Guest carinaesp

Hvor tidligt kan jeg sende invitationerne ud?

13 indlæg i dette emne

Ja som det fremgår af overskriften så har jeg brug for råd og vejling fra alle jer søde zilla'er her i forum med at finde ud af hvornår jeg kan sende mine invitationer ud...

Jeg har arbejdet med mine invitationer og er ved at være færdig, men jeg er nu kommet i tvivl om jeg kan sende dem ud allerede, da jeg først skal giftes 27/6 2009. :loveflag:

Jeg er kommet i tvivl fordi mine svigerforældre syns at det er alt for tidligt og at de mener at folk vil glemme, at vi har sendt invitationerne ud, men jeg syns at det er en god ide at sende dem tidligt så alle kan sætte kryds i kalenderen og kigge på vores bryllupshjemmeside...

Men hvad syntes I? :cheerleader3:

Plz hjælp mig i min fortvivlelse...

Jeg kunne jo også sende et save the date kort i stedet, men har personligt ikke tænkt på det før nu, da jeg slet ikke har haft det i tankerne...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal giftes 8. august 2009, og vi har har lavet STD magneter og sendt ud til alle gæsterne. Så tror at vi venter med alle invitationerne til ca. 4 måneder før brylluppet, da alle vores gæster kender datoen allerede nu, og derfor har reserveret dagen.

Vil give dine svigerforældre ret i at det er lidt tidligt at sende selve indbydelserne ud nu, da folk måske vil tænke "åh det er lang tid til", og så vil spændingen og glæden måske forsvinde lidt, indtil selve dagen. Så hvis jeg var dig, ville jeg overveje at lave/købe/bestille STD kort.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Vi skal giftes 8. august 2009, og vi har har lavet STD magneter og sendt ud til alle gæsterne. Så tror at vi venter med alle invitationerne til ca. 4 måneder før brylluppet, da alle vores gæster kender datoen allerede nu, og derfor har reserveret dagen.

Vil give dine svigerforældre ret i at det er lidt tidligt at sende selve indbydelserne ud nu, da folk måske vil tænke "åh det er lang tid til", og så vil spændingen og glæden måske forsvinde lidt, indtil selve dagen. Så hvis jeg var dig, ville jeg overveje at lave/købe/bestille STD kort.

Jeg bruger lige denne, da vi skal giftes samme dag og gør det på samme måde som smuklingen :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal giftes 8. august 2009, og vi har har lavet STD magneter og sendt ud til alle gæsterne. Så tror at vi venter med alle invitationerne til ca. 4 måneder før brylluppet, da alle vores gæster kender datoen allerede nu, og derfor har reserveret dagen.

Vil give dine svigerforældre ret i at det er lidt tidligt at sende selve indbydelserne ud nu, da folk måske vil tænke "åh det er lang tid til", og så vil spændingen og glæden måske forsvinde lidt, indtil selve dagen. Så hvis jeg var dig, ville jeg overveje at lave/købe/bestille STD kort.

"Smuklingen" Vi deler bryllupsdag! :-D

Vi sender Save the day kort ud indenfor halvanden måned, og sender så invitationerne 3-4 måneder før, netop som mange siger, så det ikke går i glemmebogen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg må sige mig enig med de andre zilla'er. Det er for tidligt at sende indbydelser ud. Men sig til folk, at de skal holde dagen af, så de kan sætte kryds i kalenderen, og så vent med at sende indbydelserne ud til februar/marts/april måned. Selv synes jeg STD-kort er lidt - ved ikke lige, hvordan jeg skal sige det på en pæn måde - "underligt", men det er jo op til hver enkelt. Men altså, vent med at sende invitationer ud - men godt at du har lavet dem, for der bliver nok af andre ting at se til, når tiden nærmer sig...:cheerleader3:

- Camilla

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Vi skal giftes den 8/8 09 og vi regner med at sende vores STD kort ud i denne weekend. Selve invitationerne regner jeg førest med vi sender 3 måneder før.

:cheerleader3:

Redigeret af Kristina B.
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hej!

Jeg er slet ikke enig med alle jer andre zillaer. Jeg regner med, at sende vores indbydelser ud i december og vi skal først giftes 11/7-09. Jeg er ikke til save the date kort... Der er ikke mange som ved, at vi skal giftes, og hvis vi sender et save the date kort ud, vil de alligevel ringe og spørge om alle detaljerne, så vi kan lige så godt sende de rigtige ud med det samme.

Hvis folk ligger dem i en skuffe og glemmer og tilmelde sig så er det deres egen fejl. Hvis vores bryllup ikke er så stort i deres øjne, at de husker det. Så er det måske bare ikke skæbnen at de skal med. Vi har i stedet lavet svarkort, som vi skal have retur... Så det kan de jo bare sende retur når de får indbydelsen. Jeg mener jo, at hvis man ved man vil med, så skal man nok gøre alt for, at man kan. Og så kan man lige så godt sige ja med det samme.

hilsen missmormus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Risikoen ved at sende invitationerne ud i så god tid er, at folk glemmer at melde sig til, fordi man til at starte med tænker at der er lang tid til at svare og senere så glemmer de su datoen..

Vi sendte vores invitationene ud 5 måneder før, og set i bakspejlet, så var det nok et par måneder for tidligt. Det er RIGTIG lang tid at gå og vente i spænding på gæsternes svar, og syntes måske til sidst at lidt af glæden gik af det hele, fordi jeg ikke rigtig kunne komme i gang med noget førend alle havde svaret tilbage.. -Og selvom det er god stil at svare tilbage med det samme, så er det langt fra alle der gør det..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer