Ine1

Vores store "low-key" Brian & Trine Bryllup

93 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg har fra starten været vild med tanken om kysseklokker. Nu har jeg købt nogen ved romanceshop. Det blev lidt dyrt, men den billigere løsning fra Panduro, ja de var bare ikke store nok - og deres "klang" var ikke rigtig... :cheerleader3:

Her er vores kysseklokker med teksten "De ringer i kysser"!

post-20008-1243413461.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej hvor hyggeligt med en Djurslandsbrud mere.

Og Shame on me........ for ikke at have været inde i din tråd tidligere, og lægge en hilsen. ()()

Men hermed er det gjort, og det ser super fedt ud alle de ting du har styr på :cheerleader3:

Lækker kjole og meget flot tema.

Og så skrev du om brandmandsstrømpe bånd, det kunne jeg godt tænke mig et link til, da min mand også er brandmand.

Vi har dog valgt en anden topfigur, med en motorcyekel, da det er noget vi begge går op i.

Jeg holder øje med dig :boohoo:

Knus fra en Djurslænding

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Så er min ***IKKE TILLADT*** kjole kommet hjem og jeg er vild med den. Den sidder bare helt perfekt. Ren lykke! Jeg skal dog nok have fat på et andet skørt, da jeg ikke er tilfreds med det jeg har fået med kjolen.

Her er pakken der rummede 1 brudekjole, 2 brudepigekjoler, 1 skørt og 2 poser hairpins...

post-20008-1243679634.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Noget gammelt er min ring der har været min Bedstemors. Jeg er ikke "ringtypen" i traditionel forstand, men er glad for bedstes gamle... Det gamle skal minde bruden om hendes tidligere liv..

post-20008-1243682602.jpg

Noget nyt er en Georg Jensen Margurit smykke som jeg får af min mor om morgenen på min bryllupsdag! Det nye symboliserer den nye epoke i brudens liv!

post-20008-1243682776.jpg

Noget lånt er et et smykke vedhæng jeg låner fra min svigermor og får syet ind i kjolen. Det er et smykke min svigermor fik af svigerfar da hun fik min kommende. Hun gik med det hans første år, og det er fyldt med bidemærker af hans tænder. Det lånte symboliserer den nye kreds bruden fremover bliver en del af. Derudover må det gerne komme fra en der er lykkelig gift - og mine svigerforældre har været gift i over 30 år....

Noget blåt bliver strømpebåndet, som har en blå sløjfe og derudover bliver peppet op med noget AGF logo, der jo også er blåt...og mandens yndlings klub! Det blå symboliserer troskab og bestandighed i ægteskabet

Redigeret af Ine1
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Wauuu!! :thumbsupsmileyanim: Du er meget, meget smuk i den kjole!!

Og jeg kan godt lide, at du har skrevet om de 4 ting - Noget nyt, noget gammelt, noget lånt og noget blåt... - Og også hvad det hver især symboliserer!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer