Sign in to follow this  
Followers 0
MariaA

Maria & Jespers Bryllup, 08.08.09.

99 posts in this topic

Smuk kjole! Den er bare rigtig flot til dig!!

Spøjst slør, men det passer virkelig godt til og er med til at gøre det utraditionelt!! Rigtig flot!!

:thumbsupsmileyanim::heart::cheerleader3::heart::boohoo:

Tusind tak, jeg synes også selv jeg er helt vildt fin i kjolen :)

Og sløret.... det er faktisk det jeg er allermest vild med! For det er nemlig spøjst og ret anderledes med de "snipper" i kanten, og alle "bølgerne". Og så er det bare lige mig. Men hvis kjolen havde været mere utraditionel også, så havde det vist været for meget sammen.

0

Annonce ♥

Hej

Du er virkelig flot i den kjole og den klæder dig, så kan godt forstå din mor fik en tåre i øjet.

Jeg er personlig glad for din beretning, jeg har det på samme måde som du med lilly. Det er slet ikke mig og da jeg fik det nye katalog blev jeg meget skuffet det skal dermed siges jeg først skal giftes i 2010. Jeg er vild med en kjolde designer der hedder Justin Alexander men han er lidt for dyr til mig, du har givet mig mod på at prøve lilly's kjoler til næste år hvor der er udsalg.

Jeg syntes rigtig mange andre der har lilly's kjoler på er smukke men bare ikke til mig, jeg er nok mere romantisk og dramatisk i kjolevalg.

Stort tillykke med den flotte kjole.

/Anette

Hej hej

jeg takker mange gange, og det var bare så sødt at se min mor. For tror hun havde forventet/frygtet jeg ville have en helt vild kjole, som hun måske ville synes var lige i overkanten. Men vi fandt en helt anden :thumbsupsmileyanim:

Det er dejligt at min beretning kan være med til at berolige dig lidt... Og jeg kan høre vi virkelig føler på samme måde med Lilly. For hvor blev jeg bare skuffet over kataloget også. Men det skal så også lige siges, at jeg fandt virkelig mange kjoler der, der til fulde levede op til mine fordomme. Enten var de alt for kedelige, traditionelle eller så simpelthen for billige ud.

Ja jeg kender godt Justin Alexander og synes også det er nogle skønne kjoler... Men det sjoveste i mit tilfælde er faktisk, at vi havde sat 16-20.000 af til brudekjole i vores budget, og så endte jeg med en der kostede 1000 kr og sløret 100 kr. Vildt.

Men jeg synes helt sikkert du skal prøve Lilly når din tid kommer, for måske bliver du overrasket som jeg. Og ellers var det så bare ikke der du skulle have en kjole. :cheerleader3:

Knus Maria

0

Annonce ♥

Ih, en super flot kjole til dig! Og ja, sløret giver den lidt "kant"... Og virkelig sødt, at din mor blev så rørt!

Ja min mor er vant til lidt af hvert fra min side, så det var virkelig sødt hun blev så rørt. Hun plejer nu mere at blive chokeret nemlig :thumbsupsmileyanim:

Bliver jo helt genert, men siger tak... Synes også at kjolen er rigtig flot på mig. Ikke for prinsesset, men alligevel meget tøset. Og sløret giver nemlig lige kjolen den kant jeg manglede. :cheerleader3:

0

Wauw, siger jeg bare :thumbsupsmileyanim:

Flot kjole til dig og det slør, det er så FEDT!!!!

Åh hvor er det dejligt at høre at andre end jeg synes sløret er så cool! :cheerleader3: Det er alså også det jeg er allermest vild med, for synes bare det er så meget mig. Min kæreste har nemlig sagt han helst ville have jeg havde slør på, og det er jo meget traditionelt. Men har så bare valgt et mere utraditionelt af slagsen, så det blev mere mig.

0

Supersmuk kjole!!! Og ja overraskelsernes tid er ikke forbi, det er nok også derfor, at det er så vigtigt at prøve noget forskelligt :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::boohoo:

Nej jeg er så til gengæld også blevet rigtig overrasket, men synes det er dejligt at få rystet op i sine tanker og fordomme. Også mht kjole :heart:

Har snuset i din planlægning, og mener ikke der er så længe til du skal ud og prøve kjole?

0

Annonce ♥

Nu tuder jeg bare helt ekstremt... sluserne er da vildt åbne... :wacko: :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::boohoo: (Hvor filan er hanen henne så jeg kan lukke for sluserne)

Wooooooooooow

Hvor er du bare mega lækker, smuk og skøn i den kjole sødeste....

Helt ærligt sidder bare her og tuder... hvor er det fantastisk du fandt din kjole.. den er bare SÅ meget DIG! :heart:

KNUUUUS

0

Nu tuder jeg bare helt ekstremt... sluserne er da vildt åbne... :wacko: :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::boohoo: (Hvor filan er hanen henne så jeg kan lukke for sluserne)

Wooooooooooow

Helt ærligt sidder bare her og tuder... hvor er det fantastisk du fandt din kjole.. den er bare SÅ meget DIG! :heart:

KNUUUUS

Hej smukke smukke pige :)

Åh tusind tak søde, nu sidder jeg da her og bliver helt rørt og får en kæmpe klump i halsen :( Så nu kan vi da snart tude om kap, og jeg ville helt sikkert vinde det kapløb :)

Og jeg er virkelig glad for du også synes om min kjole, og da især at jeg er lækker... Kan det blive bedre? :)

Men hvor er det bare dejligt at høre fra dig igen, jeg har sådan tænkt på dig. Og har været inde og læse at det ikke går så godt, det er jeg virkelig ked af at høre, for hvor ville jeg gerne hjælpe. Og forresten tak for din søde pm, sad bare og tudede i flere timer bagefter, så glad og rørt blev jeg. :heart:

Kæmpe knus og kram

0

Annonce ♥

Hejsa

Sikke en smuk historie i har bag jer og hvem der bare så så gudesmuk ud i en kjole! Jeg skal selv ind og prøve på fredag, så er super spændt...

Men der er da ingen tvivl om at du har valgt helt rigtigt, kjolen ser jo ud som om den var lavet til dig og kun dig! :thumbsupsmileyanim:

Håber du får en virkelig dejlig dag i den :cheerleader3:

0

Rigtig smuk kjole til dig, og fantastisk du fik en kjole med hjem, selvom det ikke var planen... Skal du så have noget vildt lækkert undertøj og sko, nu når du har sparet så meget på kjolen i forhold til budgettet?

0

Nu tuder jeg bare helt ekstremt... sluserne er da vildt åbne... :wacko: :cheerleader3::boohoo::heart: (Hvor filan er hanen henne så jeg kan lukke for sluserne)

Wooooooooooow

KNUUUUS

Hej smukke smukke pige :)

Åh tusind tak søde, nu sidder jeg da her og bliver helt rørt og får en kæmpe klump i halsen :) Så nu kan vi da snart tude om kap, og jeg ville helt sikkert vinde det kapløb :)

Og jeg er virkelig glad for du også synes om min kjole, og da især at jeg er lækker... Kan det blive bedre? :(

Men hvor er det bare dejligt at høre fra dig igen, jeg har sådan tænkt på dig. Og har været inde og læse at det ikke går så godt, det er jeg virkelig ked af at høre, for hvor ville jeg gerne hjælpe. Og forresten tak for din søde pm, sad bare og tudede i flere timer bagefter, så glad og rørt blev jeg. :)

Kæmpe knus og kram

NO no no.. du er helt forkert på den smukke.. det er dig der er hende den lækre smukke pige :thumbsupsmileyanim: I en SMUK SMUK kjole..

Uhh lige disse dage tror jeg ikke du kan vinde i tude kabløb med mig.. jeg tudet over jeg ikke brød mig om aftensmaden her til aften... :wacko: Men ja de tårer jeg græd mens jeg så dine billeder det var af glæde over hvor smuk og fin du er :)

Hehe nej det kan ikke blive meget bedre... du er 2tal lækker-smækker! Bride-of-the-year-2009!

Åhh hvor du sød... ja min tråd kører ikke lige på det højeste for tiden... er lidt meget nede (de her lorte hormoner er ret så onde ved mig denne gang)... troen på en graviditet forsvinder dag for dag... og ja samtidig så vil det bare IKKE lykkedes og finde et feststed.. så det kører jo bare må man sige..

Smil.. søde den Pm bar ganske almindelig.. og oprigtigt ment. Sådan er jeg! Jeg er ikke mere end 1 time og 15 min fra dig.. sååå er der noget så sig til...

Håber du er lidt ovenpå igen... og glæder mig til at læse mere om planlægningen.. :)

KISSES

0

Hej

Du er virkelig flot i den kjole og den klæder dig, så kan godt forstå din mor fik en tåre i øjet.

Jeg er personlig glad for din beretning, jeg har det på samme måde som du med lilly. Det er slet ikke mig og da jeg fik det nye katalog blev jeg meget skuffet det skal dermed siges jeg først skal giftes i 2010. Jeg er vild med en kjolde designer der hedder Justin Alexander men han er lidt for dyr til mig, du har givet mig mod på at prøve lilly's kjoler til næste år hvor der er udsalg.

Jeg syntes rigtig mange andre der har lilly's kjoler på er smukke men bare ikke til mig, jeg er nok mere romantisk og dramatisk i kjolevalg.

/Anette

Hej hej

jeg takker mange gange, og det var bare så sødt at se min mor. For tror hun havde forventet/frygtet jeg ville have en helt vild kjole, som hun måske ville synes var lige i overkanten. Men vi fandt en helt anden :thumbsupsmileyanim:

Det er dejligt at min beretning kan være med til at berolige dig lidt... Og jeg kan høre vi virkelig føler på samme måde med Lilly. For hvor blev jeg bare skuffet over kataloget også. Men det skal så også lige siges, at jeg fandt virkelig mange kjoler der, der til fulde levede op til mine fordomme. Enten var de alt for kedelige, traditionelle eller så simpelthen for billige ud.

Ja jeg kender godt Justin Alexander og synes også det er nogle skønne kjoler... Men det sjoveste i mit tilfælde er faktisk, at vi havde sat 16-20.000 af til brudekjole i vores budget, og så endte jeg med en der kostede 1000 kr og sløret 100 kr. Vildt.

Men jeg synes helt sikkert du skal prøve Lilly når din tid kommer, for måske bliver du overrasket som jeg. Og ellers var det så bare ikke der du skulle have en kjole. :cheerleader3:

Knus Maria

Tak for dine søde ord.. Jeg regner med at jeg kan købe kjole for 10-12 tusinde men vil helst spare hvad jeg kan på tilbud. Det er da vildt fedt du fik kjole og slør for 1100 kr. så kan du jo forkæle dig selv ekstra op til brulluppet.

Knus Anette

0

Annonce ♥

Hejsa

Sikke en smuk historie i har bag jer og hvem der bare så så gudesmuk ud i en kjole! Jeg skal selv ind og prøve på fredag, så er super spændt...

Men der er da ingen tvivl om at du har valgt helt rigtigt, kjolen ser jo ud som om den var lavet til dig og kun dig! :thumbsupsmileyanim:

Håber du får en virkelig dejlig dag i den :cheerleader3:

Åh bliver da helt genert nu, men mange tak. Og så endda ligefrem gudesmuk :boohoo: Men ja, kjolen sidder faktisk som var den syet til mig, der er ingen som helst tilretninger, ikke engang i længden.

Ja jeg synes jo også selv vores historie eer lidt sød, men er alle kærlighedshistorier ikke det? Jeg er da sikker på din er mindst ligeså smuk.

Prøve kjole på fredag??? Jeg kan godt forstå du er vildt spændt, og jeg er sikker på du nok skal finde flere kjoler du er MINDST ligeså smuk i. Hvor skal du prøve henne? Nå det kan jeg også læse inde i din planlægning, så det vil jeg straks gøre. :heart:

0

NO no no.. du er helt forkert på den smukke.. det er dig der er hende den lækre smukke pige :thumbsupsmileyanim: I en SMUK SMUK kjole..

Uhh lige disse dage tror jeg ikke du kan vinde i tude kabløb med mig.. jeg tudet over jeg ikke brød mig om aftensmaden her til aften... :wacko: Men ja de tårer jeg græd mens jeg så dine billeder det var af glæde over hvor smuk og fin du er :boohoo:

Hehe nej det kan ikke blive meget bedre... du er 2tal lækker-smækker! Bride-of-the-year-2009!

Åhh hvor du sød... ja min tråd kører ikke lige på det højeste for tiden... er lidt meget nede (de her lorte hormoner er ret så onde ved mig denne gang)... troen på en graviditet forsvinder dag for dag... og ja samtidig så vil det bare IKKE lykkedes og finde et feststed.. så det kører jo bare må man sige..

Smil.. søde den Pm bar ganske almindelig.. og oprigtigt ment. Sådan er jeg! Jeg er ikke mere end 1 time og 15 min fra dig.. sååå er der noget så sig til...

Håber du er lidt ovenpå igen... og glæder mig til at læse mere om planlægningen.. :)

KISSES

Nej nej nej nej du har da slet ikke styr på noget i disse dage søde, det må være dine hormoner der gør dig helt kulret i hovedet, og gør så du ikke kan tænke helt klart. :wacko: For det er skam dig der er den smukke, og det ved du også godt hvis du bare tænker rigtig godt efter. Ja se, jeg havde ret :)

Åh sødeste da, ja hvis man ligefrem tuder over at man ikke kan lide aftensmaden, ja så tror jeg faktisk du ville vinde i tude kapløb. Men jeg er da virkelig glad for det var glædestårer da du så mig i min kjole, og ikke bare fordi du syntes jeg så møggrim ud. For ville da være virkelig ked af, hvis jeg var skyld i du nu var nødt til at græde endnu flere "ked-af-det-tårer". :cheerleader3:

Ihh hvis du synes jeg er så lækker, så burde jeg da rende rundt i min kjole hver dag. Tror egentlig også kassedamen i netto ville synes jeg var fin, hun er da i hvert fald helt vild med mit hår. :heart:

Men vi bliver altså begge Brides-of-the-year-2009, har du helt glemt det??? Og jeg glæder mig rigtig meget til du engang skal ud og prøve kjole, så det bliver min tur til at tude :heart:

Ej selvfølgelig skal du nok blive gravid, det må du aldrig tvivle på. Selvom jeg godt kan forstå det må være svært at bevare optimismen hele tiden, men du må ikke gå ned på det. Det ville jeg ikke kunne bære.

Og mht feststed, så skal det rigtige sted også nok snart dukke op, selvom det er frustrerende ikke at kunne få ordnet den ting.

Jeg har faktisk tænkt på at komme og besøge dig, for så langt væk bor du faktisk ikke, og min Fiat må da også kunne finde vej på Fyn, selvom den dog ikke er for god til det her på Sjælland. ;)

Håber din dag er uden så mange tårer idag søde, selvom dine øjne da bliver renset af det. Har hørt det skulle være sundt.

KISSES

0

Rigtig smuk kjole til dig, og fantastisk du fik en kjole med hjem, selvom det ikke var planen... Skal du så have noget vildt lækkert undertøj og sko, nu når du har sparet så meget på kjolen i forhold til budgettet?

Tusind tak, sikke mange komplimenter man får herinde :thumbsupsmileyanim: Ja det var bestemt ikke med i planen at jeg skulle have en kjole men hjem, men hvor er det dejligt. Og du kan tro jeg skal have noget lækkert undertøj og sko, for nu er der da rigeligt med penge til det.

0

Hej

/Anette

Hej hej

Knus Maria

Tak for dine søde ord.. Jeg regner med at jeg kan købe kjole for 10-12 tusinde men vil helst spare hvad jeg kan på tilbud. Det er da vildt fedt du fik kjole og slør for 1100 kr. så kan du jo forkæle dig selv ekstra op til brulluppet.

Knus Anette

10-12.000 kr kan man nu også få en rigtig smuk kjole for, men kan godt forstå du gerne vil spare hvad du kan på tilbud. Sådan havde jeg det nemlig også, at godt nok havde vi budgetteret kjolen til så meget, men ville helst finde en til det halve. Men fandt jo så en til kun 1100 kr, så den står på virkelig forkælelse og lækkert undertøj.

Men glæder mig til at se hvad du finder ud af, når det engang bliver din tur til at finde kjole.

Knus Maria

0

Annonce ♥

Tasken

Nu har jeg lige taget billede af tasken jeg skal bruge til brylluppet også, så det må da også hellere sættes ind :thumbsupsmileyanim:

Tasken er min ynglings Gucci-taske jeg fik for et par måneder siden af min kæreste, og jeg vidste bare med det samme at den ville jeg bruge til brylluppet. Den er nemlig så lille, fin, guld, tøset og hvad jeg ellers ønsker mig af en taske. Den ser nu lidt stor ud på billedet, men det er nu en lille clutch.

post-33396-1225191399.jpg

Edited by MariaA
0

Nej nej nej nej du har da slet ikke styr på noget i disse dage søde, det må være dine hormoner der gør dig helt kulret i hovedet, og gør så du ikke kan tænke helt klart. For det er skam dig der er den smukke, og det ved du også godt hvis du bare tænker rigtig godt efter. Ja se, jeg havde ret

Åh sødeste da, ja hvis man ligefrem tuder over at man ikke kan lide aftensmaden, ja så tror jeg faktisk du ville vinde i tude kapløb. Men jeg er da virkelig glad for det var glædestårer da du så mig i min kjole, og ikke bare fordi du syntes jeg så møggrim ud. For ville da være virkelig ked af, hvis jeg var skyld i du nu var nødt til at græde endnu flere "ked-af-det-tårer".

Ihh hvis du synes jeg er så lækker, så burde jeg da rende rundt i min kjole hver dag. Tror egentlig også kassedamen i netto ville synes jeg var fin, hun er da i hvert fald helt vild med mit hår.

Men vi bliver altså begge Brides-of-the-year-2009, har du helt glemt det??? Og jeg glæder mig rigtig meget til du engang skal ud og prøve kjole, så det bliver min tur til at tude

Ej selvfølgelig skal du nok blive gravid, det må du aldrig tvivle på. Selvom jeg godt kan forstå det må være svært at bevare optimismen hele tiden, men du må ikke gå ned på det. Det ville jeg ikke kunne bære.

Og mht feststed, så skal det rigtige sted også nok snart dukke op, selvom det er frustrerende ikke at kunne få ordnet den ting.

Jeg har faktisk tænkt på at komme og besøge dig, for så langt væk bor du faktisk ikke, og min Fiat må da også kunne finde vej på Fyn, selvom den dog ikke er for god til det her på Sjælland.

Håber din dag er uden så mange tårer idag søde, selvom dine øjne da bliver renset af det. Har hørt det skulle være sundt.

KISSES

:boohoo:

Her startede jeg sp med at græde af grin... ENDNU en gang kan vi ikke blive enige om hvem der er den smukke.. Det husker jeg lidt om vi har været ude i før ;)

Derfor må vi nok komme frem til den konklusion vi begge er Smukke :thumbsupsmileyanim:

Puuh tudet virkelig bare over ALT igår.. samtidig med jeg bare havde så ondt indeni.. har det os sådan i dag - dog er humøret lidt bedre!

Det var BESTEMT glædestårer da jeg så dig. Den glæde og ja det smukke-syn! Det kunne jo ikke være andet end glædestårer :cheerleader4: Møggrim???? INTET menneske i denne verden ville syntes det om DIG i din smukke kjole... og hvis de gør: :heart: kommer jeg efter dem!

Det er HELT sikker en rigtig rigtig god ide.. Og Gitlan og jeg har snakket om det før. Det burde være en vane at når brude først er gift - så måtte de gå rundt i den til dagligt uden folk glor ;) haha. Hehe kommentere den lokale netto-dame dit hår? :heart: Her er det den lokale Super Brugsen hvor hende den "sure" dame altid kommentere mine flotte og vilde negle.. hehe - Det må jo være fordi de misunder os!!

Altså søde.. nu er der jo kun ÉN der kan blive THE Bride of the year 2009 - og hun blir først kåret i august ;) HIHI = DIG!

Jaaaaaaa brudekjole-prøvning.. :wacko: om 40 kg.. det ville være rart - MEN det nok svært og nå indtil foråret. Specielt med de lorte hormoner.

Ja se'føli' blir jeg gravid. FORHÅBENTLIGT inden jul.. Troen den forsvinder virkeligt bare HELT nogen dage.. Kan slet slet ikke se det for mig mere.

Smil - hvor du sød. Det kan godt være jeg er MEGET langt nede en gang imellem - men bare rolig søde.. jeg nægter og gå helt ned med flaget!!!

Ang. vores feststed - så ville det være fedt hvis man da bare kunne komme i kontakt med den person man skal snakke med de forskellige steder :wacko: Rimelig meget trælst at jeg kan sidde her hver dag og ringe og ringe..

Du skal være :heart:lig velkommen her på fyn... Det er bare ligeud til du når den ny svendborg motorvej - der drejer du til venstre nedad.. og så på et tidspunkt når du kører af.. så skal du bare til venstre ;) MEGET MEGET nemt! Men ja jeg kan da osse finde et tog til sjælland :P

HEHE - dejligt du kan få mig til at sidde og grine sådan. Har det som sagt lidt bedre med humøret i dag - trods ekstreme menses smerter, en syndflod (sorry beskrivelsen) og tristhed. Jeg blir nød til at forblive i et oki humør, for manden min kommer tidligt hjem - og så skal vi ud til vores vennepar på vest-fyn og med dem og ungerne ned og skære græskar i den lokale Brugs' - 2 tal hyggeligt! Vi skal os bowle med dem lørdag! Sååå der er da lidt der holder mig oppe.. Gode venner, veninder, bk og DIG :cheerleader3:

TAK.

Kiss

0

Tasken

Nu har jeg lige taget billede af tasken jeg skal bruge til brylluppet også, så det må da også hellere sættes ind :heart:

Tasken er min ynglings Gucci-taske jeg fik for et par måneder siden af min kæreste, og jeg vidste bare med det samme at den ville jeg bruge til brylluppet. Den er nemlig så lille, fin, guld, tøset og hvad jeg ellers ønsker mig af en taske. Den ser nu lidt stor ud på billedet, men det er nu en lille clutch.

:thumbsupsmileyanim: Er da bestemt IKKE misundelig over den lækre lille - mega flotte taske...

:cheerleader3: Den er da bare lige 2tal mig :boohoo:

Fedt du vil bruge den til dagen!!!

