AgnetheV

Agnethe og Thomas' bryllup d. 20 Maj 2009

977 posts in this topic

Hvor ser alt det kreative godt ud.... :loveflag:

Den metaldims I har i bordkortet som holder, hvor har du den fra?

Tak skal du have GP

bordkortholderne har jeg rent faktisk købt på udsalg fra panduro hobbys hjemmeside. Du kan stadig få dem derinde, de koster bare lidt mere end hvad jeg gav for dem. Du kan også købe dem i deres butikker...

0

Annonce ♥

Så fik vi endelig bekræftelse fra Skydepavillonen i dag GP

Er bare så super glad, det er virkelig det sted jeg rigtig gerne vil have danner rammen om vores store dag. Det er bare så fint og fordi de glemte os til fremvisningen, så har vi også fået tilbudt at få overnatningen på bryllupsnatten på deres bekostning :loveflag: Det kan man da kalde for service!

Så skal vi bare have lavet en aftale med dem om at komme ud og få styr på alt det praktiske. De har også tilbudt at lave mad til os, så vi kan prøvesmage buffeten inden vi bestemmer os og til den nette sum af ca. 100 kr. pr mand, så vi invitere lige mine forældre op, så de kan hjælpe med prøvesmagningen (og kan hente maden, der er nemlig ikke decideret restaurant deroppe og vi har ikke bil...)

Skydepavillonens hjemmeside: Klik her

0

Så fik vi endelig bekræftelse fra Skydepavillonen i dag :17:

Er bare så super glad, det er virkelig det sted jeg rigtig gerne vil have danner rammen om vores store dag. Det er bare så fint og fordi de glemte os til fremvisningen, så har vi også fået tilbudt at få overnatningen på bryllupsnatten på deres bekostning :loveflag: Det kan man da kalde for service!

Så skal vi bare have lavet en aftale med dem om at komme ud og få styr på alt det praktiske. De har også tilbudt at lave mad til os, så vi kan prøvesmage buffeten inden vi bestemmer os og til den nette sum af ca. 100 kr. pr mand, så vi invitere lige mine forældre op, så de kan hjælpe med prøvesmagningen (og kan hente maden, der er nemlig ikke decideret restaurant deroppe og vi har ikke bil...)

Det var dejligt GP Især efter at I har været lidt frustrede over dem, at det nu er faldet på plads :rolleyes: Også god service med overnatning :)

0

Annonce ♥

Hej søde

så kunne jeg endelige skrive på BK igen - har haft lidt computerproblemer herhjemme. Men så er det godt at ens kommende mand har forstand på sådan noget :loveflag:

Det er nogle flotte ting du har fået lavet... Jeg er sikker på at det kommer til at se rigtig godt ud. Har i valgt teksten der skal stå inde i invitationerne?

Er rigtig glad for at læse at I nu har fået det på plads hvad angår feststedet og det lyder lækkert at de vil betale for bryllupsnatten. det var da det mindste de ku gøre efter sådan en behandling.

Og så kom der billede af jer to. Hvor er i søde sammen... Jeg må se om jeg ikke også kan få lagt billeder ind af mig og min kommende mand. Han er ikke så glad for at blive fotograferet, men nogle billeder af ham har jeg da. :17:

Jeg får ikke rigtig skrevet på min tråd, da der ikke lige er noget nyt. Nu er det jo også snart eksamen, så mon ikke jeg kommer igang bagefter....

GP

Edited by Ria
0

Annonce ♥

Så fik vi endelig bekræftelse fra Skydepavillonen i dag :17:

Jaaaah, endelig det endelige svar hva søde! Skøøøønt at I har fået bryllupsnatten med på deres bekostning.. Ouch, man kan da sige at ved at gøre sådan nærmer de sig da den gode service på top 5.. GP

100 kr er da en lækker pris til maden.. Vi står stadig selv og ikke helt ved hvad vi skal.. :rolleyes: Så herligt at I ved det.. Uhmmmm prøvesmagning.. det er GUF! Glæd dig.. hehe

:)

0

Så fik vi endelig bekræftelse fra Skydepavillonen i dag

Er bare så super glad, det er virkelig det sted jeg rigtig gerne vil have danner rammen om vores store dag. Det er bare så fint og fordi de glemte os til fremvisningen, så har vi også fået tilbudt at få overnatningen på bryllupsnatten på deres bekostning. Det kan man da kalde for service!

Det var dejligt :loveflag: Især efter at I har været lidt frustrede over dem, at det nu er faldet på plads :) Også god service med overnatning :hug:

Ja tak, nu skulle det hele gerne være på plads og glæder mig så meget til at vi skal snakke med dem om alle detaljerne GP

:) :17: Super flotte invitationer, bordkort og kirkehæfte!!! Rigtig gennemført!! :):)

Tusind tak søde :-) Det har også være et held at jeg kunne finde farver der matchede hinanden og at jeg bare er en smule kreativ anlagt... ;-D

Stort tillykke med Jeres lokaler - dejligt at det lykkedes :rolleyes:
Hvor er det dejligt at feststedet nu er på plads, et kæmpe hak på huskelisten :balloons:

Tusind tak! Er også bare super lettet over det hele nu :-D

Gik lige tilbage i din tråd og så invitationer mm. - hvor er de bare flotte :):):)

Jamen tak skal du have :-D Er virkelig glad for alt jeres positive feedback! Det varme virkelig om hjertet. I er bare så dejlige alle sammen :)

0

Hej søde

så kunne jeg endelige skrive på BK igen - har haft lidt computerproblemer herhjemme. Men så er det godt at ens kommende mand har forstand på sådan noget :loveflag:

Det er nogle flotte ting du har fået lavet... Jeg er sikker på at det kommer til at se rigtig godt ud. Har i valgt teksten der skal stå inde i invitationerne?

Er rigtig glad for at læse at I nu har fået det på plads hvad angår feststedet og det lyder lækkert at de vil betale for bryllupsnatten. det var da det mindste de ku gøre efter sådan en behandling.

Og så kom der billede af jer to. Hvor er i søde sammen... Jeg må se om jeg ikke også kan få lagt billeder ind af mig og min kommende mand. Han er ikke så glad for at blive fotograferet, men nogle billeder af ham har jeg da. :17:

Jeg får ikke rigtig skrevet på min tråd, da der ikke lige er noget nyt. Nu er det jo også snart eksamen, så mon ikke jeg kommer igang bagefter....

GP

Halløjsa :-D

Ej søde, det med computeren skal du da selv lære at finde ud af... vi kan ikke sådan være afhængige af vores mænd hele tiden :-P Men dejligt at det er gået i orden igen og rart at høre fra dig :-D

Tak for roserne på invitationerne, og ja vi har valgt en text til dem, men jeg ville ikke lave den alt for endelig, da vi ikke kunne være sikre på at få en aftale med Skydepavillonen, men her er den:

Kære _____________________

Da Agnethe, efter 10 lykkelige år, endelig har sagt ja til

Thomas’ frieri, vil det glæde os meget

at fejre vor bryllupsdag i dit/jeres selskab.

Vielsen finder sted

d. 20 Maj kl. 15.00

i Sct. Mariæ Kirke.

Herefter serveres der velkomstdrik samt bryllupskage, hvorefter vi også håber, at du/I vil gøre os den ære at

deltage i den efterfølgende bryllupsfest, som vil foregå i Skydepavillionen, Aalborg.

De kærligste hilsener

Agnethe & Thomas

S.U. senest d. ... - 2009

Se nærmere for kontaktoplysninger, kørevejledning, dresscode, samt ønskeliste på vores hjemmeside: www.?

Den er nu meget almindelig, men det passer bedst til os.

Billederne kunne nu godt være bedre, men det kommer nok. Vi skal ud og ture i morgen. Thomas skal have nye bukser og måske prøve tøj til brylluppet, så der skal kameraet også lige med. Mon ikke der kunne komme nogle søde billeder ud af det... :-P

Glæder mig rigtig meget til at se billeder af jer to sammen og at der sker en masse i din egen tråd snart, og så håber jeg virkelig, at din eksamen går rigtig godt! Krydser fingre og det hele!

0

Jaaaah, endelig det endelige svar hva søde! Skøøøønt at I har fået bryllupsnatten med på deres bekostning.. Ouch, man kan da sige at ved at gøre sådan nærmer de sig da den gode service på top 5.. :loveflag:

100 kr er da en lækker pris til maden.. Vi står stadig selv og ikke helt ved hvad vi skal.. :17: Så herligt at I ved det.. Uhmmmm prøvesmagning.. det er GUF! Glæd dig.. hehe

GP

Ihh ja, jeg synes det var super dejligt at de havde lyst til at rette deres bommert på den måde...

Så nu har jeg lige snakket med min mor, og mine forældre kommer op i weekenden d. 12-13 december, glæder mig bare så meget! og så skal vi jo have den gode mad! Det er bare dejligt at det også er på plads.

Jeg har så travet byen tynd i dag og fundet adventsgaver til Thomas, han skal have en chokolade julekalender med Lynet McQueen :-P, en æske fyldte chokolader, en flaske Smirnoff Ice og til sidst en af hans ynglingsjuleslik, nemlig romtoppe og et gavekort til brunch på vores stamcafé. Glæder mig sådan til at give ham dem :-D

I morgen skal vi så ud og hygge og starter nok formiddagen med at købe julegaver, så skal vi have brunch på vores stamcafe Se her og så tager vi lige en tur i biffen og ser Madagascar 2 :-D Hehe så går der rigtig barndom i den... Pønser på at vi også skal have noget lækkert at spise i morgen aften, men ved ikke rigtig hvad det skal være... Så vi får se.

0

Annonce ♥

Ihh ja, jeg synes det var super dejligt at de havde lyst til at rette deres bommert på den måde...

Så nu har jeg lige snakket med min mor, og mine forældre kommer op i weekenden d. 12-13 december, glæder mig bare så meget! og så skal vi jo have den gode mad! Det er bare dejligt at det også er på plads.

Jeg har så travet byen tynd i dag og fundet adventsgaver til Thomas, han skal have en chokolade julekalender med Lynet McQueen :-P, en æske fyldte chokolader, en flaske Smirnoff Ice og til sidst en af hans ynglingsjuleslik, nemlig romtoppe og et gavekort til brunch på vores stamcafé. Glæder mig sådan til at give ham dem :-D

I morgen skal vi så ud og hygge og starter nok formiddagen med at købe julegaver, så skal vi have brunch på vores stamcafe Se her og så tager vi lige en tur i biffen og ser Madagascar 2 :-D Hehe så går der rigtig barndom i den... Pønser på at vi også skal have noget lækkert at spise i morgen aften, men ved ikke rigtig hvad det skal være... Så vi får se.

Kan jeg godt forstå at du synes det.. Det er da også det mindste de kan gøre ved sådan noget.. :loveflag:

Ejjjj hvor lyder det hyggeligt... Min dejlige fyr har også fri idag, så håber at ku' få lokket ham med i Panduro Hobby og kigge på sjove ting og inspiration til kortene osv..

Hehe.. det er da helt genialt med den adventskalender søde... Tror jeg han bliver MEGET glad for..

Så må du endelig fortælle om filmen var god :) Elsker også selv animationsfilm osv.. Det er vildt godt at sidde og stene til ind i mellem og især Disney GP

:17:

0

Kan jeg godt forstå at du synes det.. Det er da også det mindste de kan gøre ved sådan noget.. :loveflag:

Ejjjj hvor lyder det hyggeligt... Min dejlige fyr har også fri idag, så håber at ku' få lokket ham med i Panduro Hobby og kigge på sjove ting og inspiration til kortene osv..

Hehe.. det er da helt genialt med den adventskalender søde... Tror jeg han bliver MEGET glad for..

Så må du endelig fortælle om filmen var god :) Elsker også selv animationsfilm osv.. Det er vildt godt at sidde og stene til ind i mellem og især Disney GP

:17:

Så er vi endelig kommet hjem efter en super hyggelig og dejlig dag. Det blev ikke til mage julegaveindkøb, men lidt fik vi da indenbords.

Håber da at du har fået ham med ud i Panduro, de er dyre, men de har så mange fine ting! Har du fundet på noget nyt med invitationerne???

Ja, jeg er også blevet helt tilfreds med adventskalenderen, men egentlig havde vi jo lovet hinanden, at vi hoppede over det i år, men så havde jeg købt chokoladekalenderen og så kunne jeg jo ikke lade være med at købe de sidste tre ting...

Filmen var super sjov, men det er en toer som nogle toer nu er... Det var okay underholdning, men jeg vil give mange af anmelderene ret i, at de har prøvet at for hårdt denne gang og er blevet alt for behagsyge... Det er nu hyggeligt nok at sidde sådan en eftermiddag og se den alligevel.

Vi er også tegnefilmstossede! det kan vi ikke rigtig slippe uden om, når vi har alle de disneytegnefilm og dreamworks animationsfilm der er værd at have... hehe Det er da rart at man kan undslippe den kolde og kyniske verden indimellem og tage flugt langt ind i det magiske univers som tegnefilm giver os :-D

Så har vi også endelig hørt fra den præst, som skal have os til ægteskabsundervisning. Vi skal til et forberedende møde allerede d. 3 december, men har fået lov til at vente med at starte undervisningen til januar, hvor det er knapt så hektisk et skema for både Thomas og jeg. Så er det også næsten på plads

DET GÅR FREMAD!

0

Wow hvor ser den café da lækker ud

Hehe ja og så er maden bare SÅ god... betjeningen kommer dog lidt an på hvem der er på arbejde... Ellers er vi bare så glade for at komme der... :loveflag:

0

Annonce ♥

Hej søde

GP

Halløjsa :-D

Ej søde, det med computeren skal du da selv lære at finde ud af... vi kan ikke sådan være afhængige af vores mænd hele tiden :-P Men dejligt at det er gået i orden igen og rart at høre fra dig :-D

Tak for roserne på invitationerne, og ja vi har valgt en text til dem, men jeg ville ikke lave den alt for endelig, da vi ikke kunne være sikre på at få en aftale med Skydepavillonen, men her er den:

Kære _____________________

Da Agnethe, efter 10 lykkelige år, endelig har sagt ja til

Thomas’ frieri, vil det glæde os meget

at fejre vor bryllupsdag i dit/jeres selskab.

Vielsen finder sted

d. 20 Maj kl. 15.00

i Sct. Mariæ Kirke.

Herefter serveres der velkomstdrik samt bryllupskage, hvorefter vi også håber, at du/I vil gøre os den ære at

deltage i den efterfølgende bryllupsfest, som vil foregå i Skydepavillionen, Aalborg.

De kærligste hilsener

Agnethe & Thomas

S.U. senest d. ... - 2009

Se nærmere for kontaktoplysninger, kørevejledning, dresscode, samt ønskeliste på vores hjemmeside: www.?

Den er nu meget almindelig, men det passer bedst til os.

Billederne kunne nu godt være bedre, men det kommer nok. Vi skal ud og ture i morgen. Thomas skal have nye bukser og måske prøve tøj til brylluppet, så der skal kameraet også lige med. Mon ikke der kunne komme nogle søde billeder ud af det... :-P

Glæder mig rigtig meget til at se billeder af jer to sammen og at der sker en masse i din egen tråd snart, og så håber jeg virkelig, at din eksamen går rigtig godt! Krydser fingre og det hele!

Jeg synes faktisk at det er en ganske udmærket invitationstekst i bruger. Vi er heller ikke til det med specielle invitationstekster. Ku forestille mig at det bliver nogenlunde i stil med jeres....

Så kan jeg se at I også har det med dresscode - det samme vil jeg også, da jeg synes ikke at man kan være bekendt at møde op i almindelig hverdagstøj. Tror sagtens nogen i min omgangskreds der ku møde op i hverdags tøj... Det gider jeg bare ikk at se til et bryllup - især ikk mit eget.

0

Tak for din hilsen inde på min side:-)

Håber i får et dejligt bryllup!

Er helt vild med dine krea-ting, specielt bordkortet...Wow

Ehh tusind tak søde :loveflag: bliver jo helt rød om ørene :-D

Jeg er sikker på at vi får en super dejlig dag og det kreative er der mere af hvor det kommer fra ;)

Tusind tak for at du lige kiggede forbi GP

0

Jeg synes faktisk at det er en ganske udmærket invitationstekst i bruger. Vi er heller ikke til det med specielle invitationstekster. Ku forestille mig at det bliver nogenlunde i stil med jeres....

Så kan jeg se at I også har det med dresscode - det samme vil jeg også, da jeg synes ikke at man kan være bekendt at møde op i almindelig hverdagstøj. Tror sagtens nogen i min omgangskreds der ku møde op i hverdags tøj... Det gider jeg bare ikk at se til et bryllup - især ikk mit eget.

Nej jeg har det akkurat på samme måde som dig. Jeg har før været til fest med mange af de mennesker, der skal inviteres og jeg har set, hvad de kan finde på at dukke op i GP Så jeg har gjort klog i at tage det valg for dem på forhånd... Egentlig har jeg kun fået positiv feedback fra dem jeg har fortalt det til, så helt galt kan det vel heller ikke være...

Så skal der også lige kigges på en hjemmeside her i weekenden, så vi kan få gjort invitationerne helt færdige, så de kan komme ud sammen med julekortene. Man må jo spare hvor man kan. Men først står den lige på en tur til frisøren i morgen og så julefrokost med studiet i morgen aften. Jeg er nok ikke i stand til at lave noget ud over at pynte til jul på fredag :loveflag:

0

Annonce ♥

Nej jeg har det akkurat på samme måde som dig. Jeg har før været til fest med mange af de mennesker, der skal inviteres og jeg har set, hvad de kan finde på at dukke op i :17: Så jeg har gjort klog i at tage det valg for dem på forhånd... Egentlig har jeg kun fået positiv feedback fra dem jeg har fortalt det til, så helt galt kan det vel heller ikke være...

Så skal der også lige kigges på en hjemmeside her i weekenden, så vi kan få gjort invitationerne helt færdige, så de kan komme ud sammen med julekortene. Man må jo spare hvor man kan. Men først står den lige på en tur til frisøren i morgen og så julefrokost med studiet i morgen aften. Jeg er nok ikke i stand til at lave noget ud over at pynte til jul på fredag GP

I har begge to fuldstændig ret.. Folk som dukker op i hverdagstøj er bare :ban: Så smart at skrive det i invitationerne og gøre opmærksom på det.. :rolleyes:

Waaauuu du får tralvt søde.. Med tur til frisør og julefrokost... :jul6: Glæder mig til at se hvad du finder på i en fantastisk brandert af tømmermænd dagen efter.. Se om humoren bliver lige så sort som min dagen derpå :)

Ej, det skal nok blive rigtig hyggeligt.. God fornøjelse og nyd det... :balloons:

:loveflag:

0

I har begge to fuldstændig ret.. Folk som dukker op i hverdagstøj er bare :ban: Så smart at skrive det i invitationerne og gøre opmærksom på det.. :17:

Waaauuu du får tralvt søde.. Med tur til frisør og julefrokost... :jul6: Glæder mig til at se hvad du finder på i en fantastisk brandert af tømmermænd dagen efter.. Se om humoren bliver lige så sort som min dagen derpå GP

Ej, det skal nok blive rigtig hyggeligt.. God fornøjelse og nyd det... :)

:loveflag:

Hehe jeg får 7-9-13 aldrig vildt voldsomme tømmermænd dagen efter, skyldes nok at jeg er lige så god til at drikke vand som jeg er til at drikke sprut! Det er ikke hovedpine jeg får hvis det endelig er, det er mavepine og så bliver jeg bare ond i sulet! Det værste jeg ved er nemlig at have ondt i maven!

Men jeg skal jo så overnatte hos en veninde, det skal nok blive super. Hende skal jeg ud til i eftermiddag før festen og dulles op eller... det er mig der skal dulle os begge to :-D

Inden da skal der også gøres rent og lige indkøbes en juledug, for dem jeg har er da en sørgelig undskyldning... :jul 16:

0

Hej Agnethe

Nu har jeg lige været rundt og læst din tråd og det ser bare så godt ud det hele!!! :loveflag:

Jeg kan rigtig godt lide den røde tråd med Ferrero Rocher, det ser vildt godt ud! Og sikke en kreativ side, det må jeg sige GP:)

Kjolen er også bare vildt flot og den klær dig voldsomt godt :rolleyes:

Glæder mig til at følge med, for det skal nok blive mægtigt :17:

0

Fin indbydelsetekst...

Tror der er andre herinde der også har brugt skydepavilionen... Har kun hørt positivt om det sted.

Ja, jeg har også kun hørt positive ting om stedet, når jeg fortæller andre om, hvor vi skal holde festen. Jeg glæder mig så meget til vi skal prøvesmage d. 12 december, når mine forældre også kommer på besøg. Det er dobbelt glæde GP

Hej Agnethe

Nu har jeg lige været rundt og læst din tråd og det ser bare så godt ud det hele!!! :loveflag:

Jeg kan rigtig godt lide den røde tråd med Ferrero Rocher, det ser vildt godt ud! Og sikke en kreativ side, det må jeg sige :17: :rolleyes:

Kjolen er også bare vildt flot og den klær dig voldsomt godt :)

Glæder mig til at følge med, for det skal nok blive mægtigt :)

Tusind tak for de rosende ord søde :-D Jeg stikker jo også hovedet godt ind i din tråd indimellem og ser hvad du finder på af spændende ting og sager... :balloons:

Lige nu går det meste af tiden med at pakke julegaver ind og læse til eksamen, men der skal nok rigtig komme gang i min tråd igen efter jul. Synes ikke der er så meget der kan gøres på nuværende tidspunkt...

0