Guest Maja J

Morgengave - jeg er gravid

16 indlæg i dette emne

Hej tøser..

Ja som I kan se har jeg fundet ud af at jeg er gravid og det skal min kæreste ha´ i morgengave -

hvis I forstår ??!! :-)

Jeg ved bare ikke hvordan jeg skal gi´ det til ham.. Om det bare skal være en positiv graviditetsprøve

der er pakket ind eller ??

Er der nogle der har en sjov idé ??

Maja

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En sut hvor der sidder en seddel med "hej far, vil du passe på den her for mig til vi ses?"

Knus og tillykke fra

ViTo

PS ellers spørg inde på babyklar.dk, der kan du garantert få mange forslag til hvordan det skal gøres

Redigeret af ViTo
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Finde en trøje eller body i str. 50/56 hvor der står en eller anden sød tekst fx. Fars guldklump - Hvis du ikke kan finde det, kan du få en speciel lavet, det er ikke vildt dyrt, skriv hvis du vil have hjemme side adressen til siden, så skal jeg se om jeg kan finde den. Og læg evt. en sut ved oss :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med graviditeten :bearhug:

Jeg kom bare til at taenke paa, om han ikke kommer til at opdage det til festen (hvis ikke foer), naar du ikke drikker alkohol eller har du en maade du klarer det paa (alkoholfri vin f.eks.)

Jeg er bare lidt nysgerrig :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stort tillykke med graviliteten- har selv lige født så ved hvordan du har det. :bearhug: det en fantastisk følelse..!

jeg fortalte min kommende mand det med det samme- men vi lavede en lille sød tilng til vores familie.

vi kan dem en ramme som var tom i rammen et digt med at de først kunne få fyld til denne ramme til juni for da vil storken komme. ( kan ikke lige husket det helt præcis.)

men kan varmt anbefalde www.babyklar.dk

held og lykke.

Tina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med graviditeten :loveboard:

Jeg kom bare til at taenke paa, om han ikke kommer til at opdage det til festen (hvis ikke foer), naar du ikke drikker alkohol eller har du en maade du klarer det paa (alkoholfri vin f.eks.)

Jeg er bare lidt nysgerrig :loveboard:

:-) He he ja det har jeg også tænkt over.. Og jeg ved ikke helt hvordan jeg grejler den... Jeg tror bare mit mål er at nippe til vinen i håb om at ingen lægger mærke til det.. Og senere får bartenderne det at vide så de laver alkofri drinks til mig uden nogen ser det..

Så jeg får måske 1 glas vin i løbet af aftenen og det går jo nok :-)

Men ja :-) Det bliver noget af en prøvelse.. he he

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med graviditeten :)

Jeg kom bare til at taenke paa, om han ikke kommer til at opdage det til festen (hvis ikke foer), naar du ikke drikker alkohol eller har du en maade du klarer det paa (alkoholfri vin f.eks.)

Jeg er bare lidt nysgerrig :cheerleader3:

:-) He he ja det har jeg også tænkt over.. Og jeg ved ikke helt hvordan jeg grejler den... Jeg tror bare mit mål er at nippe til vinen i håb om at ingen lægger mærke til det.. Og senere får bartenderne det at vide så de laver alkofri drinks til mig uden nogen ser det..

Så jeg får måske 1 glas vin i løbet af aftenen og det går jo nok :-)

Men ja :-) Det bliver noget af en prøvelse.. he he

Ja, det lyder da som en god plan at nippe til vinen og saa faa alkoholfrie drinks senere - held og lykke med det :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

vi haar købt mange til fra navnebaby.dk, der kan du få mange ting med valg fri tekst, bla sutter, og savle smække, m.m.

men den med sutten er en super god ide..

og tillykke med graviditeten, jeg håber at det bliver en god og nem graviditet for dig.

mvh belinda

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej piger..

1000 tak for alle de søde besvarelser og gode idéer :-)

Jeg er glade for jeres positive indstilling - inde på babyklar.dk blev jeg høvlet ned

fordi jeg ikke havde fortalt min kæreste/kommende mand det endnu. Det synes

de ikke jeg kunne være bekendt osv..

SÅ jeg er super glade for Jeres reaktioner og kommentar, jeg glæder mig meget til

at give ham det.. ( Det er på lørdag vi skal giftes )

Jeg kender en der arbejder hos en urmager, så jeg har fået et ur-etui af hende. PÅ

de måde tror han at han får et ur, men når han åbner æsken vil han jo så finde ud af at

det er noget HELT ANDET :-)

Knus M

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer