Rene & Christina

Transport på dagen - hvad gjorde/gør I?

30 indlæg i dette emne

Hej alle bridezillas! :)

Hvilket transportmiddel valgte eller vælger I på jeres dag? - motorcykel, cykel, limo, sportsvogn, veteranbil, karet, hestevogn, trillebør...... lad høre!

Vi selv har booket en gammel hvid karet der skal trækkes af fire sorte Friserheste....uhhhh, glæder mig/os! :bestwishes:

post-35689-1223483461.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tilføjelse--------->

På billedet er det ikke Frisere, men to dejlige Frederiksborgheste, (Frederiksborghestene har bare de herligste temperamenter, de var så kælne, rolige og snakkesalige, da vi var på besøg i stalden) man kan vælge tospand og firspand. Ejeren af firmaet er meget flink og gør virkelig sit bedste til at planlægning osv klapper. Vi glæder os til at blive kørt af ham næste sommer....

www.karetkørsel.dk - :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal køre i noget så eksklusivt som vores egen Kia Picanto fra i år :) Som vi siger, så er den vores første barn sammen :bestwishes:

Mine forældre, søster og svoger sørger for at pynte den, så det skal vi ikke tænke på. :bestwishes:

... vi har på ingen måde forsøgt at få noget andet, idet der nok ikke er nogen fine biler, der vil køre ud i et tvivlsomt vejr i januar. Jo, måske en limo, men sådan en bil siger mig absolut intet.

Redigeret af Anjapigen80
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min moster har fået arrangeret med en hun kender at vi skal køres i cremefarvet cadillac med cognacfarvet læderindtræk. vi skal kun betale for benzinen :)

Den er super flot, så jeg glæder mig helt vildt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi kørte i en flot sølvgrå citroën fra 1968 med røde sæder. Fandt den dag jeg surfede lidt rundt på nettet. Desværre kører han ikke mere da han er flyttet til Portugal og har solgt alle sine biler.

Hvis vi lige havde haft 75000 vi ikke vidste havd vi skulle bruge til, så kunne det have været lidt fedt at have købt vores bryllupsbil.

Knus fra

ViTo

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg ikke så god til det med bilnavne og typer, men vi skal køre i en kæmpe amerikaner (rød cabriolet)....rigtig grease agtig!!! UHHH det bliver godt :)

(Det er en af min kærestes venners fars bil)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke nogle flotte biler i skal køre i :)

Vi er meget i tvivl om hvad vi skal køre i, da vi ikke har et kæmpe budget til denne post, og vi har heller ingen bil selv, så hvis i har et godt og billigt forslag må i meget gerne sige til :bestwishes: (Der er heller ikke så langt mellem kirke - receptionssted - feststed) Max 1,5 km. mellem hvert sted

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville elske en hestevogn, men gommens mor er panisk angst for heste og ville desværre ret bogstaveligt løbe skrigende væk og gemme sig, hvis blot hun kunne se eller lugte hestene. Og vi vil helst ikke skræmme livet af hende.

Vores transport bliver i stedet vores eller families eller venners helt almindelige bil. Vi har valgt at slette transportposten for at få råd til prof. heldagsfotograf.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal ikke bruge noget transport på dagen, da vi skal vies i vores have :)

Hvis vi skulle og havde råd ville jeg nok helst finde en flot gamle bil der skulle køre os. Hvis vi ikke havde råd ville jeg spørge min stedfar om det var muligt at han kunne kører os. Han plejer at køre i af de helt nye ford mondeoer da han har firmabil.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Vi kørte i denne ultra flotte N.Y. taxa for 2½ år siden...

Ej hvor fedt :) hvordan fik I fat på den, og hvad skulle I give?

Kh. Tanja

Hej

Jeg kan faktisk ikke huske hvordan jeg fik kontakt til ham, men han kører til bryllupper, men jeg have kontakt med ham via Oksbøl Turistforening

Han er også medlem af Amrikanerklubben i Esbjerg ( kan ikke huske navnet på kluben )

Han hentede mig og min far inden kirken, og derefter kørte mig og min mand Henrik rundt til forskellige locasions og derefter ud til feststedet og det gav vi 1600kr for. Men os som passagere så har han vel kørt ca 50km

:bestwishes: Heidi

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kørte i denne ultra flotte N.Y. taxa for 2½ år siden...

Ej hvor fedt :) hvordan fik I fat på den, og hvad skulle I give?

Kh. Tanja

Hej

Jeg kan faktisk ikke huske hvordan jeg fik kontakt til ham, men han kører til bryllupper, men jeg have kontakt med ham via Oksbøl Turistforening

Han er også medlem af Amrikanerklubben i Esbjerg ( kan ikke huske navnet på kluben )

Han hentede mig og min far inden kirken, og derefter kørte mig og min mand Henrik rundt til forskellige locasions og derefter ud til feststedet og det gav vi 1600kr for. Men os som passagere så har han vel kørt ca 50km

:bestwishes: Heidi

Det lyder da rimeligt, men vi bor i Nordsjælland, så vi er desværre nok lidt for langt væk :bestwishes:

Æv..

Kh. Tanja

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi kørte i vores egen:

IMG_4188.JPG

Ved første øjekast en rimeligt almindelig - men velholdt - BMW 5-serie fra omkring 90.

Det er dog lidt af en liebhaverbil, idet der er tale om en M5 - den sidste håndbyggede M-bil fra BMW. Nypris i '89: 1.1 millioner kr. + udstyr.

Den har været et kært eje, og vi synes det ville være sjov at kunne vise det frem til vores børn en gang.

Som andre siger "vores første barn sammen" - så er det en bil som vi begge har syntes var sjov og spændende.

Så hvis man føler noget for en af sine egne biler, og mener den har noget sjæl og charme - ja hvorfor så ikke?

Limo'er er der ingen af os der tænder på - så hellere noget gammelt og sjovt. NY taxi'en er da alt for cool!

Mvh.

Brian

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I og med at vi skal vies midt i København og selskabslokalerne også er i København har vi en lidt alternativ transport ide.

Jeg har hørt at det kan lade sig gøre at hyrer en Cykeltaxa (rickshaw) hvilket vi syntes kunne være rigtig sjovt, nu da vi ikke skal kører så langt. Vi overvejede også om vi evt. kunne hyrer nok til hele selskabet og alle blev kørt i samlet trop.

Er der nogle af jer der ved hvor man henvender sig???

:cheerleader3:

Julie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer