katja78

Min drømme kjole

12 indlæg i dette emne

Nu vil jeg vise jer min dejlige kjole...

Lidt historie om den. Jeg har fået den gratis af en god ven som ikke syntes at den skulle gå til spilde i hendes skab. Jeg skulle selv rense den og der var gået noget i stykker på den som jeg har fået lavet.

Jeg kunne ikke helt passe den i ryggen med lynlås så min mor har syet den om til snørre så nu passer den perfekt til mig og glæder mig vildt til den store dag.

Her er et forfra. Der er små roser og klare perler på for og bag på det øverste stykke..

post-33174-1222116410.jpg

Redigeret af katja78
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

nej en sød veninde :thumbsupsmileyanim: du har

synes at kjolen er enorm flot og snørelivet er også flot lavet.

Nu skriver man ind imellem her på siden om at man skal være ærlig istedet for bare at skamrose, så vil jeg være ærlig.

din kjole klær dig rigtig godt, bortset fra en detalje og det er udskæringen, først troede jeg bare at det var det første foto, men det er det samme der irritere mig på billedet af kjolen bagfra.

stropperne sidder det forkerte sted eller det er den forkerte udskæring til dine skuldre, de gør ikke nok for dig. har en kjole med noget lignede tropper(som sidder for langt inde, jeg ligner en bryder)

jeg har leget lidt med dine billeder, lidt svært med bare lige for at give dig et indtryk af hvad mine tanker var. I mine tanker ville jeg have lavet udskæringerne med det samme slags stof som bliver brugt nede på underdelen af din kjole, hedder det chiffon?

men noget let.

Jeg ønsker dig en fantastisk dag, uanset hvad, for det er da en vidunderlig måde at få sin kjole på, en meget personlig måde :hug::hug:

eks nr 1post-16221-1222118705.jpg

sarah

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

glemte helt at sige at dine sko er forrygende og elsker slæbet på din kjole, meget flot og let.

håber virkelig ikke at du har noget imod at jeg har leget lidt med dit billede, det er kun fordi den lille detalje på din ellers meget smukke kjole, ikke gør dig justice nok.

eks nr 3

post-16221-1222118969.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Wauuuw, synes det er en rigtig lækker kjole - tillykke med den og skønt at slippe for at skulle betale så mange tusind som mange af os andre har måttet.

Samtidig vil jeg dog give Snut14 ret i det med stropperne - jeg er helt vild med det første eksempel Snut14 har lavet, hvor kjolen er stropløs. Synes, at det er værd at overveje. Du har rigtig pæne kraveben, så det ville være perfekt...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauuuw, synes det er en rigtig lækker kjole - tillykke med den og skønt at slippe for at skulle betale så mange tusind som mange af os andre har måttet.

Samtidig vil jeg dog give Snut14 ret i det med stropperne - jeg er helt vild med det første eksempel Snut14 har lavet, hvor kjolen er stropløs. Synes, at det er værd at overveje. Du har rigtig pæne kraveben, så det ville være perfekt...

Jeg kunne ikke være mere enig. Med det smukke hals og skulderparti du har, er det synd med stropperne.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes også det ser lidt forkert ud eller hvad skal man sige, ved stropperne.

Synes absolut det er flottest med halterneck. Du bliver mere smal over arme og skuldre.

Lige en ting som jeg lagde mærke til, har du ikke skørt under? Synes den sidder lidt forkert omme hvor den går fra toppen/hvor snøreryggen stopper. Den "hopper" ved hofterne.

Ellers en flot kjole.

Knus Rikke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for jeres svar af min kjole...

Smut14 jeg har snakket om at få fjernet stropperne da de er lidt for store/lange.

Rec nej jeg har ikke skørt under men den er heller ikke sat helt rigtigt under kjolen. Der er et tylskørt som sidder fast på kjolen som ikke er sat rigtit.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer