Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Eva J

Henrik og Eva's bryllup. 16 Maj 2009.

45 posts in this topic

Hej allesammen..

Fik lige et vink med en vognstang af min fætters kommende kone Lydia om at når man skal giftes er det vist smart at være på BK.. Har kigget lidt rundt her i formiddag, og hun har vist ret.. :thumbsupsmileyanim:

Ved ikke helt hvordan det hele virker endnu, men jeg kan vel prøve mig lidt frem..

Jeg kan starte med at fortælle lidt om mig selv og min kommende mand Henrik.

Henrik og jeg har været sammen siden Julehalbal i Kloster 2001.. Ja tak.. I kan allerede der godt høre vi er ude i det sønderjyske liv.. :carrot:

Vi have kun været sammen i ca. 3 måneder, da vi fandt ud af at vi ville flytte sammen, så jeg flyttede ind i hans lejlighed.. Og det var bare lykken, væk hjemmefra. (var kun 19 på det tidspunkt, Henrik 22) så det var et stort skridt at flytte hjemmefra, men det føltes bare som det helt rigtige at gøre. (hvilket det også har vist sig at være)

Efter vi ahvde været sammen knap et år. Rejste vi til Australien i 8 måneder, hvor vi boede i en st.car. og kørte australien tynd og oplevede en hel masse. Og hvis vi ikke kendte hinanden før, så kom vi da i hvert fald til det der, det var skønt. Og har skabt et godt fundament i vores forhold.

Senere har jeg læst i 3½ år. og vi har bygget hus. Det sidste nye der så er sket er at vi har fået vores dejlige guldklump Jonas, d. 28 marts 2008. Så sammen har vi nu en lille familie. Og selvom jeg aldrig troede det skulle ske, faldt Henrik på knæ d. 22 Aug 2008. Så selvom vi har snakket om det i lang tid, allerede siden vi snakkede om at få barn, er det nu en realitet at vi skal giftes d. 16 Maj 2009.. Og jeg glææææder mig helt vildt..

Vi har ordnet:

Feststed: Gasse forsamlingshus.

Kirke: Skærbæk Kirke

Mad: en bekendt der er super i et køkken, og har meget erfaring i at lave mad til så store selskaber.

Musik: Thomas Zinther band: Rough and Easy fra Ålborg.

Kjole: Bliver syet at Henriks Moster. Mangler dog "lige" at finde ud af hvordan den skal se ud :hug:

Er fundet.. har været ude og købe stof. weee... glæder mig sådan til den første prøvning..

Tøj til Jonas: har det hængende i skabet, lille fint jakkesæt. Det er desværre alt for stort,, håbede han ville kunne nå at vokse sig så det passede, men nej.. Så nu vil Henriks moster også lige sy et lile jakkesæt tilham. Puha hun får travlt..

Nå men som I kan se, er der lang vej endnu.

Glæder mig til at være med på BK

Knus Eva

Edited by Eva J
0

Annonce ♥

Rigtig velkommen hertil !!! Dejlig med en sønderjyde mere :thumbsupsmileyanim: (Er selv fra en lille flække mellem Aabenraa og Sønderborg).

Det er et dejligt forum, hvor du uden tvivl vil få al den hjælp du har brug for :hug: Så pas på, for man bliver meget hurtig afhængig :hug::hug:

Glæder mig til at følge din planlægning, skal selv giftes i maj, så vi kan jo følges af meget af vejen!!

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej allesammen..

Tak for de venlige hilsner.. Dejligt med en god modtagelse..

Og ja det er lidt vanedannende, har nu de sidste dage, kigget rundt på siderne, hist og pist..

Er der nogen der har erfaringer med boudoir billeder til morgengaven..? Tænker det kunne være et hit.. :)

Ellers har jeg fundet en friør til at sætte mit hår til bryllupet, skønt at have det på plads.

Har også fået styr på fotografen til bryllupsbillederne..

Tænker lige nu ellers meget på farverne til brylluppet, kæresten har meldt ud at det hvad jeg synes bare erfint med ham.. Øh sikken en stor hjælp.. Håber I har nogle gode ideer, og måske nogle erfaringer med farverne, evt nogle billeder..?? kunne være :)

Det var alt for nu.. ses -- Eva :ilovebryllupsklar:

0

Hej allesammen..

Tak for de venlige hilsner.. Dejligt med en god modtagelse..

Og ja det er lidt vanedannende, har nu de sidste dage, kigget rundt på siderne, hist og pist..

Er der nogen der har erfaringer med boudoir billeder til morgengaven..? Tænker det kunne være et hit.. :)

Ellers har jeg fundet en friør til at sætte mit hår til bryllupet, skønt at have det på plads.

Har også fået styr på fotografen til bryllupsbillederne..

Tænker lige nu ellers meget på farverne til brylluppet, kæresten har meldt ud at det hvad jeg synes bare erfint med ham.. Øh sikken en stor hjælp.. Håber I har nogle gode ideer, og måske nogle erfaringer med farverne, evt nogle billeder..?? kunne være :)

Det var alt for nu.. ses -- Eva :ilovebryllupsklar:

I kan evt.bruge forsamlingshusets farver som inspiration og ellers vælge de farver, som I bedst kan lide. Der er flere farvetråde herinde fyldt med inspiration i forskellige farver.

Selv har vi mørkebrun, råhvid og guld og det er farver, som meget afspejler os. Klassisk, enkel og prinsesse (mig=guldet). Pangfarver kan også være super flot.

0

Annonce ♥

Hej og velkommen til :ilovebryllupsklar:

Det lyder til du har styr på de store ting allerede....dejligt! Med farvevalg kan jeg desværre ikke hjælpe, for jeg kan simpelthen ikke bestemme mig (og der ikke så meget hjælp på hjemme fronten lige til det...hehe).

God fornøjelse med planlægningen. Glæder mig til at følge den.

0

Hej Eva

Tak for sidst -det var rigtig hyggeligt :bearhug:. Det bliver spændende at følge med i jeres planlægning :bearhug:

Angående farvetema kan du kigge her. Der er nogle tråde med inspiration i mange forskellige farver. Som Pernille også skriver, kunne man tage udgangspunkt i forsamlingshusets farver, men jeg kan ikke lige huske hvilken farve stolene har, og Conni snakkede også noget om at de skulle have nye stole snart. Håber at det kommer til at se pænt ud med vores grønne farve.

Knus fra Lydia

0

Hej Eva

Tak for sidst -det var rigtig hyggeligt :loveboard:. Det bliver spændende at følge med i jeres planlægning :loveboard:

Angående farvetema kan du kigge her. Der er nogle tråde med inspiration i mange forskellige farver. Som Pernille også skriver, kunne man tage udgangspunkt i forsamlingshusets farver, men jeg kan ikke lige huske hvilken farve stolene har, og Conni snakkede også noget om at de skulle have nye stole snart. Håber at det kommer til at se pænt ud med vores grønne farve.

Knus fra Lydia

Rigtig godt link.. MEn det belv jeg vel nærmest bare mere forvirret over... __ alle de muligheder.. Istedet har jeg kigget lidt rundt på kjoler.. Puha der er mange at vælge imellem.. :loveboard::thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Så er jeg endelig nået det første delmål.. Har tabt de første 10 kig, så nu må jeg endelig komme ud og prøve kjoler.. Og har allerede bestilt tid i askepot i tønder til det.. Til d. 12.12.. Og YES hvor jeg glæder mig.. Det bliver fantastisk... :bearhug:

Fik en masse hæfter med hjem derfra idag, med billeder.. Savler allerede..

Nu kan dagen bare ikke komme hurtigt nok..

Skal have min bedste veninde med og min skønne søster.. Rart med nogen der tør sige sin ærlige mening.. :denmarkflag:

Puha hvor jeg glæder mig.. :heart:

Men mangler stadig at tabe nogle kg. så det er bare op på hesten og videre med det.. :b223: Hvis jeg er heldig kan jeg lige nå at smide et kilo eller to inden prøvningen.. :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Hejsa Eva

Så fik jeg også lige slået et smut forbi din tråd og rigtig hjertelig velkommen og tillykke skal det da også lyde fra mig...

Sikke nogle flotte kjoler du har fundet til inspiration! :denmarkflag:

Håber du får det rigtig hyggeligt herinde :thumbsupsmileyanim:

0