Karin Sørensen

Karin og Lars "Vores kærlighedsfest 15.08.09"

226 posts in this topic

Annonce ♥

Hvordan jeg skulle få digtet på, voldte mig lidt besvær. Sløjferne var ikke så lange at jeg kunne binde dem på, som jeg havde tænkt mig - og poserne var nok også blevet lidt små. Så gode råd var dyre. Jeg endte med at klipse dem på, ikke det yndigste syn, men det går an - synes jeg. Og så var det nemt ordnet :thumbsupsmileyanim:

post-35517-1249995096.jpg

0

Annonce ♥

Afhentning af brudekjolen

Har lige talt med Anne i LUXUX og aftalt afhentning af min kjole. Den skal hentes fredag formiddag, og så er den nydampet og helt klar til brug. Jeg glæder mig til at "se" den igen, og glæder mig som en vild til at skulle have den på i længere tid. Og hun har fået nye sko hjem til mig, i den rigtige størrelse, så det er også super. Jeg overvejer dog stadig om jeg skulle kunne skaffe mig et par blå sko - måske jeg skulle køre forbi butikken i morgen?

Med den vejrudsigt der loves, så har jeg fået hende til at sørge for en paraply til mig, så jeg ikke drukner hvis der kommer de mængder de lover.

Jeg er dog helt sikker på at der bliver fantastisk vejr (alt andet end pis regn) for jeg har anstrengt mig voldsomt for at være sød .... og det burde da vel for pokker kunne give en smule godt vejr.

0

Bryllupskagen

Min bryllupskagebager er blevet syg!! Heldigvis ikke mere syg end at hun siger at hun sagtens kan lave kagen. Jeg har dog aftalt med hende at jeg bestiller rigtige blomster til kagen, så hun slipper for det kæmpe arbejde med at laver naturlige sukkerblomster til os. Jeg vil hellere have at hun kan spare lidt tid, og få slappet af så hun er frisk til festen, end at hun knokler med pynten. Hun vil dog gøre hvad som helst for at vi bliver glade for kagen, og hvis det betyder at stå op en halv nat med kæmpe hovedpine så gjode hun det, men nej det synes jeg altså ikke. Men jeg var da lige ved at blive lidt klam, da jeg besøgte hende og opdagede at hun var meget skidt tilpas.

0

Annonce ♥

Hej Karin

Sikke du rykker nu... Flotte teposer og mandelposer, jeg synes ikke at man lægger mærke til at digtene er klipse på...

Dejligt med afhentning af kjole på fredag... og hvor fedt at hun vil lave en paraply. Her vil jeg nok benytte den vi har i bilen. Der står godt nok Stofa på den, men når nu manden arbejder for Stofa, så gør det ikke så meget.

0

Reception

Kan ikke huske om jeg har skrevet det før, men vi skal jo holde den her reception efter kirken, og det har forvoldt en del hovedbrud. Vi ville gerne holde den oppe ved kirken i skoven, og planen var at det skulle være champagne og frisk frugt og kransekage. Da det så viste sig at vi fik problemer med vores bryllupskage på slottet (de kan ikke opbevare den på køl - eller vil ikke, men det er en helt anden historie), så fik vi den ide, at den kunne serveres ved receptionen. Der er et lille "forberedelseshus" ved siden af kirken og vi ringede til sognemedhjælperen for at høre o kagen kunne stå der, indtil den skulle spises. Det mente han sagtens at den kunne - men vi skulle lige aftale det nærmere med graveren fordi han selv holder ferie nu. Graveren mente dog at det var bedre at stille kagen i kirketårnet, for der er køligt - og vi var glade. Lige indtil vi kom til at tænke på at det ikke er så fedt at skulle skære kage inde i tårnet. Kagen bliver ikke den letteste at bære rundt på. Så nu er vi endt med at holde det herhjemme i vores have. Desværre loves der jo en del regn, så lige nu er overvejelserne om vi skal købe os et telt.....

Ved at vi nu skal holde receptionen hjemme, så betyder det jo at vi er nødt til at få lidt styr på haven. Lars snakkede med sin far om at låne en hækkeklipper, for hækken skulle da i hvert fald klippes. Det kunne han sagtens, og de skulle nok lige hjælpe os af med affaldet. Søndag lige som vi skal til og ud af døren, ringer Lars far og spørger om han og Lars lillebror Poul ikke skulle komme forbi og klippe den hæk. Jo tak. Da vi kom hjem ventede der en stor overraskelse. Ikke nok med at hækken var klippet, så havde de fjernet al ukrudt på terrassen og mellem alle fliserne vi har for enden af huset, og i vores lange indkørsel. Anede slet ikke hvad jeg skulle sige, da vi kom hjem og så det. Men de synes lige at de kunne ordne det, så det så fint ud til lørdag, når vi nu skal være hjemme. Det var så sødt af dem. Ved stadig ikke helt hvordan man skal takke for sådan en omgang.

0

Hej Karin

Sikke du rykker nu... Flotte teposer og mandelposer, jeg synes ikke at man lægger mærke til at digtene er klipse på...

Dejligt med afhentning af kjole på fredag... og hvor fedt at hun vil lave en paraply. Her vil jeg nok benytte den vi har i bilen. Der står godt nok Stofa på den, men når nu manden arbejder for Stofa, så gør det ikke så meget.

Hihi, det er vist også ved at være på tide, at der sker noget her. Nu er vi ved at færdiggøre bordhæfterne/bordkort. Jubiiii der er ved at være lys for enden af tunellen. Vi når det hele :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:

0

Reception

Kan ikke huske om jeg har skrevet det før, men vi skal jo holde den her reception efter kirken, og det har forvoldt en del hovedbrud. Vi ville gerne holde den oppe ved kirken i skoven, og planen var at det skulle være champagne og frisk frugt og kransekage. Da det så viste sig at vi fik problemer med vores bryllupskage på slottet (de kan ikke opbevare den på køl - eller vil ikke, men det er en helt anden historie), så fik vi den ide, at den kunne serveres ved receptionen. Der er et lille "forberedelseshus" ved siden af kirken og vi ringede til sognemedhjælperen for at høre o kagen kunne stå der, indtil den skulle spises. Det mente han sagtens at den kunne - men vi skulle lige aftale det nærmere med graveren fordi han selv holder ferie nu. Graveren mente dog at det var bedre at stille kagen i kirketårnet, for der er køligt - og vi var glade. Lige indtil vi kom til at tænke på at det ikke er så fedt at skulle skære kage inde i tårnet. Kagen bliver ikke den letteste at bære rundt på. Så nu er vi endt med at holde det herhjemme i vores have. Desværre loves der jo en del regn, så lige nu er overvejelserne om vi skal købe os et telt.....

Ved at vi nu skal holde receptionen hjemme, så betyder det jo at vi er nødt til at få lidt styr på haven. Lars snakkede med sin far om at låne en hækkeklipper, for hækken skulle da i hvert fald klippes. Det kunne han sagtens, og de skulle nok lige hjælpe os af med affaldet. Søndag lige som vi skal til og ud af døren, ringer Lars far og spørger om han og Lars lillebror Poul ikke skulle komme forbi og klippe den hæk. Jo tak. Da vi kom hjem ventede der en stor overraskelse. Ikke nok med at hækken var klippet, så havde de fjernet al ukrudt på terrassen og mellem alle fliserne vi har for enden af huset, og i vores lange indkørsel. Anede slet ikke hvad jeg skulle sige, da vi kom hjem og så det. Men de synes lige at de kunne ordne det, så det så fint ud til lørdag, når vi nu skal være hjemme. Det var så sødt af dem. Ved stadig ikke helt hvordan man skal takke for sådan en omgang.

Hold da op! Så bliver man nok helt rørt, kan jeg forestille mig!

0

Annonce ♥

Reception

Hold da op! Så bliver man nok helt rørt, kan jeg forestille mig!

Rigtig meget. Har sagt at det var den bedste bryllupsgave at få. Vi havde ikke selv nået det

0

Vejrudsigten

Alt efter hvad man ser på hos DMI så kan man blive en smule deprimeret over regn mængden lørdag. Men men nu fandt jeg en meget lokal vejrudsigt, og så er der da tørvejr, i starten af dagen, og det er OK for mig, om det så regner om aftenen, det går nok, vi skal jo være indendørs :thumbsupsmileyanim:

post-35517-1250059737.png

Edited by Karin Sørensen
0

Så friede han sgu alligevel :marryme:

Jeg har længe drillet Lars med, at han ikke kunne være sikker på at jeg ville sige JA i morgen (weee tænk i morgen ved denne tid er jeg ved frisøren, ved at blive klar), når han nu ikke havde spurgt sådan helt officielt.

I går var der kommet et brev til mig, som jeg desværre ikke lige opdagede, jeg synes det hele lignede reklamer, og så først brevet da Lars gjorde opmærksom på det. Brevet indeholdt en troldekugle til mit armbånd. På troldekuglen er der indgraveret "Jeg vil gerne fri til dig, håber du siger JA" Og det gjorde jeg jo. Det var så sødt af ham, nu har jeg altid en huskekugle på it livs spørgsmål, som godt nok ikke er et spørgsmål. Men han havde ikke kunnet få det til at stå som han gerne ville, for der er begrænset plads, men det er OK, ved jo hvad han mener.

WEEE er så glad for min søde Lars

0

1 dag tilbage

Det er så vildt at tænke på at, nu er det nu, i morgen er det DAGEN.

Dagen i dag er fyldt med mange mindre opgaver. Alle tingene skal afleveres på Dronninglund Slot, her til formiddag, der står to store flyttekasser med alverdens sager i. I aftes fik vi pakket gaveæsker, og de blev så fine.

Og i går formiddags kan DHL med mine lys, og de er simpelthen fantastiske. Og hvad de skal stå på i kirken, de to store vi har fået, er også løst. Vi havde først tænkt at vi ville se om vi kunne finde store og høje lysestager til en fornuftig pris, men det kunne vi ikke. Vi snakkede med svigerfar om han igen ville træde til og kreere stager til os i træ. Det ville han selvfølgelig gerne. Mens vi sidder og snakker om hvordan de skal laves, bemærker Lars mor at de grannat lsparegrise vi har stående i stuen, da har den rigtige højde, om de ikke kunne bruges? Og det er en super ide. Lars har selv været med til at skyde granaterne af dengang han sejlede fast i søværnet. Så nu har vi fine messing granat lysestager. Som kom Lars arbejde også lige lidt med i det hele. Super løsning.

Jeg kan ikke vise Jer dem, før efter brylluppet, for de står ved mine svigerforældre, og jeg ved ikke om de kommer hjem inden de skal i kirken.

Nå det var et lille sidespring fra dagens program :thumbsupsmileyanim:

Når tingene er afleveret, skal jeg ud og hente min kjole - glæder mig. Derefter skal vi hente Christian og ud og hente hans tøj, jeg er SÅ spændte på at se hvad Dyveke har tryllet frem til ham.

Derudover skal vi have nået at handle, slå græs og hente Champagne til receptionen. Min svigerfar og svoger kommer senere i dag med et telt (forhåbentligt) og så skal det lige sættes op i haven, og så skulle vi vist være klar til at hygge med min vendinde og hendes mand i aften.

0

Annonce ♥

Vores dansetime med Marianne Eihilt

I onsdags var vi afsted til vores dansetime med Marianne Eihilt. Det var simpelthen så sjovt, så vi er helt igennem tilfreds med at vi tog til Århus.

Selvom Lars havde været overbevist om at han aldrig ville få det lært, så gik der ikke mange minutter før end hun erklærede at vi sagtens skulle nå at lære det, og også kunne nå at lære lidt "ekstra". Vi endte med at få fint styr på det, og jeg tror at Lars blev lidt bidt af det, for da hun sagde til os til sidst at hun synes at vi skulle overveje at gå til dans, så ville han absolut ikke afvise det. Så det er jeg lidt spændt på.

Nu skal vi bare lige øve os lidt - forhåbentlig bliver der tid i aften

0

PA

Som nogen måske har bemærket, så indeholder min tråd ikke en beretning om en fantastisk PA. Sagen er den, at ingen har holdt noget for os. Og når jeg skal være helt ærlig, så er jeg bare SÅ skuffet. Skuffet over at ingen har fundet det nødvendigt eller haft lyst til at arrangere det for os.

Jeg snakkede med min veninde og min søster den anden dag. De havde begge regnet med at det ville være nogen af dem der bor tættere på os, der ville tage teten, men intet er sket. De er rigtige kede af det begge to, og derfor har de nu gang i et eller andet. Dog nok ikke en PA, men jeg unne gætte mig til at det kunne være noget æresport, min søster er ikke helt god til at holde mund nemlig. Hun skulle nemlig liiige bruge lidt forskellige ting, blndt andet et spejdertørklæde, og skulle lige have genopfrisket diverse spejderknob over telefonen. Så jeg tror der er noget under opsejling med spejdertema, hvilket jo passer perfekt til os.

Hvorfor der ikke er nogen der har arrangeret noget for Lars, kan jeg ikke gennemskue, og selvom han i starten sagde at han var ligeglad, så indrømmede han da i aftes, at han er ligeså skuffet som mig.

Min veninde lod i går et par ord falde om at der vist er nogen der har sagt at vi ikke ønskede en PA, så jeg er lidt spændt på hvad det handler om. Det hører jeg i aften.

0

HVor er det bare en sød lille overraskelse fra din H2B :thumbsupsmileyanim:

Jeg kan godt forstå at I er lidt skuffede over polterabend eller mangel på samme. Jeg forventer ikke det store, men ville da rigtig gerne inviteres ud til kaffe eller en massage (det ville være luksus).

0

PA

Som nogen måske har bemærket, så indeholder min tråd ikke en beretning om en fantastisk PA. Sagen er den, at ingen har holdt noget for os. Og når jeg skal være helt ærlig, så er jeg bare SÅ skuffet. Skuffet over at ingen har fundet det nødvendigt eller haft lyst til at arrangere det for os.

Jeg snakkede med min veninde og min søster den anden dag. De havde begge regnet med at det ville være nogen af dem der bor tættere på os, der ville tage teten, men intet er sket. De er rigtige kede af det begge to, og derfor har de nu gang i et eller andet. Dog nok ikke en PA, men jeg unne gætte mig til at det kunne være noget æresport, min søster er ikke helt god til at holde mund nemlig. Hun skulle nemlig liiige bruge lidt forskellige ting, blndt andet et spejdertørklæde, og skulle lige have genopfrisket diverse spejderknob over telefonen. Så jeg tror der er noget under opsejling med spejdertema, hvilket jo passer perfekt til os.

Hvorfor der ikke er nogen der har arrangeret noget for Lars, kan jeg ikke gennemskue, og selvom han i starten sagde at han var ligeglad, så indrømmede han da i aftes, at han er ligeså skuffet som mig.

Min veninde lod i går et par ord falde om at der vist er nogen der har sagt at vi ikke ønskede en PA, så jeg er lidt spændt på hvad det handler om. Det hører jeg i aften.

ej jeg kan godt forstå at du er skuffet over det....

Her bliver der holdt PA for mogens i sidste øjeblik - nemlig i aften.. Er blevet lovet at det ikke bliver vildt og jeg har afsløret det for Mogens, for jeg gider ikke at han skal drikke sig fuld. Det havde han nu heller ikke tænkt sig, for han vil være frisk i morgen...

Men søde, det er jo i morgen den store dag oprinder.... :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Hej Karin

Jeg benytter chancen til at ønske jer et stort tillykke med dagen i morgen nu, da jeg er ikke sikker på at jeg når herind i morgen.

Jeg håber at I får en rigtig dejlig dag og at I husker at nyde den.

Det har været dejlig at følge med i din tråd, når vi nu skal giftes samme dag.

Jeg vil glæder mig til beretningen om dagen..

Kærlig hilsen Maria :thumbsupsmileyanim:

:thumbsupsmileyanim:

0

HVor er det bare en sød lille overraskelse fra din H2B :ilovebryllupsklar:

Jeg kan godt forstå at I er lidt skuffede over polterabend eller mangel på samme. Jeg forventer ikke det store, men ville da rigtig gerne inviteres ud til kaffe eller en massage (det ville være luksus).

Ja selvom jeg plejer at sige at han ikke indeholder mange romantiske knogler, så overrasker han indimellem :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:

Jeg ønskede absolut heller ikke noget vildt, men bare noget hyggeligt, men sådan skulle det ikke være

Edited by Karin Sørensen
0

PA

ej jeg kan godt forstå at du er skuffet over det....

Her bliver der holdt PA for mogens i sidste øjeblik - nemlig i aften.. Er blevet lovet at det ikke bliver vildt og jeg har afsløret det for Mogens, for jeg gider ikke at han skal drikke sig fuld. Det havde han nu heller ikke tænkt sig, for han vil være frisk i morgen...

Men søde, det er jo i morgen den store dag oprinder.... :thumbsupsmileyanim:

Min søster har lovet at hun vil holde PA for mig til vores kobberbryllup, så jeg bliver ikke helt snydt siger hun. det var nu sødt at hende.

Og ja nu er det virkeligt snart nu. Jeg har lige hentet min kjole, så nu er alt klar - håber jeg.

0