rikkepc

Hjææælp jeg mangler en vinter bolero el. ligende.

21 indlæg i dette emne

Jeg kan ikke rigtig finde noget at ta på ud over kjolen, når vi skal stå udenfor efter vielsen så jeg søger med lys og lygte efter en pels bolero, lille jakke el. ligende. Er der nogen med en god ide, må gerne være brugt.

Den skal bruges allerede 6/12-08. :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke rigtig finde noget at ta på ud over kjolen, når vi skal stå udenfor efter vielsen så jeg søger med lys og lygte efter en pels bolero, lille jakke el. ligende. Er der nogen med en god ide, må gerne være brugt.

Den skal bruges allerede 6/12-08. :rolleyes:

Har lige set, at de har fået på www.bridalshop.dk...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg kan ikke rigtig finde noget at ta på ud over kjolen, når vi skal stå udenfor efter vielsen så jeg søger med lys og lygte efter en pels bolero, lille jakke el. ligende. Er der nogen med en god ide, må gerne være brugt.

Den skal bruges allerede 6/12-08. :rolleyes:

Har lige set, at de har fået på www.bridalshop.dk...

Synes den er rigtig fin men måske lige lidt over budget, kommer jo nok desværre ik til at bruge den igen, men mange tak for hjælpen :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har en pels bolero med hvide satinbånd liggende herhjemme der aldrig har været brugt... kunne det være noget?

Kunne du evt. ligge et billed ind af den :rolleyes: så er jeg meget interseret hvis det er noget. og evt. en pris.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg har en pels bolero med hvide satinbånd liggende herhjemme der aldrig har været brugt... kunne det være noget?

Kunne du evt. ligge et billed ind af den :rolleyes: så er jeg meget interseret hvis det er noget. og evt. en pris.

Selvfølgelig :rolleyes:

post-32889-1225709906.jpg

Den er virkelig smuk og meget blød, men den er for lille til mine brede skuldre :hug: og som sagt er den slet ikke blevet brugt.

Jeg gav 2300 for den, men har set den på tilbud til 1500, men vil hellere at den gør dig glad end hænger slukøret hjemme hos mig, så hvis det er noget så lad os snakke om prisen...

Knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det var egentlig heller ikke ret pænt af mig ikke og linke nu når jeg alligevel var her.. Sorry.. :) Jeg har lige købt en fake fur på Etsy, men de havde masser af smukke vintage pelse oz.. Og ellers er EBay et godt bud.. Lilly har en pels bolero (fake) men den koster 1000kr og er ikke ret pæn synes jeg (har lige set/mærket den da jeg var i Lilly) Jeg gav 243kr inkl fragt fra England..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det var egentlig heller ikke ret pænt af mig ikke og linke nu når jeg alligevel var her.. Sorry.. :) Jeg har lige købt en fake fur på Etsy, men de havde masser af smukke vintage pelse oz.. Og ellers er EBay et godt bud.. Lilly har en pels bolero (fake) men den koster 1000kr og er ikke ret pæn synes jeg (har lige set/mærket den da jeg var i Lilly) Jeg gav 243kr inkl fragt fra England..

Har du et link til den du har købt???

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det var egentlig heller ikke ret pænt af mig ikke og linke nu når jeg alligevel var her.. Sorry.. :) Jeg har lige købt en fake fur på Etsy, men de havde masser af smukke vintage pelse oz.. Og ellers er EBay et godt bud.. Lilly har en pels bolero (fake) men den koster 1000kr og er ikke ret pæn synes jeg (har lige set/mærket den da jeg var i Lilly) Jeg gav 243kr inkl fragt fra England..

Har du et link til den du har købt???

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer