Krismp

Slotsbryllup?

32 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Det kan man ikke sige noget om da det er individuelt fra sted til sted. Nogle slotte, eks. dronningmølle Slot lejer man og sørger selv for alt. Andre steder køber man en komplet løsning. Umiddelbart er den billigste løsning at leje slottet hvis man kan, men det afhænger også af hvor i landet det er. Ude i provinsen koster det ofte ikke så meget at købe en komplet løsning.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Det kan man ikke sige noget om da det er individuelt fra sted til sted. Nogle slotte, eks. dronningmølle Slot lejer man og sørger selv for alt. Andre steder køber man en komplet løsning. Umiddelbart er den billigste løsning at leje slottet hvis man kan, men det afhænger også af hvor i landet det er. Ude i provinsen koster det ofte ikke så meget at købe en komplet løsning.

Kan du give et konkret link til en oversigt over slotte og evt. priser? Jeg har svært ved at se det inde på jeres site ... ?

/Tjockis

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tror jeg gerne, for de er som sådan ikke delt op i slotte, feststeder m.v. men mere geografisk opdelt og den holder så heller ikke helt når det kommer til stykket.

Har du nogen ide om hvor i Danmark "vi" skal hen. Så kunne man måske prøve at pejle sig ind på noget ud fra hukommelsen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Det tror jeg gerne, for de er som sådan ikke delt op i slotte, feststeder m.v. men mere geografisk opdelt og den holder så heller ikke helt når det kommer til stykket.

Har du nogen ide om hvor i Danmark "vi" skal hen. Så kunne man måske prøve at pejle sig ind på noget ud fra hukommelsen.

Vi vil gerne være i København og omegn. Og så tænkte vi at vi kunne være der allerede fra om eftermiddagen - ca. kl. 15 eller noget og måske holde ceremonien dér også.

Vi er dog måske ikke interesseret i et fuldstændig færdigt koncept, men mere at man bestiller mad og service for sig og selv arrangerer musik mv.

/Tjockis

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer