Posted October 14, 2008 · Report post Ih altså søs.. Nu sidder jeg med blanke øjne igen.. Det er bare sådan en flot kjole til dig, og for at du tør vælge en med lidt farve i. Jeg kan heller ikke finde ud af om den er støvet blå, støvet grå eller støvet grøn... Den er så sart i farven, og den sidder bare HAMMER HAMMER godt på din krop. Jeg er sikker på at Martin vil synes den er SKIDE flot, og du ser super smuk ud i den. Hej kære søs Tak for de søde ord Det var fedt at vise dig den IRL, for den SKAL bare ses. Jeg synes slet ikke, at billederne viser ordentligt hvordan den ser ud. Det kan godt være, at det var graviditetshormonerne, der fik dig til at få tårer i øjnene, men det var virkelig en reaktion, der slog min beslutning fast med 7 tommer søm Knus fra din lillesøster 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 14, 2008 · Report post Jeg er nu også mest til den hvide men de klæder dig begge to og du skal helt sikkert vælge den som giver dig mavefornemmelsen-håber bare ikke at du vil fortryde farven..... Den blå er allerede valgt, og det bliver uden tvivl den, jeg skal giftes med min Martin i Jeg er 100 pct. sikker på, at jeg ikke kommer til at fortryde valget. Hold da helt kæft hvor der du smuk!!!Da du skrev blå var mig tanke - Arj DET kan man bare ikke!! men WOW. da jeg så den hvide falder den bare helt ved siden af i forhold til den blå. og jeg er helt vild med broderierne og draperingerne Taaaaak Det var også min første tanke, at det KAN man bare ikke! Men JEG kan og jeg GØR det wow wow wow den er så super flot til dig i den blå farve og helt forkert i hvid...Jeg er sikker på at din komende mand får rigtig svært ved at holde tårene tilbage for jeg selv fik helt gåsehud da jeg så dig i den blå ss..... Endnu en bekræftelse i mit valg. Mange tak :-) Jeg kommer i hvert fald uden tvivl til at tudbrøle hele vejen op ad kirkegulvet (og sikkert også resten af dagen) Jeg er en rigtig tudeprinsesse Jeg føler mig SMUK i den kjole, så jeg tror, at Martin vil synes det samme Jeg synes, at du skal vælge den blå - og jeg har flere gode grunde:Det er absolut den, jeg synes, klæder dig bedst. Det ser også ud som om, at det er den, du helst vil have og føler sig bedst tilpas i. Og det er noget sludder, at brudekjoler skal være hvide - faktisk klæ'r hvidt ikke ret mange af os nordiske mennesker. Og så elsker jeg bare brudekjoler, der ikke er som alle de andre. Glæder mig til at høre, om du har købt den blå. mvh goodbyehansen Du har efter min mening ret i alt det, du skriver. Det er bare kjolen for mig, sådan er det :carrot: Kjolen ER allerede i hus :-) Synes den er rigtig flot til dig, og som de andre siger, så skal du helt klart ta den der giver dig den helt rigtige fornemmelse og så har du jo i samme hug klaret "something blue" ;)knus fra ViTo Yes yes, så er der styr på både "something new" og "something blue" 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 14, 2008 · Report post WOW.. Den gav MIG gåsehud ;) Hold da op hvor er du flot... Er der ikke også noget med at man gerne må bære blåt når man ikke er uskyldig mere? F.eks. hvis man har fået et barn??? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 14, 2008 · Report post WOW.. Den gav MIG gåsehud ;) Hold da op hvor er du flot... Er der ikke også noget med at man gerne må bære blåt når man ikke er uskyldig mere? F.eks. hvis man har fået et barn??? He he, det kan da godt være. Jeg fik en datter for knap 10 mdr. siden, så mh. traditionen, som du nævner, er det jo ok Den blå er helt fantastisk til dig!! Taaaaarrrk 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 15, 2008 · Report post WOW.. Den gav MIG gåsehud ;) Hold da op hvor er du flot... Er der ikke også noget med at man gerne må bære blåt når man ikke er uskyldig mere? F.eks. hvis man har fået et barn??? Jo det er helt korrekt og også det første, jeg tænkte. De hvide kjoler er fra gammel tro pga uskylden, så du har rent faktisk den gamle tro med dig. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 15, 2008 · Report post Jeg synes den blå er flot til dig men er mest til den hvide. Nok fordi jeg holder lidt på traditionerne Men som det er nævnt tidligere så skal du vælge den kjole som du føler er den rigtige for dig... Den eneste der kan fortælle dig hvilken du skal vælge er i sidste ende dig selv, selvom det er rart at høre andres mening... Held og lykke med det.. :) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 15, 2008 · Report post Synes klart den blå er den flotteste Du er gudesmuk i den kjole...Det blir et hit på din bryllupsdag Tillykke med kjolen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 15, 2008 · Report post Hej Syntes den "blå" kjole er super flot til dig. Jeg har selv købt en kjole der er guld farvet så min bliver heller ikke hvid. Jeg skal også guld sko og guld taske med Men nu har jeg jo også 2 børn så uskyldig kan man vel næppe kalde mig Du bliver gudesmuk i kjolen. Jeg tror ikke at du kommer til at fortryde valget. Knus Christina 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 15, 2008 · Report post WOW.. Den gav MIG gåsehud ;) Hold da op hvor er du flot... Er der ikke også noget med at man gerne må bære blåt når man ikke er uskyldig mere? F.eks. hvis man har fået et barn??? Jo det er helt korrekt og også det første, jeg tænkte. De hvide kjoler er fra gammel tro pga uskylden, så du har rent faktisk den gamle tro med dig. Så kan det da ikke blive bedre Jeg synes den blå er flot til dig men er mest til den hvide. Nok fordi jeg holder lidt på traditionerne Men som det er nævnt tidligere så skal du vælge den kjole som du føler er den rigtige for dig... Den eneste der kan fortælle dig hvilken du skal vælge er i sidste ende dig selv, selvom det er rart at høre andres mening... Held og lykke med det.. Præcis. Jeg vil netop gerne høre jeres ærlige mening, så det er jeg glad for, at I giver mig Synes klart den blå er den flotteste Du er gudesmuk i den kjole...Det blir et hit på din bryllupsdag Tillykke med kjolen Iiiih, tak. Det kan jeg da ikke høre for tit HejSyntes den "blå" kjole er super flot til dig. Jeg har selv købt en kjole der er guld farvet så min bliver heller ikke hvid. Jeg skal også guld sko og guld taske med Men nu har jeg jo også 2 børn så uskyldig kan man vel næppe kalde mig Du bliver gudesmuk i kjolen. Jeg tror ikke at du kommer til at fortryde valget. Knus Christina Nøøøj, en ægte guldpige. Hvor lækkert Det vil din kommende mand da slet ikke kunne modstå 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 16, 2008 · Report post suuuuuper smuk kjole den klæder dig suverent i den blå farve,,,, den klæder dig bedst og selvfølgelig kan du have den på..... det er din dag og du skal vælge den kjole du føler dig gudesmuk i...... om den så er blå , grøn, lilla eller hvad pokker den har af farve knuser herfra 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 18, 2008 · Report post Super smuk kjole Og selvfølgelig kan du da have en blå kjole på. Det bestemmer kun du, og hvis det er den helt rette for dig (som det virkelig ser ud til), så er farven ligegyldig - ihvertfald efter min mening. Jeg tror på, at man skal gøre lige præcis som mavefornemmelsen fortæller og at det så ikke lige passer sammen med traditionerne... PYT Kram fra en lykkelig nygift, der heller ikke var i hvid kjole (ihvertfald ikke sådan helt igennem hvid) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites