Karin Sørensen

Karin og Lars "Vores kærlighedsfest 15.08.09"

226 posts in this topic

Hej alle

Så kom tiden til at jeg hellere må få startet min planlægningstråd. Jeg har i lange tider kigget med herinde, men nu skal det være slut med bare at kigge.

Datoen for vores bryllup har været fastlagt længe. Vi blev forlovet 19.10.04 og her bestemte vi først at vi gerne ville have denne dato som bryllupsdato også. Udover at være datoen for vores forlovelse, så er det også denne dato 4 år tidligere at vi blev kærester :hug: da vi sad og kiggede på hvornår den 19 oktober ville falde som en lørdag, så blev vi enige om at så længe ville vi ikke vente med at blive gift (tror det ville være i år 2013!). Lars bestemte derfor at det så skulle være på min fødselsdag, og næste år er min fødselsdag sørme en lørdag, så nu skal det være.

Jeg venter stadig på at han sådan officielt frier, men man ved jo aldrig.....Måske skal jeg tage rumpen på ham, og gøre det selv, ellers når vi at blive gift uden :thumbsupsmileyanim:

Vores planlægning er et stort fælles projekt, forstået på den måde, at jeg tror at jeg meget langt hen ad vejen får det hele som jeg vil have det, for Lars siger "Det er vores drømmebryllup, og du drømmer nok mest :hug:)" Men han skal nok sige til, hvis jeg bliver for vanvittig, og han vil heldigvis gerne deltage, selvom han synes at det med de helt små detaljer nok mere er mit bord.

INDHOLD:

Lidt om os: Her

DET PRAKTISKE:

Kirken: Hammer Kirke er bestilt til kl. 12.30

Festen skal holdes på Dronninglund Slot

Så lidt er jo allerede klaret :hug:)

Ellers så er der jo mange opgaver endnu

• Gæstelisten: Er lavet. Der er inviteret 59 - der kommer 55
  • Monogram: Navnemonogram her
  • Invitation:
  • Fotograf: Er bestilt
  • og en ekstra fotograf bestilt
  • Videograf: Er bestilt
  • Hjemmeside: Er til dels oprettet på vores hp, men der er ikke meget at finde ENDNU Se Her

Bruden

Brudens hjælper: Min barndomsveninde

Brudekjole:Har lavet aftale med min søde veninede, som skal med når KJOLEN skal findes.

Kjole fra 1. kjoleprøvested her flere kjoler her

Billeder af KJOLEN her

Gommen

Lars tøj: Uniform 5A fra Søværnet

Forlover: En god fælles ven, som har sagt ja til jobbet

Forloverens lille hjælper: Vores søn Christian

Ting til dagen

Gæstebog/bog til hilsner se her

Edited by Karin Sørensen
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Karin!

Først tillykke med jeres kommende bryllup! Glæd dig! :bearhug:

Jeg læste lige dit indlæg i min planlægningstråd og fandt ud af, at jeg kender dig! Sjovt! Ja, jeg kan faktisk godt huske dig. Du var bl.a. spejder kan jeg huske. Selv endte jeg med at blive gift med Mario fra vores stamhold, men det har du allerede fundet ud af. Havde jeg vidst det, da jeg startede i 20.5, så var jeg nok rendt skrigende bort! Men sådan kan tingene jo tage en helt anden drejning :bearhug:

Jeg glæder mig til at følge jer to!

Knus Anita (også hilsner fra Mario)

PS: Min tvillingsøster, som også gik på seminariet skal giftes her til januar. Hun hedder Anjapigen80 herinde.

Edited by anita80
0

Om Os

Vi mødte hinanden første gang på en forberedelses-lejr i september 2000. Vi var begge spejdere, og vi skulle være ledere på en spejderlejr, med børn fra hele landet, plus at der også deltog et antal handicappede børn. Lejren er en integrationslejr, hvor målet er at vise at det er muligt at integrere handicappede børn i spejderbevægelsen.

Jeg deltog for første gang, og kendte derfor ikke et øje da jeg ankom til denne weekend. Lars var den første jeg kunne huske hvad hed, og derfor holdte jeg mig lidt i nærheden. Det kan nævnes at grunden til at Lars skildte sig ud fra mængden var at han dengang var grøn spejder, og alle vi andre var blå spejdere. Så ham i den grønne, ham kunne jeg huske. Af en eller anden grund fik vi meldt os på den samme opgave, som vi skulle lave klar til lejren, nogle uger senere. Dog glemte jeg alt om dette, da jeg kom hjem. Men det havde Lars ikke, og han er stadigvæk ret god til at huske at vi får lavet ting, vi har lovet :bearhug:

Da lejren endelig løb af stablen, gik der faktisk nogle dage inden vi sådan fandt ud af at der måske var et eller andet. Men det endte med at jeg sad og halvfrøs lidt i småregnen, mens jeg syede lagner sammen vi skulle bruge til et filmlærred samme aften, for at være på post sammen med Lars. Ak hvad gør man dog ikke. Siddende der i regnen blev vi nok stille og roligt enige om at et hold I-lejr kærester mere, kunne der vist godt skrives på listen :bearhug:

Efter lejren var der ikke mange, der spåede os mange chancer. Jeg boede i Haderslev hvor jeg dengang gik på lærerseminaret og Lars var ansat på flådestationen i Frederikshavn. Men ved god brug af DSB, så vi hinanden tit, og sommeren efter flyttede jeg til Aalborg.

På vores 4-årsdag blev vi forlovet, og tanken var dengang at vi også ville have denne dato som bryllupsdato, men da vi fandt ud af at der var 9 år til at d. 19 oktober var en lørdag, så besluttede vi os for min fødselsdag, som så er en lørdag næste år. Så et egentligt frieri har vi ikke været ude i, men Lars mener at han godt kan nå det endnu, selvom datoen er fastsat. Men han er selvfølgelig nok også sikker på svaret :bearhug:

I tiden der er gået siden vi mødtes, er jeg blevet sygeplejerske, vi har købt et dejligt hus, fået en tosset hund og sidst men ikke mindst blev vi forældre til en dejlig dreng i juni, så nu er der dømt HELT KLAR til bryllup :cheerleader3:

Edited by Karin Sørensen
0

Annonce ♥

Hej Karin!

Ej, hvor sjovt, at du kender min søster og hendes mand - ja, så har vi gået på seminariet på samme tid.

Det lyder godt, at du snart er sygeplejerske!

Tillykke med den lille dreng og det forestående bryllup. :bearhug:

Jeg glæder mig til at følge din planlægning. :bearhug:

0

Kirken

Vi skal vies i Hammer Kirke. Vi har umiddelbart ikke noget specielt forhold til kirken, udover at det er vores sogne kirke, og vi har lie fået vores søn døbt der. Vi havde muligheden for at blive viet i slotskirken i Dronninglund, fordi vi skal holde festen der, men det har slet ikke rigtig været på tale, og det er der en grund til.

Mens vi boede i Nørresundby kørte vi ofte til Hammer Bakker for at gå tur i skoven, og en dag kom vi forbi Hammer Kirke. En lille kirke ude i skoven. Jeg sagde til Lars, at skal vi giftes så gad jeg godt at det kunne være her. Vi vidste dengang ikke noget om hvordan - og om - man i det hele taget kunne få lov til at gifte sig i en kirke man ikke umiddelbart har tilknytning til, men undersøgte det heller ikke, for vi stod jo ikke lige for at skulle giftes dengang.

Da vi så købte vores hus i Grindsted, ja så fik vi kirken med i "købet", idet den er vores sognekirke. Så nu er der ingen problemer. vi skal giftes i vores lille skovkirke. Og præsten er historie for sig selv, han er sjov, så det kan kun blive godt. Dog har vi ikke kunnet få en endelig bekræftelse på at det bliver ham, der skal vie os, men han mener at det kan planlægges :bearhug:

Her er Hammer Kirke

post-35517-1222768274.png

0

Hej Karin!

Først tillykke med jeres kommende bryllup! Glæd dig! :bearhug:

Jeg læste lige dit indlæg i min planlægningstråd og fandt ud af, at jeg kender dig! Sjovt! Ja, jeg kan faktisk godt huske dig. Du var bl.a. spejder kan jeg huske. Selv endte jeg med at blive gift med Mario fra vores stamhold, men det har du allerede fundet ud af. Havde jeg vidst det, da jeg startede i 20.5, så var jeg nok rendt skrigende bort! Men sådan kan tingene jo tage en helt anden drejning :bearhug:

Jeg glæder mig til at følge jer to!

Knus Anita (også hilsner fra Mario)

PS: Min tvillingsøster, som også gik på seminariet skal giftes her til januar. Hun hedder Anjapigen80 herinde.

Hej Anita

Ja jeg syntes også det var lidt sjovt. Jeg sad først bare og læste men da der kom billeder, så måtte de små grå i gang. Hvor er det henne jeg har set dem??? Der kom jo så lidt hjælp senere, idet der stod at I begge havde gået på seminariet i Haderslev. Og ja jeg var blandt andet spejder, og har også mødt Lars ad den vej.

Lærer blev jeg ikke, men jeg er nu sygeplejerske i stedet for, og det er jeg glad for.

Knus Karin - hils også Mario

0

Annonce ♥

Stort tillykke med det kommende bryllup.

Jeg skal også giftes d. 15/8 2009 - så det skal nok blive en rigtig dejlig dag. Vi er dog ikke kommet så langt i vores planlægning. Har fået dato og kirke på plads. Nu er vi ved at arbejde på at finde et sted og arbejder også på gæstelisten.

0

Hejsa

Velkommen til og tillykke med det forestående bryllup :rolleyes:

Kan forstå at du også sidder i den situation og mangler et frieri, det er da en smule i den forkerte rækkefølge, men sådan er vi jo nogen der gør det

Håber da at du bliver glad for at være herinde og jeg glæder mig til at følge endnu en tråd fra det nordjyske...

0

Annonce ♥

Tillykke med din planlægningstråd og selvfølgelig jeres kommende bryllup.

Det er dejligt at der er flere nordjyder, måske du kunne være interesseret i at mødes, vi er flere nordjyder i denne tråd der prøver at finde en dato :rolleyes:

Edited by Pernille Soelberg Jensen
0

Hejsa

Velkommen til og tillykke med det forestående bryllup :rolleyes:

Kan forstå at du også sidder i den situation og mangler et frieri, det er da en smule i den forkerte rækkefølge, men sådan er vi jo nogen der gør det

Håber da at du bliver glad for at være herinde og jeg glæder mig til at følge endnu en tråd fra det nordjyske...

Du er selvfølgelig også velkommen til at kigge forbi tråden :rolleyes:

0

Jubiiii, så har jeg endelig adgang til forummet igen. Det har holdt hårdt. Men har jo en klog kæreste, som da han blev træt af at høre mig brokke over at skidtet ikke virkede, selv lavede en profil og nu har fået løst mit profil. Sød fyr :cheerleader3:

Men der er sket en smule siden sidst. Vi har fået lavet monogram, jeg har været ude at prøve kjole det første sted - og er ved at planlægge hvor turen skal gå hen i den videre jagt. Invitationerne har jeg fået en ide til, nu skal jeg bare have prøvet om det kan lade sig gøre, eller rettere om det kommer til at se ordentligt ud :ilovebryllupsklar:

0

Hej Karin

Velkommen tilbage efter et længere fravær.... Tak for din besked i min tråd....

Ja vores farvetema er lidt spændende, men jeg havde først sagt hvid, lilla og blå. Manden valgte så lilla fra - han skal jo også have en del i planlægningen... Men jeg elsker den blå farve, så det kan bare ikke være anderledes med farvetemaet :ilovebryllupsklar:

Glæder mig til at se mere til dig/jer herinde...

0