Purebeauty

Hvad skal jeg have på uden på kjolen??

12 indlæg i dette emne

Ja det er jo allerede blevet bidende koldt, så at komme i en kjole med bare skuldre tror jeg bliver VOLDSOMT koldt om små 3 uger...

Så hvad kan jeg tage på udover??? Evt bare over skuldrene... skal kunne købes i en fysisk butik på Sjælland :cheerleader3:

Kom med forslag piger, jeg ved I kan hjælpe!! :loveflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av ja et strikket sjal, det var smart! :cheerleader3:

Faktsik var det en model jeg fandt hos en garn forretning, så jeg spurgte om de solgte deres udstillingsmodeller og det gjorde de. Man har jo lo til at være heldig. Men hvis man kan strikke var det vist ikke så svært at gøre selv.

Håber du findet det der lige passer dig.

Knus fra

ViTo

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev gift 1. december sidste år, og jeg havde fået lavet et lille sjal agtig noget (det var helt lige, så ved ikke om det hedder et sjal :cheerleader3:.) ud af samme stof som kjolen. Butikken lavede det. Men brugte det nu ikke rigtigt - syntes slet ikke det var koldt og er normalt ret kuldeskær.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ja det er jo allerede blevet bidende koldt, så at komme i en kjole med bare skuldre tror jeg bliver VOLDSOMT koldt om små 3 uger...

Så hvad kan jeg tage på udover??? Evt bare over skuldrene... skal kunne købes i en fysisk butik på Sjælland :cheerleader3:

Kom med forslag piger, jeg ved I kan hjælpe!! :loveflag:

Du skriver godt nok at det skal kunne købes i en fysisk butik, er det for at være sikker på kvaliteten og farven?

Jeg har flere forskellige modeller sjaler, dog forhandlet via web shop. Hvis du er i tvivl om kvaliteten på stoffet eller farven kan jeg sende et stofklip inden købet så ma ikke køber forkert. Det skulle kunne nås på 3 uger. De forskellige modeller kan du se/købe her: http://www.ewas-brudetilbehor.dk/Brudesjaler/default.aspx

Håber du kan bruge det til noget....

Ewa

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej

Jeg skal giftes allerede på lørdag (JUHUUUU) og står lidt i samme situation som dig. Det er virkelig koldt, men jeg håber på lidt sol også!!

Jeg vil ikke have noget på når jeg kommer ud af kirken, og når vi skal have taget billederne (det skal vi lige efter kirken) - der vil jeg gerne have at man kan se min kjole, og så må jeg bide kulden i mig! ;0) Men derefter overvejer jeg at have et stort hvidt tørklæde, som kan tages over skuldrene. Ellers kan man købe nogle korte små hvide brudejakker i bryllupsbutikker, men de er ret dyre hvis de skal være flotte og lækre...

Håber du finder en løsning. I Magasin har de et hvidt lækkert tørklæde som kan varme til 600 kr. Det overvejer jeg at købe!

Ihhhh stort tillykke med jeres bryllup og held og lykke.

Kh. ELisabeth

Ja det er jo allerede blevet bidende koldt, så at komme i en kjole med bare skuldre tror jeg bliver VOLDSOMT koldt om små 3 uger...

Så hvad kan jeg tage på udover??? Evt bare over skuldrene... skal kunne købes i en fysisk butik på Sjælland :cheerleader3:

Kom med forslag piger, jeg ved I kan hjælpe!! :loveflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi blev gift den 12.april i år. Solen skinnede fra en skyfri himmel, men når jeg ser på billederne kan jeg se at det var helt vildt koldt, for gæsterne har store jakker på. Jeg frøs overhovedet ikke, før til allersidst under fotograferingen :cheerleader3:

Jeg havde invisteret i en pelsstola hos Monsoon som jeg brugte lidt den dag. Mener jeg gav 5-600 kr for den.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hey smukke

Smider lige lidt links til dig, de kan vist alle levere på et par dage ;)

Rigtig flot blondebolero

Jakke eller pelssjal

Diverse sjal og stola

:cheerleader3:

Tusind tak søde :loveflag:

Skal selvfølgelig ikke have det på på billeder etc men bare lige til at have over skuldrene :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer