Rene & Christina

Hvilke smykker skal I have på?

8 indlæg i dette emne

Hej Bridezillas! :)

Jeg sidder her og tænker på smykker; min vielsesring er en 14 karat hvidguldsring med fem diamanter i, så jeg hælder nok til smykker i sølv eller hvidguld. Evt. en perlekæde med perler i creme, hvid eller beige og så med et sølvhjerte som vedhæng. Jeg har gennem de sidste ca. to år lavet smykker i ædle materialer hjemme i min stue, så på min bryllupsdag vil jeg nok bære eget design ;)

Men hvad har I andre af planer? Og kan man mikse sølv og guld, altså f.eks. guld-øresmykker til en hvidguldsring?

Knus fra Christina :bestwishes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes sagtens man kan mixe, man skal bare ikke "over do it"

Vores vielsesring er af "alm" guld og jeg havde et sølvagtigt halssmykke på fra Pilgrim.

Jeg vil også sige at det kommer meget an på din kjole. Hvis den er meget enkel kan man jo godt gøre lidt mere ud af smykkerne og omvendt. Så et billede af en brud på et tidspunkt (ikke en her inde fra), der var rigtig mange detaljer på hendes kjole og hun havde alle mulige smykker på. Jeg synes personligt det blev lidt for meget.

Synes du skal prøve det sammen med kjolen og så se hvad du synes der ser bedst ud.

Knus fra

ViTo

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej

Jeg har rimelig meget pynt på min kjole, så jeg skal have en dobbelt radet perlehalskæde på som jeg har arvet efter min farmor. Og så låner jeg nogle super flotte perleørenringe af en veninde med nogle diamanter på også. Og så overvejer jeg at købe et perle armbånd til, men ved ikke om det bliver formeget.... Derudover vil jeg gerne have den alliance ring på som min kæreste gav mig efter jeg havde født vores 2 skønne børn.

Knus Christina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa...

Jeg skal have et par øreringe på som passer på til min forlovelses ring det hele har jeg fået af min kommende mand. Og så har jeg sagt til min kommende mand at jeg ønsker mig en perlekæde i julegave ellers årsdags gave. Så den håber jeg meget på at få.

For mig betyder det meget at have smykker på som har betydning noget for mig. Det har det altid gjordt.

Held og lykke med at finde de rette smykker til den store dag.

:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Man kan vel mikse, som det passer en...

Jeg synes mere det er et spørgsmål om, hvad der passer til kjolen - en superdetaljeret og pyntet kjole, skal jo ikke mikses med hele arveguldet...

Jeg ved ikke, hvad jeg selv skal have på endnu, for jeg ved ikke, hvilken kjole jeg ender med...

Jeg overvejer min mors perlediadem fra 1966, så det kunne være lidt fedt, kombineret med perleøreringe og så ikke andet... - men kun hvis det passer perfekt til kjole og hår :balloons:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min kjole er ret pyntet og med halterneck, så der vil det ikke passe med en helt masse eller halskæde for den sags skyld. Så jeg har valgt et par øreringe der passer til kjolen- hænge øreringe med hvide perler og en sten i foroven.

Syntes det gav lidt sig selv, hvilke smykker eg skulle have på, da jeg først havde fundet kjolen.

Synes sagtens du kan mikse farverne- jeg skal have sølv på til kjolen, men får formentlig en rødguldsring ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer