milsen

Strip til kærestens polter?

106 posts in this topic

jeg synes det er helt ok med en stripper...det er jo mig han elsker og skal giftes med....og så vidt jeg ved tungekysser man ikke nødvendigvis med en stripper...deet ville jeg nok heller ikke synes var det fedeste.... men et strip-show som vennerne har arangeret er ok!

0

Annonce ♥

Hej

Det er rart at høre at nogen af jer har det på samme måde som jeg... Og synes også det er helt fink hvis begger parter har det fint med det.. Vi er jo alle forskellige men synes også det er vigtigt at respektere hinandens grænser.

Hvis jeg nu (Det er IKKE!!!) var helt vild med mandlige strippere og jeg gerne ville have en til min PA ville jeg da aldrig drømme om at gøre det hvis min kæreste var ked af det... Ville aldrig gøre noget for at såre ham - slet ikke over en stripper.

Ville ikke være et problem med at han skulle til en andens PA hvor der var strip. Så var det ikke ham der var "offeret" og han kunne bare kigge på. Og ja jeg er godt klar over at mænd kigger på andre damer... Gør vi vel også selv engang imellem... Det er ok at kigge men det er bare sjældent at gommen udelukkende ser på og ikke på en eller anden vis deltager aktivt i shower. Og det er der filmen knækker for mig!!!

Har snakket med min kæreste og han vi også langt hellere at pengene bliver brugt på noget andet, så han tager en snak med sin forlover... :ilovebryllupsklar:

0

Jeg har det på akurat samme måde som dig..

jeg HADER virkelig sådan noget pis .. hvad ser folk i sådan noget. sys det er noget værre pis. strip. jeg bliver så gal hvis jeg finder ud af min kæreste får en stripper til vores PA. det gider jeg heller ikke sådan noget.. det er så klamt..

så forstår dig udmærket man. :ilovebryllupsklar:

0

Annonce ♥

Hejsa.

Min mand og jeg havde polterabend d. 31/5 hvor hans venner havde hyret en stripper! Jeg havde tænkt meget over, om jeg skulle nævne noget om at jeg ikke synes det var fedt hvis de hyrede en stripper, men jeg ville jo heller ikke være den sippede kæreste, så jeg lod vær´ - så selvfølgelig kom denne stripper.

Efterfølgende så jeg billeder af det og det var da absolut ikke fedt at se en næsten nøgen kvinde kravle rundt på ryggen af min kommende mand og at hun både smed bh og trusser og sad nede foran ham og skævede så man kunne se ALT!

Billederne var lagt på en hjemmeside hvor alle vores venner, som var med til polterabend, kunne se dem, og flere af mine veninder kommenterede stripper billderne hvilket bare gjorde mig endnu mere ked af det! Jeg havde en snak med min mand om det og han sagde at han ikke synes det var særlig fedt med stripperen, men han var jo ligesom nødt til kigge på hende og "spille" med når alle gutterne sad og hylede og råbte!

Men selvom det intet betød for ham så var det bare ikke fedt som kæreste at vide og se billeder af.

Men vi havde et fantastisk bryllup og det har intet ændret!

0

Hejsa.

Min mand og jeg havde polterabend d. 31/5 hvor hans venner havde hyret en stripper! Jeg havde tænkt meget over, om jeg skulle nævne noget om at jeg ikke synes det var fedt hvis de hyrede en stripper, men jeg ville jo heller ikke være den sippede kæreste, så jeg lod vær´ - så selvfølgelig kom denne stripper.

Efterfølgende så jeg billeder af det og det var da absolut ikke fedt at se en næsten nøgen kvinde kravle rundt på ryggen af min kommende mand og at hun både smed bh og trusser og sad nede foran ham og skævede så man kunne se ALT!

Billederne var lagt på en hjemmeside hvor alle vores venner, som var med til polterabend, kunne se dem, og flere af mine veninder kommenterede stripper billderne hvilket bare gjorde mig endnu mere ked af det! Jeg havde en snak med min mand om det og han sagde at han ikke synes det var særlig fedt med stripperen, men han var jo ligesom nødt til kigge på hende og "spille" med når alle gutterne sad og hylede og råbte!Men selvom det intet betød for ham så var det bare ikke fedt som kæreste at vide og se billeder af.

Henviser lige til det der er markeret med rødt, for det er jo tit der muldvarpen er begravet!

Der er mange mænd der ikke synes det er fedt, og næsten føler sig ydmyget i sådan en situation, men de vil ikke ødelægge deres PA og bliver uvenner med alle fyrene så de siger ikke noget...

Jeg tror ikke det er størstedelen af "vores" som har lyst til, et par uger inden brylluppet af få en anden kvindes bryster smidt i ansigtet (Tror de er mere romantiske end som så :bearhug: )

Derfor synes jeg at medmindre fyren/kvinden direkte siger at det er noget de har lyst til, så er det bare et egoistisk stunt fra vennernes side for at more dem selv/ydmyge Gommen/bruden

0

Hejsa.

Billederne var lagt på en hjemmeside hvor alle vores venner, som var med til polterabend, kunne se dem, og flere af mine veninder kommenterede stripper billderne hvilket bare gjorde mig endnu mere ked af det! Jeg havde en snak med min mand om det og han sagde at han ikke synes det var særlig fedt med stripperen, men han var jo ligesom nødt til kigge på hende og "spille" med når alle gutterne sad og hylede og råbte!Men selvom det intet betød for ham så var det bare ikke fedt som kæreste at vide og se billeder af.

Henviser lige til det der er markeret med rødt, for det er jo tit der muldvarpen er begravet!

Der er mange mænd der ikke synes det er fedt, og næsten føler sig ydmyget i sådan en situation, men de vil ikke ødelægge deres PA og bliver uvenner med alle fyrene så de siger ikke noget...

Jeg tror ikke det er størstedelen af "vores" som har lyst til, et par uger inden brylluppet af få en anden kvindes bryster smidt i ansigtet (Tror de er mere romantiske end som så :bearhug: )

Derfor synes jeg at medmindre fyren/kvinden direkte siger at det er noget de har lyst til, så er det bare et egoistisk stunt fra vennernes side for at more dem selv/ydmyge Gommen/bruden

det er jeg helt enig med dig i! Jeg forstår bare ikke at de som arrangere PA´en ikke tænker lidt længere - de som stod for min mands PA er ikke selv gift endnu, men den ene er forlovet og skal giftes næste år. Jeg gad godt vide om han havde clearet det med sin kæreste inden, man skal jo også tænke på hvad man selv ønsker at blive udsat for.

Men det er egoistist tænkt og en ydmygelse overfor både brud og gom! Det var i hvert fald hvad vi fik ud af det.

0

Det er virkelig trist at nogen af jer/jeres mænd har dårlige oplevelser med det.

HVER sin mening.. og i har alle ret til at have dem og skrive dem.. HUSK dog blot lige at holde den gode tone.. så vi kan have en god debat :bearhug:

Det jo det fede ved dette site.. at vi kan debattere forskellige ting omkring , PA bryllup osv.

0

Annonce ♥

Jeg har set billeder fra et PA hvor gommen blev strippet totalt for tøj samt blev pisket, det overskred ALLE mine grænser og jeg har også sagt til min kommende at vi IKKE skal have sådan noget til vores PA samtidig vil jeg sige til vores toastmaster (gommens bror)

Vi vil ikke have stripper eller noget der ligner OVERHOVEDET, og derefter referer til en historie som han selv fortalte da han skulle giftes:

nogle gæster havde opført sig upassende (til PA, meget alvorligt) overfor brudeparet, og da de alle have sat sig til bords bad gomme alle de gæster der havde deltaget i det upassende om og rejse sig op og sagde herefter: forsvind fra vores bryllup I er ikke vores venner mere pga. det I har gjort.

det er drastisk, men jeg vil IKKE have en stripper, for det overskrider alle mine grænser, og min kommende forstår, selv om han sikkert godt kunne tænke sig det. men det er forhåbentligt noget som de kan forstå, ellers går vi fra vores PA.

jeg bliver bare gal når ens venner / andres venner ikke respektere parets ønsker og husker og holde det sobert samt husker og tænke på at det skal også være en uforglemmelig dag uden og blive udmyget samt jeg er tilhænger af at der skal være noget som giver et fysisk minde fra sådan en dag.

0

Ved at denne tråd er lidt gammel, men sys at det er ret spændene at læse de forskellige syn folk har på det..

Det kunne være fedt at folk gik ind og skrev hvordan deres PA rent faktisk forløb (de fleste skriver jo før PA)... Altså respekterede jeres venner osv jeres ønsker eller? :biggrin:

Jeg har lavet en deal med min kæreste om at de ikke har stripper til hans eller mit PA, men jeg tilgengæld jeg vil strippe for ham fra tid til anden istedet for.. Han sys vist det var en ret god deal ;)

Edited by lightspirit
0

Jeg har ikke noget problem med at der evt kommer en stripper til min kommende mands pa, så længe det kun handler om strip, hvis det bliver noget med kysseri osv, så vil jeg også have modstand, men tror næppe det gør det. Men igen så tror jeg egentlig heller ikke min kæreste ønsker en stripper til sin PA...

0

Annonce ♥

Hej.

Jeg har så overhovedet ikke noget imod hvis min kommende mand får en kvindestripper til hans polterabend, for jeg forbinder det ikke med utroskab.

Jeg har veninder der stripper og ved at hvis man er prof stripper så får manden overhovedet ikke lov til at kysse eller rører ved stripperen. (DET ER FORBUDT)

Jeg har selv prøvet at få en kvindestripper til min fødselsdag, hvilket var super sjovt..

0

Jeg er normalt heller ikke jaloux type. men min mand havde stripper til hans polter og det kammede fuldstændig over.. det var ca et 6 måneder siden, og jeg har det stadig virkelig skidt med det der skete til hans polter. :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg er normalt heller ikke jaloux type. men min mand havde stripper til hans polter og det kammede fuldstændig over.. det var ca et 6 måneder siden, og jeg har det stadig virkelig skidt med det der skete til hans polter. :thumbsupsmileyanim:

Gys, lyder ikke rart. Må jeg spørge, hvad der da skete?

0

Annonce ♥

Jeg er ligeglad - så længe jeg bliver fri for at få en stripper til min PA, for så er jeg altså den der er smuttet.

Det er lige præcis sådan jeg også har det...

Hvis drengene vil hyre en stripper til wonderkæreste, så fred være med det - jeg gider bare ikke have en eller anden "Don Brandmand", der smider kludene foran mig, sådan noget er jeg overhovedet ikke til selv.

0

Det var meningen at han skulle ha haft helt almindelig stripper. men en af vennerne havde bestilt et dildo show i stedet. min mand var jo kæmpe stiv og forstod slet ikke hvad der foregik (det skal lige siges at han har det virkelig skidt med det stadig) nåå men altså det starter med at de tager hans tøj af, så siger hun så at han skal tage boxershortsne af (det vil han ikke) men altså under alt der her skal han sidde med en dildo oppe i hendes you know what og hun flyder rundt på gulvet og lavet det ene klamme ved ham efter det andet og laver så sit eget fine show med den her dildo det går bare over ALLE mine grænser at han skal sidde med den der dildo med hende på ADDDD .... og vi havde snakket om på forhånd hvad hinandens grænser er hvis nu der kom en stripper og alle de ing der skete var alt det jeg havde sagt gik over min grænse af hvad der er ok.. SØDE venner han har, i starten var jeg rigtig sur på HAM, men hvad jeg kan forstå var han virkelig fuld og opfattede først det hele bagefter :loveboard:

jeg synes ikke dildo show med min mand indblandet er passende til en polterarben der bliver holdt fordi vi skal giftes ugen efter. normal stripper med noget bryst osv fair nok, men det der det er ikke okay hos mig.

sory hvis det bliver lidt rodet, bliver bare så ked når jeg skriver det.

