kristine28

kan man det????

11 posts in this topic

vi skal giftes den 20 juni og jeg har faktisk tænkt på noget utraditionelt

vi skal giftes i kirken, hvid kjole og ham ihabit eller hvad han nu finder men vi har snakket om at blive gift tidligt

og så invitere til champagne brunch.

vi bliver 31 voksne og 12 børn hvis alle kommer og vores egne børn vil til den tid være 2 og 4 år og vi har det sådan at vi vil gerne have dem med til festen så de også kan lege med fætre og kusiner og så det bare er en festlig dag hvor alle hygger sig med hindanen

gi mig gerne input. kan man det eller hvad kan man

der er vendt mange tanker i mit hoved

håber meget på hjælp fra jer tøser som har så mange idere

hilsen en lidt forviret kommende brud

kristine

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Det kan I da sagtens. Var til bryllup hos min bror sidste efterår og på det tidspunkt var hans piger i samme alder som dine. De blev viet kl. 11.30 og inviterede så folk til middag kl. 13.00. Da vi var færdige i kirken tog de til fotograf og vi andre tog ud i festlokalet og fik drinks og snacks og en masse snak. De var rigtig heldige med vejret og lige vd siden af var den dejligste legeplads med direkte udgang fra festsalen, så der var alle de børn som var med straks ude. Vi fik velkomstdrink, traditionel 3 retters menu og kaffe osv. De havde dans og taler og sange og div. underholdning og kl. 19.00 fik vi hotdogs og derefter var der masser af dans og hygge. De sidste gæster gik kl. 23.00 og min bror og hans kone havde haft en vidunderlig dag, og pigerne var med hele vejen. Som gæst var det faktisk også rart at kunne være med i al den tid og alligevel komme hjem i seng i ordentlig tid. Specielt når man selv har børn.

Jeg vil ihvertfald sige at når der er så mange børn med, og jeres egne har den alder de har er det bestemt anbefales værdigt. Og de siger begge at de på ingen måde savnede noget som helst. Og som min bror også pointerede ville folk nok ikke have festet i 10 timer hvis de var startet kl. 18.00.

Knus

Melcosine

0

Det kan man sagtens og det der er faktisk rigtig mange der gør om sommeren. Enten på grund af børnene, fordi de gerne vil lave lidt aktiviteter for gæsterne udendørs, eller fordi de måske har fået fat i nogle lokaler hvor de skal være ude kl. 12. Vi havde faktisk et bryllup sidste år hvor de startede med at spise kl. 14 og festen sluttede først kl. 8 om morgenen. Nu var det ikke mig selv der var derude men børnene holdt næppe ud så længe.

0

Jeg synes det er en smadder god idé, uanset om der er børn eller voksne med. Min kollega blev gift kl 10 og inviterede herefter til frokost og de havde en fantastisk dag. Gæsterne som kom fra hele landet og var glade for at de havde mulighed for at køre hjem igen uden det blev super sent, hvis det var det de ønskede. De sidste gik omkring kl 23, efter en lang og dejlig dag.

0