Karin Sørensen

Karin og Lars "Vores kærlighedsfest 15.08.09"

226 posts in this topic

Annonce ♥

Så et lille digt

post-35517-1250279910.jpg

På digtet står sådan:

I denne æske du finde lidt af hvert

for at huske alt, kan være svært

Hvis noget på hovedet kan trykke

et gram pamol måske kan gøre lykke

Et brev kærlighedste du finde

det kan nydes, når du dagen vil minde

Lidt chokolade hvis du har en sød tand

Stjæl nu ikke fra din sidemand

Edited by Karin Sørensen
0

Annonce ♥

Kære Karin.

Om en time er dagen oprundet... Vi skal giftes med vores "eneste ene" og vi har nok begge to sommerfugle i maven nu :thumbsupsmileyanim:

Jeg vil ønske dig og Lars en vidunderlig dag - med eller uden regn og håber, at dagen bliver alt det, I har drømt om og mere til :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Takker for alle hilsnerne - vi havde en helt igennem super dag. Det eneste vi kunne klage over var vejret, og der kan selv det bedste bridezilla planlægningsgen jo ikke stille meget op.

0

Annonce ♥

Har ikke rigtig så mange billeder endnu (eller det passer ikke helt, men de er ikke specielt gode) men her er da lige et enkelt af os inden vi går til bords. Har ikke længere mit meget lange slør på, det må ses senere

post-35517-1250624049.jpg

Edited by Karin Sørensen
0

Kære Karin.

Om en time er dagen oprundet... Vi skal giftes med vores "eneste ene" og vi har nok begge to sommerfugle i maven nu :cheerleader3:

Jeg vil ønske dig og Lars en vidunderlig dag - med eller uden regn og håber, at dagen bliver alt det, I har drømt om og mere til :)

Ja det er underligt at det hele er ovre nu - men sikke en dag det var. Håber også at I havde en super duper dag, glæder mig i hvert fald til at høre om den

0

Annonce ♥

Bad Camilla :) jeg har totalt misset din bryllupsdag :thumbsupsmileyanim:

Derfor er forsinket men...

Stort tillykke med dag

Jeg håber I havde en fantastisk dag - det er i hvert fald et sødt billede af jer - glæder mig meget til at se flere :cheerleader3: og hvor ser du smuk ud i din kjole!

Det med vejret kender jeg godt fra min egen bryllupsdag, og det mest utrolige er at det stadig irriterer mig, selvom jeg ingen kontrol havde over det :)

0

Hej Karin

Så smuk du er i din kjole..

Slap i slet ikke for regn?? Her regnede det kun om formiddagen, så vi havde tørvejr over middag og resten af dagen... Det blæste dog godt nok lidt, men hellere det end hedebølge...

Glæder mig til at høre mere om dagen...

0

Hej Karin

Så smuk du er i din kjole..

Slap i slet ikke for regn?? Her regnede det kun om formiddagen, så vi havde tørvejr over middag og resten af dagen... Det blæste dog godt nok lidt, men hellere det end hedebølge...

Glæder mig til at høre mere om dagen...

Det regnede ikke hele dagen, men der kom mange småbyger. Så jeg er glad for at vi fik anskaffet et telt om fredagen. Det kom også lidt i vejen for vores billeder, men nu må vi se, vi fik taget nogen ude i støvregnen, mellem bygerne. Vi skal op til vores ene fotograf i morgen, glæder mig rigtig meget til det.

Ved ikke lige hvornår jeg får gang i beretningen, måske her i weekenden. Jeg har ikke så meget overskud i hverdagen, er lige startet tilbage på arbejde efter barsel, så er ret træt når jeg kommer hjem.

0

Bad Camilla :super: jeg har totalt misset din bryllupsdag :)

Derfor er forsinket men...

Stort tillykke med dag

Jeg håber I havde en fantastisk dag - det er i hvert fald et sødt billede af jer - glæder mig meget til at se flere :thumbsupsmileyanim: og hvor ser du smuk ud i din kjole!

Det med vejret kender jeg godt fra min egen bryllupsdag, og det mest utrolige er at det stadig irriterer mig, selvom jeg ingen kontrol havde over det :fløjt:

Det kan jo smutte. Vi havde en super fantastisk dag - og tak for de søde ord. Jeg synes ikke selv at billedet er særlig godt, men jeg håber at få nogle bedre. I morgen går turen til den ene fotograf, for at vælge billeder, og senere skal vi ned til min far, og jeg ved at de har taget nogen der er bedre end dem vi har fået indtil videre. Måske gemmer der sig også flere der kan bruges, har ikke lige haft tid til at gennemse det hele endnu.

Med hensyn til vejret - ja mig kan det altså også irritere en smule - og det er jo fuldstændig åndssvagt, for man kan jo ikke gøre noget ved det

0

Men mens jeg venter på at få taget mig sammen til at starte på en beretning, så kan I da få nogle billeder fra de sidste ting der blev klar lige inden dagen.

Jeg fik jo blandt andet mine længe ventede lys, og de var bare fantastiske, og alle har bare syntes at de var helt vild fede.

Ser lige hvad der gemmer sig i diverse fotomapper

0