Guest Q23

sko /stilletter

23 indlæg i dette emne

Hej Tøser :balloons:

Nu hvor kjolen er i hus går jeg helt amok med at kigge tilbehør - har allerede bestilt en taske :cheerleader3: (Se billede nederst) og nu vil jeg så gerne have et par fede sko der matcher i farven - det jeg så har fundet ud af nu er at det IKKE lige er så nemt at finde fede champagnefarvede sko - og ved ikke hvor tryg jeg er ved at bestille sko på ebay, hvis ikke de passer og sådan...

Er der andre der leder efter samme eller har set noget at det jeg leder efter.. Jeg bryder mig ikke om alt for spidse sko :cheerleader3:

post-26524-1224590604.jpg

Redigeret af Q23
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det bare mig eller ligner de her ikke sko med en hæl på 2,55 inch - ca. 6,5 cm...?

Hvis det er fodi billedet snyder meget, snyder det rigtig meget - kan man ikke godt stole på hvad de skriver tror i og hvordan synes i de passer sammen med tasken?

post-26524-1224768632.jpg

Redigeret af Q23
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes at tasken og skoene er 2 vidt forskellige stilarter.

Tasken er helt fantastisk... eksklusiv, smuk og elegant. Skoene ser jeg mere som casual og ikke så fine og eksklusive som materialet tasken er i.

Jeg vil holde mig til tasken (som jeg også meget gerne vil vide hvor du har købt :ilovebryllupsklar: ) men finde nogen mere elegangte og eksklusive sko som passer til i stilen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Er det bare mig eller ligner de her ikke sko med en hæl på 2,55 inch - ca. 6,5 cm...?

Hvis det er fodi billedet snyder meget, snyder det rigtig meget - kan man ikke godt stole på hvad de skriver tror i og hvordan synes i de passer sammen med tasken?

Hejsa

Hvis du normalt kan gå i høje hæle tror jeg denne er fin til dig.

Jeg har købt netop denne i lilla, men desværre er den alt for høj til mig og jeg vralter bare afsted, hvilket er knap så pænt et syn :cheerleader3:

Men det er en super flot sko :ilovebryllupsklar:

Hov har lige kigget nærmere på mine og de er vist 3,5" og ikke 2,55" som din er, men de er godt nok meget ens i stilen.

post-31304-1232395545.jpg

Redigeret af Pernille Soelberg Jensen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det bare mig eller ligner de her ikke sko med en hæl på 2,55 inch - ca. 6,5 cm...?

Hvis det er fodi billedet snyder meget, snyder det rigtig meget - kan man ikke godt stole på hvad de skriver tror i og hvordan synes i de passer sammen med tasken?

Hejsa

Hvis du normalt kan gå i høje hæle tror jeg denne er fin til dig.

Jeg har købt netop denne i lilla, men desværre er den alt for høj til mig og jeg vralter bare afsted, hvilket er knap så pænt et syn :cheerleader3:

Men det er en super flot sko :ilovebryllupsklar:

Hov har lige kigget nærmere på mine og de er vist 3,5" og ikke 2,55" som din er, men de er godt nok meget ens i stilen.

Hvor er disse lilla sko købt henne?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg sidder og tænker at når nu der er de lækre sten på tasken (elsker sten) kunne du egentligt godt bruge en sandal, med sten. Har set at I Paw Sko kan man købe de lækreste fest sandaler med smalle remme med sten på. Også i en moderat højde. Ellers har de også rigtig mange lækre brudesko til fornuftige penge.

Knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Er det bare mig eller ligner de her ikke sko med en hæl på 2,55 inch - ca. 6,5 cm...?

Hvis det er fodi billedet snyder meget, snyder det rigtig meget - kan man ikke godt stole på hvad de skriver tror i og hvordan synes i de passer sammen med tasken?

Hejsa

Hvis du normalt kan gå i høje hæle tror jeg denne er fin til dig.

Jeg har købt netop denne i lilla, men desværre er den alt for høj til mig og jeg vralter bare afsted, hvilket er knap så pænt et syn :cheerleader3:

Men det er en super flot sko :ilovebryllupsklar:

Hov har lige kigget nærmere på mine og de er vist 3,5" og ikke 2,55" som din er, men de er godt nok meget ens i stilen.

Hvor er disse lilla sko købt henne?

Jeg har købt dem på ebay.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu skriver du godt nok, at du ikke er så vild med meget spidse sko, hvorfor de stilletter jeg blev gift i, nok ikke er noget for dig. Jeg havde dog den samme taske som dig, dog bare ikke champagnefarvet, og jeg synes det var lidt fedt, at "stenene" gik igen i skoene, da både kjole, hår og makeup var klassisk og enkelt.

Jeg sørgede ydermere for at købe nogle sko i silke, så de efterfølgende kunne farves i en anden - og ikke helt så bryllupsagtig - farve.

Held og lykke med jagten!

post-30369-1232547717.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej Tøser :cheerleader3:

Nu hvor kjolen er i hus går jeg helt amok med at kigge tilbehør - har allerede bestilt en taske :cheerleader3: (Se billede nederst) og nu vil jeg så gerne have et par fede sko der matcher i farven - det jeg så har fundet ud af nu er at det IKKE lige er så nemt at finde fede champagnefarvede sko - og ved ikke hvor tryg jeg er ved at bestille sko på ebay, hvis ikke de passer og sådan...

Er der andre der leder efter samme eller har set noget at det jeg leder efter.. Jeg bryder mig ikke om alt for spidse sko :cheerleader3:

Ih jeg kunne også godt tænke mig at vide hvor tasken er købt???

Hilsen Tina Marie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej Tøser :cheerleader3:

Nu hvor kjolen er i hus går jeg helt amok med at kigge tilbehør - har allerede bestilt en taske :cheerleader3: (Se billede nederst) og nu vil jeg så gerne have et par fede sko der matcher i farven - det jeg så har fundet ud af nu er at det IKKE lige er så nemt at finde fede champagnefarvede sko - og ved ikke hvor tryg jeg er ved at bestille sko på ebay, hvis ikke de passer og sådan...

Er der andre der leder efter samme eller har set noget at det jeg leder efter.. Jeg bryder mig ikke om alt for spidse sko :cheerleader3:

Ih jeg kunne også godt tænke mig at vide hvor tasken er købt???

Hilsen Tina Marie

Måske du kan finde noget her hos denne sælger på ebay.co.uk. Eller søg på wedding handbags eller evening handbags på ebay.co.uk eller ebay.com

KLIK HER

Redigeret af darling75
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu skriver du godt nok, at du ikke er så vild med meget spidse sko, hvorfor de stilletter jeg blev gift i, nok ikke er noget for dig. Jeg havde dog den samme taske som dig, dog bare ikke champagnefarvet, og jeg synes det var lidt fedt, at "stenene" gik igen i skoene, da både kjole, hår og makeup var klassisk og enkelt.

Jeg sørgede ydermere for at købe nogle sko i silke, så de efterfølgende kunne farves i en anden - og ikke helt så bryllupsagtig - farve.

Held og lykke med jagten!

Ej hvor er de sko fede? Hvor khar du købe dem? Må man spørge hvad du gav for dem?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sidder og tænker at når nu der er de lækre sten på tasken (elsker sten) kunne du egentligt godt bruge en sandal, med sten. Har set at I Paw Sko kan man købe de lækreste fest sandaler med smalle remme med sten på. Også i en moderat højde. Ellers har de også rigtig mange lækre brudesko til fornuftige penge.

Knus

Jeg havde ihverfald nogen super søde sandaler med sten fra Paw Sko på til min kjole. Dem va rog er jeg rigtig glad for.

Knus fra

ViTo

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Nu skriver du godt nok, at du ikke er så vild med meget spidse sko, hvorfor de stilletter jeg blev gift i, nok ikke er noget for dig. Jeg havde dog den samme taske som dig, dog bare ikke champagnefarvet, og jeg synes det var lidt fedt, at "stenene" gik igen i skoene, da både kjole, hår og makeup var klassisk og enkelt.

Jeg sørgede ydermere for at købe nogle sko i silke, så de efterfølgende kunne farves i en anden - og ikke helt så bryllupsagtig - farve.

Held og lykke med jagten!

Ej hvor er de sko fede? Hvor khar du købe dem? Må man spørge hvad du gav for dem?

Ja, det må man da gerne :thumbsupsmileyanim:

Jeg fandt dem på internettet - de er lavet af en amerikansk designer, der hedder James Ciccotti. Han har butik i Chicago, men skoene bliver lavet i Italien, hvorfra jeg også fik dem sendt, så jeg kunne undgå evt. toldopkrævning. Han var virkelig utroligt sød og hjælpsom hele processen igennem, så jeg var ikke nervøs over ikke at have prøvet dem på, inden jeg købte dem.

Jeg mener jeg gav ca. 2500 kr for dem. Men så var de også virkeligt behagelige at have på hele dagen, til trods for at de ikke var gået til og at der var over 30 grader på vores bryllupsdag. Desuden kan han lave dem med forskellig hælhøjde, hvilket var nødvendigt for mig, eftersom hælen maks måtte være 4 cm, da min mand og jeg er lige høje :thumbsupsmileyanim:/

Sætter lige et link ind: http://www.jamesciccotti.com/index.aspx

Knus Maj

Redigeret af bassemus
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
eller skulle man måske hellere have taske og sko i sølv?

Jeg havde sko og taske i guld - og det syntes jeg på dagen var en god brydning med alt det hvide - og som ekstrabonus kan de jo bruges igen, hvilket jeg har gjort et par gange til familie-fester....

Redigeret af louise nielsen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer