MariaA

Kjoleprøvning & undertøj

19 indlæg i dette emne

Ja jeg ved godt det måske er et lidt underligt spørgsmål, men nu er jeg altså nysgerrig... :)

Tænkte på, hvilken slags undertøj I har haft på til kjoleprøvning, især bh´er? Om det var push-up, alm, stropløs/selvsiddende, eller corsage? For jeg tænker jo, at kjolen kommer til at sidde lidt forskelligt i "barm-regionen" alt efter hvad man har på, og jeg kan ikke rigtig bestemme mig til hvad jeg skal have på til kjoleprøvning næste lørdag.

Og har I alle haft hvidt undertøj på?? For jeg ejer ikke en hvid bh :)

Hmm bekymringer har man som kommende brud vist mange af :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde en hvid body på... Og ekspedienten syntes, det var super smart, da kjolerne er nemmere at få på, når de skal glide mod stof og ikke mod den bare hud...

Men når jeg skal til tilretning af kjolen (den skal nok kun lægges op), skal jeg da prøve kjolen med den corsage, jeg skal have på på den store dag...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De fleste steder jeg prøvede kjoler, der prøvede jeg også undertøj...altså jeg passede kjolerne med det, som de foreslog i butikken.

Det var lidt forskelligt hvad de syntes der var bedst, men jeg endte med at købe en corsage sammen med kjolen, og det var jeg rigtig glad for. Den var dejlig at have på hele dagen (og gjorde underværker for figuren)...

Så hvis I ikke har bestemt jer for en bestemt model på forhånd, så er det da også en mulighed.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde en stopløs, hvid bh på, da jeg var ude og prøve kjoler - og heldigt for det, for ekspedienten fandt ud af, at jeg ikke skal have bh på, fordi mine :) kommer til at se pumpet ud ellers :cheerleader3: Det så ikke helt så godt ud.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg have en lilla bh på :cheerleader3: Men nu var mine brudekjole prøvninger også rimelige spontane. Men jeg ville have ønsket jeg havde haft en lysere bh for farven generede når man skulle danne sig helhedsintrykket. Så var nødt til at folde stropperne ned. Men hvis du har en sort stropløs bh tror jeg ikke den vil "forstyrre" :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg have en lilla bh på :cheerleader3: Men nu var mine brudekjole prøvninger også rimelige spontane. Men jeg ville have ønsket jeg havde haft en lysere bh for farven generede når man skulle danne sig helhedsintrykket. Så var nødt til at folde stropperne ned. Men hvis du har en sort stropløs bh tror jeg ikke den vil "forstyrre" :)

Jeg havde hvidt undertøj på - og fik også at vide, at det var rigtig godt for sort undertøj under hvide kjoler spiller bare ikke helt. Og så vil jeg lige sige, at de lækre g-strengs trusser nok skal blive hjemme den dag. Det er altså surt for ekspedienten med piger der står i bar r.. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tænkte ikke så meget over hvad jeg havde på af bh, for jeg havede ikke så mange valg, kun valget mellem om den skulle være hvid eller sort hihi

For det er de eneste farver jeg har i amme-bhér :cheerleader3:

Jeg valgte så "selvf." en hvid, men det endte med at jeg ikke havede nogle bh på da jeg prøvede, da mine babser er ret stor (også normalt) og den kjole jeg fandt, sidder bare så godt og faktisk meget bedre uden bh på :)

Men måske jeg købe en stropløs til bryllupede :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil nu også vælge at havde en HVID selvsidende BH på når jeg skal ud og prøve drømme kjolen ;0).... Man skal jo også føle sig lækker inden under kjolen og så det ser da bedst ud at man har noget pænt hvidt undertøj på når kjolen er helt hvid og lækker;0) :balloons: 2 you

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen det kommer helt an på så meget.

Nu arbejder jeg i Lilly i min fritid og jeg ser alle tilfælde lige fra sorte bh'er og lille trusser, men det kan egentlig gøre lige meget på den dag. Det er mere vigtigt at du har det rigtige undertøj på den dag kjolen skal lægges op eller rettes til.

Som mange af pigerne siger, så er en stropløs bh en god ting. Er du ikke så glad for det, så køb silikonestropper til den, det virker også ganske fint.

Husk frem for alt at det skal være noget du også er tilpas i, altså ikke noget med at stropperne falder ned og sådan.

Håber det kunne hjælpe en smule :-)

Knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hmm nu tænker jeg....jeg bruger 90F/G, kan man overhvoedet få stropløse bh´er der sidder godt i den str???? For ellers havde jeg da "bare" tænkt mig at tage en alm hvid bh på. For jeg ved da ærligt ikke lige hvornår jeg ville få brug for en stropløs

Jeg er 80FF og har en stropløs BH.

Den er købt Her

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer