Guest toxp

Åben brudesko

10 indlæg i dette emne

Jeg har brug for jeres hjælp!!!!

Jeg er 183 cm og min kommende mand er 190 - hvilket betyder, at det er max 7 cm hæl at gøre godt med, og helst ikke mere end 5 cm, da han godt må være lidt højere end mig på dagen :cheerleader3:

Anyway, jeg vil så gerne have en brudesandal med lukket hæl og åben tå - ikke nødvendigvis præcis dem på billedet, men stilmæssigt noget i den retning...

post-33530-1221600716.jpg

post-33530-1221600724.jpg

Men, men, men uanset hvad jeg forelsker mig i af forskellige potentielle brudesandalder, så er der minimum 6-8 cm hæl, og det er jo for meget!!!

Jeg har kigget overalt i Danmark (synes jeg da) og nu også i Honduras (men der er alle små, så de er meget begejstrede for høje hæle) - er der nogen der har et fantastisk tips, link eller bare viden om, hvor jeg kan finde mine sko på nettet eller i virkelighedens verden????

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

prøv at se denne side, der er vist lidt at vælge imellem

her

Gå ind under SKO, der er lidt forskelligt

eller her

Det var vist lige det jeg kunne finde

Knus Carina

Takker - der er rigtig mange fine sko - men jeg synes jo stadigvæk at langt de fleste af de rigtig flotte er lavet til folk, der er 10 cm lavere end jeg, eller har enormt høje kærester :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :0)

Jeg havde præcis samme problem, da jeg skulle giftes, eftersom min mand og jeg er præcis lige høje.

Jeg besluttede mig for, at min sko max måtte have 4 cm hæl.

Jeg ledte forgæves overalt i KBH, Århus og Firenze og surfede internettet tyndt. Til sidst forelskede jeg mig i et par sko fra en amerikansk designer - James Ciccotti - med butik i Chicago. Jeg skrev til ham og forklarede ham situationen, og han var utrolig sød og hjælpsom...han hjalp mig med at finde den rigtige størrelse og lavede endda skoene i den hælhøjde, jeg gerne ville have.

Jeg kom af med 2500 kr, og det synes jeg egentlig ikke er galt, alt taget i betragtning.

De er lavet i silke, så nu går jeg og overvejer, om jeg vil have dem farvet.

De var helt utroligt behagelige at have på, og jeg havde endda ikke fået dem gået til.

Nu ville du jo gerne have nogle sandaler, der er åbne foran, og det var mine jo ikke. Men han har lavet andre flotte brudesandaler, så prøv da at tage et kig på hans hjemmeside.

Håber det kunne bruges til noget.

Mvh Maj.

post-30369-1221837683.jpg

Redigeret af bassemus
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til Toxp

Hvor har du fundet de sko du har sat et billede ind af?

Synes de er rigtig flotte. Dem kunne jeg godt tænke mig.

Vh karina

Det er faktisk et yderst godt spørgsmål, for jeg har kun set dem på Trendsales - og har ikke kunne finde dem hverken på nettet eller IRL.

Men de er kreeret af en designer, der hedder Michael Antonio ... Annoncen er der stadigvæk str. 39 med 8,5 cm hæl. Du kan bare søge på brudesko, så popper de op :cheerleader3:

Desværre alt, alt for høje til mig!!!!! Men jeg overvejer stadig Bassemus' løsning - den er bare lidt pebret :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer