Guest riis

Drømmer I også om det om natten?

3 indlæg i dette emne

Ja, pyyyyha, så drømte jeg lige IGEN om vores bryllup her i nat...

Nu er det 3. gang på kort tid, og hver gang er det det samme: Jeg finder lige pludseligt ud af, at det er LIGE OM LIDT, og jeg har hverken kjole på, eller har nået at være hos frisør og få sat håret... Forstår heller ikke hvordan tiden lige pludselig kan være strøget sådan forbi uden jeg har lagt mærke til det!! I nat endte drømmen dog med, at jeg heldigvis fandt ud af, at det ikke var dén dag alligevel... Men altså! Jeg synes endda ikke at vi er stressede med noget som helst til brylluppet - vi skal nok nå det hele! Det er først 25. oktober!

Hvordan har I det op til brylluppet? Drømmer I også de her åndssvage drømme?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, pyyyyha, så drømte jeg lige IGEN om vores bryllup her i nat...

Nu er det 3. gang på kort tid, og hver gang er det det samme: Jeg finder lige pludseligt ud af, at det er LIGE OM LIDT, og jeg har hverken kjole på, eller har nået at være hos frisør og få sat håret... Forstår heller ikke hvordan tiden lige pludselig kan være strøget sådan forbi uden jeg har lagt mærke til det!! I nat endte drømmen dog med, at jeg heldigvis fandt ud af, at det ikke var dén dag alligevel... Men altså! Jeg synes endda ikke at vi er stressede med noget som helst til brylluppet - vi skal nok nå det hele! Det er først 25. oktober!

Hvordan har I det op til brylluppet? Drømmer I også de her åndssvage drømme?

Åhhh ja det kan du tro

Nu er jeg lidt tættere på men der går ikke så meget som en enkel nat hvor jeg ikke drømmer et eller andet om brylluppet - både godt og skidt

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åhhhh ja!!! Den drøm eksakt har jeg haft.... men den er heldigvis overstået nu... drømte den mange nætter i træk...

Her den anden nat drømte jeg til gengæld at vores præst var blevet syg og at reserve præsten lige i begyndelsen af kirke-ceremonien vender sig om, og kommer i tanke om at hun ikke VIL vie os, da hun ikke kender os, og føler hun ikke bare kan læse vores oprindelige præst's tale... :thumbsupsmileyanim:

Den drøm behøver jeg ikke en gang mere...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer