Sign in to follow this  
Followers 0
Lotte84

Hjælp, selskabs lokaler, kroer og lign. på fyn

7 posts in this topic

Hej

Vi sidder og kigger efter et sted hvor vi kan holde vores bryllup. Er der nogle der kan give mig nogle navne på steder på fyn som ikke er vildt dyre? :bestwishes: Der må gerne være overnatningsmulighed for gæsterne da de fleste kommer fra jylland og sjælland, ja sågar fra bornholm... Vi er lidt på bar bund... :)

Mvh

Lotte

0

Annonce ♥

Meget sjovt. Jeg sidder faktisk og er ved at prøve at få opdateret vores referenceliste på hjemmesiden (som mange bruger som inspiration) med spillestederne for det sidste år, og prøver samtidig at lave en mere logisk geografisk opdeling ud fra postnummer o.l. men det er ikke nemt at lægge sig fast på en opdeling.

Når vi taler om Fyn er min opgave nemmere, for Fyn er mindre og efter min opfattelse er stederne generelt også billige hvis man da ikke tager ind på et af de større hoteller i Odense C.

Skal det være med overnatning er der jo Korinth Kro i Faaborg, Blommenslyst Kro og Næsbylund Kro ved Odense som er rigtig traditionelle kroer i ordets egentlige forstand. Dvs. hyggelige og kompakte, men stadigvæk med gode muligheder for at have et almindeligt bryllupsselskab på 40-60 personer.

Skal det være lidt mere moderne er der Dansk Folkeferie i Middelfart (nu hedder det Kursuscentre.dk) som efterhånden er blevet en af vores stamkunder (skal bl.a. spille deres egen julefrokost i år ligesom vi gjorde det sidste år).

Der ligger også Restaurant Teglværksskoven i Nyborg. Jeg har aldrig selv været der (det var en af de andre) og kan ikke komme ind på deres hjemmeside så jeg ved ikke om der er overnatningsmuligheder.

Edited by diskobil
0

Annonce ♥

Spørgsmålet er også om man overhovedet kan leje det. Eksempelvis har Novo en ejendom oppe i Dronningmølle som er utrolig flot men den kan bare kun lejes af folk der er ansat i koncernen, og sådan er det mange steder.

0

Hej

Tak for alle jeres ideer :cheerleader3: Vi har reseveret Bogense Hotel, der er nok værelser og det er til en overkommelig pris. Mine forældre holdt deres "100 års" fødseldag der, og maden var lækker og servicen fin, så det skal nok blive godt :)

0