0

Nej nej nej nej du har da slet ikke styr på noget i disse dage søde, det må være dine hormoner der gør dig helt kulret i hovedet, og gør så du ikke kan tænke helt klart. For det er skam dig der er den smukke, og det ved du også godt hvis du bare tænker rigtig godt efter. Ja se, jeg havde ret

Åh sødeste da, ja hvis man ligefrem tuder over at man ikke kan lide aftensmaden, ja så tror jeg faktisk du ville vinde i tude kapløb. Men jeg er da virkelig glad for det var glædestårer da du så mig i min kjole, og ikke bare fordi du syntes jeg så møggrim ud. For ville da være virkelig ked af, hvis jeg var skyld i du nu var nødt til at græde endnu flere "ked-af-det-tårer".

Ihh hvis du synes jeg er så lækker, så burde jeg da rende rundt i min kjole hver dag. Tror egentlig også kassedamen i netto ville synes jeg var fin, hun er da i hvert fald helt vild med mit hår.

Men vi bliver altså begge Brides-of-the-year-2009, har du helt glemt det??? Og jeg glæder mig rigtig meget til du engang skal ud og prøve kjole, så det bliver min tur til at tude

Jeg har faktisk tænkt på at komme og besøge dig, for så langt væk bor du faktisk ikke, og min Fiat må da også kunne finde vej på Fyn, selvom den dog ikke er for god til det her på Sjælland.

KISSES

:cheerleader3:

Her startede jeg sp med at græde af grin... ENDNU en gang kan vi ikke blive enige om hvem der er den smukke.. Det husker jeg lidt om vi har været ude i før

Derfor må vi nok komme frem til den konklusion vi begge er Smukke

Puuh tudet virkelig bare over ALT igår.. samtidig med jeg bare havde så ondt indeni.. har det os sådan i dag - dog er humøret lidt bedre!

Det var BESTEMT glædestårer da jeg så dig. Den glæde og ja det smukke-syn! Det kunne jo ikke være andet end glædestårer Møggrim???? INTET menneske i denne verden ville syntes det om DIG i din smukke kjole... og hvis de gør: kommer jeg efter dem!

Det er HELT sikker en rigtig rigtig god ide.. Og Gitlan og jeg har snakket om det før. Det burde være en vane at når brude først er gift - så måtte de gå rundt i den til dagligt uden folk glor haha. Hehe kommentere den lokale netto-dame dit hår? Her er det den lokale Super Brugsen hvor hende den "sure" dame altid kommentere mine flotte og vilde negle.. hehe - Det må jo være fordi de misunder os!!

Altså søde.. nu er der jo kun ÉN der kan blive THE Bride of the year 2009 - og hun blir først kåret i august HIHI = DIG!

Jaaaaaaa brudekjole-prøvning.. om 40 kg.. det ville være rart - MEN det nok svært og nå indtil foråret. Specielt med de lorte hormoner.

Ja se'føli' blir jeg gravid. FORHÅBENTLIGT inden jul.. Troen den forsvinder virkeligt bare HELT nogen dage.. Kan slet slet ikke se det for mig mere.

Smil - hvor du sød. Det kan godt være jeg er MEGET langt nede en gang imellem - men bare rolig søde.. jeg nægter og gå helt ned med flaget!!!

Ang. vores feststed - så ville det være fedt hvis man da bare kunne komme i kontakt med den person man skal snakke med de forskellige steder Rimelig meget trælst at jeg kan sidde her hver dag og ringe og ringe..

Du skal være :heart:lig velkommen her på fyn... Det er bare ligeud til du når den ny svendborg motorvej - der drejer du til venstre nedad.. og så på et tidspunkt når du kører af.. så skal du bare til venstre MEGET MEGET nemt! Men ja jeg kan da osse finde et tog til sjælland

HEHE - dejligt du kan få mig til at sidde og grine sådan. Har det som sagt lidt bedre med humøret i dag - trods ekstreme menses smerter, en syndflod (sorry beskrivelsen) og tristhed. Jeg blir nød til at forblive i et oki humør, for manden min kommer tidligt hjem - og så skal vi ud til vores vennepar på vest-fyn og med dem og ungerne ned og skære græskar i den lokale Brugs' - 2 tal hyggeligt! Vi skal os bowle med dem lørdag! Sååå der er da lidt der holder mig oppe.. Gode venner, veninder, bk og DIG

TAK.

Kiss

Åh det er da dejligt at høre at jeg får dig til at græde allerede fra starten af dagen, heldigvis af grin. Så er min dag ligesom også reddet . :) Men jo, du har helt ret; vi har vist diskuteret før hvem af os der var smuk, så må vel give dig ret i at vi begge er. Med et lille forspring til dig ;)

Og jeps, jeg er stædig :boohoo:

Nogen gange har man altså også bare sådan nogle lortedage, hvor alt bare er træls, og hvor man bare hyler fra man står op til man går i seng. De dage kender jeg godt, og så er jeg endda ikke på hormoner, men bare ganske almindeligt mærkelig. Og jeg synes især det er ved menses de kommer, det gør de i hvert fald hos mig. Så forvandler jeg mig til en ukendelig rødøjet tudemarie, med et temperament der kunne udløse 3. verdenskrig. Mindst da. :( Men det er godt dit humør er lidt bedre idag søde, for det lyder til du får en hyggelig dag.:)

Hihihi ja jeg gad egentlig godt se dig svinge med pisken, hvis der er nogen der synes jeg er grim. Så fremover må de der ikke synes om min kjole eller mig i den, hellere passe på med at skrive det her, nu da jeg har min egen piskende-bodyguard herinde :heart:

Men men men igen forvirrer dine hormoner dig (det må da virkelig være en alvorlig bivirkning ved dem??!), for hvis der kun kan være 1 Bride-of-the-year, så må det altså være dig. Slet slet ingen tvivl, det ville du også kunne se hvis du tænkte lidt mere klart smukke :thumbsupsmileyanim:

Nej du må ikke gå ned med flaget, det får du slet ikke lov til. Men prøv at bevare de gode tanker, og husk at der ikke er nogen som helst grund til (udover de fysiske) at I ikke skulle have et barn. Du er en så varm og givende kvinde, med et hjerte der kunne rumme hele verden, så der skal nok komme en baby og udfylde det tomrum der måtte være alligevel. Jeg tror ærligt ikke et barn kunne vokse op med en mere kærlig mor. :heart:

Jeg kender alt til at sidde og ringe og ringe og vente på at de folk man gerne vil i kontakt med, gider løfte røret. Altså helt ærligt hvor svært kan det være? Hvis man ikke gider tage sin telefon, så lad være med at have en. :)

Hvor lyder der bare som en hyggelig dag du skal have, det er jeg da lidt misundelig over... Her sker der ikke så meget spændende idag. Manden min kommer først sent hjem i aften, faktisk hver eneste dag i denne uge og de kommende uger, så alt herhjemme afhænger af mig. Og må ærligt indrømme at den bograpport jeg skal hjælpe min ældste datter med i aften, ikke lyder så spændende. Så heller skære græskar og hygge, må jeg komme med? :)

KNUSSS

0

Tasken

Nu har jeg lige taget billede af tasken jeg skal bruge til brylluppet også, så det må da også hellere sættes ind :)

:thumbsupsmileyanim: Er da bestemt IKKE misundelig over den lækre lille - mega flotte taske...

:cheerleader3: Den er da bare lige 2tal mig :boohoo:

Fedt du vil bruge den til dagen!!!

Hi hi hi nej kan sagtens høre du ikke er misundelig :heart:

Men jeg elsker den også bare.... Og så elsker jeg at min kæreste har forstået hvor vild med tasker jeg er, så har efterhånden fået 2 Louis Vuitton tasker med pung, 1 Gucci, og 1 Marc Jacobs taske med tilhørende pung af ham :heart:

0