Sign in to follow this  
Followers 0
MariaA

Maria & Jespers Bryllup, 08.08.09.

99 posts in this topic

Annonce ♥

Ja det må virkelig være skæbnen at du skulle flytte til Fyn så, men det lyder også som om du er faldet rigtig godt til der. :thumbsupsmileyanim: Jamen Jesper endte i kbh efter han havde været en del år inde ved militæret, og bagefter ville søge ind til politiet. Men det fik han bare ikke gjort, da han tjente for mange penge som tømrer. Så der er han stadig ;)

Nej det er skam ikke kun pjat og pjank der fylder den, der står skam mange seriøse ting. Og man bliver virkelig berørt af jeres situation. Og kan virkelig godt forstå I har været ved at løbe skrigende væk fra hinanden, det kan vi andre jo også have lyst til, og så endda uden det samme store problem. :7himmel: Det var da virkelig også noget af en "skilsmisserate" med de par du kender, og hvor er det bare forfærdeligt at det er ønsket om et barn der splitter par ad.

Jamen så vil jeg da glæde mig rigtig meget til en anden gang at blive inviteret til Fyn, når jeg nu må springe over denne gang :loveboard:

Ja det er noget virkelig møg at gå hjemme, jeg er så træt af det!!! Så krydser også fingre for jeg snart må komme i gang igen :cheerleader3:

Hvad med dig, hvad laver du så nu? kan godt forstå du droppede den sidste opgave, for med det jeg kunne læse, lød det ikke som om du var særlig tilfreds med det hele. Så godt for dig at du kan starte på det rigtige til januar

hi hi ja du har så ret, det er dejligt med en mand der kan finde ud af at bruge hænderne. Det benytter jeg mig også flittigt af, også uden for soveværelset ;)

Hvad laver Henrik?

Knus

Jep.. havde det ikke været for H boede jeg stadig i kbh ingen tvivl om det.. Og jo tak. Fyn er super dejlig - er specielt helt vild med Svendborg og ja sydfyn i det hele taget :cheerleader3:

Arghh ja politi mænd søger jo til kbh... men hehe han er nu en fornuftig jyde ham din Jesper - når han blev i det erhverv der gav flest penge.. og helt sikkert osse mindst ricisi for stress m.m.

Hehe ja som sagt er jeg god til at få snakket/skrevet om min hverdag.. og ja det er så det der fylder min tråd ud.. samt alle de dejlige indlæg fra en masse søde piger :cheerleader3:

Puuh ja jeg håber bare der når og komme et barn inden vi når til det punkt og løbe fra hinanden. Smil. Ingen tvivl om at der kommer mere ro omkring og inde i os når det lykkedes.

Ja det er virkelig tragisk at så mange par blir skilt, går fra hinanden bare fordi de forsøger og skabe noget at det smukkeste i verden. En af pigerne jeg kender er så meget lykkelig nu - for hun kom til at se en side af sin mand som hun aldrig havde regnet med.. :loveboard: så hun er bedre stillet uden.

Du siger bare til - hvis du kommer i nærheden af fyn ;) Du ved - det er det der bump der adskiller sjælland og jylland. Vi blir ofte glemt.. men vi er nogle dejlige nogen :cheerleader3:

Og ja ellers smider jeg måske en besked når jeg kommer til kbh næste gang... Så kan du da møde hende den skøre fynbo - som oprindeligt er jyde - men elsker kbh ;) hehe (hvis du har lyst seføli..)

Hvad fordriver du så tiden med når du er hjemme? andet end og læse laaange planlægningstråde.. høhø

Uhh jamen bruger min tid på og fotografere, redigere billeder, være kreativ og ja på og være syg :wacko: L*RTE hormoner...

H og jeg snakker da om lidt andre planer end at jeg skal starte skole januar.. men ja det skal jeg nok fortælle når det engang er på plads.. :cheerleader3:

Hehe - fantastisk.. i og ude for soveværelset er det jo os uunværligt!

Henrik han styrer Ham og faderens virksomhed.. som har 5 afdelinger på fyn (www.hojlund.dk) hvis du vil se nærmere...

KRAM

Ps. Sikke romaner vi får skrevet til hinanden :bearhug:

0

hejsa ..

ej det er da hel flovt jeg slet ikke har været på din tråd før nu. ... :cheerleader3:

men i hvertfal stort velkommen til BK... og super med endnu en 2009 brud.. det er dejligt med alle os 2009 brude...

hehe :bearhug::7himmel:

Mange tak, men du skal nu slet ikke være flov over at du ikke har været herinde endnu, den er stort set også kun lige blevet oprettet. Og må da med skam meddele at jeg heller ikke har været inde og se din - og mange andres - endnu. Men det må jeg straks nå. :cheerleader3:

Ja det ber bare super dejligt med så mange 2009 brude, så er der mange flere steder at samle inspiration. :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Jep.. havde det ikke været for H boede jeg stadig i kbh ingen tvivl om det.. Og jo tak. Fyn er super dejlig - er specielt helt vild med Svendborg og ja sydfyn i det hele taget

Arghh ja politi mænd søger jo til kbh... men hehe han er nu en fornuftig jyde ham din Jesper - når han blev i det erhverv der gav flest penge.. og helt sikkert osse mindst ricisi for stress m.m.

Hehe ja som sagt er jeg god til at få snakket/skrevet om min hverdag.. og ja det er så det der fylder min tråd ud.. samt alle de dejlige indlæg fra en masse søde piger

Puuh ja jeg håber bare der når og komme et barn inden vi når til det punkt og løbe fra hinanden. Smil. Ingen tvivl om at der kommer mere ro omkring og inde i os når det lykkedes.

Ja det er virkelig tragisk at så mange par blir skilt, går fra hinanden bare fordi de forsøger og skabe noget at det smukkeste i verden. En af pigerne jeg kender er så meget lykkelig nu - for hun kom til at se en side af sin mand som hun aldrig havde regnet med.. så hun er bedre stillet uden.

Du siger bare til - hvis du kommer i nærheden af fyn Du ved - det er det der bump der adskiller sjælland og jylland. Vi blir ofte glemt.. men vi er nogle dejlige nogen

Og ja ellers smider jeg måske en besked når jeg kommer til kbh næste gang... Så kan du da møde hende den skøre fynbo - som oprindeligt er jyde - men elsker kbh hehe (hvis du har lyst seføli..)

Hvad fordriver du så tiden med når du er hjemme? andet end og læse laaange planlægningstråde.. høhø

Uhh jamen bruger min tid på og fotografere, redigere billeder, være kreativ og ja på og være syg L*RTE hormoner...

H og jeg snakker da om lidt andre planer end at jeg skal starte skole januar.. men ja det skal jeg nok fortælle når det engang er på plads..

Hehe - fantastisk.. i og ude for soveværelset er det jo os uunværligt!

Henrik han styrer Ham og faderens virksomhed.. som har 5 afdelinger på fyn (www.hojlund.dk) hvis du vil se nærmere...

KRAM

Ps. Sikke romaner vi får skrevet til hinanden

jeg er sikker på Fyn sagtens kan konkurre med Kbh på alle punkter, især slipper du for alle de voldsepisoder der konstant bliver snakket om. Men tilgengæld har I jo busstrejke og alt det andet sjove :thumbsupsmileyanim: Jo jow Fyn er fin :cheerleader3: Men må med skam meddele at jeg faktisk intet kender til øen, har kun været der 3 gange eller sådan noget i den stil, foruden turen på motorvejen hjem til "mor". Og den er egentlig ikke specielt facinerende :cheerleader3:

Ja han er super fornuftig ham min Jesper, og jeg må da indrømme at jeg er glad for han ikke blev politimand alligevel, for ville være alt for bekymret når han skulle på arbejde. Så kan jeg meget bedre forholde mig til faren ved for meget værktøj, det fylder da trods alt kun på loftet :cheerleader3:

Jeg er sikker på det nok skal lykkes for jer, for hvorfor skulle det ikke det?? Heldigvis er der jo mange par der bliver velsignet med et barn, og selvfølgelig er I et af dem, sådan er man bare nødt til at tænke.

Men man får nok oplevet alle sider af sin partner i sådan en situation, og ikke alle er lige heldige. Mennesker bliver jo presset til det yderste, og ikke alle kan klare det med integriten i behold, som det lyder som om er tilfældet med din venindes mand. Så godt hun er mere lykkelig nu :cheerleader3:

Jeg skal skam nok sige til hvis jeg er i nærheden af Fyn, kunne da være alt for sjovt at se lidt mere end blot motorvejen tværs over... Og jeg er sikker på I fynbo´er er nogle dejlige nogen, det har jeg da allerede fået indtryk af nu. Så du siger bare til hvis du er i Kbh, og selvfølgelig har jeg da lyst til at mødes ;) For skøre mennesker er bare lige mig; min kæreste mener jeg er en af dem :cheerleader3:

Ja hvad får jeg tiden til at gå med? Je sy´r en hel masse, prøver at lære at finde rundt i kbh, ejer nemlig ingen stedsans. Og så læser jeg selvfølgelig en masse på bk, er der noget bedre? :loveboard:

Men synes det lyder cool at du fotograferer, det gad jeg også godt kunne. Men den evne har jeg bare ikke desværre :loveboard:

Nåå ja jeg læste da også i din tråd hvad H lavede... Havde bare lige glemt det. Synes det er supercool han er gået ind i familieforetagendet, :7himmel: for det.

Knus og kram

Ja det er virkelig nogle romaner vi får skrevet må jeg sige. Men dejligt :bearhug:

Edited by MariaA
0

Kan huske da jeg skulle flytte til Odense fra Nørrebro af. Alle sagde til mig at det ville føles helt normalt da det var meget ens.. Øhh NOT.. GAB der var kedeligt i Odense. Det eneste ens der nok var ens var faktisk overfaldene. Den første tid jeg boede alene i Odense - gik jeg tit ud i byen sent om aftenen. Der var alt for stille oppe omkring hvor jeg boede... Men ja der var bare heeeeelt dødt i gader i Odense.. hehe

Så ja at jeg nu bor SØ for odense midt ude mellem en masse grusgrave har bestemt ikke gjort den situation bedre :cheerleader3: Daaaamn her er stille.

Hmm ja herligt med busstrejke.. (så kører de da ikke ud foran en osv.. haha).

Du skal ikke være ked af du intet kender til fyn. Gjorde jeg heller ikke før jeg flyttede herover. Så er det jo så jeg har kunnet ærge mig over jeg ikke havde lært fyn at kende lidt før. For et dejligt og smukt sted er det! Og nej der mener jeg bestemt ikke motorvejen :wacko: der er for meget trafik.

Puuh ja kan godt forstå du er glad for han ikke er politimand.. tror os jeg ville bekymre mig halvt ihjel hvis H blev det (ku jeg nu bestemt ikke forestille mig hehe).. men ja dejligt de nu laver det de gør.

Hva pokker ligger værktøjet på loftet for ;) ? Der skal han da ikke bruge det oppe.. hihi

Ja du har helt ret. Det er vores tur denne gang. For jeg/vi fortjener vores ønskebarn. Jeg tror både H og jeg er utrolig gode til at gå på kompromis og acceptere hinandens forskelligheder..

Hvordan med jer og børn? (beklager hvis jeg nu blev en af de hundredvis af mennesker der skal plage med det spørgsmål :bearhug:)

Hvis du kommer her til fyn - skal jeg vise dig motorvejen ned af os ;) Stranden ved Lundeborg. Jettes Diner i svendborg (danmarks lækreste hjemmelavede burger med frit valgt i kød). og ja lige hvad du har lyst til :7himmel:

Hehe jep.. vi er dejlige. Specielt de der tidligere jyder der nu er fynboer.. hehe.

Haha skøre mennesker.. H ligger og nikker og i sofaen - og siger jeg bestemt tilhører den kategori.. hehe - nok derfor vi er faldet i "hak" så hurtigt ;)

Du kan tro jeg sir til når jeg skal til kbh... så kan jeg da vise dig de steder jeg kan huske.. hmm hvis jeg kan huske noge..

Ihh gid jeg kunne sy... :thumbsupsmileyanim: Så kan det være det er dig jeg skal lokke til at sy ting til min baby - når det blir aktuelt?! smil.

Nej der er bestemt ikke noget bedre end at sidde og læse på bk og svælge i lykke og glæde.

Argh grib et kamera og prøv dig frem - så kommer det heeelt naturligt.. skal bestemt tage mit kamera med når jeg dukker op en dag. Kan da liiiige forestille mig hvad 2 skøre kvinder ku finde på.. :cheerleader3: hehe

Ja det er rimelig sejt han følger firmaet videre. Meeeen puh - der har jeg jo os måte acceptere at han jo er gift i forvejen ;9 med firmaet altså.. haha

Knusss

0

Kan huske da jeg skulle flytte til Odense fra Nørrebro af. Alle sagde til mig at det ville føles helt normalt da det var meget ens.. Øhh NOT.. GAB der var kedeligt i Odense. Det eneste ens der nok var ens var faktisk overfaldene. Den første tid jeg boede alene i Odense - gik jeg tit ud i byen sent om aftenen. Der var alt for stille oppe omkring hvor jeg boede... Men ja der var bare heeeeelt dødt i gader i Odense.. hehe

Så ja at jeg nu bor SØ for odense midt ude mellem en masse grusgrave har bestemt ikke gjort den situation bedre Daaaamn her er stille.

Hmm ja herligt med busstrejke.. (så kører de da ikke ud foran en osv.. haha).

Du skal ikke være ked af du intet kender til fyn. Gjorde jeg heller ikke før jeg flyttede herover. Så er det jo så jeg har kunnet ærge mig over jeg ikke havde lært fyn at kende lidt før. For et dejligt og smukt sted er det! Og nej der mener jeg bestemt ikke motorvejen der er for meget trafik.

Puuh ja kan godt forstå du er glad for han ikke er politimand.. tror os jeg ville bekymre mig halvt ihjel hvis H blev det (ku jeg nu bestemt ikke forestille mig hehe).. men ja dejligt de nu laver det de gør.

Hva pokker ligger værktøjet på loftet for ? Der skal han da ikke bruge det oppe.. hihi

Ja du har helt ret. Det er vores tur denne gang. For jeg/vi fortjener vores ønskebarn. Jeg tror både H og jeg er utrolig gode til at gå på kompromis og acceptere hinandens forskelligheder..

Hvordan med jer og børn? (beklager hvis jeg nu blev en af de hundredvis af mennesker der skal plage med det spørgsmål

Hvis du kommer her til fyn - skal jeg vise dig motorvejen ned af os Stranden ved Lundeborg. Jettes Diner i svendborg (danmarks lækreste hjemmelavede burger med frit valgt i kød). og ja lige hvad du har lyst til

Hehe jep.. vi er dejlige. Specielt de der tidligere jyder der nu er fynboer.. hehe.

Haha skøre mennesker.. H ligger og nikker og i sofaen - og siger jeg bestemt tilhører den kategori.. hehe - nok derfor vi er faldet i "hak" så hurtigt

Du kan tro jeg sir til når jeg skal til kbh... så kan jeg da vise dig de steder jeg kan huske.. hmm hvis jeg kan huske noge..

Ihh gid jeg kunne sy... Så kan det være det er dig jeg skal lokke til at sy ting til min baby - når det blir aktuelt?! smil.

Nej der er bestemt ikke noget bedre end at sidde og læse på bk og svælge i lykke og glæde.

Argh grib et kamera og prøv dig frem - så kommer det heeelt naturligt.. skal bestemt tage mit kamera med når jeg dukker op en dag. Kan da liiiige forestille mig hvad 2 skøre kvinder ku finde på.. hehe

Ja det er rimelig sejt han følger firmaet videre. Meeeen puh - der har jeg jo os måte acceptere at han jo er gift i forvejen med firmaet altså.. haha

Knusss

Altså nu har jeg kun været i Odense 2 gange, og der kunne jeg da hurtigt konkludere at der er en hel del roligere en i kbh. Så dem der har fortalt dig det var nøjagtig det samme, må da være en flok pensionister der ikke er ude efter mørkets frembrud eller?

:thumbsupsmileyanim: I hvert fald synes jeg det er kanon du ligefrem selv opsøgte "farerne" om natten, fordi dit område var for stille. Smil. Det var jo så bare ærgerligt at der var lige så øde der, men i det mindste var du en "woman with a mission", hehe.

Ja den busstrejke burde altså sprede sig herover til, for synes godt nok de ikke kan finde ud af at køre inde i byen. Eller så er jeg stadig bare alt for meget jyde, og har ikke lært at give dem fingeren endnu, smil. Må straks øves, for det var faktisk det første jeg lagde mærke til ved københavnere. :cheerleader3:

Jamen jeg er heller ikke længere ked af at jeg ikke kender mere til Fyn, for jeg er sikker på du nok skal fortælle mig og vise mig alt det jeg behøver at vide søde. ;)

Desværre passer politimand jobbet rigtig godt til min kæreste, og da han har været udsendt flere gange med mili til Afghanistan og Irak, så ville jobbet jo bare være en naturlig efterfølgning. Men heldigvis elsker han også træ, og en bedre løn :bearhug:

Jamen han har da også alt det værktøj han skal bruge til sit arbejde i sin firmabil, men hans eget er på loftet. (og resten i vores natbord ;))

Det er altså også virkelig fedt at kunne acceptere hinandens forskelligheder, for det giver virkelig en styrke og frihed i et forhold. Så dejligt at høre, at han giver dig lov til at være så skør du har lyst til at være, smil.

Du må skam gerne spørge om børn, det har jeg ikke noget imod... Jeg har 2 søde døtre fra et tidligere forhold, men har ikke skrevet det i indledningen, da jeg lidt havde brug for et fristed hvor alt ikke drejede sig om dem. Hvor det var mine tanker der var det centrale, da hele min verden jo ellers består af dem. Men det er nogle skønne, søde, frække og skøre unger. :cheerleader3: Og vi har da også gjort os tanker om vi skulle have et barn sammen, men det er jeg ikke rigtig klar til lige nu, i hvert fald ikke hele tiden. Andre dage skal jeg bare se en baby og så er jeg solgt.

Åh for pokker, jeg bliver da helt lækkersulten nu, når du snakker om verdens bedste burger! Det må du ikke gøre... Smil. Men jeg glæder mig til at se alle de fine ting du kan vise mig på Fyn, er sikker på det bliver en oplevelse.

Og selvfølgelig kan du da huske noget her fra kbh, det glemmer man vel ikke sadan lige. Og ellers skal jeg nok vise dig nogle ting jeg har opdaget. Men tror helt sikkert det ville give en fed tur rundt. :cheerleader3:

jamen ja helt sikkert, jeg kan sagtens sy dit babytøj når det bliver nødvendigt. ELSKER at sy baby/børnetøj, og er faktisk mange gange blevet opfordret til at starte min egen lille "biks". Så det er den fedeste hobby at have, især fordi man kan lave nogle andre ting end det alle andre har.

Meen med kameraet tror jeg ikke det går så nemt. Kan da sagtens finde ud af at trykke på udløserknappen, men det er bare som om motivet ikke helt vil som jeg vil. Så lidt ekspertise hjælp ville da ikke være af vejen, smil.

Uhh hvor godt din kæreste tilslutter sig at du også tilhører den gruppe af befolkningen, og det er helt sikkert derfor vi er faldet så godt i "hak". :7himmel: Jeg synes det er supercool at man kan få en forbindelse så hurtigt så længe leve de skøre! ha ha ha

Ha ha ah ja men så længe det kun er dig han kysser på, så går det forhåbentlig at han også er "gift" med sit firma? Men der må være nogle meget lange arbejdsdage. Men så er det jo godt du har BK søde, og alle os herinde.

Knus

0

Altså nu har jeg kun været i Odense 2 gange, og der kunne jeg da hurtigt konkludere at der er en hel del roligere en i kbh. Så dem der har fortalt dig det var nøjagtig det samme, må da være en flok pensionister der ikke er ude efter mørkets frembrud eller?

:7himmel: I hvert fald synes jeg det er kanon du ligefrem selv opsøgte "farerne" om natten, fordi dit område var for stille. Smil. Det var jo så bare ærgerligt at der var lige så øde der, men i det mindste var du en "woman with a mission", hehe.

Ja den busstrejke burde altså sprede sig herover til, for synes godt nok de ikke kan finde ud af at køre inde i byen. Eller så er jeg stadig bare alt for meget jyde, og har ikke lært at give dem fingeren endnu, smil. Må straks øves, for det var faktisk det første jeg lagde mærke til ved københavnere.

Jamen jeg er heller ikke længere ked af at jeg ikke kender mere til Fyn, for jeg er sikker på du nok skal fortælle mig og vise mig alt det jeg behøver at vide søde.

Desværre passer politimand jobbet rigtig godt til min kæreste, og da han har været udsendt flere gange med mili til Afghanistan og Irak, så ville jobbet jo bare være en naturlig efterfølgning. Men heldigvis elsker han også træ, og en bedre løn :bearhug:

Jamen han har da også alt det værktøj han skal bruge til sit arbejde i sin firmabil, men hans eget er på loftet. (og resten i vores natbord)

Det er altså også virkelig fedt at kunne acceptere hinandens forskelligheder, for det giver virkelig en styrke og frihed i et forhold. Så dejligt at høre, at han giver dig lov til at være så skør du har lyst til at være, smil.

Du må skam gerne spørge om børn, det har jeg ikke noget imod... Jeg har 2 søde døtre fra et tidligere forhold, men har ikke skrevet det i indledningen, da jeg lidt havde brug for et fristed hvor alt ikke drejede sig om dem. Hvor det var mine tanker der var det centrale, da hele min verden jo ellers består af dem. Men det er nogle skønne, søde, frække og skøre unger. :thumbsupsmileyanim: Og vi har da også gjort os tanker om vi skulle have et barn sammen, men det er jeg ikke rigtig klar til lige nu, i hvert fald ikke hele tiden. Andre dage skal jeg bare se en baby og så er jeg solgt.

Åh for pokker, jeg bliver da helt lækkersulten nu, når du snakker om verdens bedste burger! Det må du ikke gøre... Smil. Men jeg glæder mig til at se alle de fine ting du kan vise mig på Fyn, er sikker på det bliver en oplevelse.

Og selvfølgelig kan du da huske noget her fra kbh, det glemmer man vel ikke sadan lige. Og ellers skal jeg nok vise dig nogle ting jeg har opdaget. Men tror helt sikkert det ville give en fed tur rundt.

jamen ja helt sikkert, jeg kan sagtens sy dit babytøj når det bliver nødvendigt. ELSKER at sy baby/børnetøj, og er faktisk mange gange blevet opfordret til at starte min egen lille "biks". Så det er den fedeste hobby at have, især fordi man kan lave nogle andre ting end det alle andre har.

Meen med kameraet tror jeg ikke det går så nemt. Kan da sagtens finde ud af at trykke på udløserknappen, men det er bare som om motivet ikke helt vil som jeg vil. Så lidt ekspertise hjælp ville da ikke være af vejen, smil.

Uhh hvor godt din kæreste tilslutter sig at du også tilhører den gruppe af befolkningen, og det er helt sikkert derfor vi er faldet så godt i "hak". Jeg synes det er supercool at man kan få en forbindelse så hurtigt så længe leve de skøre! ha ha ha

Ha ha ah ja men så længe det kun er dig han kysser på, så går det forhåbentlig at han også er "gift" med sit firma? Men der må være nogle meget lange arbejdsdage. Men så er det jo godt du har BK søde, og alle os herinde.

Knus

Godmorgen (Jeps jeg sover meget længe for tiden ;)).

Odense kan VIRKELIG være dødens pølse. Der er bestemt ikke andet sjov end det man selv skaber her. Haha kan ingen gang huske hvem der fortalte mig det.. men ja blev i hvert fald hurtig enig med mig selv om at de IKKE havde ret. Hehe jeps.. jeg er den nye ”Kim possible” el. superwoman ;) hehe – hvor jeg bor nu er der intet og kan liste ud til.. jo grusgrave.. men hvad sjov er der lige i dem?

Puuh nej man skal dælme køre med sit EGO hvis man kører rundt i kbh.. (kører du bil derinde?). Var nu glad nok for jeg kunne nøjedes med bus dengang (Fik jo så os først kørekort da jeg kom til Odense ;)). Puuuh det nok meget godt jeg kører rundt herovre på fyn og ikke i kbh – for temperament er noget jeg har kæmpet en del med når det handler om trafik. Haha så kunne da lige forestille MIG køre i kbh. Hehe hvis du ser en der bliver kæmpe sur på dig i trafikken og sidder og giver dig fingeren.. så send dem et luftkys. Det virker utrolig sjovt ;)

Jeps – jeg skal fortælle dig alt jeg kan.. om skønne fyn!

Altså så længe Jesper er glad for sit job som tømrer, og nyder og tage af sted om morgenen så er det jo fedt. Men hvis han kommer til at være ked, trist og irriteret skal han da bestemt søge ind til politiet. Man skal lave det man drømmer om. Det har jeg dog fået en løftet pegefinger mange gange af H’s familie. Fordi jeg så tog en uddannelse som makeupartist, kosmetolog og jeg så fandt ud af jeg ikke havde lyst til at arbejde som kosmetolog. Derefter droppede jeg ud af HHX efter 1½ år. Pga. jeg var så syg… :wacko: det har jeg dælme hørt meget for. Men vender det døve øre til – for jeg vil hellere ha det godt med mig selv og lave noget JEG kan lide. Ikke hvad DE kan lide...

HAHA dine kommentarer – LOOOVE it! – Det er da godt han passer på sit værktøj… Og at det ikke ligger og roder! Hehe

Tror det minimum sker engang om dagen at H sidder og ryster på hovedet at mig og griner. Den anden dag var det fordi jeg sad og nussede bilen (Mercedes tøs’ pi’ barnet) indvendigt på døren – og sagde til hende, at nu måtte hun ikke gå mere i stykker det næste stykke tid.. og hun måtte gerne bringe os hele vejen til Løkken uden problemer.. :cheerleader3: Det er da ganske normalt. H ved godt at taler man grimt til hende går hun i stykker ;) hihi

Med den mor – ja så kan det ikke være andet end skønne, søde, frække og skøre unger ;) Glæder mig til at høre mere om dem en dag. Smil.. og det er da ikke så underligt man bliver skruk konstant – med alle de lækre baby ting – smukke babyer og store runde maver man ser over alt! Du er måske inde på det andet bk?

Uhmm burger.. måske jeg skulle tage sådan en når jeg nu alligevel skal til Svendborg og få fikset mine negle ;) hehe Ja tror helt bestemt det kunne blive nogle hyggelige stunder.. og oplevelser man sent vil glemme – med sådan to skøre tøser..

Du vil helt bestemt være i mine tanker så snart der bliver behov for baby tøj. Sy er en af de krea ting jeg ikke er særlig god til : ( Men så er det godt man kender nogen der kan.. smil – Ja ”kendte” en anden pige der os syer ”unik” børnetøj.. og det er der ret gode penge i – kunne jeg forstå. Hvis du gir lidt undervisning med en symaskine – så gir jeg med kameraet ;)

Og helt bestemt LÆNGE LEVE de SKØRE!

Hehe ja det er helt oki han er gift med sit firma.. jeg vidste jo hvad jeg gik ind til.. og som du sir så længe han ikke kysser på andre – så er det skam også oki. Han plejer os og sige: at han tjener pengene og jeg bruger dem :P COOL fordeling..

Hmm vi fylder jo din tråd ud med alt andet end bryllup :cheerleader3: altså altså.. Inden du ser dig om er din tråd 46 sider lang ;) Så er det du hellere må lave et index i indlæg 1.. hehe

Knus

0

Annonce ♥

Nå nu har jeg pga nogle personlige ting haft en meget lang pause herindefra, så nu må det være tid til at komme lidt videre med min planlægning... Og da især nu hvor jeg rent faktisk har noget at fortælle om, endda noget så vigtigt som min kjole!!! :thumbsupsmileyanim:

Hvis der da ellers er nogen der har lyst til at høre??? :heart:

Nå jeg tager chancen.

Kjoleberetning

Jeg havde som så mange andre kommende brude bestilt tid til lagersalg ved Lilly i vejle, her i lørdags den 25.10 kl 10. :heart: Jeg bor jo i Kbh så det var et stykke hjemmefra, og det skal også lige siges, at jeg INGEN og jeg mener absolut INGEN forventninger havde, til at jeg ville finde en kjole. Jeg havde egentlig bare forestillet mig at min mor og jeg skulle have en hyggelig dag sammen, især da vi bagefter besøget ved Lilly var overstået skulle til en krea-messe i Fredericia, og den glædede jeg mig langt mere til at se, end kjolerne ved Lilly...

Grunden til at mine forventninger til Lilly var så lave er, at jeg faktisk overhovedet ikke kan lide deres kjoler! Altså jeg synes sagtens de kan være meget smukke til andre, men til mig er de bare en smule for.... klassiske? Eller konservative, kedelige, ikke vilde nok. Ej jeg ved ikke hvilket ord jeg skal bruge, synes jeg har set virkelig mange kommende brude herinde med nogle der var virkelig smukke til dem, men som bare slet ikke ville passe til mig. Jeg er normalt kendt for at være lidt rebelsk og anderledes, så havde svært ved at se det forenet med en Lilly-model. Og så havde jeg fy-fy-skamme-mig en idé om at det var lidt discount kjoler :)

Nå men jeg hentede min mor på als kl 7.45 og så kørte vi ellers mod vejle stille og roligt. Det var bare super hyggeligt, for pga af at jeg bor på sjælland og hun på Als, har vi ikke ret meget alene-tid sammen, bare hende og jeg. Uden børn, min kæreste og min lillebror, så vi nød det begge helt vildt.

Nå men vi nåede til vejle i god tid, så vi fik at vide, at vi kunne starte med at kigge på kjolerne mens vi ventede på at kl blev 10 og det blev min tur. Og det gjorde vi så... men som forventet kunne jeg ikke finde ret mange kjoler jeg kunne lide. Men jeg fandt da 1 jeg rigtig godt kunne lide, og så et par stykker mere, hvor jeg kunne lide lidt på kjolerne, men ikke det hele.

Men da det så blev min tur, tog vi dem alle med, for jeg kunne jo ligeså godt prøve, det var jo det jeg var der for.

Først prøvede jeg den kjole jeg faktisk overraskende for mig, rigtig godt kunne lide, men da jeg fik den på kunne jeg bare se den slet slet ikke var mig. Jeg kom virkelig til at se kedelig ud, på trods af det var lilly´s mest "unormale" kjole. Nå men hurtigt af med den igen, for den skulle det jo så absolut ikke være. Jeg var egentlig lidt skuffet der, og havde faktisk ikke helt lyst til at prøve de andre, for som sagt var der kun nogle enkelte ting på dem jeg kunne lide.

Men jeg prøvede en mere, som virkelig var en katastrofe på mig, så den røg endnu hurtigere af! :cheerleader3:

Men på med 3. kjole, og det startede næsten et angst-anfald! For hjælpedamen startede med at putte ikke bare 1 men hele 2 store skørter på mig, og jeg kunne se det samme i min mors øjne som jeg selv følte: RÆDSEL!!!! For hvis der er noget jeg ikke er til, så er det store kjoler. Og vi troede begge at nu ville hun putte mig i en rigtig marengsagtig kæmpestor kjole, for skørterne fyldte virkelig meget. Det skal lige siges at de 2 første kjoler jeg prøvede var med uden skørter.

Men jeg lukkede øjnene og tog en dyb indåndning og fik kjolen over hovedet. Jeg beholdte øjnene lukkede, mens jeg i hovedet forstillede mig at når jeg åbnede dem og så mig i spejlet, så ville forretningen få en brud at se, der knækkede sammen i krampelatter :boohoo: Evt trillende rundt på gulvet.

Da damen så sagde at kjolen var på plads, stod jeg med ryggen til spejlet og med min mor foran mig. Og det første jeg så da jeg åbnede øjnene var min mor der bare stod og kiggede på mig, nu ikke længere med rædsel malet i hele ansigtet, men med tårer i øjnene. Hun så bare så sød og rørt ud, så jeg var nødt til at vende mig om mod spejlet og selv se....

Og jeg var solgt.

Kjolen var slet ikke som jeg havde forventet den skulle se ud, og egentlig ret langt fra alt jeg havde kigget efter på nettet. Men jeg er bare helt vild med den, og helt vild med mig i den, hvis man må være det??? ;) Jeg er virkelig virkelig forelsket i min kjole, for selvfølgelig er det min kjole. Det tog ikke så lang tid at beslutte at det skulle være den, og med slør på, var det bare endnu bedre.

Af slør prøvede jeg lidt forskellige, men alle de "normale" gjorde bare ikke noget for mig. Så vi endte med et utraditionelt langt "asymetrisk" slør, det giver mig det look af utraditionel jeg ledte efter. Og som både min mor og hjælpedamen var enige om, var det eneste rigtige til mig.

Men vil I se billeder.....................................???? :)

Edited by MariaA
0

Her er så lidt billeder af mig og min kjole... Men I må se bort fra alle min dumme ansigtsudtryk, for min mor kunne slet ikke vente på jeg var klar, med at tage billeder, så dem tog hun da bare. Mens jeg snakkede osv :thumbsupsmileyanim:

Sløret skal ikke sidde sådan som det gør på det første billede med slør, men skal rettes lidt ind ligesom det er lidt længere nede. Ellers er der lidt for meget spansk senorita over det til mig :cheerleader3:

Men her kommer min kjole:

post-33396-1225105258.jpg

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej

Du er virkelig flot i den kjole og den klæder dig, så kan godt forstå din mor fik en tåre i øjet.

Jeg er personlig glad for din beretning, jeg har det på samme måde som du med lilly. Det er slet ikke mig og da jeg fik det nye katalog blev jeg meget skuffet det skal dermed siges jeg først skal giftes i 2010. Jeg er vild med en kjolde designer der hedder Justin Alexander men han er lidt for dyr til mig, du har givet mig mod på at prøve lilly's kjoler til næste år hvor der er udsalg.

Jeg syntes rigtig mange andre der har lilly's kjoler på er smukke men bare ikke til mig, jeg er nok mere romantisk og dramatisk i kjolevalg.

Stort tillykke med den flotte kjole.

/Anette

0

WOW - hvor ser du smuk ud :thumbsupsmileyanim: Det er en meget smuk kjole, og den klæder dig rigtig godt :cheerleader3:

Mange tak, jeg er også bare rigtig glad for den. Især fordi jeg ingen forventninger havde overhovedet. :boohoo:

0

Super flot kjole og sløret passer da helt perfekt til. Kjolen bliver fremhævet af det og jeg kan rigtig godt lide det asymetriske snit :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::boohoo::heart:

ja vi blev også alle hurtigt enige om at sløret var helt perfekt til. Og så er det også den samme "blonde" (eller hvad man nu skal kalde det?) der går igen øverst på kjolen og i kanten af sløret. :heart:

Men er glad for det ikke kun er mig der synes det asymetriske/"hakkede kant" er flot til kjolen.

0