Guest Maledonde

Se min kjole!!!!

36 posts in this topic

Hej piger.

Jeg var til kjoleprøvning i Humlum i går. -Bare liiige for at prøve at se, hvad der klær mig! Havde da i min vildeste fantasi ikke regnet med, at jeg skulle gå derfra med den SMUKKESTE kjole :-)

For dælen da, hvor var det vildt! :bestwishes:

Jeg prøvede KjolEN som nr. 2, bare i hvid, hvor den straks var min favorit. Efterhånden som jeg fik prøvet flere, faldt mine øjne på den blå-agitige kjole, der hang skråt bag mig. Jeg spurgte til den, og den rare kjoleprøvehjælpedame spurgte, om jeg kunne tænke mig at prøve den. Hmm, tja den var jo gudesmuk, men jeg sagde, at den jo ikke er en brudekjole, når den ikke er hvid :bestwishes:

Min kusine, May-Britt, sagde straks, at det ville være en flot farve til mig, mine blå øjne og mørke hår... Yes, jeg skulle helt sikkert prøve den, tænkte jeg. VUPTI, så smuttede den tunge kjole med det gudeskønne slæb på, og FÅÅÅÅÅRK hvor var jeg bare solgt med det samme! Jeg blev bare ved med at sige: 'Ej, jamen KAN man virkelig dét???', 'Den er jo BLÅ' osv...

Den rare kjoleprøvehjælpedame løb efter et slør, og da hun havde sat det på, trillede tårerne ned af mine kinder. Der var bare INGEN tvivl! :) Jeg ville dog gerne prøve at se den i et andet spejl, hvor jeg ikke var omgivet af hvide kjoler og forhæng, så jeg gik hele vejen gennem butikken til de almindelige prøverum, og jeg fik virkelig drejet nogle hoveder på min vej

:bestwishes:

Flere stoppede op, og sagde ting i retningen af: 'Neeeeeej, hvor flot', 'Wauw' osv... En enkelt dame sagde, at jeg helt gav hende gåsehud, så smuk var jeg :bestwishes:

Hvad med jer, piger? Hvad har I at sige? KAN man dét?

Knus Malene

Ps. SÅ er der billeder

post-32998-1223809111.jpg

0

Annonce ♥

Det var dog en helt fantastisk kjole :) Naturligvis kan du blive gift i en lyseblå kjole hvis det er den du føler for. Om kjolen er hvid eller ej, betyder ikke så meget. Det vigtigste er at kjolen passer til DIG! Jeg har personligt planlagt at blive gift i bordeuax rød eller guld så jeg ser ingen problem i lidt farve :bestwishes:

Knus

Melcosine

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er en super smuk kjole, men jeg kan nu bedst lide den i hvid...

Jeg syndes jo at en brude kjole skal være, hvid/elfenben eller noget i den stil... Men jeg er nok gammel dags på den front.

Men tillykke med kjolen :)

0

Annonce ♥

Jeg synes sagtens man kan komme i lyseblå.

Jeg synes dog bedst om den hvide. Den lyseblå er for "fimset" til mig. Men det er en smagssag. Så hvis du føler for den blå, er det da den DU skal have.

Hvilke forventninger har din mand?? Jeg er nemlig sikker på at min ville blive en lille smule skuffet hvis jeg kom i andet end hvid. Men du skal selvfølgelig vælge en du føler dig godt tilpas i!

Edited by Lebu
0

Ja den hvide er pæn... men den lyseblå er meget meget smuk til dig. Så hvis du har lyst til at blive gift i den lyseblå kjole, synes jeg helt bestemt du skal gøre det. Det er jo ikke kjolens farve der er afgørende om man har et "rigtigt" bryllup eller ej. Det der er afgørende er, hvad bruden føler sig smuk i. Jeg spurgte ikke min mand om hvilken farve kjole jeg skulle vælge. Jeg blev gift i en kjole af stof der var elfenbensfarvet. Jeg syntes medst den mindede om økologisk fløde :cheerleader3: Min mand syntes den var meget meget smuk og at jeg var den smukkeste han havde set.

0

Annonce ♥

Jeg tænker, at SÅ blå er den jo heller ikke igen...det er mere sådan lidt isblå med et skær af sølv (sådan som det ser ud fra billederne) så det gør ikke noget synes jeg. Jeg overvejer selv en sølvfarvet kjole.

0

Det var dog en helt fantastisk kjole :cheerleader3: Naturligvis kan du blive gift i en lyseblå kjole hvis det er den du føler for. Om kjolen er hvid eller ej, betyder ikke så meget. Det vigtigste er at kjolen passer til DIG! Jeg har personligt planlagt at blive gift i bordeuax rød eller guld så jeg ser ingen problem i lidt farve :)

Knus

Melcosine

Ja, er den ikke SKØN? Men mange tak. Det er da lidt fedt at være unik :(

Den er bare så smuk til dig - og det er en fantastisk lyseblå farve :(

Mange tak. Ja, det er en lækker farve. Den changerer meget alt efter hvilket lys, man ser den i. Den kan både se lidt støvet grøn ud, grå og blå.

Nej, hvor ser den bare fin ud - og klæder dig vildt godt.

Jeg synes slet ikke farven er afgørende - tværtimod synes jeg det er fedt med en overraskelseseffekt i kirken.

Mange gange tillykke...

Tarrrrk :-) Ja, det er da lidt fedt at overraske på den måde. Jeg tror først, de får en overraskelse og så kommer WOW-effekten forhåbentligt.

Det er en super smuk kjole, men jeg kan nu bedst lide den i hvid...

Jeg syndes jo at en brude kjole skal være, hvid/elfenben eller noget i den stil... Men jeg er nok gammel dags på den front.

Men tillykke med kjolen :)

Tak tak. Jeg var også til den hvide først, for som dig havde jeg slet ikke overvejet, at den kunne være andet end hvid. Jeg tror, det handler om mavefornemmelsen og prinsessefølelsen frem for traditionen for mig :cheerleader3:

Den er sååååå flot til dig, og jeg synes virkelig at den blå gør mere for dig end den hvide. De er begge smukke, men den blå er så unik. Og nej hvor ser du smuk ud i den blå WAUW

:thanks: Hvor er det sødt skrevet af dig. Ja, kjolen blev en helt anden, da jeg fik den på i blå. Jeg ÆÆÆLSKER min kjole :)

For mig at se er der ingen tvivl om at du skal vælge den lyseblå. Den gør så meget mere for dig end den hvide. Og som du stråler som en lille sol, på de billeder er du vist heller ikke selv i tvivl :)

Knus

Melcosine

Tak :-) Det var også lige præcis den følelse, jeg havde. Det var bare lige prikket over i'et. Jeg kunne slet ikke skjule, at dét var kjolen for mig.

sikken en flot kjole både i hvid og lyseblå og den er virklig flot til dig i lyseblå så selvfølgelig kan du bære den til dit bryllup

:cheerleader3:

Tak fordi du bekræfter mig i mit valg

Jeg synes sagtens man kan komme i lyseblå.

Jeg synes dog bedst om den hvide. Den lyseblå er for "fimset" til mig. Men det er en smagssag. Så hvis du føler for den blå, er det da den DU skal have.

Hvilke forventninger har din mand?? Jeg er nemlig sikker på at min ville blive en lille smule skuffet hvis jeg kom i andet end hvid. Men du skal selvfølgelig vælge en du føler dig godt tilpas i!

Jeg ville normalt også finde lyseblå fimset til en brudekjole, men som skrevet tidligere, changerer farven meget, så jeg ved faktisk ikke rigtig, hvilken farve den er. Min kommende mand går ud fra, at den er hvid -FORKERT! :-) Men har har sagt flere gange, at jeg 100 pct. skulle vælge den, hvori jeg havde mavefornemmelsen. Jeg vil komme til at stråle i denne kjole, hvorimod jeg sikkert ville ærge mig, hvis jeg var bange og havde valgt den hvide :-)

Ja den hvide er pæn... men den lyseblå er meget meget smuk til dig. Så hvis du har lyst til at blive gift i den lyseblå kjole, synes jeg helt bestemt du skal gøre det. Det er jo ikke kjolens farve der er afgørende om man har et "rigtigt" bryllup eller ej. Det der er afgørende er, hvad bruden føler sig smuk i. Jeg spurgte ikke min mand om hvilken farve kjole jeg skulle vælge. Jeg blev gift i en kjole af stof der var elfenbensfarvet. Jeg syntes medst den mindede om økologisk fløde :) Min mand syntes den var meget meget smuk og at jeg var den smukkeste han havde set.

He he, øko-fløde :biggrin: Dejligt at manden syntes, at du var den smukkeste. Så er man da SLET ikke i tvivl om sit valg :-) Tak for ordene. Da jeg fik at vide, at jeg var smuk i den, kunne jeg ikke sige andet end: "Det synes jeg os'" :-) :cheerleader3:

Edited by Maledonde
0

Jeg tænker, at SÅ blå er den jo heller ikke igen...det er mere sådan lidt isblå med et skær af sølv (sådan som det ser ud fra billederne) så det gør ikke noget synes jeg. Jeg overvejer selv en sølvfarvet kjole.

Du har fuldstændig ret. Jeg har selv svært ved at kalde den blå, for så tænker jeg himmelblå, coboltblå osv... Isblå er nok rent faktisk den rigtige betegnelse for farven. Tak :cheerleader3:

Wauw, sølv ville også være rigtig flot :-)

Edited by Maledonde
0

Ih altså søs.. Nu sidder jeg med blanke øjne igen.. :)

Det er bare sådan en flot kjole til dig, og :) for at du tør vælge en med lidt farve i.

Jeg kan heller ikke finde ud af om den er støvet blå, støvet grå eller støvet grøn... Den er så sart i farven, og den sidder bare HAMMER HAMMER godt på din krop.

Jeg er sikker på at Martin vil synes den er SKIDE flot, og du ser super smuk ud i den. :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Jeg synes, at du skal vælge den blå - og jeg har flere gode grunde:

Det er absolut den, jeg synes, klæder dig bedst.

Det ser også ud som om, at det er den, du helst vil have og føler sig bedst tilpas i.

Og det er noget sludder, at brudekjoler skal være hvide - faktisk klæ'r hvidt ikke ret mange af os nordiske mennesker.

Og så elsker jeg bare brudekjoler, der ikke er som alle de andre.

Glæder mig til at høre, om du har købt den blå.

mvh

goodbyehansen

0

Synes den er rigtig flot til dig, og som de andre siger, så skal du helt klart ta den der giver dig den helt rigtige fornemmelse og så har du jo i samme hug klaret "something blue" ;)

knus fra

ViTo

0