Guest carinaesp

Jeg har allerede fundet drømmekjolen

18 indlæg i dette emne

Hej allesammen..

Åhh.. Jeg er simpelthen så lykkelig over at have fundet min brudekjole.. :thumbsupsmileyanim: Efter at have set mange gode beskrivelser herínde om Lilly og Askepot Modeller i Horsens, som har tilbud på brudekjoler besluttede jeg mig at bestille tid.. Ikke for at finde kjolen men bare for at få ideer og finde ud af om det jeg overvejede også var det som klædte mig. Så jeg bestilte tid hos Lilly og hos Askepot Modeller.. I fredags var så dagen hvor jeg skulle ud og prøve kjoler med min mor og mormor.. Først til lilly i vejle.. der fandt jeg desværre intet som jeg kunne lide og som lige var sagen, men jeg var jo også kun ude for at prøve noget forskelligt. Bagefter tog vi tilbage til Horsens og ind til Askepot Modeller.. Der var kjolen, den jeg hele tiden har drømt om..

Hvad syntes I?

post-34961-1225135742.jpg

Redigeret af carinaesp
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

WOW WOW WOW.... så så man lige mig tabe kæben...

Hold da op hvor den smuk din kjole...er helt forelsket i det lange flotte slæb med broderi....wow.

Kan godt forstå du blev forelsket i den. Du stråler også helt. Man kan tydeligt se en lykkelig pige i øjnene på dig. Du bliver en super smuk brud.

Tillykke...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej allesammen..

Åhh.. Jeg er simpelthen så lykkelig over at have fundet min brudekjole.. :thumbsupsmileyanim: Efter at have set mange gode beskrivelser herínde om Lilly og Askepot Modeller i Horsens, som har tilbud på brudekjoler besluttede jeg mig at bestille tid.. Ikke for at finde kjolen men bare for at få ideer og finde ud af om det jeg overvejede også var det som klædte mig. Så jeg bestilte tid hos Lilly og hos Askepot Modeller.. I fredags var så dagen hvor jeg skulle ud og prøve kjoler med min mor og mormor.. Først til lilly i vejle.. der fandt jeg desværre intet som jeg kunne lide og som lige var sagen, men jeg var jo også kun ude for at prøve noget forskelligt. Bagefter tog vi tilbage til Horsens og ind til Askepot Modeller.. Der var kjolen, den jeg hele tiden har drømt om..

Hvad syntes I?

Sådan kan det jo gå og tillykke med det :boohoo:

Kjolen er super skøn og klæder dig virkelig godt :cheerleader3: Håber du bliver rigtig glad for den...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Super flot kjole! Den klæder dig rigtig godt! Kan rigtig godt lide den fine detalje med stropperne ude på skuldrene og så de fine broderier på slæbet...

Detaljen med at stropperne er ude på skuldrene var en af de tanker som jeg havde til min drømmekjole. At det så også er det jeg har fået er super fantastisk.. Det er jo ikke altid, at det man har i tankerne er det man ender ud med, men i mit tilfælde blev det som jeg har drømt om og meget mere.. :thumbsupsmileyanim:

Jeg var ikke ude efter noget med for mange perler og palietter, da jeg ikke kan lide palietter på alm. tøj, men her passede det helt perfekt med smukke broderier og palietter som ikke irritere.. Og jeg er selv helt vild med de detaljer der er på slæbet.. En detalje jeg aldrig havde troet ville klæde mig, så kun en dejlig overraskelse..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak allesammen for jeres dejlige svar.. :cheerleader3:

Det er simpelthen så skønt at få jeres meninger herinde.. :thumbsupsmileyanim:

Jeg glæder mig så meget til at gå op ad kirkegulvet og vise min smukke kjole til min kommende mand og alle i kirken...

Det krildre sådan i maven, kan nærmest ikke vente.. Jeg går hele tiden og ønsker at jeg allerede kunne vise ham den nu.. :boohoo:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer