Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Miss.Duplo

Betaling af kjolen

11 posts in this topic

Jeg har skrevet under på købskontrakten i går og skal ind og betale i morgen. :bearhug:

Hvordan har i betalt for jeres kjole? har det været det hele på en gang eller har i ventet med at betale noget af beløbet til i har modtaget kjolen?

Kom med jeres erfaringer....

0

Annonce ♥

Jeg betalte det hele på en gang og fik dem med hjem med det samme..

Fordi der var god tid til den skal bruges, var hun dog villig til at lade mig betale halvdelen og så ville hun opbevare kjolen indtil anden halvdel var betalt.. Men jeg ville gerne bare have den med hjem..

0

Jeg betalte det hele på en gang og fik dem med hjem med det samme..

Fordi der var god tid til den skal bruges, var hun dog villig til at lade mig betale halvdelen og så ville hun opbevare kjolen indtil anden halvdel var betalt.. Men jeg ville gerne bare have den med hjem..

JEg kan ikke få min kjole med hjem med det samme da der er ca 4 mdr leverings tid...

0

Hejsa

Ja, jeg betalte en del, da jeg sagde ja tak til den og så fik jeg 2 mdr. at betale resten. Det er så på fredag...

Selvom jeg betaler, lader jeg den nok hænge hos dem, da lejligheden er så lille, at jeg ikke vil have den her hjem.

0

Annonce ♥

Betalte med det samme. De havde kjolen hængende indtil et par dage før brylluppet, den blev også rettet til ca 1 måned før brylluppet, det betalte jeg seperat.

knus fra

ViTo

0

Jeg betalte et depositum, da jeg havde valgt kjolen og derefter havde jeg 3 måneder til at betale resten. Forretningen beholdt dog kjolen indtil 2 uger før brylluppet, hvor jeg så fik den med hjem.

0

Jeg købte min kjole i mandags, og der betalte jeg et depositum. Nu har jeg så 2 måneder til at betale resten.

Tror jeg vælger at få den med hjem så snart den er kommet til butikken, det har jeg det bedst med.

Hilsen Milena

0

Jeg betalte det hele beløb med det samme - og min kjole skulle også bestilles hjem, da der skulle laves nogle ændringer.

0

Annonce ♥

hej piger.

tak for jeres komentare til det her. jeg betalte også bare hele kjolen igår :bearhug:

det er nu lidt uvirkeligt :bearhug: men nøj hvor jeg glæder mig til at jeg skal have den på for alvor :bearhug:

0

Hej

Jeg betalte også det hele på en gang. De har næsten ligge haft ringet, at nu er den kommet hjem efter 4½ måneds ventetid. Puha godt jeg ikke ventede med at købe til januar, som nogle butikker rådede mig til... Det havde nerverne ikke holdt til :) nu glæder jeg mig bare til jeg skal til tilretning sidst i januar.

Knus Christina

0