Rikkebruden

Prøve kage 1

7 indlæg i dette emne

post-6448-1224620148.jpgpost-6448-1224620169.jpg

Jeg har fået den store ære at lave kagen til min lillesøster og mands bryllup til maj.

Er gået igang med prøvekage for at den kan blive helt perfekt.

Den skal ende ud med at være i 2 eller 3 etager med roser i pink, rød og orangened af siden.

Lavede kagen til min fars fødselsdag, den vagte stor begejstring. Min søster var meget rørt

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig flotte prøvekager :balloons::cheerleader3:

Har jeg ret, hvis jeg siger, at der er en chokoladebund i midten? Jeg ville smøre op med en mørkere smørcreme eller ganash, så du ikke har den mørke stribe i midten. Og det kan også være, at det er pga blitzen, at jeg kan se den.

Flot klaret Rikke :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver spændende at se hvad det ender med. Blomsterne er rigtig flotte :balloons:

Tusinde tak

Super flot kage!!! -HAHA-

Hvad har du lavet af fyld i den?

Jeg har lavet bettys. Tak for de søde ord

Rigtig flotte prøvekager :cheerleader3::cheerleader3:

Har jeg ret, hvis jeg siger, at der er en chokoladebund i midten? Jeg ville smøre op med en mørkere smørcreme eller ganash, så du ikke har den mørke stribe i midten. Og det kan også være, at det er pga blitzen, at jeg kan se den.

Flot klaret Rikke -HAHA-

Tak søde. Jeg tror du har ret. Hvorfor en mørkere smørcreme? Undskyld alle de spørgsmål.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Det bliver spændende at se hvad det ender med. Blomsterne er rigtig flotte :balloons:

Tusinde tak

Super flot kage!!! -HAHA-

Hvad har du lavet af fyld i den?

Jeg har lavet bettys. Tak for de søde ord

Rigtig flotte prøvekager :cheerleader3::cheerleader3:

Har jeg ret, hvis jeg siger, at der er en chokoladebund i midten? Jeg ville smøre op med en mørkere smørcreme eller ganash, så du ikke har den mørke stribe i midten. Og det kan også være, at det er pga blitzen, at jeg kan se den.

Flot klaret Rikke :)

Tak søde. Jeg tror du har ret. Hvorfor en mørkere smørcreme? Undskyld alle de spørgsmål.

Hvis smørcremen er mørkere, f.eks. med kakako/mørk chokolade, så vil den mørke bund ikke skille sig så meget ud, da det hele så vil være mørkere. Overtrækket bliver ved med at være hvidt. -HAHA-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Det bliver spændende at se hvad det ender med. Blomsterne er rigtig flotte :thumbsupsmileyanim:

Tusinde tak

Super flot kage!!! :heart:

Hvad har du lavet af fyld i den?

Jeg har lavet bettys. Tak for de søde ord

Rigtig flotte prøvekager :cheerleader3::boohoo:

Har jeg ret, hvis jeg siger, at der er en chokoladebund i midten? Jeg ville smøre op med en mørkere smørcreme eller ganash, så du ikke har den mørke stribe i midten. Og det kan også være, at det er pga blitzen, at jeg kan se den.

Flot klaret Rikke :)

Tak søde. Jeg tror du har ret. Hvorfor en mørkere smørcreme? Undskyld alle de spørgsmål.

Hvis smørcremen er mørkere, f.eks. med kakako/mørk chokolade, så vil den mørke bund ikke skille sig så meget ud, da det hele så vil være mørkere. Overtrækket bliver ved med at være hvidt. :heart:

Tak søde

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer