Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Tina1981

Forældre med til polterabend ??

16 posts in this topic

Jeg ved, at nogen af dem der skal arrangere mit polterabend, syntes at min mor og svigermor og papsvigermor skal med til mit polterabend.

Jeg ved ikke helt hvordan jeg har det med det. På den ene side, kunne det da være meget sjovt at komme ud og feste med dem. Men så igen, så syntes jeg måske ikke lige, at det er det fedeste, at have dem med. Man er er vel altid lidt mere reserveret (det er jeg i hvert fald) når de er i nærheden.

Hvad med i andre. Har i haft, eller vil i have jeres mødre og kommende svigermødre med til polterabend ??

0

Annonce ♥

Hos mig var min mor og svigermor ikke med til polterabend, men min svigerinde var med og det var helt fint med mig.

Men hvis du ikke vil have dem med, så husk at få det fortalt, sådan at du får en rigtig god dag :bearhug:

0

Min mor og svigermor skal ikke med til min polterabend - jeg har et glimrende forhold til dem begge, men det er jo ikke mine veninder!

Jeg planlagde i sin tid min søsters polterabend (og hun skal nu gøre gengæld) - og nej mor og sviger var heller ikke med der.

Min søster har bedt om en liste med navne og numre - så hun ved, hvem jeg gerne vil se. Jeg ved godt, at jeg på den måde, får mere indflydelse end det måske er meningen. Men jeg har jo stadig ikke noget med indholdet at gøre.

Og jeg ville være ked af, hvis en af mine veninder bliver glemt, fordi søsteren eller andre ikke har helt styr på det - ligesom der er gæster til festen, som jeg ikke er interesseret i at feste med til min polterabend!!!

Men jeg ved, at der er mange, der har forældre og svigerforældre med - så det er vel en smagssag og en smule afhængig af programmet :bearhug:

0

Jeg er så en af dem som vil have min mor med - det er et must! Og min moster og mormor er da også meget velkommen, dog er det måske begrænset hvormeget min mormor orker at deltage, men inviteres skal hun i hvert fald.

Mine bedste veninder er dem som står for planlægningen af min PA, og de har også bedt mig om at lave en liste med de personer som jeg gerne vil have med. Det blev jeg bare rigtig glad for, for nu er jeg sikker på at de er de helt rigtige personer som er med på min særlige dag! Og synes ikke at dagen bliver ødelagt af det, for jeg kender jo hverken datoen eller indholdet - kun hvilke piger jeg vil have med! :bearhug:

Ih hvor jeg dog glæder mig til det bliver min tur!

0

Annonce ♥

Jeg vil rigtig gerne have min mor og svigermødre med til min polterabend, men jeg tror ikke, at de vil være med hele dagen, så det er også fint nok - så kan man jo feste igennem om aftenen med veninderne :loveboard:

0

Nu med en veloverstået polter i lørdags kan jeg sige at jeg hverken havde min mor, papmor eller svigermor med og det var efter eget ønske. Jeg havde selv afleveret en liste over dem jeg gerne ville se og det var dejligt... Det havde altså ikke været det samme hvis de havde været der, så jeg er glad og tilfreds :loveboard:

0

Jeg har heller intet ønske om at få min mor, moster og svigermor med på PA, og det samme gælder min kommende mands søster. Min mor og moster har selv sagt at de ikke syntes de skal med, de mener helt som jeg at det er dagen hvor man hygger med sine veninder, og derfor syntes jeg heller ikke min svigermor eller svigerinde skal med, for de er ikke mine veninder. Jeg har det fint sammen med dem til hverdag, men min svigermor er frygtelig nysgerrig og vil under ingen omstændigheder gå glip af noget, så er hun først inviteret så har vi hende på slæb resten af dagen, og det ønsker jeg ikke da det er en dag jeg gerne vil dele med mine veninder. Hver ting til sin tid ;)

0

Annonce ♥

Jeg kunne ikke tænke mig at få min mor/svigermor/etc. med - slet ikke faktisk... For mig skal det være en super fed dag og med en god fest som afslutning, og i mit billede passer forældre/svigerforældre ikke ind der....

Det er dog vigtigt, at du får meldt ud til dine planlæggere, hvis du ikke kunne tænke dig at få dem med, da det jo i bund og grund skal være en god dag for dig, og det er dig, de arrangerer det for...

0

hejsa...

Jeg har aldrig været med til en polterabend og heller ikke haft en selv ;) Så jeg vidste ikke rigtig hvordan jeg havde det med det....

Men da min mor selv snakkede om at sku med synes jeg faktisk det er ok og så skal svigermor da oz have tilbudet...MMMEEEENNN selvfølgelig skal jeg have aften "alene" med de "unge" vininder, søster og svigerinde :)

Regner med mødrene siver når vi når til/efter aftensmaden ??

Vi må se hvad der sker :bestwishes:

0

jeg vil gerne have bøde min mor og mostre med da jeg holder super meget af mine moster de er de bædste i verden jeg skriver dette fordi min morter også er her inde ... hi hi jeg regner med både mine mostre og min mor lille søster. svigerinde og syndes også min svigermor skal spørges. mine vininder og mine arbejds kolegaer og min søsters vininde da hun også skal med til festen og næsten er som en hal søstre

så de kan nok samle en lille flok :):bestwishes:

0

Annonce ♥

Jeg havde både min mor, min stedmor, moster, svigermor og flere af min svigermors søstre med til mit polterabend. Vi havde bare en herlig fantastisk dag. Et par timer efter aftensmaden tog de gamle hjem (min mor, stedmor og moster blev nogle timer endnu men de er også kun mellem 37 og 47) og vi dansede, hyggede og drak nogle drinks, så tog resten af familien hjem og jeg endte med min søster og min svigerinde som de sidste. En helt igennem herlig dag som jeg er glad for at kunne tænke tilbage på sammen med både venner og familie.

0

Hov jeg kom lige til at tænke på en tilføjelse....

Det kommer måske også lidt an på alder og aktiviteter... altså, hvor fedt man synes, at det er...

Min mor er godt nok ikke så gammel, men jeg tvivler på, at hun overhovedet ville have lyst. Men hvis nu man har en moster, der kun er 10 år ældre end en selv, så kan jeg da godt forstå det...

Min kæreste er den yngste i en søskendeflok på syv - så der er vist 15 år op til den ældste... og svigermor er omkring de 70. Jeg har svært ved at se hende, farte afsted til kajakpolo, klatrevægge (som jeg håber, at min PA består af...)...

Nå men det var bare en lille tilføjelse :cheerleader3::) :)

0

Jeg vil meget gerne have min mor, stedmor og svigermor med.

Jeg har den mistanke om, at blandt andet min mor og stedmor kommer til at være med til at planlægge min PA sammen med min 18 årige søster, der er min brudepige... I julen blev der i hvert fald nævnt ved bordet blandt min mor, moster og tanter at så skal der jo planlægges PA og jeg ved godt hvad de kan finde på..

En anden grundt til at jeg godt vil have min mor med er, at hun er den eneste der kan få mig ned på jorden igen. Jeg har lidt af en tendes, at hvis folk bryder mine grænser, så kommer jeg op i det røde felt. Jeg har allerede nu sagt til min mor, hvor min grænse går, så ved hun det. Jeg gider bare ikke, at man skal påtvinges at gøre noget, som man slet ikke har lyst til.

Jeg tænker også at hvis min mor og stedmor skal med, så skal svigermor også have tilbudet... Har et godt forhold til svigermor, så ingen tvivl om at hun gerne må komme med.

Og så gamle er de nu heller ikke: Min stedmor er 38, min mor 48 og svigermor 54.

så ja jeg regner med at de er med...

0

Jeg tror det er meget forskelligt. Personligt vil jeg ikke have min mor med og jeg ved at hun heller ikke vil med. Jeg har desværre ikke min svigermor længere, men jeg vil nok ikke invitere hende alligevel. Den dag er for veninderne for mit vedkommende. Jeg har opfordret min søster til at invitere min svigerinde med. Hun er næsten jævnalderende og vi snakker rigtig godt sammen.

Jeg var til en polterabend i oktober, hvor moren og mosteren var med til aktiviteterne, dvs. morgenmad, go-cart, sumobrydning og jumbofodbold. Det var rigtigt sjovt. Da vi så skulle videre på pubcrawl, tog de hjem og vi andre fortsatte.

Det synes jeg var en god måde at indrage dem på, men stadig have en sjov dag med veninder uden at moren skulle se sin datter skabe sig tosset indimellem :ilovebryllupsklar:

Edited by Anettebh
0

Annonce ♥