muhkao

Hvilket band havde/skal i have?

10 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hvilket band havde i/ skal i have til at spille til jeres bryllup, hvor blev det holdt, og hvad kostede det?

På forhånd tak.

Mvh

Matilde -. som slet ikke aner hvilket band hun skal booke :-)

Vi skal have Søren Okholm til at spille på guitar og klaver under middagen : Hjemmeside, mens resten af hans band dukker op og spiller tre sæt efter middagen.

Vi skal give omkring 16.000 - hvilket er inkl. transport fra Odense til København, hvor festen skal holdes på Charlottenlund Fort.

Vi har booket via All Kinds Of Music

Det er ikke den billigste løsning (det er meget billigere med DJ eller jukeboks), så det er en af de større poster i budgettet - men vi vil have live musik - da vi synes, at det skaber en superfed stemning!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal have en solist der spiller guitar under maden, og som derefter fyrer den af til one-man-band :bearhug:

Han kommer fra Fyns til Sjælland, og spiller fra 18-2 og det giver vi i alt 6550 kr for, og det er inkl transport og bro afgift.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal have et band på to mand, som både spiller under middagen og bagefter. De hedder Walkey og vi skal give 10.000 for 7x45 min., med mulighed for tilkøb af ekstra timer. Festen skal holdes lidt uden for Ringsted. :carrot:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Vi skal have en solist der spiller guitar under maden, og som derefter fyrer den af til one-man-band :bearhug:

Han kommer fra Fyns til Sjælland, og spiller fra 18-2 og det giver vi i alt 6550 kr for, og det er inkl transport og bro afgift.

Hejsa ...hvad hedder ham I skal have til at spille?? Bor i Odense men mangler en og han kommer jo fra Fyn

Carola

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi havde en duo til at spille, altså klaver, sang og trommer. Nu er jeg en smule musik-tosset og det betyder meget for mig, at musikken er i orden og selvom vi ikke havde hørt dem før, så var jeg meget imponeret. Og mange af gæsterne har efterfølgende sagt, at musikken var noget af det bedste de havde hørt.

De er fra Odense og hedder Kim og Kurt Ditlevsen og er at finde inde på www.noglentilgodmusik.dk . De fik 6900,- og spillede fra kl. 18-02.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vores bryllup vel overstået og jeg vil gerne anbefale vores dinner guitarist Mathias Winum!

Han var bare super :rolleyes:

Han spillede guitar som dinnerguitarist under middagen, og spillede bagefter one-man-band stadig med guitar. Han var bare super god!

Vi gav 6500 kr inkl transport + bro og musik fra 18-02.

Send en PM hvis nogen er interesseret :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer