Regina_lady

Guld sko HVOR...???

17 indlæg i dette emne

Jeg leder med lys og lygte efter et par sandaler/sko str. 39 (helst med åben snude og lukkede hæl) da jeg går bedst i sko der har det, når jeg skal have dem på en hel dag...

Hælen må ikke være alt for høj omkring en 5cm, ellers bliver jeg bare for høj i forhold til min kommende mand.

Håber at I zillaér kan hjælpe mig, det skal helst være på danske sider :balloons:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg leder med lys og lygte efter et par sandaler/sko str. 39 (helst med åben snude og lukkede hæl) da jeg går bedst i sko der har det, når jeg skal have dem på en hel dag...

Hælen må ikke være alt for høj omkring en 5cm, ellers bliver jeg bare for høj i forhold til min kommende mand.

Håber at I zillaér kan hjælpe mig, det skal helst være på danske sider :thumbsupsmileyanim:

Jeg har i sommer købt nogle rigtig fine guldsko, synes jeg selv ;), netop som du skriver med åben snude og lukket hæl og med ca. 5 cm i skoringen - men det var godt nok på udsalg, så jeg tvivler på, at de har flere, men ellers ville jeg også tjekke Bianco sko - de har i hvertfald haft en del fede guldsko :cheerleader3:. Du kan jo tjekke deres hjemmeside ;).

Knus fra Anja

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej,

Mærkeligt at jeg ikke har fået, mail om at der er kommet svar på dette her indlæg... :boohoo:

Når men jeg har været i dvs. sko butikker og i 2 forskællige Bianco sko uden held desværre :heart: øv øv øv...

Men hvor finder jeg butikken "Din grønne skobutik" ??? Min kjole er nemlig light gold og det ville jo være fedt, hvis jeg kunne finde sko i den farve også... :thumbsupsmileyanim:

Håber at der er andre der har en ide om hvor jeg kan finde et par guld sko eller evt. en hjemme side til et sted som har nogle sko :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Casa Lezar og sikkert også andre brudekjole-forhandlere har et par guldsandaler, der minder om det du efterspørger. Jeg ved ikke, hvor høje de er - men jeg ved at sandalen findes i to højder, men om den lave udgave også findes i guld, det ved jeg ikke, men det kan da sikkert undersøges med et telefonopkald :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde disse guld stiletter på, som er fra Mary B. De sidder super godt på foden og hælen er ca. 5 cm :thumbsupsmileyanim:

post-25399-1225048728.jpg

Hej de er godt nok flotte, men wow de ser høje ud, så tror mine 5 cm er i overkanten og jeg må ned på de 3cm...

Ja jeg må nok ind i dvs. brudeforetninger og kigge sko...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej,

Mærkeligt at jeg ikke har fået, mail om at der er kommet svar på dette her indlæg... :hug:

Når men jeg har været i dvs. sko butikker og i 2 forskællige Bianco sko uden held desværre :) øv øv øv...

Men hvor finder jeg butikken "Din grønne skobutik" ??? Min kjole er nemlig light gold og det ville jo være fedt, hvis jeg kunne finde sko i den farve også... :rolleyes:

Håber at der er andre der har en ide om hvor jeg kan finde et par guld sko eller evt. en hjemme side til et sted som har nogle sko :rolleyes:

Det er fordi den ikke hedder DGS mere. Den hedder Zjoos. Hvis det kan hjælpe dig.

Knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej,

Mærkeligt at jeg ikke har fået, mail om at der er kommet svar på dette her indlæg... :loveflag:

Når men jeg har været i dvs. sko butikker og i 2 forskællige Bianco sko uden held desværre :loveflag: øv øv øv...

Men hvor finder jeg butikken "Din grønne skobutik" ??? Min kjole er nemlig light gold og det ville jo være fedt, hvis jeg kunne finde sko i den farve også... :rolleyes:

Håber at der er andre der har en ide om hvor jeg kan finde et par guld sko eller evt. en hjemme side til et sted som har nogle sko :rolleyes:

Det er fordi den ikke hedder DGS mere. Den hedder Zjoos. Hvis det kan hjælpe dig.

Knus

Tak for det :hug:

Vi har en Zjoos butik her i byen, men syndes bare ikke at jeg har set at de har/har haft guld sko, men jeg må jo bare gå der ind med jevne mellemrum og kigge :)

Regina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med at se på ebay?? Har selv købt begge mine par sko der, de er vildt billige (dem jeg har købt) og kvaliteten er god til prisen...

Har lige fundet dem her, for omkring ?? 16 pund eller 135 kr. med forsendelse, hælhøjde omkring 5,6 cm. HER

Eller dem her med en hælhøjde på omkring 5 cm, til en pris på ca 150 kr med forsendelse HER

Men ved ikke om de fåes i str 42, som vidst nok er en size 8,5 i engelske str.

Redigeret af darling75
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer