Sign in to follow this  
Followers 0
Guest sara_hoeg

er der nogen der kender nogen

7 posts in this topic

Vi skal giftes på lørdag, og har hyret en sangerinde etil at komme og synge. Hun skal synge tove ditlevsens" tag mit hjerte", og your song.

Men der er sket det forfærdelige at hun har fået halsbetændelse, og derfor ikke kan synge. '

ER DER NOGEN HERINDE DER KAN HJÆLPE EN BRUD I NØD???

Vi vil selvfølgelig betale for hjælpen, men det er sangerinden der holder hele vielsen sammen og gør den til noget specielt. Vi skal giftes brogerligt, men under private former hos min far. vi prøver at gøre vielsen så hyggelig og fin som muligt ved blandt andet en sangerinde. Sådan at det ikke bare bliver at vi kommer ind og siger ja til hinanden.

PLEASE HJÆLP!!!

Vi skal giftes lørdag den 18 oktober i Nivå i nordsjælland

Sara, en fortvivlet brud

Edited by sara_hoeg
0

Annonce ♥

Uha Sara. Det skulle du da bare have sagt til overbossen da du talte med hende tidligere i dag. Ikke at hun kan synge for det kan hun ikke ! Men vi har jo en god kontakt til Nicole og Sabrina oppe fra Ganløse. Dem (Søren) ville jeg da prøve at tage kontakt til hvis jeg var dig. Står som "Nicole" under annoncørerne. Jeg tror dog ikke de kan synge Tove Ditlevsen men prøv at hør dem ad.

0

Annonce ♥

JUBIIII vores sanger har øvet idag, og hn kan godt synge uden at stemmen knækker

Har haft kontakt til nicole og sabrine, men har ikke fået noget svar derfra, men nu er vi reddet af vores egen sanger, så det er rigtig dejligt

Hvor er det bare dejligt, Sara!

Nu er der heller ikke mange timer tilbage til, at du skal stå brud :cheerleader3:

0

JUBIIII vores sanger har øvet idag, og hn kan godt synge uden at stemmen knækker

Har haft kontakt til nicole og sabrine, men har ikke fået noget svar derfra, men nu er vi reddet af vores egen sanger, så det er rigtig dejligt

Ej hvor godt!!! Må have været meget ubehageligt ikke at vide om det helt måtte opgives, men nu bliver det bare en god bryllupshistorie :cheerleader3:

0