Lajla

Min elskede er død...

41 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Alle verdens varme tanker er sendt herfra til dig og børnene.

Jeg har ikke ord for, hvor frygteligt det må være og ja, 62 er alt alt for tidligt.

Der er ikke noget, jeg kan sige, der kan gøre sorgen mindre eller på anden måde hjælpe jer og jeg er oprigtig ked af, at det er sket.

:rolleyes::rolleyes::hug::)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det gør mig så uendeligt ondt at høre... Jeres stærke kærlighed lyser ud af dine ord og din kærlighed til ham kan end ikke døden tage fra dig... Jeg håber du er okay efter omstændighederne og under alle omstændigheder sender jeg dig mine varmeste tanker og masser af :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kæreste Lajla,

Hvor er det dog bare uretfærdigt og hvor gør det mig bare ondt.

Ingen ord i verden kan gøre din sorg mindre og sender derfor blot dig og din familie de aller varmeste tanker.

:rolleyes::rolleyes::hug::):loveflag::loveflag::badgirl::)

Anne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære Lajla

Er efterhånden også sjældent herinde, men er glad for jeg fik læst din besked.

Alt det bedte og det varmeste sender jeg til dig og dine børn!

Jeg ved ikke hvad jeg skal sige, men må alligevel fortælle dig, at dit budskab er nået frem:

Mange tanker Rikke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kære allesammen

Tusind tusind tak for alle jeres søde hilsner - de varmer utroligt meget i en meget svær tid. Nu er det en måned siden, at Erik døde, og jeg forstår det stadig ikke. Vores hverdag fungerer nogenlunde, men det er svært at få det hele til at hænge sammen.

Midt i sorgen er der da også lyspunkter. I går (den 6. november) blev jeg Bedste - min bonusdatter (Eriks ældste datter), Marie, fødte en dejlig datter - Eriks første barnebarn. Det nåede han ikke at opleve, men jeg er sikker på, at han sidder og kigger fra sin lille sky og er ganske glad og stolt over at være blevet morfar. Barnebarnet skal hedde Liv - Marie og Johnny syntes ikke, at det kunne være anderledes, og jeg er helt enig!

post-22726-1226015999.jpg

Endnu en gang tak for alle jeres skønne hilsner. Jeg er fortrøstningsfuld.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Kære allesammen

Tusind tusind tak for alle jeres søde hilsner - de varmer utroligt meget i en meget svær tid. Nu er det en måned siden, at Erik døde, og jeg forstår det stadig ikke. Vores hverdag fungerer nogenlunde, men det er svært at få det hele til at hænge sammen.

Midt i sorgen er der da også lyspunkter. I går (den 6. november) blev jeg Bedste - min bonusdatter (Eriks ældste datter), Marie, fødte en dejlig datter - Eriks første barnebarn. Det nåede han ikke at opleve, men jeg er sikker på, at han sidder og kigger fra sin lille sky og er ganske glad og stolt over at være blevet morfar. Barnebarnet skal hedde Liv - Marie og Johnny syntes ikke, at det kunne være anderledes, og jeg er helt enig!

post-22726-1226015999.jpg

Endnu en gang tak for alle jeres skønne hilsner. Jeg er fortrøstningsfuld.

PERFEKT navn, selvfølgelig skal hun hedde Liv :bunny_4:

Og hvor er hun bare sød. Min søvn blev født tre uger for tidligt og vejede knap 2300 gram, så i forhold til er hun en stor og lækker basse :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive.

Sidder med en stor klump i halsen over din beretning. Det gør mig så forfærdeligt ondt for dig og din familie.

Tillykke med det lille nye familiemedlem - jeg er glad på jeres vegne over at der trods alt er lidt lys midt i mørket.

:cheerleader3::bunny_4::):):):bearhug::griner:-

Anja

Redigeret af snehvide
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er mere berørt end ord kan skrive. Livet er så hårdt og uretfærdigt, og samtidig alt alt for kort! Jeg sender dig de største knus og håber du med tiden, kan leve med dit savn.

Livet bør sættes i perspektiv ind imellem og TAK fordi du gav en lille opvågning!

Tusind mange gange tillykke med dit smukke barnebarn, håber hun kan bringe lys ind i jeres liv igen :loveflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej altså... Søde, dejlige Lajla! Jeg kommer så sjældent herind på BK, men ville lige kigge forbi i dag. Og det første som fanger min opmærksomhed, er dit triste indlæg... :cheerleader3:

Tårerne triller ned af mine kinder, og jeg kan slet ikke finde ord som udtrykker hvad jeg føler på dine vegne lige nu. Hvor er livet dog bare underligt af og til - og døden lige så. Nogle gange givende, lykkeligt og livsbekræftende - andre gange uretfærdigt, trist og næsten ikke til at klare.

Mine tanker er hos dig i denne juletid. Jeg mistede min svigermor i foråret, og der går ikke een dag uden at jeg sender en tanke til hende. Hun ville have fyldt 80 år d. 14.12. og det er jo på een eller anden måde mere "i orden" at miste et menneske som har levet så lang tid, i stedet for din elskede mand, som jo slet ikke var "gammel nok" til at sige farvel til livet.

Håber du/I får en nogenlunde jul, og at I snart kan se lyset for enden af alt det mørke som jeg kun kan forestille mig at I går igennem lige nu. Dit budskab er hørt for mit vedkommende. Jeg styrtede op og gav min mand et gigantisk stort kram... Han kiggede undrende på mig, og jeg sagde bare: "Fordi du er her".

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ej altså... Søde, dejlige Lajla! Jeg kommer så sjældent herind på BK, men ville lige kigge forbi i dag. Og det første som fanger min opmærksomhed, er dit triste indlæg... :cheerleader3:

Tårerne triller ned af mine kinder, og jeg kan slet ikke finde ord som udtrykker hvad jeg føler på dine vegne lige nu. Hvor er livet dog bare underligt af og til - og døden lige så. Nogle gange givende, lykkeligt og livsbekræftende - andre gange uretfærdigt, trist og næsten ikke til at klare.

Mine tanker er hos dig i denne juletid. Jeg mistede min svigermor i foråret, og der går ikke een dag uden at jeg sender en tanke til hende. Hun ville have fyldt 80 år d. 14.12. og det er jo på een eller anden måde mere "i orden" at miste et menneske som har levet så lang tid, i stedet for din elskede mand, som jo slet ikke var "gammel nok" til at sige farvel til livet.

Håber du/I får en nogenlunde jul, og at I snart kan se lyset for enden af alt det mørke som jeg kun kan forestille mig at I går igennem lige nu. Dit budskab er hørt for mit vedkommende. Jeg styrtede op og gav min mand et gigantisk stort kram... Han kiggede undrende på mig, og jeg sagde bare: "Fordi du er her".

Kære dejlige Mette

Tusind tak... hvor er du sød!

- Og hvor var det dog et smukt svar, du gav din mand. Det er så vigtigt...

Rigtig glædelig jul til jer også. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer