Karin Sørensen

Karin og Lars "Vores kærlighedsfest 15.08.09"

226 posts in this topic

:pokey::cheerleader3:1 MÅNED TILBAGE :cheerleader3::cheerleader3:

495032t7g3zah26e.gif 1 måned tilbage 495032t7g3zah26e.gif

-HAHA--HAHA-30 DAGE TILBAGE :loveboard::loveboard:

:loveboard::loveboard:4 UGER TILBAGE :denmarkflag::denmarkflag:

:cheerleader3:25 DAGE TILBAGE :cheerleader3:

Tak piger, for henvisningen til at det nu snart snart snart er vores dag. Vel hjemme fra ferie, skal der nu rykkes med det sidste, for puha nu er der ikke længe til mere

0

Annonce ♥

Vel hjemme efter en dejlig og rigtig hyggeligt korpslejr, så skal vi til at have styr på de sidste ting til brylluppet. Synes pludseligt at der er flere små ender nu, og opgaver der ikke er helt færdige. Men jeg vil nu til at lave mig en liste over hvad vi mangler, og så må vi jo gå frem efter den.

Sidder lige nu og laver oversigt over vores overnattende gæster .... Mirakuløst så lader det til at det lige præcist går op med antallet af værelser. Kun to skal puttes sammen, og det er noget de selv har tilbudt, så det er næsten for godt til at være sandt.

0

Vel hjemme efter en dejlig og rigtig hyggeligt korpslejr, så skal vi til at have styr på de sidste ting til brylluppet. Synes pludseligt at der er flere små ender nu, og opgaver der ikke er helt færdige. Men jeg vil nu til at lave mig en liste over hvad vi mangler, og så må vi jo gå frem efter den.

Sidder lige nu og laver oversigt over vores overnattende gæster .... Mirakuløst så lader det til at det lige præcist går op med antallet af værelser. Kun to skal puttes sammen, og det er noget de selv har tilbudt, så det er næsten for godt til at være sandt.

åh, ja - det er altid skønt når det går op i en højere enhed

knus Sanne :pokey::cheerleader3::cheerleader3:

0

åh, ja - det er altid skønt når det går op i en højere enhed

knus Sanne :pokey::cheerleader3::cheerleader3:

Enig enig, og en dum opgave der bare har ligget og ventet. Det tog jo faktisk ikke så lang tid, men jeg havde troet at vi ville komme i pladsbekneb, og havde derfor udskudt opgaven lidt. Men nu er også det ordnet.

0

Annonce ♥

Mandel Poser

Har besluttet mig for at jeg gerne vil have de små mandelposer til bordet, i stedet for ris. Men var faktisk ved at opgive det hele, fordi jeg kunne ikke finde mandlerne, og ej heller tiden til at få det lavet.

Torsdag mens vi er på vej hjem fra ferie smuttede vi lige forbi min far, og inden vi kørte hjem havde hans kone arrangeret indkøb af mandler i tyskland (hendes søn var på ferie i Italien, og kunne tage dem med) og fredag fik jeg en besked om at de havde fået fat i dem. Så skulle jeg jo bare have dem hjem til Nordjylland og i gang, men men men. Fik da lige en sms som indeholdt et tilbud om at min fars kone gerne ville lave dem for mig. Sådan -JaTak. Hun satser på at have dem færdig til næste weekend, hvor vi skal til barnedåb hos min storebror. Skøøønt.

Edited by Karin Sørensen
0

Mandel Poser

Har besluttet mig for at jeg gerne vil have de små mandelposer til bordet, i stedet for ris. Men var faktisk ved at opgive det hele, fordi jeg kunne ikke finde mandlerne, og ej heller tiden til at få det lavet.

Torsdag mens vi er på vej hjem fra ferie smuttede vi lige forbi min far, og inden vi kørte hjem havde hans kone arrangeret indkøb af mandler i tyskland (hendes søn var på ferie i Italien, og kunne tage dem med) og fredag fik jeg en besked om at de havde fået fat i dem. Så skulle jeg jo bare have dem hjem til Nordjylland og i gang, men men men. Fik da lige en sms som indeholdt et tilbud om at min fars kone gerne ville lave dem for mig. Sådan -JaTak. Hun satser på at have dem færdig til næste weekend, hvor vi skal til barnedåb hos min storebror. Skøøønt.

Super skønt, at din fars kone vil lave mandelposerne for dig :cheerleader3:

Du spurgte ang. toiletkurve og ja - de er til at stille på toilettet - sådan en slags "nødkurv" og også for hyggens skyld :pokey:

0

Mandel Poser

Super skønt, at din fars kone vil lave mandelposerne for dig :cheerleader3:

Du spurgte ang. toiletkurve og ja - de er til at stille på toilettet - sådan en slags "nødkurv" og også for hyggens skyld :pokey:

Ja det er top nice at hun vil, så har jeg mere tid til andre løse ender :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Har siddet og overvejet muligheden for at udlicitere flere opgaver ..... Fars kone sendte mig en MMS med et billede af en pose hun havde lavet, om det var sådan jeg ønskede dem. Det var det så ikke, men vi snakkede om hvordan det skulle være, og dagen efter var der en ny MMS. Den var super fin, og lige efter mit hoved. Hun sagde så at hun ville lave dem sådan, og se om hun kunne nå det til på søndag. Samme aften fik jeg en besked på at nu har hun lavet 60 poser. Rigtig fedt. Og jeg har jo så senere fundet ud af, at hun er rigtig glad for at kunne gøre noget, så det er jo dejligt.

0

Så faldt alt på plads med hensyn til fordeling af værelser, bordplan og sidst men ikke mindst fik vi lavet de sidste ændringer på menuen, så den nu også er helt som vi ønsker det. Det bliver så godt. Det er nu dejligt at nogen ting, nu begynder at blive færdigt, sådan som det jo skal.

Lars har brugt arbejdstiden i dag, på at lave kirkehæfter. Vi har valgt at tro på, at sangene går igennem, så nu er hæfterne trykt. Skulle det gå helt galt må vi lave nogle andre, vi vil dog helst ikke vente længere på organisten.

At hæfterne ikke havde den rigtige skrifttype udenpå, er først opdaget da Lars kom hjem med 100+, så det lever vi med. Er alligevel ikke så meget BrideZilla (endnu) :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:

Nu vil jeg videre med mit æske projekt, som snart er ved vejs ende.

0

Hejsa!

Dejligt at blive tilbudt (og være i stand til at tage imod) hjælp når der er brug for det. Jeg er også selv en af dem der gerne vil lave det hele selv, men jeg håber, at jeg vil være i stand til at sætte mig ud over det hvis det begynder at brænde på. :cheerleader3:

Glæder mig til at se billeder af poser + æsker. :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Hejsa!

Dejligt at blive tilbudt (og være i stand til at tage imod) hjælp når der er brug for det. Jeg er også selv en af dem der gerne vil lave det hele selv, men jeg håber, at jeg vil være i stand til at sætte mig ud over det hvis det begynder at brænde på. :heart:

Glæder mig til at se billeder af poser + æsker. :iloveyou::heart:

Jeg er normalvis absolut heller ikke god til at tage imod hjælp, for hvem kan gøre tingene lige som jeg vil have det?? Men jeg er bare glad for at jeg gjorde det, for nu er hun glad og jeg er glad, så det er perfekt. Nu glæder jeg mig bare til at skulle hente dem i morgen, så jeg rigtig kan se om de er som jeg håber.

Der kommer billeder ligeså snart de kommer hjem - og æskerne hænger mig snart ret langt ud af halsen. Kom ikke så langt i aftes, men nu går jeg i gang igen, og på et eller andet tidspunkt i den nærmeste fremtid, kan jeg vel for pokker melde, at de er færdige :iloveyou:

0

En historie om lys

For lang tid siden (i februar da jeg var på bryllupsmesse), fandt jeg ud af hvilke lys jeg ville have til bordene til brylluppet. Det er specieldesignede lys, hundedyre. Men når man som jeg elsker lys, så kan det bare ikke være anderledes. Jeg blev skrevet op til at de skulle kontakte mig, denne kontakt ville også indeholde et "messetilbud", så det var jeg vældig tilfreds med. Tiden gik og jeg spekulerede egentligt ikke så meget over det, for de ville jo kontakte mig.

Men pludselig går det op for mig at jeg jo faktisk ikke har hørt fra dem. :heart: Så sidst i juni skriver jeg til dem, for at høre om det stadig er muligt at få lavet lys. Selvfølgelig svarer de, og hun vil kontakte mig telefonisk. Og så hører jeg ikke mere. 10 dage senere mailer jeg igen, men hører intet. Vi tager på ferie, og da vi kommer hjem ringer jeg til hende. Her fortæller hun at de har svært ved at få dem igennem tolden for tiden, og hun kan derfor ikke levere dem til mig!! Behøver jeg at sige at jeg var tosset. Hun siger dog at hvis hun kan samle en ordre der er stor nok til at det kan betale sig for hende, at tage lysene hjem med fly, så kan det godt nåes. Hun vil nu se an nogle dage. Herhjemme begynder vi at panikke en smule, for vi har ikke tænkt i andre muligheder. Der går et par dage, inden jeg får den ret geniale ide at skrive og spørge hvor stor ordren skal være, for det har hun faktisk ikke sagt, og idet vi skal have alle vores lys derfra, så er det jo alligevel ikke en helt lille ordre. Og mirakuløst nok, så er min egen ordre nok. Jeg får mine lys. er super glad. :iloveyou::heart:

Har i dag snakket med hende om designet, og vi har allerede fået filerne med teksten til lysene til gennemlæsning, og det er ok, nu venter vi lige på selve designet.

Jeg er så glad, og glæder mig vildt til at få MINE lys. :iloveyou:

Skulle bare lige dele det med jer, for øv hvor har det været nogle trælse dage, med at tænke i alternativer, når man slet ikke var interesseret i det.

0

Annonce ♥

Danselærer

Så er det vist ved at være på tide at lære at klare brudevalsen. Lars har hele tiden sagt at det behøvede vi da ikke at lære, for man når jo ikke at danse alligevel. Og han er nu heller ikke meget for det.Har dog sagt til ham, at han ikke slipper. Jamen så skulle det være Marianne Eihilt der skulle lære os det! var hans kommentar.

Og HA, idag har jeg fået lavet en aftale med selveste Marianne Eihilt. Det var lige ved ikke at lykkes, men i dag, fandt vi et tidspunkt, hvor vi alle kunne. Det bliver skægt. Hun lover at hun kan lære alle - inklusiv Lars - at danse en bryllupsvals. Jeg lærte det i sin tid i gymnasiet, men det er måske ikke lige helt efter de fineste standarder.

0

En historie om lys

For lang tid siden (i februar da jeg var på bryllupsmesse), fandt jeg ud af hvilke lys jeg ville have til bordene til brylluppet. Det er specieldesignede lys, hundedyre. Men når man som jeg elsker lys, så kan det bare ikke være anderledes. Jeg blev skrevet op til at de skulle kontakte mig, denne kontakt ville også indeholde et "messetilbud", så det var jeg vældig tilfreds med. Tiden gik og jeg spekulerede egentligt ikke så meget over det, for de ville jo kontakte mig.

Men pludselig går det op for mig at jeg jo faktisk ikke har hørt fra dem. :heart: Så sidst i juni skriver jeg til dem, for at høre om det stadig er muligt at få lavet lys. Selvfølgelig svarer de, og hun vil kontakte mig telefonisk. Og så hører jeg ikke mere. 10 dage senere mailer jeg igen, men hører intet. Vi tager på ferie, og da vi kommer hjem ringer jeg til hende. Her fortæller hun at de har svært ved at få dem igennem tolden for tiden, og hun kan derfor ikke levere dem til mig!! Behøver jeg at sige at jeg var tosset. Hun siger dog at hvis hun kan samle en ordre der er stor nok til at det kan betale sig for hende, at tage lysene hjem med fly, så kan det godt nåes. Hun vil nu se an nogle dage. Herhjemme begynder vi at panikke en smule, for vi har ikke tænkt i andre muligheder. Der går et par dage, inden jeg får den ret geniale ide at skrive og spørge hvor stor ordren skal være, for det har hun faktisk ikke sagt, og idet vi skal have alle vores lys derfra, så er det jo alligevel ikke en helt lille ordre. Og mirakuløst nok, så er min egen ordre nok. Jeg får mine lys. er super glad. :iloveyou::heart:

Har i dag snakket med hende om designet, og vi har allerede fået filerne med teksten til lysene til gennemlæsning, og det er ok, nu venter vi lige på selve designet.

Skulle bare lige dele det med jer, for øv hvor har det været nogle trælse dage, med at tænke i alternativer, når man slet ikke var interesseret i det.

Jeg kan godt forstå, at det har været nogle trælse dage, men hvor var det godt, at du spurgte hende, hvor stor ordren skulle være... Men derfor er det alligevel dårligt, at de har været så ringe til at kontakte dig - håber bare, at de så virkelig når at få jeres lys og ikke brænder jer af... :heart:

0

Danselærer

Så er det vist ved at være på tide at lære at klare brudevalsen. Lars har hele tiden sagt at det behøvede vi da ikke at lære, for man når jo ikke at danse alligevel. Og han er nu heller ikke meget for det.Har dog sagt til ham, at han ikke slipper. Jamen så skulle det være Marianne Eihilt der skulle lære os det! var hans kommentar.

Og HA, idag har jeg fået lavet en aftale med selveste Marianne Eihilt. Det var lige ved ikke at lykkes, men i dag, fandt vi et tidspunkt, hvor vi alle kunne. Det bliver skægt. Hun lover at hun kan lære alle - inklusiv Lars - at danse en bryllupsvals. Jeg lærte det i sin tid i gymnasiet, men det er måske ikke lige helt efter de fineste standarder.

Hvor FEDT, at I skal have Marianne Eihilt til at lære jer brudevalsen! Hvordan er I kommet i kontakt med hende? Hvad skal I give for en dansetime? Det kunne jeg virkelig godt tænke mig - også bare at få oplevelsen med :iloveyou:

0

Annonce ♥

En historie om lys

Jeg kan godt forstå, at det har været nogle trælse dage, men hvor var det godt, at du spurgte hende, hvor stor ordren skulle være... Men derfor er det alligevel dårligt, at de har været så ringe til at kontakte dig - håber bare, at de så virkelig når at få jeres lys og ikke brænder jer af... :heart:

Ja jeg er rigtig glad for at jeg spurgte. Men jeg har på den anden side ingen ro før end jeg har lysene stående herhjemme, jeg tror dog på det nu. Håber at jeg en af dagene får design forslaget til godkendelse. Hun regnede med i dag eller i morgen, så det er snart.

Edited by Karin Sørensen
0

Danselærer

Hvor FEDT, at I skal have Marianne Eihilt til at lære jer brudevalsen! Hvordan er I kommet i kontakt med hende? Hvad skal I give for en dansetime? Det kunne jeg virkelig godt tænke mig - også bare at få oplevelsen med :iloveyou:

Jeg vidste at hun havde en danseskole, så jeg søgte hende som bare på Internettet. Ja det er absolut for oplevelsens skyld. En lille tidlig før-gave til os selv. Det koster 1500 kr, men det er OK, det er kun en gang i livet. Og jeg glæder rigtig meget til det

hvor fedt at I skal undervises af Marianne.. er helt grøn af misundelse :iloveyou:

vi må nøjes med Bill Holmberg på dvd, men det går nu også godt nok..

Jamen han er jo heller ikke helt uden evner, ved bare at jeg aldrig får Lars til at kigge på en film for at lære det.

ej hvor vildt at i skal undervises af Marianne Eihilt

Glæder mig SÅ meget.

0