Sign in to follow this  
Followers 0
Camillab

Transparente konvolutter??

3 posts in this topic

Jeg er desværre rendt ind i et problem at min faster som skulle lave vores invitationer ikke har fået dem lavet til os i tide, så nu må vi selv meget hurtigt igang.....Øv! :balloon:

men vi står og skal bruge de der transparente konvolutter som er kvadratiske....HVOR??? Og helst rimeligt billigt!

Camilla

0

Annonce ♥

Jeg er lige ved at tro at du kan få dem hos panduro. De har også en hjemmeside, hvorman kan bestille fra (panduro.dk), Ellers prøv at søg på krak.dk under kontorforsyninger. Jeg har set transperante kuverter et par steder i Kbh, men de er bestemt ikke billige, ca. 50kr for 5-10 stk.

Held og lykke med at finde dem. KH skousen

0

Hej Camilla...

Prøv evt. at søge efter vellum envelopes på google, så kommer der en masse frem. De har nogle kvadratiske kuverter hos noget der hedder: www.paperandmore.com til 16$ for 50 stk. Dertil kommer selvfølgelig porto, men de vejer jo ikke så meget og evt. dansk moms. Jeg tror selv jeg vil bestille nogle alm. kvadratiske kuverter hos noget der hedder: marcopaper.com, de koster 57 d.kr. for 50 stk. + porto. Det er meget billigt, de har også de gennemsigtige. Jeg er dog ikke helt afklaret m.h.t. vores invitation, ellers kunne vi have bestilt det sammen og derved halvere portoudgiften....

Hilsen

Dorthe

0