0

Det var meningen at han skulle ha haft helt almindelig stripper. men en af vennerne havde bestilt et dildo show i stedet. min mand var jo kæmpe stiv og forstod slet ikke hvad der foregik (det skal lige siges at han har det virkelig skidt med det stadig) nåå men altså det starter med at de tager hans tøj af, så siger hun så at han skal tage boxershortsne af (det vil han ikke) men altså under alt der her skal han sidde med en dildo oppe i hendes you know what og hun flyder rundt på gulvet og lavet det ene klamme ved ham efter det andet og laver så sit eget fine show med den her dildo det går bare over ALLE mine grænser at han skal sidde med den der dildo med hende på ADDDD .... og vi havde snakket om på forhånd hvad hinandens grænser er hvis nu der kom en stripper og alle de ing der skete var alt det jeg havde sagt gik over min grænse af hvad der er ok.. SØDE venner han har, i starten var jeg rigtig sur på HAM, men hvad jeg kan forstå var han virkelig fuld og opfattede først det hele bagefter :loveboard:

jeg synes ikke dildo show med min mand indblandet er passende til en polterarben der bliver holdt fordi vi skal giftes ugen efter. normal stripper med noget bryst osv fair nok, men det der det er ikke okay hos mig.

Sådan et show ville også være at gå over mine og min kommende mands grænser. Og kan virkelig godt forstå, at du er sur på hans venner, for det lyder, da til at havde været for KLAMT. Fuld forståelse for din holdning.....

Jeg sidder og er dybt rystet....

0

Kan virkelig godt forstå du blev/bliver ked af det over det!!! Det er simpelthen ikke i orden. Det er også langt over mine grænser!!! Alm. stripshow er okay med mig, men det der er simpelthen for meget!!!!

0

Annonce ♥

Jeg er normalt heller ikke jaloux type. men min mand havde stripper til hans polter og det kammede fuldstændig over.. det var ca et 6 måneder siden, og jeg har det stadig virkelig skidt med det der skete til hans polter. :loveboard:

Det var meningen at han skulle ha haft helt almindelig stripper. men en af vennerne havde bestilt et dildo show i stedet. min mand var jo kæmpe stiv og forstod slet ikke hvad der foregik (det skal lige siges at han har det virkelig skidt med det stadig) nåå men altså det starter med at de tager hans tøj af, så siger hun så at han skal tage boxershortsne af (det vil han ikke) men altså under alt der her skal han sidde med en dildo oppe i hendes you know what og hun flyder rundt på gulvet og lavet det ene klamme ved ham efter det andet og laver så sit eget fine show med den her dildo det går bare over ALLE mine grænser at han skal sidde med den der dildo med hende på ADDDD .... og vi havde snakket om på forhånd hvad hinandens grænser er hvis nu der kom en stripper og alle de ing der skete var alt det jeg havde sagt gik over min grænse af hvad der er ok.. SØDE venner han har, i starten var jeg rigtig sur på HAM, men hvad jeg kan forstå var han virkelig fuld og opfattede først det hele bagefter :balloon:

Puuuuha hvor kan jeg godt forstå at du blev ked af det....det er simpelthen for langt ude og er fuldstændig upassende i forbindelse med et bryllup!

Godt at din mand er ked af det der skete!!!

Det er virkelig min største frygt i forbindelse med min kærestes PA...jeg kender hans venner og sådan noget ville de også kunne finde på...måske endda værre..!!! :cheerleader3::thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Meeeen jeg har talt med STORE bogstaver til både dem og min kæreste (min kæreste håber selvfølgelig også at de respekterer at det er fuldstændig uacceptabelt) og vi har aftalt at han må gå, hvis de kunne finde på noget så grænseoverskridende!

Uhhh jeg glæder mig altså ikke til den dag...men jeg stoler på at min kæreste træffer de rigtige valg i forhold til mig og mine grænser...også selvom han bliver fuld!

Ja det var så lidt et surt opstød :cheerleader3: ...men sådan noget gør mig virkelig forarget!!! :cheerleader3:

Kh Majken

Edited by Missfrance
0

Ja, jeg er også fuld af sympati for dig. Tråden her handler jo om, hvorvidt man kan acceptere almindelig strip på sin kærestes polterabend i forhold til fx at sidestille det med utroskab, og det kan man jo have forskellige holdninger til. Men i dit tilfælde synes jeg faktisk, at det er både ubetænksomt og direkte ondskabsfuldt af din mand venner - de ved jo godt, at han har en derhjemme, som skal kunne leve med det. Jeg læste for nylig om det der udvidede dildo-strip, og tænkte, at det da nærmest kun kan/bør bruges på singler.

Jeg bliver helt ked af det på dine vegne, når jeg læser dit indlæg, for jeg ville have svært ved at tilgive min kærestes venner, hvis det var os, det var gået ud over, og det ville have ødelagt meget for mig.

Ville bare lige sige, at jeg håber, at det en dag bliver okay at tænke på det, og jeg synes det er rigtig stort af dig og sikkert heldig for jeres parforhold, at du er kommet frem til, at det ikke nytter noget at være sur på din mand. Det er nok nærmest mindst lige så synd for ham...

0

Ja, jeg er også fuld af sympati for dig. Tråden her handler jo om, hvorvidt man kan acceptere almindelig strip på sin kærestes polterabend i forhold til fx at sidestille det med utroskab, og det kan man jo have forskellige holdninger til. Men i dit tilfælde synes jeg faktisk, at det er både ubetænksomt og direkte ondskabsfuldt af din mand venner - de ved jo godt, at han har en derhjemme, som skal kunne leve med det. Jeg læste for nylig om det der udvidede dildo-strip, og tænkte, at det da nærmest kun kan/bør bruges på singler.

Jeg bliver helt ked af det på dine vegne, når jeg læser dit indlæg, for jeg ville have svært ved at tilgive min kærestes venner, hvis det var os, det var gået ud over, og det ville have ødelagt meget for mig.

Ville bare lige sige, at jeg håber, at det en dag bliver okay at tænke på det, og jeg synes det er rigtig stort af dig og sikkert heldig for jeres parforhold, at du er kommet frem til, at det ikke nytter noget at være sur på din mand. Det er nok nærmest mindst lige så synd for ham...

Ditto! Kunne ikke sige det bedre selv...

0

Han ringede til dem dagen efter og fortalte hvor skuffet han var over at de havde valgt det til hans polterarben. og de fleste har også sagt undskyld til både ham og mig (undtagen hans bror som ikke kan forstå jeg blev ked af det.) såå jaa jeg ved sku ikke, det er jeg da også rigtig glad over men jeg for det bare stadig rigtig skidt når jeg tænker over hvad han lavede .... :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg er normalt rimeligt "large" hvad angår strip, og min kæreste + hans kompagnon har før hyret en stripper til deres firma-frokost, men da jeg fortalte ham om ovenstående historie med dildo-strip var hans udtryk: "nej hvor tåbeligt". For det første var hans opfattelse, at stripperen mere var i kategorien af en prostitueret end en stripper - det er så hvad, det er - men han fandt det også MEGET frastødende ved tanken om, at han (som gom) var "på den". Da jeg vendte den om, fandt han det endnu værre - er det ikke det samme som, at vi kvinder får en mandlig stripper og skal lave et håndjob (eller hvordan man skal betegne det) og andet på ham? Uff da - helt forståeligt at du finder det frastødende.

At hans broder så ikke forstår, at I finder det usmageligt bevidner vist lidt om, at din svogers "intelligens" / empati er ikke-eksisterende.

Undskyld - men i min verden lyder din svoger sgu da ikke for klog!! Eller rettere - en anelse for plat til min interesse. (So sorry - men bliver sgu så harm).

Edited by Lus
0