Sign in to follow this  
Followers 0
Rene & Christina

Suk... kjole...

12 posts in this topic

Annonce ♥

Min niece har lige købt den smukkeste kjole hos Lilly for ca 4200 incl tilretning og slør. Men ellers må du jo købe en på ebay. ABC-kjoler har da også flere smukke kjoler til rimelig priser. Nu ved jeg ikke om du bare har set dem på nettet og i blade, men nogle af dem man slet ikke forestiller sig er kjoler man kan lide, er faktisk smukke når de kommer på.

0

Nu er jeg jo så heldig at min far betaler min kjole (jeg skal så bare selv købt tilbehøret som skørt, slør mv.) :)

Jeg forelskede mig i en kjole og var ude og prøve den og den var bare slet slet ikke som jeg regnet med :bestwishes: den var rigtig flot med sad ikke godt på mig... Så jeg prøvede en anden kjole, som jeg bare ikke kunne lidt på modelbilledet men det er bare MIN kjole, den er bare SÅ flot til mig.

Så det kan betale sig at gå ud og prøve kjoler, frem for kun at kigge på dem på nettede :bestwishes: Der er mange der køre tilbud lige nu på modeller fra i år (2008 modellerne)...

Så fat en veninde/mor eller andet og kom ud i de rigtig butikker :bestwishes: evt. sig til dem hvad du har af rådigheds belød, så de ikke hiver dig i kjoler som du ikke har råd til :bestwishes:

Held og lykke med kjole valget :bestwishes:

0

Jeg har lige købt kjole, den kostede 7200, men med slør og sko blev det 8249. Fik så også sko og slør til halv pris... :) Lily har udsalg for tiden, men fik at vide i Panayotis (hvor jeg købte min) at de snart har udsalg også, og de har virkelig mange flotte kjoler! Skal lige sige at hun tjekkede om min ville komme på udsalg og det ville den ikke da det var en fra en ny kollektion.

0

Annonce ♥

Tak, tøzzer! :)

Jeg har kig på ABC og L-Design, så det bliver nok en af de to i første omgang. Vil meget gerne i gang i november, men føler lidt at jeg skylder min mor at tage hende med, men pt. taler vi ikke sammen, så... øv.... :bestwishes:

Prøv her http://www.brudekjoledesign.dk/?Brudekjoler der har jeg lige købt en skøn brudekjole. I øvrigt har Helle Teglbak Banks udsalg nu :bestwishes:

0

Jeg fandt min smukke kjole og slør på januar udsalg til ca 4300 kr,

mine sko kostede 350 kr,

undertøjet omkring 800 kr,

diadem 250 kr og

halskæde fra Pilgrim på udsalg til ca 200 kr

Så ca 6000 kr var jeg klædt på for.

Knus fra

ViTo

0

Jeg købte min herinde gennem Tines kjoler. Den sad supergodt og der var rigtig mange modeller at vælge imellem. Min skulle være en stor størrelse, men jeg kom kun af med 4850,- så måtte jeg lige have den rettet til for 400,- men det var stadig under mit budget som var på 6000,-

Du kan se alle modellerne på alexhanson

Hvis du køber gennem Tine får du en rigtig god behandling. Hun kan bestemt anbefales.

Held og lykke med jagten

Edited by lei
0

Annonce ♥

Hej

du kan sagtens få en flot og fantastisk kjole under 8000. den jeg skal have det er den eneste jeg har været ude og prøve og det var bare lige mig. og jeg skal give 4400 kr. for kjole, slrø og tilpasning..

min er købt ved Abc brudekjoler. :cheerleader3:

0

Jeg har lige købt min kjole hos Lilly til deres lagersalg... Og normalprisen for den var lige knap 6.000 kr., så det kan godt lade sig gøre at finde en kjole, der er billigere end de 8.000 kr... Og hvis du holder lidt øje med udsalgene, så er der ofte lidt at spare!

0

Jeg valgte at købe min kjole brugt, da jeg er for nærig til at give fuld pris for en kjole jeg kun skal have på den ene dag. Dog var jeg ikke villig til at gå på kompromis med hvilken kjole jeg skulle i, så jeg tog ud og prøve kjoler i den nuværende kollektion, for derefter at finde den samme brugt ;)

0

Jeg gav 7000 for min, til fuld pris. Købte så tilgengæld et dyrt slør, men sådan er det jo ;)

Som andre har sagt før, så kan de godt lade sig gøre, men skal bare kigge de rigtige steder :) Kjoler er også billigere over nettet, hvis man tør give sig i kast med det.. Jeg ved flere har haft succes med det :) Evt. prøv kjoiler først, så du finder et snit der klæder dig, og så på nettet og find noget lignenede.. eller kig efter en brugt budekjole, de sælges typisk til halv pris :cheerleader3:

0

Annonce ♥