke helt våde efterhånden? :boohoo:

Haha jeg tror faktisk slet ikke mit forhold kunne holde til, hvis jeg var PMS hver dag, og har egentlig heller ikke lyst til at teste det. Tror de 3-5 dage det står på, er hårde nok ved manden. Så tager virkelig hatten af for at I kan klare det, og stadig holder sammen. :(

Oh my god, jeg har lige billedet af piskesvingende Christina i hovedet, den dvd ville da sælge for vildt. Sådan en rigtig hård SM dvd, hvor du er hyllet ind i lak og læder, og med det ondeste ansigtudtryk ever... :cheerleader3:

Jeg er virkelig glad for du kan bruge det jeg skriver til dig søde, og jeg mener som tidligere skrevet hvert et ord. Og jeg er virkelig sikker på du blive en fantastisk mor. Og hvorfor skulle man så ikke fortælle dig det??? :) Men det er også dejligt at høre at manden din bliver helt bekymret for dig, når du pludselig giver dig til at hyle, selvom det dog ikke helt var de der var min hensigt. Men det er godt at høre du har ham der til at passe lidt på dig.

Det er skønt at høre, at der endelig er noget nyt på bryllupsfronten... Og at der endelig var nogen der gad løfte telefonen. Og det bliver så spændende at høre om på tirsdag, hvad det er for noget, og ikke mindst HVOR det er henne. :heart:

HAHAHAHAHAHHAHAHA, de unger lyder fuldstændig som mine, da de var lidt yngre. :heart: Men godt du var så tålmodig og tegnede et nyt op til ham, når det 1. åbenbart ikke var blevet surt nok. Hvorfor skulle den lige være sur??? :)

Men øv, at I gik glip af pølser og sodavand, det havde sikkert været rart at få efter alt det hårde arbejde. :)

Ja ja, jeg havde da en ok hyggelig aften, var ikke vildt spændende. Men kan forstå I skal en masse idag, og hjem til din mor og spise? Det lyder også bare rigtig hyggeligt, og det er jeg da slet heller ikke misundelig over :)

Men det lyder altså ikke som om du har et kedeligt liv søde.

LOVE

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må hellere lige for min egen skyld få lavet en liste over alt det vi mangler/har styr på, så det bliver lidt nemmere at overskue...

To-do-liste:

Grøn = er klaret/styr på Rød = mangler vi endnu

Papirarbejdet:

STD-kort

Invitationer

Bordkort

Menuhæfter

Vielsen:

Kirke: Svenstrup Kirke på Als

Dato & tid: 08.08.2009 kl 15.00

Præst: Ny præst vi ikke kender

Salmer:

Brudepiger: mine døtre

Forlover:

Brudebuket: Efter mit ønske laver Jesper den selv til mig.

Feststedet:

Sted: Skovkroen på Als

Catering: Kok fra resteurant Royal der kommer ud og laver mad.

Servering: Kokken tager tjenere med

Menu:

Vine:

Bryllupskage: laver vi selv

Musik: Flashlightgruppen

Toastmaster:

Fotograf: Vores store dag

Oppyntning:

Bordpynt:

Tøj:

Til Bruden:

Kjole: købt i Lilly

Slør: Købt sammen med kjolen

Lingeri:

Sko:

Strømper:

Taske: min Gucci taske

Til Gommen:

Jakkesæt: sort m. lyserød skjorte og slips

Sko: sorte

Strømper

Til Brudepigerne:

Kjole:

Sko:

Strømper:

Vielsesringe: Vi genbruger min forlovelses, og til Jesper har vi købt en stålring fra Bræmer

Andet:

Morgengaver:

Ja det var lige det jeg kunne komme på, men der kommer sikkert mere på listen :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores fotograf

Til at starte med tidligt i bryllupsplanlægningen, var vi egentlig blevet enige om IKKE at få en fotograf. Primært af den grund at vi begge HADER og mener HADER at få taget billeder af os selv... Jeg skal virkelig presse min kæreste hårdt, hvis jeg skal have ham til at stille op til et foto, og jeg selv synes også det er ret forfærdeligt :rolleyes:

Så vi blev egentlig meget hurtigt enige om, at vi bare ville nøjes med familiens billeder, da der er flere ret dygtige amatørfotografer.

MEN da jeg er ufattelig svær at tage billeder af ( hver eneste fotograf jeg har været ved har bandet højlydt over det ), fordi mine øjne lukker langt hurtigere end de kan nå at tage billede. Med det resultat at jeg ALTID har lukkede eller halvlukkede øjne på alle billeder. Og det tør jeg nu så bare ikke satse på, at en amatør fotograf kan finde ud af...

Så nu er det endt med, efter en del søgen på nettet, at vi har hyret en rigtig fotograf, hvilket jeg er rigtig glad for. Vi har hyret xx, som jeg synes tager nogle fantastiske billeder. Elsker når billeder er lidt utraditionelle og ikke opstillede.

Og de mente ikke mine øjne blev et problem :rolleyes:

<a href="http://***Udelukket pga dårlig opførsel***/index.shtml" target="_blank">Link til vores fotograf</a>

Redigeret af Ki Schou
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Godmorgen du skønne kvinde

Øv jeg havde slet ikke tid til at svare dig igår her, da alt bare ar så hektisk herhjemme. Så du måtte lige vente en dag ekstra

Men jeg er glad for at høre din dag var bedre, og forløb uden flere tårer, for dem synes jeg det lyder som om der kommer en hel del af for tiden hjemme ved dig. Er dine gulvtæpper ikke helt våde efterhånden?

Haha jeg tror faktisk slet ikke mit forhold kunne holde til, hvis jeg var PMS hver dag, og har egentlig heller ikke lyst til at teste det. Tror de 3-5 dage det står på, er hårde nok ved manden. Så tager virkelig hatten af for at I kan klare det, og stadig holder sammen.

Oh my god, jeg har lige billedet af piskesvingende Christina i hovedet, den dvd ville da sælge for vildt. Sådan en rigtig hård SM dvd, hvor du er hyllet ind i lak og læder, og med det ondeste ansigtudtryk ever...

Jeg er virkelig glad for du kan bruge det jeg skriver til dig søde, og jeg mener som tidligere skrevet hvert et ord. Og jeg er virkelig sikker på du blive en fantastisk mor. Og hvorfor skulle man så ikke fortælle dig det??? Men det er også dejligt at høre at manden din bliver helt bekymret for dig, når du pludselig giver dig til at hyle, selvom det dog ikke helt var de der var min hensigt. Men det er godt at høre du har ham der til at passe lidt på dig.

Det er skønt at høre, at der endelig er noget nyt på bryllupsfronten... Og at der endelig var nogen der gad løfte telefonen. Og det bliver så spændende at høre om på tirsdag, hvad det er for noget, og ikke mindst HVOR det er henne.

HAHAHAHAHAHHAHAHA, de unger lyder fuldstændig som mine, da de var lidt yngre. :hug: Men godt du var så tålmodig og tegnede et nyt op til ham, når det 1. åbenbart ikke var blevet surt nok. Hvorfor skulle den lige være sur???

Men øv, at I gik glip af pølser og sodavand, det havde sikkert været rart at få efter alt det hårde arbejde.

Ja ja, jeg havde da en ok hyggelig aften, var ikke vildt spændende. Men kan forstå I skal en masse idag, og hjem til din mor og spise? Det lyder også bare rigtig hyggeligt, og det er jeg da slet heller ikke misundelig over

Men det lyder altså ikke som om du har et kedeligt liv søde.

LOVE

God formiddag smukke:)

Det går nok alt sammen du ikkke nåede og svare mig igår.. for da jeg lukkede computeren sammen lige ved middagstid og ja har først åbnet den her til formiddag igen - da min bedre halvdel brugte min comp nede ved mine forældre igår.. og ja det er da bare dejligt når der dukker svar op fra dig. Sikke vi må kede de andre med vores laaaaange indlæg ;) Ellers kan det være der er nogen der sidder og hygger sig med en god kop the til vores breve ;) haha

Hmm - har lige tjekket og nej gulvtæpperne er ikke våde.. hehe - min min hud omkrinh øjnene er meget sart for tiden :wacko: wonder why?! og ja - så er jeg sort under øjnene (fordi jeg er træt osv).. smukt syn!

Altså tror bestemt heller ikke Henrik syntes det er særlig fedt jeg er så PMS agtig hele tiden - men ja han må leve med det og acceptere det - bASTA (hvilket minder mig om jeg faktisk er rigtig sur på ham - han faldt i søvn i nat efter og ha sagt "Tja" til en ting man IKKE siger TJA til b343.gif ) TYPISK mænd!

b103.gif Var nær kvalt i min cola zero over din kommentar - Det lyder rimeligt meget gusten med mig stående der a1089.gif (:rolleyes:) Tror hellere jeg vil være "cat-woman" med sin pisk.. der holder alle de farlige tigermisser - og folk der syntes du ikke er gude-smuk i din kjole, i skak! ;) hehe

Jow du har helt og aldeles ret - man skal da sige de ting man mener - og huske og rose folk når de gør noget godt osv.. Det er jeg os super god til - men pludselig det der med at det kommer retur til en.. :) Det er bare lige liiidt svært og lære. Men ja en ven sagde en gang jeg da kunne starte med at sige tak.. så : TAK søde!

Hehe jaaa Henrik skal nok passe godt på mig.. nogen dage ;)

Jeg looover og fortælle hvor det er tirsdag - og ja håber jeg kan tage nogle billeder - for det forefindes faktisk ikke på deres hjemmeside.. Men håber det er sååå godt. Ellers har min mor allerede en milliard ideer - og ja hun har taget fri ugen før og efter brylluppet for at hjælpe. :rolleyes: Elsker sku min mor!

Hmm lyder de ikke bare som alles unger ;) hehe - ja de er sku nogle rigtige ballademager for tiden. Hmm jeg tror den sku være sur/ond fordi lillebrorens blev sur og ond - hvor i mod hans var glad og rækkede tunge (jep jep - MEGET kreativ Christina)!

Uhh jo vi havde det nu godt igår. Først var jeg ved zoneterapeut - og bagefter fik Henrik en tur. Så kørte vi ned til mine forældre - hvor der blev serveret lækker gryderet - MUMS - så var jeg lige med min lillebror over grænsen og hente nogle ting og ja så nød vi lige et stk kage og kørte hjem :loveflag: Dejligt man lige kan se dem i en hverdag selvom de bor dernede.

Kedeligt liv... næææ eller jo engang imellem - hehe syntes det kommer i bølger - kæmpemæssige bølger - Meeen på den anden side er det jo ikke kedeligere end man gør det til!

Nu vil jeg spise en bolle inden jeg kaster op af angst for hvad scanningen viser idag :wacko:...

LOVE

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores fotograf

Til at starte med tidligt i bryllupsplanlægningen, var vi egentlig blevet enige om IKKE at få en fotograf. Primært af den grund at vi begge HADER og mener HADER at få taget billeder af os selv... Jeg skal virkelig presse min kæreste hårdt, hvis jeg skal have ham til at stille op til et foto, og jeg selv synes også det er ret forfærdeligt :hug:

Så vi blev egentlig meget hurtigt enige om, at vi bare ville nøjes med familiens billeder, da der er flere ret dygtige amatørfotografer.

MEN da jeg er ufattelig svær at tage billeder af ( hver eneste fotograf jeg har været ved har bandet højlydt over det ), fordi mine øjne lukker langt hurtigere end de kan nå at tage billede. Med det resultat at jeg ALTID har lukkede eller halvlukkede øjne på alle billeder. Og det tør jeg nu så bare ikke satse på, at en amatør fotograf kan finde ud af...

Så nu er det endt med, efter en del søgen på nettet, at vi har hyret en rigtig fotograf, hvilket jeg er rigtig glad for. Vi har hyret xx, som jeg synes tager nogle fantastiske billeder. Elsker når billeder er lidt utraditionelle og ikke opstillede.

Og de mente ikke mine øjne blev et problem :)

<a href="http://***Udelukket pga dårlig opførsel***/index.shtml" target="_blank">Link til vores fotograf</a>

Jeg NÆGTER og tro på jeg ikke kan tage et billede af dig der viser den gudinde du er ;) :rolleyes: (det var lige lidt pral...)

Hvor er jeg glad for i har fundet en fotograf i gerne vil have... :rolleyes: Vi kan slet slet slet ikke blive enige overhovedet :loveflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da hel fast manner :badgirl: WAW..

hvor er den kjole bare så smuk til dig manner. :rolleyes::hug::):rolleyes:

og sikke en go liste, jeg har bare en på papir.. så den du har lagt ind er faktisk ret go hehe. så den nupper jeg lige hehe :loveflag: håber ikke det gør noget.

:loveflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hvor er det bare en fantastisk flot kjole+slør du har fundet. Og tasken er også helt vidunderlig :hug: Du kommer til at ligne en million på jeres store dag. Uhh, skal selv ud og kigge kjoler imorgen, er bare SÅ spændt.

Knus og :rolleyes:

Tak, hvor er du sød :rolleyes:

Ja jeg elsker også bare min kjole, og også min taske. Og hvor lyder det spændende at du skal prøve kjoler, så jeg vil om lidt skynde mig ind i din tråd, så jeg kan se om det gav resultat :)

Knus Maria

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
God formiddag smukke

Det går nok alt sammen du ikkke nåede og svare mig igår.. for da jeg lukkede computeren sammen lige ved middagstid og ja har først åbnet den her til formiddag igen - da min bedre halvdel brugte min comp nede ved mine forældre igår.. og ja det er da bare dejligt når der dukker svar op fra dig. Sikke vi må kede de andre med vores laaaaange indlæg Ellers kan det være der er nogen der sidder og hygger sig med en god kop the til vores breve haha

Hmm - har lige tjekket og nej gulvtæpperne er ikke våde.. hehe - min min hud omkrinh øjnene er meget sart for tiden wonder why?! og ja - så er jeg sort under øjnene (fordi jeg er træt osv).. smukt syn!

Altså tror bestemt heller ikke Henrik syntes det er særlig fedt jeg er så PMS agtig hele tiden - men ja han må leve med det og acceptere det - bASTA (hvilket minder mig om jeg faktisk er rigtig sur på ham - han faldt i søvn i nat efter og ha sagt "Tja" til en ting man IKKE siger TJA til TYPISK mænd!

Var nær kvalt i min cola zero over din kommentar - Det lyder rimeligt meget gusten med mig stående der Tror hellere jeg vil være "cat-woman" med sin pisk.. der holder alle de farlige tigermisser - og folk der syntes du ikke er gude-smuk i din kjole, i skak! hehe

Jow du har helt og aldeles ret - man skal da sige de ting man mener - og huske og rose folk når de gør noget godt osv.. Det er jeg os super god til - men pludselig det der med at det kommer retur til en.. Det er bare lige liiidt svært og lære. Men ja en ven sagde en gang jeg da kunne starte med at sige tak.. så : TAK søde!

Hehe jaaa Henrik skal nok passe godt på mig.. nogen dage

Jeg looover og fortælle hvor det er tirsdag - og ja håber jeg kan tage nogle billeder - for det forefindes faktisk ikke på deres hjemmeside.. Men håber det er sååå godt. Ellers har min mor allerede en milliard ideer - og ja hun har taget fri ugen før og efter brylluppet for at hjælpe. Elsker sku min mor!

Hmm lyder de ikke bare som alles unger hehe - ja de er sku nogle rigtige ballademager for tiden. Hmm jeg tror den sku være sur/ond fordi lillebrorens blev sur og ond - hvor i mod hans var glad og rækkede tunge (jep jep - MEGET kreativ Christina)!

Uhh jo vi havde det nu godt igår. Først var jeg ved zoneterapeut - og bagefter fik Henrik en tur. Så kørte vi ned til mine forældre - hvor der blev serveret lækker gryderet - MUMS - så var jeg lige med min lillebror over grænsen og hente nogle ting og ja så nød vi lige et stk kage og kørte hjem Dejligt man lige kan se dem i en hverdag selvom de bor dernede.

Kedeligt liv... næææ eller jo engang imellem - hehe syntes det kommer i bølger - kæmpemæssige bølger - Meeen på den anden side er det jo ikke kedeligere end man gør det til!

Nu vil jeg spise en bolle inden jeg kaster op af angst for hvad scanningen viser idag ...

LOVE

Så er jeg tilbage efter en hård omgang snotnæse-forkølelse :)

(Øv synes jeg i perioder konstant er syg, og det tyder på at jeg er ved at starte på sådan en periode igen. Eller så er det bare fordi jeg er vildt stresset hele tiden???)

Hihihihihihihi ja vi er rigtig gode til at skrive lange breve til hinanden søde... Og det synes jeg er vildt hyggeligt. men det kan da godt være der er nogen der synes det er en smule småkedeligt at skulle igennem en halv roman hver eneste gang :hug: Måske vi til sidst skulle udgive en bog der hedder : "Christina & Maria´s samlede skøre værker på Bryllupsklar" :wacko: Er sikker på den ville blive en bestseller :)

Har du det også sådan i perioder, at du bare slet ikke gider bryllupsplanlægning??? Lige nu har jeg en hel stak STDkort liggende på bordet, der bare skuler ondt til mig fordi jeg ikke er gået i gang med dem endnu. Kan virkelig høre alle de onde tanker de sender til mig, men JEG GIDER BARE IKKE. :) Hvordan kan man få det sådan med bryllupsting? Burde man ikke til enhver tid ELSKE at ordne det hele? :wacko: Nå det var bare lige mig der er rigtig bryllupstræt.

Hmm ja hvordan kan det mon være din hud omkring øjnene er så sart?? Hihi jeg tror da slet ikke det har noget med dit ekstra reserve springvand du har i øjnene at gøre, slet slet ikke :)

Altså selvfølgelig skal H da bare finde sig i at du er PMS hele tiden... Han er jo en mand hele tiden, og siger åbenbart TJA de helt helt forkerte steder. Men synes nu det er meget sjovt, at du lige skulle komme i tanke om at du var sur på ham over det. :loveflag::rolleyes:

Men sådan er det nu også her... Der får J også sagt tja eller bare okay til ting han slet ikke skal sige det til, hvor jeg måske havde ønsket et mere deltagende eller medfølende svar. Men han kan nu sjældent se problemet .lol:

Okay okay så skynder jeg mig straks at rette mit indre billede til catwoman i stedet, så du kan få dit ønske opfyldt. Så.... nu er den på plads, et stk catwoman ´a ´la Christina klar til kamp på min nethinde :rolleyes:. WAUUUUUUUW WHAT A BABE!!!!! :badgirl:

Åh det lyder da bare dejligt med en mor der gider gøre så meget for en, og som går så meget op i det. Kan godt fordtå du elsker hende, og du skal også passe på hende... Men nu er det jo tirsdag, så jeg burde kunne gå ind i din tråd og læse noget om jeres feststed IKK? Det har du jo lovet mig. :)

Ah jamen så giver det da fuld mening at drengen ville have et surt ansigt... man kan da heller ikke give en 4 årig et glad ansigt, det er jo hverken cool eller hipt. :loveflag: Men godt du fik det fikset i en fart smukke ;)

Hmm ja i perioder er mit liv også vældig kedeligt... og i andre alt for spændende :)

Nu vil jeg hoppe over i din tråd og forhåbentlig læse gode nyheder fra i fredags og idag.

KNUS og KRAM

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores fotograf

Til at starte med tidligt i bryllupsplanlægningen, var vi egentlig blevet enige om IKKE at få en fotograf. Primært af den grund at vi begge HADER og mener HADER at få taget billeder af os selv... Jeg skal virkelig presse min kæreste hårdt, hvis jeg skal have ham til at stille op til et foto, og jeg selv synes også det er ret forfærdeligt :)

Så vi blev egentlig meget hurtigt enige om, at vi bare ville nøjes med familiens billeder, da der er flere ret dygtige amatørfotografer.

MEN da jeg er ufattelig svær at tage billeder af ( hver eneste fotograf jeg har været ved har bandet højlydt over det ), fordi mine øjne lukker langt hurtigere end de kan nå at tage billede. Med det resultat at jeg ALTID har lukkede eller halvlukkede øjne på alle billeder. Og det tør jeg nu så bare ikke satse på, at en amatør fotograf kan finde ud af...

Så nu er det endt med, efter en del søgen på nettet, at vi har hyret en rigtig fotograf, hvilket jeg er rigtig glad for. Vi har hyret xx, som jeg synes tager nogle fantastiske billeder. Elsker når billeder er lidt utraditionelle og ikke opstillede.

Og de mente ikke mine øjne blev et problem :loveflag:

<a href="http://***Udelukket pga dårlig opførsel***/index.shtml" target="_blank">Link til vores fotograf</a>

Jeg NÆGTER og tro på jeg ikke kan tage et billede af dig der viser den gudinde du er ;) :rolleyes: (det var lige lidt pral...)

Hvor er jeg glad for i har fundet en fotograf i gerne vil have... :rolleyes: Vi kan slet slet slet ikke blive enige overhovedet :badgirl:

Åh hvis der er pral, så bliv endelig ved med at prale smukke... :hug: Det gør slet slet ikke noget du praler så, for gudinde kan man aldrig høre for tit :loveflag:

Men du må da helt sikkert prøve engang, for jeg er altså lidt svær at tage billeder af... Har et eller andet med mine øjne, at når der er et kamera i nærheden, så blinker jeg lige 30.000 gange mere end normalt. Ved ikke hvorfor og kan ikke kontrollere det :)

Jeg er også bare rigtig glad for vi har fundet en fotograf... men øv at I slet ikke kan blive enige. Hvad er det I ikke kan blive enige om??? Prisen, fotograf eller???

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hold da hel fast manner :) WAW..

hvor er den kjole bare så smuk til dig manner. :):loveflag: :loveflag: :rolleyes:

og sikke en go liste, jeg har bare en på papir.. så den du har lagt ind er faktisk ret go hehe. så den nupper jeg lige hehe :) håber ikke det gør noget.

:badgirl:

Mange tak.... Synes også bare min kjole er perfekt :huh.

Du stjæler bare alt det du kan bruge, dejligt man kan hjælpe hinanden. :rolleyes::hug:

:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Maria.

Jeg vil bare lige komentere på din kjole.. for wow hvor den bare smuk til dig. og jeg kan lige forestille mig hvordan i begge to forventer en rædsel :rolleyes:

Min mor fik også tåre i øjne da hun så min kjole og var lige ved ikke at kunne styre det :rolleyes: og hun har lige sendt mig billederne idag og hun sagde hun fik tåre i øjne igen..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Så er jeg tilbage efter en hård omgang snotnæse-forkølelse

(Øv synes jeg i perioder konstant er syg, og det tyder på at jeg er ved at starte på sådan en periode igen. Eller så er det bare fordi jeg er vildt stresset hele tiden???)

Hihihihihihihi ja vi er rigtig gode til at skrive lange breve til hinanden søde... Og det synes jeg er vildt hyggeligt. men det kan da godt være der er nogen der synes det er en smule småkedeligt at skulle igennem en halv roman hver eneste gang Måske vi til sidst skulle udgive en bog der hedder : "Christina & Maria´s samlede skøre værker på Bryllupsklar" Er sikker på den ville blive en bestseller

Har du det også sådan i perioder, at du bare slet ikke gider bryllupsplanlægning??? Lige nu har jeg en hel stak STDkort liggende på bordet, der bare skuler ondt til mig fordi jeg ikke er gået i gang med dem endnu. Kan virkelig høre alle de onde tanker de sender til mig, men JEG GIDER BARE IKKE. Hvordan kan man få det sådan med bryllupsting? Burde man ikke til enhver tid ELSKE at ordne det hele? Nå det var bare lige mig der er rigtig bryllupstræt.

Hmm ja hvordan kan det mon være din hud omkring øjnene er så sart?? Hihi jeg tror da slet ikke det har noget med dit ekstra reserve springvand du har i øjnene at gøre, slet slet ikke

Altså selvfølgelig skal H da bare finde sig i at du er PMS hele tiden... Han er jo en mand hele tiden, og siger åbenbart TJA de helt helt forkerte steder. Men synes nu det er meget sjovt, at du lige skulle komme i tanke om at du var sur på ham over det. :rolleyes:

Men sådan er det nu også her... Der får J også sagt tja eller bare okay til ting han slet ikke skal sige det til, hvor jeg måske havde ønsket et mere deltagende eller medfølende svar. Men han kan nu sjældent se problemet

Okay okay så skynder jeg mig straks at rette mit indre billede til catwoman i stedet, så du kan få dit ønske opfyldt. Så.... nu er den på plads, et stk catwoman ´a ´la Christina klar til kamp på min nethinde . WAUUUUUUUW WHAT A BABE!!!!!

Åh det lyder da bare dejligt med en mor der gider gøre så meget for en, og som går så meget op i det. Kan godt fordtå du elsker hende, og du skal også passe på hende... Men nu er det jo tirsdag, så jeg burde kunne gå ind i din tråd og læse noget om jeres feststed IKK? Det har du jo lovet mig.

Ah jamen så giver det da fuld mening at drengen ville have et surt ansigt... man kan da heller ikke give en 4 årig et glad ansigt, det er jo hverken cool eller hipt. Men godt du fik det fikset i en fart smukke

Hmm ja i perioder er mit liv også vældig kedeligt... og i andre alt for spændende

Nu vil jeg hoppe over i din tråd og forhåbentlig læse gode nyheder fra i fredags og idag.

KNUS og KRAM

Yaaay dejligt og se dig tilbage i din tråd.

Mængder af :rolleyes: til dig - du skal da ikke rende og være syg hele tiden søde - men ja det kunne godt tyde på noget stress-relateret hvis det er sådan hele tiden i perioder... :loveflag: Kan du SÅ holde op med at stresse smukke :hug:

Fan-F*ckingTastisk god ide søde - det lyder som en rigtig bestseller af en bog vi kan udgive der så :thumpsupanim: Det må vi da virkeliggøre :P Hmm mon ikke de hurtigt lærer og springe over vores lange lange breve? ;) ellers er det jo deres problem - hehe - så længe vi hygger os så er det jo fint!

Ja kender det virkelig godt - nogle dage elsker jeg og sidde og surfe rundt og kigge i mine notater - og andre dage går jeg bare kold. Tror det har meget at betyde at jeg ikke har haft styr på de overordnede ting. Og ja nu mit næste problem er at alt ligger på min comp. og den er jo til reperation da mit grafik kort er gået :) Sååå lige nu er min lille baby i Svb og blive sikkerhedskopieret og derefter må computercity i odense sørge for og reparere den på garantien - og der går sikkert 14 dage :) 2tal mega øv... er helt trist. SAVNER min baby. Denne her comp (henriks) har en lille skærm og tasterne sidder meget anerledes end min syntes jeg (derfor alle stavefejlene)...

Hvad er du gået død ved søde? Du må sige til hvis du skal have noget kreativt input eller andet :) Så kommer jeg gerne til hjælp. - tror helt sikkert på det er meget normalt at komme ind i "døde" perioder hvad planlægningen angår.

HEHE jeps.. tror du har helt ret.. :badgirl::) Har faktisk ikke grædt de sidste 2 døgn overhovedet :) chokerende egentligt. hehe

Hmm fortalte Henrik det dagen efter at jeg faktisk var lidt sur på ham - og at det betsemt IKKE var det rigtige tidspunkt han var faldet i søvn på.. og ja han grinte lidt - det var bestemt ikke meningen. hehe - ja det er vidst bare en typisk ting med de mænd der! Hvad pokker vi vender os vel til det på et tidspunkt!

Miiiiiiiaaaaaaauv

post-10795-1225818229.jpg

Yaaahh bare kom an ;)

Ja hun er nu fantastisk den mor. Lige så meget som jeg har "hadet" hende i teenageårene - ligeså meget har jeg jo os elsket hende. Passer godt på hende.. så godt at vi her den 21-23 november skal på weekend wellness ophold i tyskland - blir skøøøøønt (min far, lillebor + hans kæreste og henrik og jeg gav hende det i 50 års fødselsdags gave.. og én skulle jo med ;))

Jeps jeg har looovet og opdatere og det har jeg skam osse gjort så snart jeg kunne :loveflag:

Og det var jo positiv opdatering :P

LOVE

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvis der er pral, så bliv endelig ved med at prale smukke... :rolleyes: Det gør slet slet ikke noget du praler så, for gudinde kan man aldrig høre for tit :hug:

Men du må da helt sikkert prøve engang, for jeg er altså lidt svær at tage billeder af... Har et eller andet med mine øjne, at når der er et kamera i nærheden, så blinker jeg lige 30.000 gange mere end normalt. Ved ikke hvorfor og kan ikke kontrollere det :loveflag:

Jeg er også bare rigtig glad for vi har fundet en fotograf... men øv at I slet ikke kan blive enige. Hvad er det I ikke kan blive enige om??? Prisen, fotograf eller???

20ze7hg.gif

Du er smuk som en gudinde - ja du ER en gudinde :rolleyes:

Det skal kunne lade sig gøre... for jeg er os typen der gør det - du vil ikke kunne finde et billede af mig tage i byen (af de dårlige fotografer rundt omkring) hvor jeg har åben øjne på.. jeg lukker dem altid når blitzen kommer.. :) Og det gir ikke noget pænt billede!

Og kender godt det med man ikke kan kontrollere det.

Hmm ja det er prisen der nok mest er i vejen for at vælge et fotograf :loveflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej Maria.

Jeg vil bare lige komentere på din kjole.. for wow hvor den bare smuk til dig. og jeg kan lige forestille mig hvordan i begge to forventer en rædsel :rolleyes:

Min mor fik også tåre i øjne da hun så min kjole og var lige ved ikke at kunne styre det :hug: og hun har lige sendt mig billederne idag og hun sagde hun fik tåre i øjne igen..

hej hej,

åh det er altid dejligt at få komplimenter for sin kjole... Dem kan man vist aldrig få for mange af :)

Ja vi var virkelig begge frygtelig nervøse for kjolen, lige indtil den var kommet over hovedet og på plads. :rolleyes:

Hvor var det sødt din mor reagerede på samme måde, og igen da hun skulle sende billederne til dig. Så dem må jeg hellere lige springe ind i din tråd og se :loveflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Yaaay dejligt og se dig tilbage i din tråd.

Mængder af til dig - du skal da ikke rende og være syg hele tiden søde - men ja det kunne godt tyde på noget stress-relateret hvis det er sådan hele tiden i perioder... Kan du SÅ holde op med at stresse smukke

Fan-F*ckingTastisk god ide søde - det lyder som en rigtig bestseller af en bog vi kan udgive der så Det må vi da virkeliggøre Hmm mon ikke de hurtigt lærer og springe over vores lange lange breve? ellers er det jo deres problem - hehe - så længe vi hygger os så er det jo fint!

Ja kender det virkelig godt - nogle dage elsker jeg og sidde og surfe rundt og kigge i mine notater - og andre dage går jeg bare kold. Tror det har meget at betyde at jeg ikke har haft styr på de overordnede ting. Og ja nu mit næste problem er at alt ligger på min comp. og den er jo til reperation da mit grafik kort er gået Sååå lige nu er min lille baby i Svb og blive sikkerhedskopieret og derefter må computercity i odense sørge for og reparere den på garantien - og der går sikkert 14 dage 2tal mega øv... er helt trist. SAVNER min baby. Denne her comp (henriks) har en lille skærm og tasterne sidder meget anerledes end min syntes jeg (derfor alle stavefejlene)...

Hvad er du gået død ved søde? Du må sige til hvis du skal have noget kreativt input eller andet Så kommer jeg gerne til hjælp. - tror helt sikkert på det er meget normalt at komme ind i "døde" perioder hvad planlægningen angår.

HEHE jeps.. tror du har helt ret.. Har faktisk ikke grædt de sidste 2 døgn overhovedet chokerende egentligt. hehe

Hmm fortalte Henrik det dagen efter at jeg faktisk var lidt sur på ham - og at det betsemt IKKE var det rigtige tidspunkt han var faldet i søvn på.. og ja han grinte lidt - det var bestemt ikke meningen. hehe - ja det er vidst bare en typisk ting med de mænd der! Hvad pokker vi vender os vel til det på et tidspunkt!

Miiiiiiiaaaaaaauv

post-10795-1225818229.jpg

Yaaahh bare kom an

Ja hun er nu fantastisk den mor. Lige så meget som jeg har "hadet" hende i teenageårene - ligeså meget har jeg jo os elsket hende. Passer godt på hende.. så godt at vi her den 21-23 november skal på weekend wellness ophold i tyskland - blir skøøøøønt (min far, lillebor + hans kæreste og henrik og jeg gav hende det i 50 års fødselsdags gave.. og én skulle jo med )

Jeps jeg har looovet og opdatere og det har jeg skam osse gjort så snart jeg kunne

Og det var jo positiv opdatering

LOVE

Jaaaaaah jeg synes også det er dejligt at være tilbage i min tråd, og i din for den sags skyld :hug:

Ja jeg tror det er noget stress halløj, for det kommer virkelig i perioder... Meen prøver nu også på ikke at stresse, for det er jeg nemlig alt for god til - at blive stresset. Og så får jeg sgu skæld-ud af manden, og ikke sådan noget sødt skæld-ud som når jeg har løftet på noget for tungt eller lign. Nej han bliver sgu rigtig sur, og siger han er skuffet over mig, at jeg ikke overlader mere til ham, gør mere brug af ham, snakker med ham osv. Og så bliver Maria meget ked, for hun kan ikke lide at skuffe nogen, og da slet ikke ham :)

Så nu slapper jeg af, især mentalt :loveflag:

Hihihi åh ja jeg er glad for du kan lide min idé om vores udgivelse.... Men hvis du har et bedre forslag til titlen, så må du lige sige til. For den var ikke lige så gennemtænkt :rolleyes:.

Men jeg tror faktisk også de fleste springer let og elegant hen over vores laaaaaannnnge breve, for vi får da aldrig nogen kommentarer om dem? :loveflag:

Ej smukke da, er du helt uden din elskede computer så???? :0 Det går da virkelig ikke, så er du jo næsten helt lost! Men det er da godt du må låne Henriks lidt, mens din er til rep. Men jeg skal nok krydse fingre for at de får den fixet hurtigt, så du kan få den tilbage og pusse nusse om den... :badgirl: Men jeg ser nu ikke rigtig nogen stavefejl ved dig smukke, så computeren må jo virke fint nok...

Men jeg ved faktisk ikke rigtig hvor jeg er gået død i planlægningen... Sådan lige midt i det hele. GIDER bare ingenting. Men vi har faktisk også alle store ting på plads, mangler sådan set kun at få menuen på plads når vi skal mødes med kokken, og finde ud af bordpynt osv. Ja og så selvfølgelig få købt at ind til festen, af mad, chokolade, vin osv.

Men jeg tror lidt det er mine STD og invitationer der slukker min lyst. For skal VIRKELIG i gang med dem, gider bare ikke fordi de er så besværlige at lave. Men går i gang i aften, jesper kommer alligevel først hjem kl 21. Og så kan jeg jo overraske ham med det:)

Hmm ja jeg havde egentlig godt lagt mærke til at der ikke længere kommer vand ud af min computer, når jeg tipper den mod højre søde. :) Og det må jo helt klart være fordi dine øjne ikke længere har højvande.

Men ja mænd forstår sjældent, at de ikke bare må falde i søvn på alle tidspunkter... Men jeg er faktisk lidt facineret af, at de falder i søvn samme

øjeblik deres hoved rammer puden. Jeg har da brug for mindst 15 min, og den tid kan man jo ligeså godt få til at gå ved at snakke :rolleyes:

Hvor lyder det bare skønt at I skal på sådan et wellness ophold sammen, bare dig og din mor... Hvor i Tyskland er det så? Og du har fuldstændig ret, ligeså meget som man hader sin mor i teenageårene, ligeså meget elsker man hende jo. Det er faktisk også først efter jeg er flyttet hjemmefra, at mit forhold til min mor er blevet supergodt, inden der syntes jeg bare hun var den dummeste :) Men nu skal jeg faktisk hjem til hende på fredag, og så skal vi i byen sammen og have juleøl. Det glæder jeg mig også rigtig meget til.

LOVE

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jaaaaaah jeg synes også det er dejligt at være tilbage i min tråd, og i din for den sags skyld

Ja jeg tror det er noget stress halløj, for det kommer virkelig i perioder... Meen prøver nu også på ikke at stresse, for det er jeg nemlig alt for god til - at blive stresset. Og så får jeg sgu skæld-ud af manden, og ikke sådan noget sødt skæld-ud som når jeg har løftet på noget for tungt eller lign. Nej han bliver sgu rigtig sur, og siger han er skuffet over mig, at jeg ikke overlader mere til ham, gør mere brug af ham, snakker med ham osv. Og så bliver Maria meget ked, for hun kan ikke lide at skuffe nogen, og da slet ikke ham

Så nu slapper jeg af, især mentalt

Hihihi åh ja jeg er glad for du kan lide min idé om vores udgivelse.... Men hvis du har et bedre forslag til titlen, så må du lige sige til. For den var ikke lige så gennemtænkt.

Men jeg tror faktisk også de fleste springer let og elegant hen over vores laaaaaannnnge breve, for vi får da aldrig nogen kommentarer om dem?

Ej smukke da, er du helt uden din elskede computer så???? Det går da virkelig ikke, så er du jo næsten helt lost! Men det er da godt du må låne Henriks lidt, mens din er til rep. Men jeg skal nok krydse fingre for at de får den fixet hurtigt, så du kan få den tilbage og pusse nusse om den... Men jeg ser nu ikke rigtig nogen stavefejl ved dig smukke, så computeren må jo virke fint nok...

Men jeg ved faktisk ikke rigtig hvor jeg er gået død i planlægningen... Sådan lige midt i det hele. GIDER bare ingenting. Men vi har faktisk også alle store ting på plads, mangler sådan set kun at få menuen på plads når vi skal mødes med kokken, og finde ud af bordpynt osv. Ja og så selvfølgelig få købt at ind til festen, af mad, chokolade, vin osv.

Men jeg tror lidt det er mine STD og invitationer der slukker min lyst. For skal VIRKELIG i gang med dem, gider bare ikke fordi de er så besværlige at lave. Men går i gang i aften, jesper kommer alligevel først hjem kl 21. Og så kan jeg jo overraske ham med det

Hmm ja jeg havde egentlig godt lagt mærke til at der ikke længere kommer vand ud af min computer, når jeg tipper den mod højre søde. Og det må jo helt klart være fordi dine øjne ikke længere har højvande.

Men ja mænd forstår sjældent, at de ikke bare må falde i søvn på alle tidspunkter... Men jeg er faktisk lidt facineret af, at de falder i søvn samme

øjeblik deres hoved rammer puden. Jeg har da brug for mindst 15 min, og den tid kan man jo ligeså godt få til at gå ved at snakke

Hvor lyder det bare skønt at I skal på sådan et wellness ophold sammen, bare dig og din mor... Hvor i Tyskland er det så? Og du har fuldstændig ret, ligeså meget som man hader sin mor i teenageårene, ligeså meget elsker man hende jo. Det er faktisk også først efter jeg er flyttet hjemmefra, at mit forhold til min mor er blevet supergodt, inden der syntes jeg bare hun var den dummeste Men nu skal jeg faktisk hjem til hende på fredag, og så skal vi i byen sammen og have juleøl. Det glæder jeg mig også rigtig meget til.

LOVE

Hehe ja deeeer er SÅÅ "hyggeligt" (--> Sagt på Pusle's måde).. i vores tråde. :)

Det der stress er altså osse noget fandens farligt noget! herhjemme er det MIG der skælder henrik ud. Han står ud af sengen ved 6 tiden - og ja han er først hjemme igen omkring kl 18. Stresser over alle mulige underlige ting! Så ja jeg er hende med den løftede pegefinger - bare spørg BiancaNavne :loveflag: Er osse efter hende.. det er NO GO at stresse sig selv sådan!

Kan godt forstå han blir sur på dig - for han vil jo ikke ha du går ned med stress eller noget - han passer jo på sin gudinde :rolleyes:

Hmmm - vi må arbejde videre på en god titel.. "bridezilla talk" - something/noget ;) Hehe

Næææ ingen kommentere dem - men nu ved de der læser med en masse om dig og mig - smil - det er derfro alle vil være venner med os nu :hug: (Tro på det Christina).. hehe

Jeps er heeeelt uden min comp. Har lige afleveret den i Odense i dag - og de siger der går mellem 3 og 4 uger :loveflag: :wacko: Er virkelig ved at tude over tanken :rolleyes:

Så ja her sidder jeg med Henriks computer og på ny skal fikse vores std kort.. se om jeg kan få billederne fra den eksterne harddisk herpå og lave noget fiks fakseri. For ja nu skal de snart afsted. Vi ville jo bare lige vente på vi havde set feststedet og ja... Hvor uheldig har man lov til at være :)

Det må være rart og ha alt det overordnede på plads. Syntes det er rart med ting der falder på plads nu...

Ellers må du da sige til - så må jeg hjælpe dig med at lave kortene :badgirl: hehe - til tjeneste <3 Men god ide og starte på dem idag når din kære jesper kommer så sent hjem. Jeg skal tilgengæld ned til dyrlægen med min kat her om en 2 timer.. han har fået paradontose :) min lille misser.

HAHAHA som du dog kan skrive det søde.. men ja du har nok ret - tårene er mindre og humøret højere! Det vidst os meget godt så du ikke får vandskade i din comp søde. ;)

Hmm ja man kan virkelig undres - ofte falder Henrik i søvn - midt i vi er ved at snakke om noget - TYPISk mænd. Jeg har det ligesom dig - der går altid os minimum 15 min. og ja man har jo fået en mund til at snakke med ;) (eller det er der så ikke rigtig nogen mænd der vil give mig ret i... hmm hvorfor mon ;P)

Jaa det blir rigtig hyggeligt.. Det er i Bad Bramstedt på noget der hedder Hotel Gutsmann - så en lille køretur :) Vi glæder os rigtig meget.

Har det på helt samme måde med mine forældre - fik et super godt forhold til dem efter jeg flyttede hjemmefra - hvilket er vidunderligt.

Ihhh hvor lyder det som total hygge med juleøl med din mor... hvor coolt. Hmm ingen har inviteret os ud til juløeøllen i år (ikke at jeg kan tillade mig at drikke det pga min æg).. men ja lørdag skal vi ud og spise med svigermor og hendes mand og ja Henriks søster har sagt hun gerne vil med.. og så bagefter skal vi til Kim Larsen koncert.

Du må sende mig et stemnings billede på mobilen fredag ;)

KISS

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe ja deeeer er SÅÅ "hyggeligt" (--> Sagt på Pusle's måde).. i vores tråde.

Det der stress er altså osse noget fandens farligt noget! herhjemme er det MIG der skælder henrik ud. Han står ud af sengen ved 6 tiden - og ja han er først hjemme igen omkring kl 18. Stresser over alle mulige underlige ting! Så ja jeg er hende med den løftede pegefinger - bare spørg BiancaNavne Er osse efter hende.. det er NO GO at stresse sig selv sådan!

Kan godt forstå han blir sur på dig - for han vil jo ikke ha du går ned med stress eller noget - han passer jo på sin gudinde

Hmmm - vi må arbejde videre på en god titel.. "bridezilla talk" - something/noget Hehe

Næææ ingen kommentere dem - men nu ved de der læser med en masse om dig og mig - smil - det er derfro alle vil være venner med os nu (Tro på det Christina).. hehe

Jeps er heeeelt uden min comp. Har lige afleveret den i Odense i dag - og de siger der går mellem 3 og 4 uger Er virkelig ved at tude over tanken

Så ja her sidder jeg med Henriks computer og på ny skal fikse vores std kort.. se om jeg kan få billederne fra den eksterne harddisk herpå og lave noget fiks fakseri. For ja nu skal de snart afsted. Vi ville jo bare lige vente på vi havde set feststedet og ja... Hvor uheldig har man lov til at være

Det må være rart og ha alt det overordnede på plads. Syntes det er rart med ting der falder på plads nu...

Ellers må du da sige til - så må jeg hjælpe dig med at lave kortene hehe - til tjeneste Men god ide og starte på dem idag når din kære jesper kommer så sent hjem. Jeg skal tilgengæld ned til dyrlægen med min kat her om en 2 timer.. han har fået paradontose min lille misser.

HAHAHA som du dog kan skrive det søde.. men ja du har nok ret - tårene er mindre og humøret højere! Det vidst os meget godt så du ikke får vandskade i din comp søde.

Hmm ja man kan virkelig undres - ofte falder Henrik i søvn - midt i vi er ved at snakke om noget - TYPISk mænd. Jeg har det ligesom dig - der går altid os minimum 15 min. og ja man har jo fået en mund til at snakke med (eller det er der så ikke rigtig nogen mænd der vil give mig ret i... hmm hvorfor mon )

Jaa det blir rigtig hyggeligt.. Det er i Bad Bramstedt på noget der hedder Hotel Gutsmann - så en lille køretur Vi glæder os rigtig meget.

Har det på helt samme måde med mine forældre - fik et super godt forhold til dem efter jeg flyttede hjemmefra - hvilket er vidunderligt.

Ihhh hvor lyder det som total hygge med juleøl med din mor... hvor coolt. Hmm ingen har inviteret os ud til juløeøllen i år (ikke at jeg kan tillade mig at drikke det pga min æg).. men ja lørdag skal vi ud og spise med svigermor og hendes mand og ja Henriks søster har sagt hun gerne vil med.. og så bagefter skal vi til Kim Larsen koncert.

Du må sende mig et stemnings billede på mobilen fredag

KISS

Hihihi jeg kan lige høre Pusle for mig, når du skriver det sådan... men du har helt ret, her er SÅÅÅÅ hyggeligt i vores tråde :hug:

Ja jeg ved jo godt at sådan noget stress er noget farligt noget... Men man kan jo bare sjældent mærke noget selv, jeg kan i hvert fald ikke. Det plejer først at være, når jeg er helt hys over at jeg at jeg skal ordne et par småting, at det går op for mig at jeg måske er en smule stresset.

Men det er godt at Henrik har dig til at passe på ham, så kan han heller ikke få det bedre. Smil. Men jeg er nu også glad for Jesper passer godt på mig, og husker da heldigvis også ofte at gøre ham opmærksom på, at det betyder rigtig meget for mig. Men jeg kan da sige til ham, at hvis han trænger til en pause fra skideballerne, så kan han bare sige til dig du skal overtage. :rolleyes:

Hmm ja lige on top of my head, kan jeg ikke rigtig finde på nogen endelig titel... Men jeg er sikker på vi nok skal nå at komme på den endelige titel, engang i løbet af de næste maaaaannnge laaaaannnge tråde. :)

Men ja, selvfølgelig er det da derfor alle vil være venner med os... Jeg tror også på det, jeg tror på det...! :loveflag:

Det lyder da virkelig godt nok også som om det er en katastrofe at du skal undvære din comp smukke... Og så endda når du også skal lave STD! :) Men jeg håber du klarer det alligevel, på trods af alle de ekstra udfordringer. Jeg kan jo desværre ikke hjælpe når det er sådan noget computer halløj, men ville gerne hvis det var muligt. Og ellers ville jeg sende mine STD over til dig, og så tage mig af dine i stedet :loveflag:

Men nu er jeg da i det mindste gået i gang med mine, så håber du klarer dig med din kompromis-comp :badgirl:

Åh stakkels lille misser, håber da den har det godt igen???

Hehe nej jeg tror heller ikke du finder nogen mand der vil mene, at vores mund er blevet opfundet til snak... Tror de har noget HELT andet i tankerne :rolleyes:

Jeg er stadig rigtig misundelig over, at I skal på sådan et ophold... Det ville jeg også elske at skulle med min mor. Men da jeg ikke lige skal det, vil jeg glæde mig til at se en masse billeder fra jeres tur. Glæder mig rigtig meget til at se dig slappe af og bare nyde det :huh.

Ja jeg synes også det er super cool at kunne tage i byen med sin mor. Og rent faktisk have det sjovere end når jeg er med veninder, måske fordi hun minder så meget om mig... Og nu er det en fast tradition at hvert år skal vi sammen ud og have juleøl. :)

Jamen jeg skal da gerne sende et stemningsbillede, men så kræver det lige jeg får dit nummer smukke ;)

KISS

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hihihi jeg kan lige høre Pusle for mig, når du skriver det sådan... men du har helt ret, her er SÅÅÅÅ hyggeligt i vores tråde

Ja jeg ved jo godt at sådan noget stress er noget farligt noget... Men man kan jo bare sjældent mærke noget selv, jeg kan i hvert fald ikke. Det plejer først at være, når jeg er helt hys over at jeg at jeg skal ordne et par småting, at det går op for mig at jeg måske er en smule stresset.

Men det er godt at Henrik har dig til at passe på ham, så kan han heller ikke få det bedre. Smil. Men jeg er nu også glad for Jesper passer godt på mig, og husker da heldigvis også ofte at gøre ham opmærksom på, at det betyder rigtig meget for mig. Men jeg kan da sige til ham, at hvis han trænger til en pause fra skideballerne, så kan han bare sige til dig du skal overtage.

Hmm ja lige on top of my head, kan jeg ikke rigtig finde på nogen endelig titel... Men jeg er sikker på vi nok skal nå at komme på den endelige titel, engang i løbet af de næste maaaaannnge laaaaannnge tråde.

Men ja, selvfølgelig er det da derfor alle vil være venner med os... Jeg tror også på det, jeg tror på det...!

Det lyder da virkelig godt nok også som om det er en katastrofe at du skal undvære din comp smukke... Og så endda når du også skal lave STD! Men jeg håber du klarer det alligevel, på trods af alle de ekstra udfordringer. Jeg kan jo desværre ikke hjælpe når det er sådan noget computer halløj, men ville gerne hvis det var muligt. Og ellers ville jeg sende mine STD over til dig, og så tage mig af dine i stedet

Men nu er jeg da i det mindste gået i gang med mine, så håber du klarer dig med din kompromis-comp

Åh stakkels lille misser, håber da den har det godt igen???

Hehe nej jeg tror heller ikke du finder nogen mand der vil mene, at vores mund er blevet opfundet til snak... Tror de har noget HELT andet i tankerne

Jeg er stadig rigtig misundelig over, at I skal på sådan et ophold... Det ville jeg også elske at skulle med min mor. Men da jeg ikke lige skal det, vil jeg glæde mig til at se en masse billeder fra jeres tur. Glæder mig rigtig meget til at se dig slappe af og bare nyde det

Ja jeg synes også det er super cool at kunne tage i byen med sin mor. Og rent faktisk have det sjovere end når jeg er med veninder, måske fordi hun minder så meget om mig... Og nu er det en fast tradition at hvert år skal vi sammen ud og have juleøl.

Jamen jeg skal da gerne sende et stemningsbillede, men så kræver det lige jeg får dit nummer smukke

KISS

Ja der er rigtig hyggeligt i vores tråde. Elsker og logge ind og se der er nye svar - både i din og min tråd :D

Ja stress kan være rigtig farligt og noget værre noget. Derfor det er godt vi er nogle der minder hinanden om det så vi ikke ender ud hvor vi ikke kan bunde længere (ihh for skal vi til at svømme og det er jo hårdt da det er = motion :hug: )

jeps du siger bare til.. så kommer Catwoman Christina med den svingende pisk og siger det er nok... ;)

Præcis - vi har maaaasser af tid... Vi skal jo først udgive bogen/bøgerne efter bryllupsfortællingerne, bryllupsrejserne osv. Så der er jo masser af tid - og nogle utrolig LANGE tråde til :rolleyes:

HEHE ja så længe vi tror på det - så har vi da vores drømme - fnis - ellers har vi da hinanden :loveflag:

Ja det er 2tal mega katestrofe og kan slet slet slet ikke overskue jeg skal undvære den så længe.. men ja så får jeg lavet lidt nyttigt udover billedredigering må jeg jo ærlig indrømme ;) (Har hele aftenen siddet og oprettet varer på henriks nye shop) Så jep jep er rigtig aktiv.

Hmm jeg må se om jeg ikke kan få billeder ud af den eksterne harddisk og så få dem lavet. Ellers finder jeg på noget alternativt - de std kort skal ihvertfald ikke få mig ned med nakken :)

:) Ja Mikkel mis har det okai lige nu (ligger og putte sover op af mig) - men ja vi skal retur til dyrlægen mandag - han skal have hevet minimum 2 tænder ud... hun siger han har meget ondt :badgirl: Han har altså overhovedet ikke udvist at han har smerter ?! men ja nu skal det dælme os bare ordnes hvis min lille baby mis har av. Skyndte mig og give ham en ds. tun da vi kom hjem :loveflag: Så var jeg en dejlig mor igen - hehe

NOPE - de der mænner mener nu munden er skabt til at "blæse i pomfritten" for at sige det på en anerledes måde :rolleyes:

Men der tager de altså meget fejl.. for det er da for at vi kan se godt ud (en næse mere havde set dumt ud) og noget skulle vi jo have til at putte lipgloss på?! Og ja så skal der jo os drikkes asti og spises lækker mad. OG selvfølgelig snakke med sine venner/veninder... ;) så de tager HEEEELT fejl.

Uhh det er heller aldrig sket før at min moder og jeg sådan har kunnet tage på et weekend ophold. Så det ser vi frem til.. og jep havde da tænkt på og tage kameraet med ;P haha det må kunne give nogle sjove billeder.

Hehe hvor er det fedt med "seje" mødre. Det da bare alt alt for fedt dig og din mor kan tage i byen sammen og hygge..

Jamen ved du hvad smukke.. jeg sender dig straks en Pm med mit nummer ;) så er den jo i vinkel...

KYSS

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer