Sign in to follow this  
Followers 0
SensommerSne

Sejlklubben i Horsens?

5 posts in this topic

Er der nogen, der har holdt, skal holde eller har været til bryllup dér?

Jeg skal giftes d. 26/9 2009, og vi har 100.000 kr i bryllupsbudget. Vi har næsten lagt os fast på nogle meget dyre ringe, og vi bliver godt 60 mennesker, og så er de 100 K hurtigt brugt.

Derfor overvejer jeg at holde festen et sted, der er fyldt med stemning, men ikke til 8-900 kr kuverten. Nu har en givet os idéen om at holde det på Sejlklubben i Horsens, og det var måske en idé. Men vil jo gerne høre, om nogle har erfaringer derfra?

*Synes det her bryllupsplanlægning er lidt en jungle* ;)

0

Annonce ♥

vi holdte barnedåb der sidste år og det var godt på nær at kransekagen ikke var helt tøet op samt jeg syntes ikke indretningen er den bedste ifht. bryllup pga. mange små rum men prøv www.egebjerg-hansted.dk det er et forsamlingshus med egen kok har prøvet en fest der og deres "standart" menu til 5-600 er meget god har lige være til fest der for nylig, dog er servieringspersonalet ikke proffesionelle men udemærket nok.

stedet har ikke den store charme ifht. sejlklubben som har meget charme, men der er nok plads receptionsrum fest rum band rum. og kokken er super god.

skal selv giftes til næste år og holde festen i Horsens. vi har heller ikke besluttet og for et sted og holde festen.

hilsen majbruden waltine

0

Vi har været til barnedåb i sejlklubben og det er rigtigt at angående pladsen, så skal man tænke sig godt om, således at alle gæster kan være i et rum.

Til barnedåben var maden (brunch) udemærket, men hold da ferie hvor var de lang tid om at få fyldt tag-selv-bordet op. De kom først da vi nærmest var færdige med at spise, og det var så kun brød og lidt pålæg vi kunne få, for pandekager og æg var for længst spist, da der ikke kom ret meget på ad gangen.

Sejlklubben er hyggelig og udenoms-arealerne er også gode, især hvis der er børn med, for så kan de lege på legepladsen. Men man skal så lige være opmærksom på, at man er tæt på vandet.

Men var det mig, så ville jeg nok finde et andet sted at holde festen. Og held og lykke med planlægningen ..... nyd det .... det er nu meget sjovt :thumbsupsmileyanim:

0

Det som I nævner, at indretningen af lokalerne, var netop også det jeg kom i tanke om her i eftermiddag. At hvis det ikke er nogle skillevægge man kan fjerne eller noget, så bliver det noget rod.

0

Annonce ♥

Jeg vil nok heller ikke mene den er optimal mht indretning til et bryllup..

Har i kigget på Bondes spisegård i Løsning? Der har vi valgt at holde vores den 23. maj 2009.

www.spisegaard.dk vi er så glade for vi fandt det sted, vi hører kun positivt om det fra alle når vi siger vi skal holde det der.

Men ellers har jeg også hørt rigtig meget godt om dagnæs sognegård. Det er det ægtepar der tidligere havde cafe oasen der har det idag.

Men ja pyhaa en jungle er det *gg*

0