Sign in to follow this  
Followers 0
Mille27

Jeg har virkelig brug for jeres hjælp

12 posts in this topic

Som overskriften siger har jeg brug for al den hjælp jeg kan få.

Jeg har en plan om at jeg vil få nogen til at synge min kærestes og min sang for min kæreste i kirken.

det er en duet. (endless love) med Lionel Richie og Diana Ross.

Kender i nogen der kommer ud og synger i kirken eller nogen i kan anbefale.

jeg har søgt på alverdens hjemmesider men uden held.

Håber der er nogen der kan hjælpe mig.

Mille

0

Annonce ♥

Du kan evt. prøve at søge en inde på alt-til-din-fest.dk ellers ved jeg der er nogle herinde, som tager ud og synger...

0

Lyder SUPER romantisk :balloons: Håber du finder nogle til at synge - kan desværre ikke hjælpe !!

0

Annonce ♥

Hej Mille.

Jeg kan anbefale Det Syngende Telegram, jeg har brugt hende før og hun har en vidunderlig stemme.

Her er linket : KLIK

Held og lykke

0

Man kunne jo også prøve at kigge på annoncør-siderne her på bryllupsklar.dk I modsætning til diverse festsider så er de annoncører der annoncerer her, fokuseret på det at levere til bryllupsfester. Ellers var de ikke annoncører her.

Et konkret forslag: Nicole eller Sabrina Flycht. De er fra Ganløse og har stor erfaring i at synge til bryllupsfester.

0

Vi havde to til at synge en duet i kirken.... de gjorde det helt fantastisk! Det var så rørende... Men hvor i landet skal det foregå? De er fra KBH...

0

Vi havde to til at synge en duet i kirken.... de gjorde det helt fantastisk! Det var så rørende... Men hvor i landet skal det foregå? De er fra KBH...

Vi skla vies i Skt. jakobs kirke på Østerbro.

Er der en hjemmeside hvor man evt kan høre dem synge og hvad gav i for det hvis jeg må spørge?

Mille

0

Annonce ♥

Jeg har tænkt mig at sætte et opslag op på vores musikkonservatorium - der må da være nogen dér som kan synge :thumbsupsmileyanim:

0

Det er sådan en fin kirke - der er jeg konfirmeret :thumbsupsmileyanim: Jeg prøver lige at finde noget på dem når jeg kommer hjem :cheerleader3:

0

Det var Thomas Hübertz og Charlotte Withen - jeg mødte dem på bryllupsmessen i Bella Centret sidste år og fik en flyer. Thomas sendte mig nogle demoer på mail... Du kan finde hans kontaktoplysninger her http://www.thomashybertz.dk/ :cheerleader3: De sang to sange i kirken og mener det var 1800 vi gav... Det var alle pengene værd :thumbsupsmileyanim:

0

Kan så sige at de er på messen igen i år - så der er mulighed for at høre dem live :thumbsupsmileyanim: Kom godt nok til at tude da jeg hørte "vores" sang igen.... Synes dog at det var smukkere i kirken... men det bliver jo heller ikke det samme på en messe med 100000 mennesker....

Edited by rapunzel
0

Annonce ♥