maddy83

Maiken og Jespers fantastiske havebryllup

27 posts in this topic

Vores fantastiske dag

18 august 2007

[/color]

Jeg skrev før min bryllupsberetning i min tråd, men vil nu gerne have den 'rigtige' tråd, (kopiere fra min planlægningstråd heropver til) selvom det er over et år siden vi blev gift. Jeg kigger stadig tit herind.

Jeg vil gerne, at eventuelle kommentarer venter til beretningen er færdig.

Begyndelsen:

Jesper friede til mig i sommers på Lanzarote da vi var på ferie dernede sammen med nogle venner. Jeg var rigtig rigtig overrasket. Han havde ring og en dejlig tale som jeg bare ikke kan huske. Jeg gik fuldstændig i baglås! Også var det på en strand :bearhug: jeg har altid sagt hvis jeg nogensinde skulle giftes, skulle det være på en strand eller i en have. At frieriet så freogik på en strand, det var simpelthen bare så åhhhhhhh!

Jeg har været en af dem, der har sagt at jeg aldrig skulle giftes. primært fordi jeg er skilsmisse barn - men da jeg så mødte ham her, skiftede jeg mening, men det skulle ikke være før jeg blev 35.

Men nu er jeg blevet total bridezilla! udover alt forventning.

Kunne ikke drømme om et bedre frieri - og det er blevet foreviget for jesper havde allieret sig med en af hans gode venner.jesper_frier.jpg

Jesper snakkede med sin ven, Karsten aftenen før, for han havde brug for en stod som bag ham så han kunne få det han ville, gennemført. At fri. Sammen gik de rundt og ledte efter de rigtige sted, og fandt så ud af at stranden lukker kl. 19, (hotellet vi var på, ejede stranden )så det skulle være før det tidspunkt.

Selve tidspunktet er lidt sløret for mig, for jeg gik fuldstændig i stå, men jeg prøver at fortælle så godt, jeg kan.

Jesper windsurfede om eftermiddagen, mens jeg lå sammen med vores venner ved poolen. Han kom til at beskadige sejlet, da han faldt i vandet. Den skulle han betale 20 euro for. Han gik op, gik i bad og tog tøj på igen, hvilket jeg fandt lidt mærkværdigt for, var han da færdig med at være i poolen? Jeg kom ud fra toilettet da jeg så Jesper kom gående ned fra en trappe. Han siger, jeg aede ham på røven, (ja man rører da hinanden når man går forbi, ik? ;) ). Han blev nervøs for, at jeg ville finde ringen i hans baglomme. Han vendte sig forsigtigt om.

Jeg bemærkede ingenting, og gik hen til Poolen. Jeg var lige ved at hoppe i, men gjorde det ikke. Heldigt, for Jesper kom hen og spurgte om jeg ikke ville med ned og se sejlet. Jojo det ville jeg da godt, sagde jeg. Han tog min hånd og vi gik ned på stranden. Vi kunne ikke finde sejlet, så hantog han min hånd igen og førte mig længere op ad stranden.

Han vendte sig, så han stod og kiggede mig ind i øjnene "Det her mener jeg alvorligt". Jeg blev så forskrækket og svarede ham "hvad snakker du om". Han begyndte at fortælle lidt om sine følelser – og pludselig ser jeg noget til højre. Vennerne kom gående, og Karsten stod klar med et kamera.

I det øjeblik begyndte jeg at forstå hvad han ville, men jeg gik fuldstændig i stå. Jeg blev så nervøs, og på 1/10 sekund fik jeg hundredevis af sommerfugle i maven. Jesper fortalte videre og instinktivt gik jeg bagud, væk fra Jesper. "Er du tosset", spurgte jeg.

Han bad mig kigge til venstre i sandet. Han havde skrevet "Vil du giftes med mig" med et efterfølgende hjerte. Jeg måtte læse det 3 gange, før jeg forstod hvad der stod.

Jeg vendte mig om for at kigge på Jesper, og han var nede på knæ.

"Jeg vil gerne dele livet med dig. Vil du giftes med mig?". Han havde en lille sort æske med en ring i. Æsken havde han åbnet. Jeg holdte mig for munden, og nikkede blot. Jeg tog hænderne ned og sagde ja. Han rejste sig op, og vi tog om hinanden, kyssede hinanden.

Vi havde begge to våde øjne. "Du er tosset, mener du det virkeligt". Det var så romantisk – det kunne han ikke have gjort bedre.

(vil dog ønske jeg havde tøj på, så jeg ikke bare stod i bikini, men det er jo hvad man har på når man er på ferie).

Vedhæftet billede os.jpg

Edited by maddy83
0

Annonce ♥

Tordag den 16 august.

Vi afleverede alle vores ting til feststedet, Café Oasen. Menukort, gæstegaver og bordoversigt m.m. Jeg fik ordnet mine negle hos en sød negledame i Hedensted, og neglene blev ganske fine. negle1.jpgMen jeg tabte allerede et par af stenene samme aften, og overvejede om jeg skulle køre tilbage til Hedensted fredag. Men valgte at droppe det, ingen andre kunne se det end mig selv.

Jesper ville gerne vi skulle nyde den sidste aften alene sammen som ugifte. Så vi spiste ude og tog i biffen bagefter. Rigtig dejligt!

Fredag den 17. august.

Puha det var en lang dag. Vi fik gjort lidt rent, ryddet op og gjort klar til familien kom om eftermidaagen.

Min far + hans kæreste, min mor og lillesøster Mia, Jespers forældre og Jespers storbror.

Vi fik hentet stole, borde, parasoler, champagneglas, duge - sat pavallioner op, blomster i vaser. Ordnet alt det vi kunne. Det irriterede mig at vi ikke kunne sætte stolene hvor de skulle stå, men hvis det regnede om natten ville det tage længere tid at tørre dem af end at stille dem.

OGSÅ begyndte jeg at tude - kunne bare ikke mere. Det var den 'skide' jukeboxfirma. De ringede for at fortælle de allerede kom kl 8.15. MEN Oasen åbner først kl 10. Ringede frem og tilbage. Deres rengøringsdame kom kl 9, så det var det tidligste. Men nææ nej det ville jukebozudlejeren ikke gå med. Jeg skulle have læst udlejningsbetingelserne igennem, og bla bla. Og det havde ejg også, men det var jo først fredag jeg fik at vide hvornår de egentlig kom. Oasens ejer var så flink at hun ville møde op kl 8. Så ville hun give dem en skideballe!! Det var bare for meget lige det!

Men altså, vi nåede hvad vi kunne!

Haven før: 7.jpg

9.jpg

Her er min far, som sidder - Jesper og hans bror. De ordner det udenfor mens vi andre går indenfor! Det var heldigvis blevet tørvejr! Vi fandt ud af hvor stolene skulle stå... 4 pr. række! Nu begyndte det at blive alvor.

Jeg havde det fint nok - Jesper var ved at blive nervøs. Jeg var fuldstændig cool. Det var lidt ligesom om jeg lukkede af for mine følelser. Jeg kunne ikke forstå at det var NU, også fordi der var SÅ MANGE ting at tænke på, og som i orden inden 13.30 næste dag. Jeg skulle have ordnet stole, pyntet borde, inden jeg skulle til frisør kl 10. Heldigvis ville familien møde og hjælpe - det var lige en stressfaktor! Ellers har jeg været rimlig cool indtil den dag :bearhug:

11.jpg

Vi fik vores første gaver - fra forældrene naboer, bekendte, og kollegaer. De synes vi skulle åbne dem, fordi vi næste dag havde 4 venidner til at åbne pakker op. Så de ville være de eneste vi selv skulle åbne. Så begyndte det at gå op for os ;) igen igen små åbenbaringer

12.jpg

10.jpg

Omkring kl 18.30 kørte vi hjem til Jespers forældre til aftensmad. Jesper skulle pakke tasken, for efter aftensmaden skulle vi adskilles, og først mødes ved alteret!

Min søster skulle sove hos mig!!

Vi fandt så ud af senere at selvom forældrene havde sagt farvel til hinanden, mødes de omme hos storbroren for at lave æreporten.

Og det den flotteste æreport - virkelig flot! Godt nok bemærkede jeg biler der vendte på vejen, og små kamerablitz - men jeg var så ør og træt at jeg slet ikke tænkte over at det var dem!

Jeg fik ordnet mine tæer, og taget et langt bad. Det nød jeg. Der var intet i fjerneren, så min søster og jeg satte en dvd på. 10 min eftert sov jeg, så blev jeg jaget i seng

Edited by maddy83
0

Lørdag den 18 august.

Jeg vågnede kl 6. Kunne ikke sove mere, og jeg havde bare sovet skidt. Det føles som om jeg ikke rigtig havde sovet! Nu var den store dag oprandt, og det var for vildt! Var cool nok. Tog bukser og skjorte på, og gik ud for at ordne stole osv. Vejret var smukt! næsten skyfrit, så nu troede jeg for alvor på at regnen ikke kom... yes yes yes.

Min søster sov til kl 7.30 - hun behøvede ikke at skynde sig bare fordi jeg ikke kunne sove mere.

Var ganske tilfreds med haven, da vi var færdige. Jespers forlædre kom og så vi havde ordnet det meste. De følte sig vist hjælpeløse ;)

Ser det ikke bare godt ud? - sådan rigtig amerikansk ;)

13.jpg14.jpg

Det stressede mig lidt at det blæste - for dugene fløj af. Så vaserne kunne heller ikke komme på før aller sidsre øjeblik!

9.jpg

0.jpg

Under pavallionen står der borde klar - i det andet hjørne står der en mere, hvor maden skal serveret. Lidt småbider, bryllupskagen, champagne og drikkelse.

Var rigtig godt tilfreds med resultatet!!!

Kl 10 skulle jeg være ved frisøren - jeg glemte dog at tage billeder, men frisuren kan se se på de senere billeder. Synes virkelig den var flot.

Fortryder slet ikke jeg havde hele håret opsat!

Da jeg kom hjem, var der allerede kommet vanvittig mange buketter - shit mand.

Jeg satte min mors hår, det havde jeg lige nerver til. Men det kom jeg til at fortryde ;)

Jeg stressede og var helt oppe og køre. For familien kom, (storbroren og min far og hans kæreste, min mor var der også) - der havde ejg lagt makeup også, så nu havde de jo set mig... bare uden kjolen. Det ærgrede jeg mig lidt over... men de ville bare hjælpe det hele på plads.

Fotografen kom sammen med de to serveringspiger (min søsters to bedste veninder) og fyren (min lille brorbror bedste ven) som skulle spille opgangsmelodien. Eric Clapton "wonderful tonight".

De to serveringspiger tog nu over i køkkenet, men jeg havde ikke tid til at fortælle dem hvad hvor og hvornår. Det gjorde min mor. Jeg havde 1 time tilbage! SHIT SHIT!!!

Jeg havde lidt svært ved at overgive ansvaret til dem - de var mægtige dygtige, men det hele skulle jo være perfekt. Og nu måtte jegikke længere være i haven, for snart ville gæsterne ankomme. Så jeg kunne ikke tjekke om det var i orden. Nåede lige at sætte vaser og stearinlysene rigtig på bordene.

12.45 gik jeg ind i soveværelset. Jeg kan stadig ikke forstå det er lige om lidt - jeg var helt oppe at køre. Var lige ved at tude fordi min mor spurgte om noget. PERFEKTION (og helt ærligt det betød nada bagefter). Jeg fik mine smykker på, og kjolen på, og jeg var stadig cool. Jeg havde lukket helt af i timerne forinden.

Nu måtte jeg altså tage mig sammen - "Det er lige som om lidt Maiken!".

Pyha så fik jeg lidt vand i øjnene... om 30 min, 30 min.....

f_r.jpgf_r1.jpg

Jeg ælsker min kjole - den var så perfekt til mig. 100 % MIG!!! Skoene kom på, og gloede på mig selv i spejlet.

Var godt tilfreds med synet - synes faktisk jeg var smuk. Det er meget sjældent man siger det om sig selv! Glædede mig til at vise Jesper det!

Tiden gik - og jeg så gæsterne var begyndt at ankomme....

(jeg stressede så meget at jeg glemte min lommetørklæde som var min gamle, og mit strømpebånd. Havde ellers lagt det klar, men min søster havde flyttet det aften forinden da de skulle lave blomsterne). Det var jeg lidt ked af at jeg havde glemt så mange ting!!!, men skide være med det!!!

Tiden gik - nu måtte det godt til at være. Jeg nåede lige at komme på toilet, fotografen (en dame) hjalp mig :bearhug: fordi jeg ikke kunne få fat i min mor. Sikke dog noget bøvl at komme på toilet med sådan en kjole, om min var ikke engang specielt stor!

Jeg kiggede ud af soveværlese vinduet, og kunne se gæsterne ankomme. Det var sgu lidt sjovt. Jeg kunne se dem, og omvendt. Min far stod nede ved vejen, der manglede nogle familiemedlemmer. (de samme som altid mangler.)

Klokken blev 13.30, og ingen hentede mig...

13.40 - SÅ er det nu! siger min mor. Og jeg får den smukkeste buket i hånden. Min mor havde bundet den - hun og jesper havde virkelig fanget mine øsnker. Den var så smuk! Lige mig!

(billeder at taget dagen efter - så jeg kunne få nogle gode billeder af dem. Kan ikke huske om fotografen fik det.)

Vedhæftet billede buket.jpg

Under blomsterne - på båndet sidder der en broche. En min mor fik da hun blev gift - som mit lånte!

Liljer og hortensia er mine yndlings blomster, så de var selvfølgelig i.

buket1.jpg

Min kære lillebror ventede på mig... vi gik om foran huset, om til begyndelsen af vores 'rosen-gang'...

Først nu blev jeg rigtig bevæget... jeg fik vand i øjnene. Mark, min bror, stod og beroligede mig. Han spurgte hvornår vi skulle gå. "Når Esben spiller musikken". "Jamen det gør han nu"... http://www.youtube.com/watch?v=QJZ46kmSApo. Og piger Sæt lige denne på.. NU.

Afsted med os...

Jeg gik rundt om hjørnet, indtil vores have - og jeg tudede. Jeg græd... Det troede jeg ellers aldrig jegville gøre. Jeg kunne slet ikke styre det. Alle de mennesker og min handsome Jesper, han var så flot.

Jeg så intet andet end ham. Jeg bemærkede ikke hvem der stod hvor - kun Jesper der stod der oppe og ventede.

Han græd også..... Det var så smukt! et meget smukt øjeblik. Jeg vil ønske jeg kunne stoppe tiden i det øjeblik, så jeg kunne kigge rundt på gæsterne. Så deres ansigtudtryk!! Hvordan de reagerede...

Det var sådan et smukt øjeblik, jeg vil give næsten alt for at opleve det igen.

jesper.jpg

0

kommer.jpg

Bemærk himlem, det ser sort ud. Men det regnede ikke! kun enkelte gæsterne fik 1 dråbe!

Vedhæftet billede kommer1.jpg

spacer.gif

[8.jpg

Da jeg var nåede halvvejs, tænkte jeg skide være med at jeg græder, og forsøgte ikke længere at holde det tilbage - så nu storsmilede jeg. Jeg har ikke fået flere billeder af det, lige nu. Mange stadig mange!

Han gav mig et kys på kinden ,og vi tpg hinanden i hånden.

Tommy (byrådsmedlemmet) holdte en dejlig og personligt tale. Han forsøgte sig endda med tegnsprog! VILDT! vi aner ikke hvor han har lært det...

På billedet her, leder forloveren (jespers storbror) efter ringene!

Vedhæftet billede ringe.jpg

Vi vender os om for at underskrive vielsespapirerne...

0.jpg

Vi underskriver og vidner (min søster og jespers bror) underskriver.... så går vi ned at gangen igen, også får vi ellers RIS!!

Håber der kommer billeder senere!

Vi skåler i champagne med gæsterne bagefter....

Og spiser kage lidt tid efter....

...

0

Annonce ♥

Vedhæftet billede champagne.jpg

Paparazzi

os.jpg

Og vores bryllupskage...

os1.jpg

Vi skærer kage!

5.jpg

Det var en god kage - hindbær og chokolade!

kage.jpgMen herefter nød vi receptionen som gik for hurtigt.. ville gerne have snakket med alle gæsterne.

Fotografen tog parbilleder, og vi fik lavet gruppe billeder. En med vennerne og en med familien!

Kort efter smutter vi.... til bryllupsbillederne.

Forinden skulle vi lige have taget billeder i vores så flotte æreport!!

0

Efter vi fik taget gruppebilleder - venner & familie (der var ikke plads til alle 70 mennesker), og billeder af vores kanon flotte æresport, tog vi afsted i vores seje bil.

Afsted til vores location, Boller skov ved vandet!

afsted.jpg

Æreporten - en lille del ;) _resport.jpg

Fotografens billeder :bearhug:

</SPAN></SPAN>Jeg blev nødt til at tage billeder af billederne, for hun havde lavet en lille mappe til os. Håber det giver en fornemmelse af billederne.

bb2.jpg

bb3.jpg

bb15.jpg

bb10.jpg

bb11.jpg

bb13.jpg

bb14.jpg

bb17.jpg

Edited by maddy83
0

Vi kunne helt ærligt ikke rigtig koncentrere os om at få taget billeder - tanken om at gæsterne snakkede og hyggede sig uden os, bryd vi os ikke. Men vi håber nu vi fik taget nogle gode nogle alligevel!

Vi tog afsted kl 15.30 - og kom til feststedet 17.10, lige lidt for sent ;) Vi skulle være der kl 17, så var vi sikre på at alle gæsterne var kommet!

Vedhæftet billede ankomst2.jpg

Vi kommer.... er bilen ikke feeedd

Vedhæftet billede ankomst3.jpg

Vi nød at komme tilbage - der var der også en fiin æreport. Som vores venner I horsens havde lavet! billeder senere.

ankomst.jpg

Se min far bagved - han var simpelthen så stolt og så glad hele weekenden.

ankomst1.jpg

Det er lidt træls at man kan se stoffet under min overdel, kravler lidt op. Det bemærkede jeg ikke før jeg kom til feststedet - altså betyder det alle vores bryllupsbilleder sidder der 'et ekstra' lille stykke stof... ævævæv!

men vores fine æreport ved OASEN!

_REPORT.jpg

0

Vores sal - rigtig fint pyntet. De har brugt de samme blomster som der er i min brudebuket, i samarbejde med Jesper. Man kan lige ane de fine menukort med navne på, og gaveæskerne ved siden af!

Vi skal sidde helt ude i vesntre hjørne

oasen.jpg

Og vi tager plads - jeg er så vild med min frisure. Jeg har en gren orkideer til at side i - og perler! (ja droppede mit hjemmelavet diadem.)

os.jpg

Der var 10 indslag (taler, underhodlning og 1 sang) den aften- det var helt vildt. Det havde vi ikke ventet.

Min far havde sagt hanikke ville holde tale, så det kom som en glædelig overraskelse da toastmasteren sagde brudens far!!

Han var så nervøs, og begyndte at tude (han er den bløde i familien) og hans ben rystede for vildt.

Min far, og tegnsprog tolken ved siden af. Jeg følger min far, og jesper følger tolken... (minmand er døv, så vi kommunikerer med tegnsprog)

Min mor er i hjørnet af billedet. (de er skilt, men sad alligevel ved siden af hinanden, med hver deres kæreste ved siden af. Det fungerede rigtig godt. De er jo mine forældre.)

far_tale.jpg

far.jpg

Herefter var det min flotte Jespers tur. Han har været meget nervøs, men han virkede helt cool. DEr overraskede han mig godt. Og jeg lærte noget nyt om ham, han holdte den mest fantatisk tale.... den var virkelig bare wow. Både sjov og tårevældende... folk grinede og græd. Specielt mine veninder.

Jesper.jpgjesper1.jpg

Han fortalte at jeg brokker mig at han sjældent giver mig blomster. Det ville han gøre noget ved. Han gav mig 20 roser og fortalte for hver rose han gav mig, hvorfor han elskede mig. :bearhug: ... jeg fik 16, og han sagde han kunne blive ved...

Hans tale varede i 25 min. Det havde han aldrig troet!

Hvis jeg nogensiden har tvivlet på hans kærlighed, gør jeg det ikke længere.

jesper3.jpg

Så var det min tur. Jeg havde ikke rigtig forberedt mig - og at det allerede var nu, blev det overrasket over. Men så var det overstået!

Det var eddermæme svært - jeg græd og kunne slet ikke læse teksten. egentlig kunne jeg godt huske talen, men jeg gik i stå og var nødt til at følge talens punkter.

Den var ikke så lang som Jespers, ca 5 min. Men folk grinede og nogle fældede en tårer. Jesper gjorde også!

(Når man står og laver tegnsprog, kanman godt se lidt tosset ud i hovedet, da man skla have ansigtudtrykkene med)

mig.jpg

0

Annonce ♥

Det er vist ikke nødvendigt at skrive noget her - se hans udtryk :bearhug:

mig.jpg

mig1.jpg

Ælsker dette billede...

elsker.jpg

igen igen

kys1.jpg

Så var der 10 min pause efter en kysserunde.... jeg gik på toilet mange gange den aften (fik så ondt i maven senere at jeg havde kavlme - var helt overvældet over hele dagen).. så jesper fik mange kys!! :bearhug:

Men lige en tur udenfor - min familie. Min stedfar som ikke er sammen med min længere, min handsome lillebror som virkelig havde været ude og købe nye jakkesæt. Han er normalt til hængeræv og store bluser, min flotte søster - og min dejlige mor!

familie.jpg

Min far og elsebeth, hans kæreste

Vedhæftet billede familie.jpg

Min svigerfamilie -

Jespersforældre og jespers storbror (forloveren) og hans kæreste

familie1.jpg

0

Lidt underholdning - der var to der lignede hinanden. Heldigvis var det rigtig fordelt... denne var først og den anden kom næsten til sidst.

Lidt lige som tips en 13'er... 13 spørgsmål, og vi skal bestemme svaret. "Hvem bruger længst tid på toilettet" osv. Gæsterne krydser af på deres papir, og vi svarer bagefter. Hvem har så vundet?? Ingen havde vundet - ej heller 11, 10 rigtige. Men 4 havde 9 rigtige..

Vi var ikke helt enige selv ;) meget sjov leg!

underholdning.jpgunderholdning1.jpg

Lignende underholdning - her giver vi bare point i stedet...

RET sjovt!!

underholdning2.jpg

Først kl 21.30 går Jesper op wc, og fyrene væltede op - pigerne ville også være med!

wc.jpg

Jespers tur - hans svigermor ;)

wc1.jpg

Sangen - alle skulle tænde et lys for os

sang.jpg

Vi havde frabedt os asnge fordi jesper ikke kanhøre - og ½ af gæsterne var døve.... men denne var en rigtig sød tanke!

0

brudevalsen

blev danset lidt i 23... toastmaster havde ellers håbet på kl 22, men talerne trak ud - men det var så dejligt at folk gerne ville sige noget!

Dansen klarede vi vist udmærket - så det var fedt!

dans.jpg

dans1.jpg

Storbror klipper strømperne

og se Jespera 'fine' tæer

str_mper.jpg

Her skal jeg så vise mit strømpebånd - som jeg ellers havde glemt at få på. Mor kørte hjem for at hente det :bearhug: feststedet lå kun 5 min derfra...

Pigferne insisterede på at han skulle bide båndet af....

str_mpeb_nd.jpgstr_mpeb_nd1.jpg

Så var der dans og hygge - ville gerne at folk havde danset mere, men de ville hellere snakke... det var også helt okay!! Detvar så en dejlig aften (trods kvalme) --- ville gerne gennemleve den igen. Heldigvis er der mange der har taget billeder så dem gldæer jeg mig til at få!!!

dans.jpgdans1.jpg

0

Vi spiste natmad kl 1, og smuttede kl 2. Jeg havde før troet det var meget tidligt, men man bliver træt efter sådan en dag - alle de indtryk.

Vi har ikke billeder endnu fra at vi daffer af...

Men vi skal overnatte på Jørgensen Hotel... der var 2 bryllupper og en 3 fest i gang!!

Vi sad 3 kvarter i karbad, så skønt! bare os to nu!

nat.jpg

næste morgen tog vi nogle billeder

h_nder.jpg

Morgengave

Jeg fik et vedhæng til min pandura armbånd. Han synes den symbolisere evighed :bearhug:

morgengave.jpg

han blev så glad for mine billeder - han er helt vild med dem.

morgengave1.jpg

Morgenmad....

morgenmad.jpg

igen

Vedhæftet billede morgenmad1.jpg

kl 11, tog vi hjem - og vi venter på taxa.

Vi skulle hjem til min mor som sov i vores hus. Hjem til vores overvældende gavebord som tog os 3 dage at komme igennem. Heldigvis havde mine søde søster og veninder pakket de fleste ud. Vi havde på forhånd bedt gæsterne om at pakke gæsterne ind i cellofan, det var en super løsning!!

taxa.jpg

Hjemme tager vi lige nogle billeder af buketten og ringene...

jeg havde ellers tænkt mig at kaste buketten om aftenen men jeg nænnede det sgu ikke :bearhug: nu har jeg taget et par blomster og lagt dem under en bog, så de kan komme med en lille scrap book.

buket.jpg

I kan godt glæde jer til det bliver jeres tur..

Trods kvalme, og ting man har glemt var det en helt igennem fantatisk dag!

ringe.jpg

0

Annonce ♥

Bryllupsrejsen

Så er vi kommet hjem fra en dejlig ferie på Kos - vi nød bare hinanden. Det var dejligt bare at være os to. Det var første gang, og det er bestemt ikke sidste gang. Vi fik selvfølgelig set noget også. Tror vi var blevet skøre hvis vi skulle ligge og 'glo' på hinanden i 7 dage ;) Jesper kan ikke holde ud at ligge og dasse, så vi skulle ud og se noget. Jeg plejer at holde 'slikke sol på stranden ferier' - men nu skulle vi se noget. Det passede mig fint. Vi var dog alliegvel en del i poolen og på stranden. Det ville manden gerne - jeg sagde ham ikke imod.

Det 1. billede i bussen på vej til hotellet. Vi var ikke helt tilfredse med værelset, men resten af hotellet var fint nok. Værelset skulle jo også kun bruges til at sove i.

Br1.jpg

Poolen var skønt! Vi var selvfølgelig i hver dag :bearhug:

br2.jpg

På 2 dag lejede vi cykler så vi kunne komme og rundt hvad Kos-Town havde at byde på. Vi boede 2 km udenfor byen, det kunne vi sagtens gå og det gjorde vi også om aftenen.

Vi var inde og se ridder-borgen... ægte græsk kultur med de stolper. Meget fint! br3.jpgbr4.jpg

3 aftner hyggede vi os inde i byen - Byen er ikke ret stor, men med masser af ´småbutikker, restauranter, caféer. Jeg tror da også de fleste af pengene gik til drinks, desserter osv. Vi hyggede os.

NøJJ den smagte godt: br5.jpg

(Kameraet gik i stykker på 2 dag, så vi kunne tage billeder som vi gerne ville. Kun på MEGET NÆRTHOLD. Heldigvis kunne vi få tjernere og turister til at tage et par billeder, men med skod kvalitet da det ikke var helt tæt på. Men vi fik nogle billeder med hjem!)

På 4 dag lejede vi en 4 hjulet motorcross. Jesper var ellevild - han ville ellers ikke leje den for den kostede 50 euro. Jeg kunne da se hans øjne - Som et barn i en slikbutik - at han var helt solgt. Så pyt med pengene!

Her fik vi set en masse: vi var næsten hele øen rundt.

Oppe i bjergene og besøge den eneste græske by tilbage, til den bedste strand, til Therma. I Therma kommer vandet fra nogle kilder fra bjergene så det var 60 grader varmt. Vildt! Ellers fræsede vi bare rundt.

br6.jpg

br8.jpg

På anden sidste dag lejede vi en scooter. Vi havde været på stranden og ved poolen br9.jpg de to dage for inden. Så der måtte godt lige komme lidt fart på igen - Så vi kørte bare lidt rundt, spiste frokost, lidt på en anden strand.....br10.jpg

br11.jpg ser jeg ikke cool ud ;)

Vi havde en dejlig ferie - helt i vores tempo, ikke noget hastværk, vi fik slappet af og set noget.

Jeg har fået smag for selv at 'køre rundt'. Jeg plejer at tage på ture som guiderne arrangere, men vi gjorde det selv. Gu var det lidt dyrt at leje de maskiner, men vi sparede pengene når vi ikke tog på guide-turene!

0

Annonce ♥

Jamen jamen, hvor var det bare fantastisk at "opleve" jeres dag igen - læste jo også din beretning sidste år, men sikke en vidunderlig slutning den nu har fået.

En lille pige.... hvor er hun dog bare dejlig.

Stort TILLYKKE med hende :bearhug:

0

Annonce ♥

Hej

Sikke en fantastisk beretning om en dejlig dag - faldt lige over den, da jeg bemærkede at i er fra Horsens. Hvilket vi også er, men vi skal først giftes nu her til august d. 15.

Stort tillykke med den lille pige - hvor ser hun bare sød og kær ud :cheerleader3:

0