Guest RikkeogMartin

Pris på feststed og menu

29 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi holdt det på Rold Stor Kro og fik en kuvertpris på 662 kr excl avec og forbrug af øl, vin og vand efter maden. Med andre ord var der i hver kuvert indeholdt følgende:

Buffet med øl vand og kaffe om eftermiddagen

Bryllupskage til ovenstående

Velkomstdrink

Forret (røget laks med purløgscreme og plukket salat)

Mellemret (champagnesorbet)

Hovedret serveret 3 gange (Helstegt krondyrkølle med enebær og rosmarin, portvinsauce, garniture, syltede tyttebær og nye kartofler)

Dessert (nøddekurv med is, sorbet, frugt og coulis)

Hvid, rød og dessertvin ad libitum

Natmad (hjemmelavede grovboller med pålæg)

Derudover er der på Storkroen altid inkluderet blomsterdekorationer på bordene og en bus til transport til og fra festen i en bus for gæster indenfor 50 km. Vi valgte selv at stå for blomsterne, så vi kunne koordinere det sådan at det stemte overens med brudebuketten og afbestilte også bussen. I stedet fik vi en gratis prøvemiddag og 3 værelser til rådighed! Skønt at kunne forkæle vores forældre med en gratis overnatning efter brylluppet!

Vi skulle endvidere betale 475 i nattillæg pr. tjener pr. time efter kl 2, og det løb ialt op i 1900, men vi havde et brag af en fest, så det tog vi som det kom.

Vi kom samlet set op på en kuvertpris på 835 kr alt inklusiv! Ved at det kunne gøres billigere andre stedet, men vi ville ikke holde det andre steder, og det var indenfor de 34-38000 vi havde budgetteret med til feststedet!

Håber du kan bruge alt mit sludder til noget.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg kunne godt tænke mig at høre hvor meget I skal give for feststedet samt menu - Det er mest henvendt til dem der holder på restaurant, kro eller lignende.

En samlet pris - og hvad er det for?

Hej med dig :thumbsupsmileyanim:

Vi har fundet et sted for 7000 fra fredag til søndag på Fyn. Lige ud til vandet og det er et pensionat hvor det er festsal og plads til 30 overnattende gæster.

Derudover sørger vi selv for mad og regner med at bestille hos saltogpeber og det koster ca 10.000 :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej.

Vi skal holde vores bryllup på Hotel svalen i Hedehusene.

Jeg vedhæfter vores menu her.

vi får også kaffebuffet når gæsterne ankommer og er blevet indkvarteret på deres værelser.

med alt mener jeg vi kommer op på ca 75.000 kr.

Mvh.

Mille

post-33611-1221391779.gif

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

En af mine forældres venner har lige haft sølvbryllup på Skrøbelev Gods ved det sydfynske øhav og de kunne vælge mellem en flot buffet til 400,- kr til det ekstravagante til langt over 1.000,- kr pr. kuvert.

Det synes jeg er fantastisk, at man kan få lov til at vælge!

Og så kan alle jo få råd til at holde fest på så flot et sted. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores sted har nogle forskellige menuer vi kan vælge imellem.

Vi vælger nok den i midten til ca. 800-849 kr. Den indeholder velkomstdrink, forret, hovedret, dessert og natmad. Derudover er der vin ad libitum under middagen samt øl, vin og vand frem til kl 01.

Her har vi så ikke medregnet bryllupskagen men min far kender en bager, som nok kan lave den til os.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for jeres svar - det er rart lige at se hvor prisniveauet ligger henne.

Jeg ville gerne se om vores lå i den dyre ende - eller om det var en helt normal pris.

Vi skal give 800 kr pr kuvert. For det får vi

Fri øl, vand og kaffe under reception

Velkomstdrink

Forret

Hovedret

Dessert

Natmad

Fri øl,vand og vin under og efter middagen

Serveringspersonale under hele festen og receptionen

Blomster til bordene

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar - det er rart lige at se hvor prisniveauet ligger henne.

Jeg ville gerne se om vores lå i den dyre ende - eller om det var en helt normal pris.

Vi skal give 800 kr pr kuvert. For det får vi

Fri øl, vand og kaffe under reception

Velkomstdrink

Forret

Hovedret

Dessert

Natmad

Fri øl,vand og vin under og efter middagen

Serveringspersonale under hele festen og receptionen

Blomster til bordene

Om det ligger i den dyre eller billige ende afhænger nok meget af hvor i landet det foregår, for der er meget stor forskel på kuvertpriser afhængig af geografien. Det dyreste er nok storbyerne, København, Århus, Aalborg, Kolding, etc. hvorimod man ude i provinsen kan få tingene lidt billigere. Personligt vil jeg dog mene at det er billigt henset til at det både er reception, middag og efterfølgende. En ting I også bør kigge på vedr. kuvertprisen m.v. Hvad tid skal I være ude og hvad med eventuel ekstrabetaling hvis festen strækker sig ud over et bestemt tidspunkt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Tak for jeres svar - det er rart lige at se hvor prisniveauet ligger henne.

Jeg ville gerne se om vores lå i den dyre ende - eller om det var en helt normal pris.

Vi skal give 800 kr pr kuvert. For det får vi

Fri øl, vand og kaffe under reception

Velkomstdrink

Forret

Hovedret

Dessert

Natmad

Fri øl,vand og vin under og efter middagen

Serveringspersonale under hele festen og receptionen

Blomster til bordene

Om det ligger i den dyre eller billige ende afhænger nok meget af hvor i landet det foregår, for der er meget stor forskel på kuvertpriser afhængig af geografien. Det dyreste er nok storbyerne, København, Århus, Aalborg, Kolding, etc. hvorimod man ude i provinsen kan få tingene lidt billigere. Personligt vil jeg dog mene at det er billigt henset til at det både er reception, middag og efterfølgende. En ting I også bør kigge på vedr. kuvertprisen m.v. Hvad tid skal I være ude og hvad med eventuel ekstrabetaling hvis festen strækker sig ud over et bestemt tidspunkt.

Det er i Skanderborg og der er ingen ekstrabetaling udenset hvornår vi stopper, så det er helt klart et stort plus.

Jeg tror også at det er en okay pris, men synes jo alligevel det er meget, men kan se nu at andre skal af med det samme - ca - så det er nok ikke så slemt som jeg går og tror

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg kunne godt tænke mig at høre hvor meget I skal give for feststedet samt menu - Det er mest henvendt til dem der holder på restaurant, kro eller lignende.

En samlet pris - og hvad er det for?

Hej med dig :thumbsupsmileyanim:

Vi har fundet et sted for 7000 fra fredag til søndag på Fyn. Lige ud til vandet og det er et pensionat hvor det er festsal og plads til 30 overnattende gæster.

Derudover sørger vi selv for mad og regner med at bestille hos saltogpeber og det koster ca 10.000 :)

Hejsa...hvor ligger det henne og hvad er det? Mangler nemlig osse et sted her på fyn

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi holdt vores bryllup på Øster Højst Kro.... Som jeg varmt kan anbefale til andre... Fantsatisk service...alt var i top.

Vi gav en kuvertpris på 443 kr. for et heldagsarrangement.

Dette inkluderede.

- Velkomstdrink

- tre-retters menu

- Kaffe, kransekage og avec

- Natmad

- øl, vin og sodavand, samt fri bar fra start til slut af middagen.

- Gratis overnatning til brudeparret.

Oveni prisen kom så:

kaffe og drikkevarer om eftermiddagen til bryllupskagen.

Vi var ialt 56 til festen, og kom alt ialt af med 27000 kr.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal holdde på skyde pavilionen i Aalborg

Vi regner med at skulle give ca. 600,- couverten

Her i er:

Buffet med forret, hovedret og dessert. De bliver serveret seperat.

inkl. velkomstdrink, øl, vand og vin ad libitum under middagen, samt 3 timer efter midaggen og kaffe med småkager og natmad.

Her udover vil vi gerne have bryllupskage med kaffe om eftermiddagen, der skal vi så betale lidt extra for kaffen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal holde på en restaurant i deres selskablokaler

Det koster 950 kr. pr kuvert og der får vi følgende:

- velkomst drink (champagne)

4 retters menu

Kaffe/the med chokolade baileys eller cognac

Natmad

Fri drikke af øl,sodavand og vin

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal holde på en restaurant i deres selskablokaler

Det koster 950 kr. pr kuvert og der får vi følgende:

- velkomst drink (champagne)

4 retters menu

Kaffe/the med chokolade baileys eller cognac

Natmad

Fri drikke af øl,sodavand og vin

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi gav 675 pr couvert excl drikkevarer.

Dette var incl blomesterdekorationer samt brudesuite. Vi kom af med ca 58000 for 56 personer.

Det var en gammel herregård vi holdte det på kaldet Skarrildhus. Det kan varmt anbefales.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

vi skal give 575kr per kuvert for helaften arrangement

kaffe om eftermiddagen

velkomstdrink

forret

hovedret

dessert

kaffe og sødt

natmad

inkl. fri øl, vand og vin ubder hele selvskabet

inkl. blomster, personale og lokaler

bryllupskage laver en bager.!!

knus Tina

Redigeret af Nøffe
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

vi skal holde det i et forsamlingshus til som vi har fra fredag til mandag det bliver 3500 (vi tager derned søndag med gæsterne og pakker gaver op og spiser rester)

og så skal vi have buffet fra smageriet til 198 pr kuvert, og så har vi købt nogen ekstra ting som brød med forskelligt tilbehør og vin osv derfra

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg kunne godt tænke mig at høre hvor meget I skal give for feststedet samt menu - Det er mest henvendt til dem der holder på restaurant, kro eller lignende.

En samlet pris - og hvad er det for?

Hej med dig :cheerleader3:

Vi har fundet et sted for 7000 fra fredag til søndag på Fyn. Lige ud til vandet og det er et pensionat hvor det er festsal og plads til 30 overnattende gæster.

Derudover sørger vi selv for mad og regner med at bestille hos saltogpeber og det koster ca 10.000 :loveflag:

Hejsa...hvor ligger det henne og hvad er det? Mangler nemlig osse et sted her på fyn

Hej :cheerleader3:

Det er i Strib (tæt på Middelfart) :boohoo: Det hedder Pension Lillebælt og er egentlig ejet af Frelsens Hær. Du kan finde hjemmesiden vha Google. Og nu kan jeg se, at I skal giftes om sommeren. Og så vil jeg bare sige, at det ligger lige ud til stranden og jeg mener de har strandgrund til, så hvis gæsterne vælger at være der hele weekenden, så er der mulighed for at spille beachvolley og hygge på stranden.

Jeg kan godt sende dig nogle billeder af stedet. Du kan evt give mig din email her eller via privat besked.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak signepigen....har været inde og kikke....men der er kun plads til 30 og vi bliver ca 55.øv øv øv var ellers en god ide der er jo starnd og det hele :cheerleader3:

Ærgerligt ja.. jeg skal ned og se det her i weekenden.. har hørt at der sagtens kan være flere i selve "festrummet", men at der er 30 sovepladser, jeg kan lige prøve at tjekke hvor mange der må være ... sådan rent tilladelsesmæssigt :loveflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg kunne godt tænke mig at høre hvor meget I skal give for feststedet samt menu - Det er mest henvendt til dem der holder på restaurant, kro eller lignende.

En samlet pris - og hvad er det for?

Hej med dig :cheerleader3:

Vi har fundet et sted for 7000 fra fredag til søndag på Fyn. Lige ud til vandet og det er et pensionat hvor det er festsal og plads til 30 overnattende gæster.

Derudover sørger vi selv for mad og regner med at bestille hos saltogpeber og det koster ca 10.000 :loveflag:

Hejsa...hvor ligger det henne og hvad er det? Mangler nemlig osse et sted her på fyn

Hej :cheerleader3:

Det er i Strib (tæt på Middelfart) :boohoo: Det hedder Pension Lillebælt og er egentlig ejet af Frelsens Hær. Du kan finde hjemmesiden vha Google. Og nu kan jeg se, at I skal giftes om sommeren. Og så vil jeg bare sige, at det ligger lige ud til stranden og jeg mener de har strandgrund til, så hvis gæsterne vælger at være der hele weekenden, så er der mulighed for at spille beachvolley og hygge på stranden.

Jeg kan godt sende dig nogle billeder af stedet. Du kan evt give mig din email her eller via privat besked.

Hmmm jeg kan ikke finde deres side? Den side jeg finder, står der er lukket... Og på frelsens hærs side står der intet. er jeg bare helt blind eller hvad? :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer