milsen

Strip til kærestens polter?

106 posts in this topic

Hej

Ja jeg ville bare lige høre jeres mening om emnet. Kan ikke finde ud af om det er mig den er helt gal med men jeg ville blive rigtig ked af det hvis min kæreste skal igennem sådan en omgang. Ville næsten føle det er på grænsen til utroskab. Hvis man laver bodyshot og tungekysser med hende, er det altså det samme som stod han med en eller anden dulle inde i byen. Gør det ikke bedre i min verden at stipperen er betalt for det...

Tror ikke selv min kæreste er helt vildt til det. Bryder sig ikke om for meget opmærksomhed men kunne godt have mistænkt nogle af hans venner for at hyre en til ham. De har før haft en til deres julefrokoster. Dog før min tid.

Jeg har kort snakket med min kæreste om det og han vil sige til vennerne at han ingen stripper vil have men det er jo ikke altid til at regne med.

Håber meget at de vil respektere vores ønske. Ellers vil det virkelig ødelægge så meget for mig. Brylluppet vil SLET ikke blive det samme, hvis jeg skal tænke på at han for få uger siden havde tungen i munde og gud ved hvor eller på en fremmed kvinde..

Er det bare mig er helt hysterisk ??

Glæder mig til at høre fra jer..

Knus Milsen

0

Annonce ♥

Hej

Ja jeg ville bare lige høre jeres mening om emnet. Kan ikke finde ud af om det er mig den er helt gal med men jeg ville blive rigtig ked af det hvis min kæreste skal igennem sådan en omgang. Ville næsten føle det er på grænsen til utroskab. Hvis man laver bodyshot og tungekysser med hende, er det altså det samme som stod han med en eller anden dulle inde i byen. Gør det ikke bedre i min verden at stipperen er betalt for det...

Tror ikke selv min kæreste er helt vildt til det. Bryder sig ikke om for meget opmærksomhed men kunne godt have mistænkt nogle af hans venner for at hyre en til ham. De har før haft en til deres julefrokoster. Dog før min tid.

Jeg har kort snakket med min kæreste om det og han vil sige til vennerne at han ingen stripper vil have men det er jo ikke altid til at regne med.

Håber meget at de vil respektere vores ønske. Ellers vil det virkelig ødelægge så meget for mig. Brylluppet vil SLET ikke blive det samme, hvis jeg skal tænke på at han for få uger siden havde tungen i munde og gud ved hvor eller på en fremmed kvinde..

Knus Milsen

Jeg har det på samme måde, men jeg ved at hvis det sker, så går min kæreste...

Han gider ikke komme til firmafester fordi de ALTID har stripper, så det bekymrer jeg mig ikke om...

Hvis han forsikrer dig om at han ikke vil acceptere det, kan det så ikke berolige dig, og selvom der kommer en stripper ville han vel aldrig kysse hende eller lave bodyshot ville han?? DET lyder rimelig forrykt, og ikke som noget strippere gør normalt (Ej ok bodyshot gør de)

0

Jeg ved at han aldrig vil gøre noget for at gøre mig ked det men det kan måske være svært hvis alle hans venner står omkring ham og de har betalt for hende...

Ved ikke om han vil kunne få sig til at skuffe dem ved at nægte at deltage.

0

Uha uha det er jo et touchy subject...

Jeg synes lidt, at der er to sider af stripper-issuet.

Den ene side er, den del som stripperen alene står for - altså kort sagt at smide tøjet... Det kan jeg ikke have ondt af - jeg er ikke selv interesseret i en mandlig stripper (og har sendt et hint til veninderne), og jeg tror såmænd heller ikke, at kæresten er synderligt interesseret.

Men hvis det er det drengene vælger, så fred være med det....

Den anden side er den del af stripshowet, der involverer andet end åbning af bh'er og isætning af pengesedler i g-strengen - og som der refereres til som tungekysning og bodyshots...

Der må de simpelthen selv være mænd nok til at sige fra - og jeg forventer da klart, at min kærestes grænser på hans PA er nøjagtigt de samme, som når han er i byen generelt = man må godt flirte, men man kysser ikke på andre piger end sin kæreste!!! Om han så vil lave en body-tequila eller ej - det kan jeg nok også leve med, så længe jeg ikke skal se på det!

Altså kort opsummeret - mændene tager ikke skade af at se andre kvinder nøgne (og nej jeg tror heller ikke, at vi tager skade af, at de gør det) - men de bør selv sige fra, hvis den fysiske interagering bliver lige lovlig fremherskende.

Jeg er nok ikke verdens mest jaloux og kontrollerende kæreste - jeg mener, at vi begge skal have en vis grad af frihed til at gå i byen og feste som vi vil - men jeg forventer da selvfølgelig, at han opfører sig ordentligt, ligesom jeg også selv gør det! Jeg kan ikke selv tolerere jalousi, så jeg kan jo heller ikke tillade mig at udsætte ham for det :ilovebryllupsklar:

Kæresten og jeg har faktisk indgået en PA - regel, der meget simpelt går ud på, at hvis vores venner ikke kender vores grænser, og presser os til ting på PA'en som de ved vi ikke ønsker - ja så skal de ikke med til brylluppet... Men nu er der vist heller ikke nogen af kærestens venner, der er under 30 år, så det gør måske, at PA'en bliver lidt mere kontrolleret, end hvis det var en flok 22 årige, der skulle arrangere den - så ville jeg måske være mere nervøs...

Hov det blev et langt svar, der kom lidt langt omkring - men jeg håber, det kan bruges til noget :)

0

Annonce ♥

Fred være med strip, det er et arbejde i underholdningsbranchen, kan man vel godt sige.

Jeg har set et 4-5 stripshow live. Pigerne udføre et show, og de er jo forskellige fra hinanden. De fleste af dem jeg har set, lader en fyr smøre sig ind i loution, laver måske en lapdance. Jeg har ikke set nogen piger der tungekysser, det tror jeg også er for intimt for dem.

Et par af dem jeg har set har endda haft deres kærester med som "bodyguards".

Kort sagt jeg ville ikke have haft et problem med hvis der havde været en stripper til min mands PA, jeg stoler fuldt ud på min mand og hans venner. Har også tillid til at dem der arbejder i stripper-branchen udfører det der er forventet af dem: nemlig at smide tøjet og se fræk ud i ca 15 min.

Knus fra

ViTo

PS lige en lille sjov historie. Til en af mine kollegaers PA havde de hyret en kvindelig stripper til hende. Så havde hun en time sammen med stripperen, som skulle lære min kollega at strippe. Veninderne fik selvfølgelig et show bagefter, stor jubel *GG*

Edited by ViTo
0

JEg ville ikke have et problem med dette,

jeg snakkede kort med kæresten om det den anden dag, hvor jeg sagde at hvis han fik en stripper til hans polter, så skulle han altså ikke tænke på mig, for jeg havde det fint med dette, for ved han aldrig kunne finde på at gøre noget forkert, hvad dette angår...

men vi har jo alle forskellige meninger, og holdninger...

:ilovebryllupsklar:

0

Jeg begriber simpelthen ikke at nogle kan betragte det at se strip som utroskab. Mig bekendt går strip ud på at en eller flere smider tøjet på en erotisk? måde imens der er nogle der glor. Tror altså ikke der er kys med i showet. Jeg kunne ikke hidse mig op over at de evt. havde hyret en stripper til min mands polterabend. Hvis de gad at give penge for at se på et fremmed kvindemenneske smide tøjet, så for min skyld ingen alarm. Jeg havde selv frabedt mig strip og dildoparty. Det interesserer mig ikke en disse. Selvfølgelig havde mine veninder så ikke arrangeret disse aktiviteter.

0

For mig er der også meget stor forskel på at se og på at røre. Ville være ok med at min kæreste skulle SE strip men det er bare sjældent det stopper der...

Synes det er for meget hvis han skal lave body shots på hende (slikke på bryster og kysse) og smøre hendes bryster ind i creme og hvad der nu ellers hører til...

0

Annonce ♥

Bare lige en lille bemærkning...jeg var for et par år siden til et tøsearrangement, hvor aftenens højdepunkt bestod i, at de havde hyret en stripper til at komme. Og han var altså klar på det hele...bodyshots, tungekys mens han rullede rundt på gulvet med de piger, der nu var klar på det, og for at det ikke skal være løgn, var der også en af pigerne der endte ud i et lille mørkere lokale med ham senere...SÅÅÅ...

0

Jeg har set en del stripshows efterhånden (Har været soldat i 4 år - og det hører af en eller anden grund altid til :) ), og de har været meget forskellige... Ved nogen er der knap blevet rørt, ved andre har der været lapdance med, og der har igen været et enkelt hvor en af gutterne skulle smøre hende ind i creme... Jeg har dog aldrig set nogen hvor stripperen kyssede - måsker der er forskel på mandlige og kvindelige strippere?

Jeg er ikke selv jaloux anlagt når det gælder den slags ting, men jeg ved der er mange piger der har det ligesom dig, så du er ikke alene dér :)

Er der en af hans kammerater du stoler på, og som måske er lidt mere "voksen" end de andre? For så kunne du måske tage en snak med ham om det.. og fortælle hvordan du har det. At du ikke synes det er fedt (og det gør din kommende mand faktisk heller ikke...), men hvis bare han ikke rører og kysser og sådan, så er det okay for dig.

HVIS der så kommer en stripper, så kunne han måske lige tage fat i hende og forklare hende det, og så burde det ikke være noget problem..

Til min mands PA var der stripper, men forloveren tog fat i mig inden, og så snakkede vi lige om det. Hvordan jeg havde det med det, hvor langt hun kunne gå og sådan.. så jeg var sikker på at mine ønsker blev respekteret på det punkt, hvilekt var rigtig beroligende :ilovebryllupsklar:

Edited by pipboll
0

Jeg kan ikke forstå i ikke stoler mere på jeres kommende mænd.

Kan ikke lige hitte ud af hvor utroskab kommer ind i et strip show,

hvad gør i så på stranden når han kikker??

(Ja om i vil være ved det eller ej så kikker mænd squ)

En stripper smider tøjet og danser for ham og er ude af vagten igen,

hun er dælme ikke særlig prof. hvis hun tungekysser med gæsterne til sit show.

Jeg er ligeglad med om han får en stripper til sit PA, hovedsagen er han

får en kanon oplevelse.

/ME

Edited by MizzEulip
0

Bare lige en lille bemærkning...jeg var for et par år siden til et tøsearrangement, hvor aftenens højdepunkt bestod i, at de havde hyret en stripper til at komme. Og han var altså klar på det hele...bodyshots, tungekys mens han rullede rundt på gulvet med de piger, der nu var klar på det, og for at det ikke skal være løgn, var der også en af pigerne der endte ud i et lille mørkere lokale med ham senere...SÅÅÅ...

Jeg tror ærlig talt ikke at piger i branchen er så "friske", de fleste piger har som sagt også en bodyguard med ude når de stripper. Desuden har publikumet jo også lov til at sige nej, der er jo ingen tvang til at gøre hverken det ene eller det andet hvis man ikke har lyst.

0

Annonce ♥

Må ærligt indrømme at jeg ikke kan se hvordan en gang strip kan sætte jeres(undskyld sproget) pis i kog. Jeg tænker at der må være en grund et helt andet sted, til at i ikke synes det er i orden. I burde kende jeres kommende mænd mht. om de hopper på den og tungekysser hende for hårdt. Hvilket jeg nu heller ikke tror stripperen ville gøre, da de jo mange gange osse er i forhold og som de er nævnt herinde har de ofte kæresten med som bodyguard.

Så ærligt kan det virkelig ikke gøre mig nervøs hvis der tropper en stripper op til min kommende mands PA, har sagt at hvis der gør så håber jeg sgu at hun er lækker at se på og kan sit kram. Og jeg vil enormt gerne se billeder. Men ja jeg er nok bare mærkelig. Men igen så tror jeg det handler om at i måske ikke helt stoler på at han kan lade være med at hoppe med på hendes ideer, og ja det kan kan godt være det er mig der overanalysere. Men tænk lidt over det.......

0

Jeg tror ærlig talt ikke at piger i branchen er så "friske", de fleste piger har som sagt også en bodyguard med ude når de stripper. Desuden har publikumet jo også lov til at sige nej, der er jo ingen tvang til at gøre hverken det ene eller det andet hvis man ikke har lyst.

Hun er dælme ikke særlig Proff hvis hun vælter rundt med de mandlige gæster. :ilovebryllupsklar:

/ME

0

Vi var begge enige om at vi ikke ville have strip til vores PA. Men jeg/vi ser ikke strip som utroskab.

Kys osv. er at gå over stregen, men ellers kategoriseres det ikke i min verden som utroskab.

Mange af jer nævner at der ikke er tillid i et forhold hvis man ikke vil have det, og der er jeg meget uenig.

I min situation har jeg intet imod strip - jeg bryder mig dog ikke om at en nøgen kvinde skal gnubbe sig op af min mand.

Jeg stoler fuldt ud på min mand aldrig ville gøre noget jeg ikke kunne acceptere, men jeg synes ikke det er en fed

situation. Så tillid eller ej, vi ser strip forskelligt. Men lad nu vær med at dømme jeres kommende mænd hvis der dukker en stripper op.

De har jo oftest ikke selv valgt det.

Håber det giver mening.

Knus Nathasia

0

Vi var begge enige om at vi ikke ville have strip til vores PA. Men jeg/vi ser ikke strip som utroskab.

Kys osv. er at gå over stregen, men ellers kategoriseres det ikke i min verden som utroskab.

Mange af jer nævner at der ikke er tillid i et forhold hvis man ikke vil have det, og der er jeg meget uenig.

I min situation har jeg intet imod strip - jeg bryder mig dog ikke om at en nøgen kvinde skal gnubbe sig op af min mand.

Jeg stoler fuldt ud på min mand aldrig ville gøre noget jeg ikke kunne acceptere, men jeg synes ikke det er en fed

situation. Så tillid eller ej, vi ser strip forskelligt. Men lad nu vær med at dømme jeres kommende mænd hvis der dukker en stripper op.

Håber det giver mening.

Knus Nathasia

Hun er ikke særlig proff, hvis hun gnubber.

En proff stripper smider klunset og daffer igen, hun tungerkysser ikke, gnubber ikke, og giver stadig ikke bodyshoots.

/ME

0

Annonce ♥

Jeg hører ikke til den jaloux type overhovedet men jeg sætter en klar grænse ved strip. Jeg ville bestemt ikke have det godt med at der var en stripper til hverken min egen eller min tilkommendes PA.

Den eneste mand jeg har lyst til at se nøgen er faktisk min vidunderlige kæreste og ja desuden synes jeg egentlig ikke der er noget sexet over en mand i lille rød g-streng og store militærstøvler (fordom?)

Men bare tanken om at der skulle stå en kvinde foran min kæreste for at gøre ham opstemt og ægge ham, det er bare for meget for mig, og ja det er jo ikke alle der kender grænsen for hvad der er oki. Selvfølgelig er der mange professionelle der bestemt kender grænsen, men ja jeg ville ikke have det godt med det...

Det har ikke en dyt med tillid at gøre for jeg ved jo godt at min kæreste elsker mig (det er vel også derfor han både vil giftes og have barn med mig) det er mere tanken bag strip jeg finder utiltalende...

For mig er en kvindes krop æstetisk smuk og det kan jeg sagtens selv se men jeg bryder mig ikke om ideen om at en fremmed kvinde skal pirre min tilkommende....

For at sige det ligeud.... Hvis han skal have stådreng skal det være over mig og ikke en fremmed kvinde! Der er vel en grund til at han har valgt mig at leve med, med de særheder og holdninger jeg har :) og ja han kender godt min holdning på det punkt ;)

Og ja desuden føler jeg mig sjovt nok ikke særlig attraktiv selv pt. med den gravide dunk jeg har til at sidde på forsiden... så skal han dælme ikke kigge på slanke piger med flotte former når jeg render rundt som en flodhest :ilovebryllupsklar:

0

Hehe et emne med meget forskellige meninger... :ilovebryllupsklar:

Mine veninder ved at jeg MEGET gerne vil have en stripper til min PA.. og ja håber da os at H's venner sørger for et strip show..

Men okay - jeg er os en meget "down-to-earth" type med alt der hedder sex, p*rno osv...

Spørg bare Munch_Abildgaard, BiancaNavne og Thea1980.. Det er meget naturligt og høre mig snakke om det ene og det andet!

Men gudskelov så er vi jo alle forskellige :) og har vores meninger!

Bare man er enige om hvor ens grænser er!

0

Ja, jeg er helt enig i, at det er en helt personlig smags-sag, hvorvidt man gider strip eller ej. Umiddelbart synes jeg dog, at det er lidt fesent og moralistisk at få ondt i numsen over, at ens partner ser en anden kvinde nøgen i den sammenhæng - særligt når det er hans polterabend.

Og som der tidligere er blevet sagt: så kigger mænd... og kvinder... på andre end dem, de er i forhold, og skal giftes, med. Det er jo ikke utroskab - det er måske netop, hvad der afholder dem fra at være utro, at man kan kigge lidt på andre.

Hvis der ligefrem bliver tungekysset med stripperen, er det i mine øjne ikke er stripperen der er uprofessionel men kæresten, der åbenbart benytter chancen - så er det utroskab ja; men ikke fordi der er strip men fordi kæresten vil det.

Hvis man holder et menneske i så stram snor, at et uskyldigt stripshow bliver sidestillet med utroskab, tror jeg, at man kan opnå den stik modsatte effekt: nemlig at partneren en dag ikke nøjes med at kigge.

Jeg synes også det er synd, når jeg læser så mange herinde, der er så urolige for, hvad der mon sker på deres kæresters polterabends, hvor det lyder til, at man ikke under ham at more sig (har fx læst en, der ikke ville have at kæresten tog på druktur og kom sent hjem). Helt ærligt; jeg ville få kvælerfornemmelser, hvis jeg havde en kæreste, der mere eller mindre forbød mig at tage i byen eller få en stripper til min polterabend, hvis det var noget, jeg havde lyst til.

Nej, man kan ikke gøre for, at man er jaloux (selvom man kan gøre meget selv for at reducere det). Men man kan være jaloux på mange måder - i mine øjne er det afgørende, at man i et eller andet omfang bider det i sig, så det ikke kommer til at overskygge kærestens polterabend og giver ham dårlig samvittighed over at vifte lidt med ørene på den helt særlige dag.

Man bliver nødt til at huske, at de følelser, der gør, at man ikke bryder sig om den slags, reflekterer ens egen usikkerhed og ikke manglende loyalitet fra kærestens side.

0

Min mand havde en stripper til sin PA- og helt ærligt, så havde jeg ikke noget problem med det.

Det var en del af underholdningen, som hans venner havde sørget for til ham...og han syntes det var fedt. Når de snakke(de)r om det, så har jeg det som om de snakker om al mulig andet underholdning. Om de havde hyret en stripper eller havde taget ham med ud og lave glasperler (ok, måske en dårligt eks.), det var mig helt ligegyldig.

Men det er en meget individuel ting, mit råd er bare - hvis der nu kommer en stripper selvom I ikke synes om det, så tænk på det som alm. underholdning. Der er jo INGEN af jeres mænd, som heller vil have en der smider tøjet for penge, end de vil have jer...

0

Annonce ♥

En proff stripper smider klunset og daffer igen, hun tungerkysser ikke, gnubber ikke, og giver stadig ikke bodyshoots.

/ME

hmmm... problemet er jo bare, at det ikke er alle strippere der er lige proff... ;o)

Nå, men for at komme tilbage til emnet, så kan jeg tilslutte mig dem, som ikke er alt for vilde med strippere... Fint nok hvis de smider klunset og smutter igen, men jeg bryder mig heller ikke om det, hvis der skal røres osv. -Og gider SLET ikke stå og kigge på at alle mændenes øjne er ved at rulle ud af hovedet, mens jeg står lige ved siden af. Men når det kommer til stykket, så stoler jeg så meget på min kæreste, at han ikke på nogen måde vil gå over stregen i forhold til hvad jeg har det dårligt med.

Men en stripper på hans polterabend skal ikke få lov til at ødelægge MIN polter - tænk nu hvis mine tøser havde bestilt en mandlig stripper - hvordan ville I (eller kæresten for den sags skyld) så se på det?!?!

0

Hej

Knus Milsen

Jeg synes slet ikke det er hysterisk, helt seriøst! Synes det er den underligste og mest uromantiske tradition, og jeg kan simpelthen ikke se idéen i at have en nøgen fremmede dame der danser for en, et par weekender før man skal giftes med en kvinde man elsker... tsk tsk! Mænd!

Heldigvis er min forlovede enig, han siger at hvis han var til sådan noget, havde han jo gjort det før han mødt hende han ville giftes med.

Men som du selv siger, har gommen ikke altid noget at sige. Derfor har vi begge snakket med forloveren, og fortalt ham at for det første vil jeg lave en scene uden lige hvis jeg finder ud af at de hyrer en, og for det andet vil det være meget ødelæggende for både os og brylluppet (hellere smører lidt tykt på så de fatter det!)

Det virkede som om han forstod det, og vil respektere det (håber jeg for ham), så det er hans opgave som forlover at afholde de andre drenge fra at hyrer en.

Der er nok bekymringer omkring et brylup, der er ikke grund til at give hinanden yderligere bekymringer ;-)

0

Hov, fik lige læst en del af besvarelserne.

Det virker som om de fleste sætter det op som: "Ville jeg blive jaloux, eller vil jeg ikke bive jaloux hvis han fik en stripper?"

Og det har jo intet med sagen at gøre.... Fremmede nøgne kvinder passer bare ikke i forbindelse med et bryllup -slut!

Så udmærket at folk "har det fint" med at deres kommende mand får en stripper, men indrøm at det er da lidt noget omvendt underligt noget at han skal nyde en fræk nøgen dans fra en fremmed kvinde (og det lyder som om der tit er lidt andet end bare dans) -inden han skal stå helligt der og sige ja til dig i kirken... Lidt lurvet efter min menning :ilovebryllupsklar:

Det har intet at gøre med at man opfatter det som utroskab, ikke stoler på sin mand eller er for og imod traditionen -men simpelthen at det er en mærkelig ting at få lige før man skal giftes med en kvinde man elsker.

Desuden er det næsten altid vennerne der får mere ud af det, end gommen, så man kan også diskuterer hvor egoistisk det er.

0

Hov, fik lige læst en del af besvarelserne.

Det virker som om de fleste sætter det op som: "Ville jeg blive jaloux, eller vil jeg ikke bive jaloux hvis han fik en stripper?"

Og det har jo intet med sagen at gøre.... Fremmede nøgne kvinder passer bare ikke i forbindelse med et bryllup -slut!

Så udmærket at folk "har det fint" med at deres kommende mand får en stripper, men indrøm at det er da lidt noget omvendt underligt noget at han skal nyde en fræk nøgen dans fra en fremmed kvinde (og det lyder som om der tit er lidt andet end bare dans) -inden han skal stå helligt der og sige ja til dig i kirken... Lidt lurvet efter min menning :ilovebryllupsklar:

Det har intet at gøre med at man opfatter det som utroskab, ikke stoler på sin mand eller er for og imod traditionen -men simpelthen at det er en mærkelig ting at få lige før man skal giftes med en kvinde man elsker.

Desuden er det næsten altid vennerne der får mere ud af det, end gommen, så man kan også diskuterer hvor egoistisk det er.

Gudskelov har vi jo alle hver vores mening :)

Og nogen af os har det måske helt fint med at vores mand godt kan lide og se på en nøgen dame danse for an dem.

Nu er det jo helt naturligt og syntes at den nøgne krop er smuk.. og os meget naturlig nogen vil finde den fræk.. igen HVER sin smag :)

Jeg har det virkelig helt fint med min forlovede og hans gutter ville ha en stripper til PA.. altså jeg gider ikke og sidde hjemme og være den jaloux forlovede. På tirsdag rejser han til munchen og drikker hjernen ud i adskillige dage med 4 andre gutter. De skåler, hygger sig, kigger på damer og snakker med dem... men derfor er han jo hverken utro eller ude på ballade.. tværtimod så ved han da hvor dejligt det han har derhjemme er.

Går vi på gaden, sidder på en restaurant eller andet. Kan vi da begge kommentere hvis der kommer en smuk kvinde gående forbi. Og det at han ser på hende - gør jo igen bare - at han ved hvor smukt og dejlig JEG er...

Stripper der gør "mere" end at smide tøjet - er uforskammede og burde få sig et job et andet sted... med mindre de er hyret til et eller andet HVOR det indgår i aftalen og festen at de skal mere. Såsom dildo-show på diskoteker osv. Men det har jo INTET med en PA og gøre..

Jeg GLÆDER mig til min PA - og håber det blir en lække lækker gut der skal stå og danse for os tøser.. :)

Men IGEN: HVER sin mening :cheerleader3: Og det er dejligt vi kan høre de forskelliges synspunkter på en ting som denne! Det er jo det der er så rart med sådan et forum her.

Ha' en dejlig dag :cheerleader3:

0

Håber det giver mening.

Knus Nathasia

/ME

Altså det kommer jo an på hvad hun er blevet hyret til... man kan SAGTENS hyre en proff. stripper til lotion, body shots, gnubberi osv...

alt andet lige, synes jeg (og det har intet at gøre med det der er qoutet) at det er lidt tarveligt at sige, at de kvinder der har et problem med det er moraliserende, fesne og burde tage sig sammen, fordi de synes det er ubehageligt at en fremmed pige, laver lap dance på deres kærester, og næsten stille spørgsmålstegn ved om de burde giftes når de "åbenbart" ikke stoler på sin kæreste..

Jeg personligt har det fint med at se et show, men nogen som helst form for fysisk kontakt overskrider mine grænser, og så kan det være den dumme kæreste jeg havde for 5 år siden eller min forlovede som jeg stoler rigtig meget på, for det har som sådan ikke noget at gøre med hvem min partner er, men det er MIN grænse for hvad jeg synes er acceptabelt.

i et forhold skal man give plads og stole på hinanden, men det indebærer altså også at man respekterer sin kærestes grænser, og hvis strip er så vigtigt at man ikke acceptere at sin kæreste har et problem med det, er det måske mere der problemet er, end kvinden der har et problem med det.

har egentlig aldrig tænkt over det, men jeg synes egentlig det er ret fornuftigt at bryllup og strip ikke hører sammen

0