Flikke

Bh-problemer

18 indlæg i dette emne

Hej

Jeg har købt den mest fantastiske kjole, men bh...det volder lidt problemer. Min kjole er uden stropper, og i ryggen er der sådan nogen binde-bånd på tværs hele vejen ned, så man kan se rygge lidt igennem (ikke sådan vildt korsage-noget), men det er bare flot - når lige ryggen får lidt sommerkulør. Men men men en Bh uden stropper, og der ikke kan ses på rygge, det er ikke nemt!

Karina K - jeg mener du har købt den samme kjole som mig, hos Aksepot i Skanderborg, hvad gør du med BH?? Jeg tænkte på slet ikke at have nogen på, men vil måske nok føle mig lidt bar. Jeg har ikke det store der skal holdes oppe, så det kunne nu nok fint lade sig gøre uden BH.

Er der nogen der har gode ideer??

Flikke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der findes en BH som kører undt om ryggen( lænden) og om på maven og bliver lukket der. På den måde kommer snøren helt ned på ryggen, så den ikke ses.

Skal nok lige prøve at finde et billede, men ellers kender de den godt i butikkerne.

camilla

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Camilla

Det har jeg spurgt efter, men det har jeg fået at vide ikke kan fåes, når den også skal være stropløs.......

Måske sådan een med en klar plast-strop bagtil, men den eneste jeg har set hos Hunkemøller er mildest talt mega-kedelig at kigge på....

Jeg ved ikke hvad jeg gør..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hejsa....

Jeg købte engang (til en stropløs kjole med lav ryg) en BH der lignede en korsage foran...men som kun blev lukket med hægter i bunden af lænden.. gik ligesom ned i et dybt v på ryggen. Den var perfekt fordi der var god holg og støtte...og den kunne ikke ses.

Håber det er til hjælp.

badutski

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej flikke... ;)

Står i samme situation med min kjole da den går meget langt ned i ryggen..

Personligt kan jeg ikke fordrage de bh'er uden stropper, syntes ikke de støtter noget som helst, uden bh går så slet ikke...

Nå men altså, jeg har valgt at købe en bh med gennemsigtige stropper og ryg, på den måde sidder det hele som det skal og ingen kan se det... også til kun 150 kr, så kan det da ikke blive billigere :mellow:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har lige købt en BH i H&M, som er hudfarvet, men den har gennemsigtige plastikstropper og den lukkes i siden. Hele ryggen er også en gennemsigtig plastikstrop, så man netop kan have bh på selvom ryggen er bar og man lægger slet ikke mærke til den!! og så er prisen fantastisk 40 kr!!!

Jeg prøver lige at finde et billede af den!!

Pernille

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej piger.

Jeg har også købt kjole som skal bindes i ryggen og hvor det ikke går an med en almindelig stropløs BH. Jeg har det sådan med de plastikstropper at de kan ses alligevel.

Jeg har købt en BH som godt nok er lidt kedelig, men sidder hammergodt, som skal syes fast på kjolen så der ikke bliver nogle stropper at se.

Kjolen skal rettes til hos Panayotis og de har lavet det før så de mener ikke det er et problem.

Hilsen

Marlene. :balloon:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa.

Hvis du ikke har så meget der skal holdes oppe :balloon: , så jeg noget smart i en lingeri-

butik i Fields. Så vidt jeg lige kunne se, var det cups som faktisk bliver tapet under brystet, ved ikke hvordan det fungerer, men var måske en mulighed.

Jeg har endelig fundet en stropløs jeg kan bruge. Der er en del der skal holdes oppe! ;)

Håber du finder ud af noget.

Knus Sussepigen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej

Jeg har købt den mest fantastiske kjole, men bh...det volder lidt problemer. Min kjole er uden stropper, og i ryggen er der sådan nogen binde-bånd på tværs hele vejen ned, så man kan se rygge lidt igennem (ikke sådan vildt korsage-noget), men det er bare flot - når lige ryggen får lidt sommerkulør. Men men men en Bh uden stropper, og der ikke kan ses på rygge, det er ikke nemt!

Karina K - jeg mener du har købt den samme kjole som mig, hos Aksepot i Skanderborg, hvad gør du med BH?? Jeg tænkte på slet ikke at have nogen på, men vil måske nok føle mig lidt bar. Jeg har ikke det store der skal holdes oppe, så det kunne nu nok fint lade sig gøre uden BH.

Er der nogen der har gode ideer??

Flikke

Øh, hej igen Flikke

Jeg ved ikke lige, hvor min besvarelse gik hen.

Jeg prøver lige igen.

Nå, så du fik købt kjole hos Askepot, må man spørge hvilken model. Jeg har også købt kjole der og er helt sikker på, at jeg får samme problem. Jeg har endnu ikke fået prøvet/købt BH endnu, men det skal jeg vist i gang med. Jeg skulle have en med derned, når jeg skal prøve kjolen igen (engang her i maj).

Sanne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Flikke

Ked af at jeg først nu skriver, har været ramt af ormen mv. Jeg synes også, at den kjole der er på forsiden er enorm flot. Jeg har valgt nr. 9, men det er en hemmelighed, øh måske ikke længere.

Jeg har jo så samme problem som dig med bh'en.

Jeg skal giftes den 19.06. og min kjole er ikke kommet hjem endnu, uha hvor jeg er lidt utålmodig, for den skal jo lige sys ind og det tager jo også tid og så har vi jo helligdage mv.

Nå, men den skal nok komme. Hvornår er det nu lige, du skal giftes`?

'

'

Bryllupsdag

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Bryllupsdag....jeg har nu selv været på ferie i 3½ uge, og er lige kommet hjem igår. Jeg skal først giftes den 11.september, så der er god tid endnu. Jeg har fundet frem til at jeg vælger at sy en bh om, så jeg sætter nogle gennemsigtige stropper bagpå, det skulle kunne lade sig gøre, ligesom du ved - de stropper der er på en stropløs bh.

Pøj pøj med dit bryllup og kjolen.

Flikke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej igen Flikke

Lyder dejligt med 3½ uges ferie.

Jeg har købt en stropløs bh fra Marie Joe, og Askepot-modeller, hvor jeg faktisk skal hente kjolen i dag, juhu, har syet et par bånd i ryggen af kjolen, som jeg så kan hæfte bh'en i, så den ikke glider op på ryggen. Jeg har også først købt bh'en i går, så jeg håber det virker efter hensigten.

Jeg glæder mig vildt meget til at hente kjolen i dag. Da jeg var nede for at få den passet til, havde de så travlt, at det ikke var så sjovt at være der, men i dag håber jeg bare, at den sidder som den skal.

Jeg har også fået styr på sko, så nu er jeg næsten klar til om uha 16 dage.

Sanne

P.s. selv held og lykke i september

Redigeret af bryllupsdag
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej

Karina K - jeg mener du har købt den samme kjole som mig, hos Aksepot i Skanderborg, hvad gør du med BH?? Jeg tænkte på slet ikke at have nogen på, men vil måske nok føle mig lidt bar. Jeg har ikke det store der skal holdes oppe, så det kunne nu nok fint lade sig gøre uden BH.

Er der nogen der har gode ideer??

Flikke

Hej.

Hvis denne besvarelse er til mig, så har jeg valgt ikke at have noget under, synes kjolen støtter nok i sig selv.

Karina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Jeg har købt den mest fantastiske kjole, men bh...det volder lidt problemer. Min kjole er uden stropper, og i ryggen er der sådan nogen binde-bånd på tværs hele vejen ned, så man kan se rygge lidt igennem (ikke sådan vildt korsage-noget), men det er bare flot - når lige ryggen får lidt sommerkulør. Men men men en Bh uden stropper, og der ikke kan ses på rygge, det er ikke nemt!

Karina K - jeg mener du har købt den samme kjole som mig, hos Aksepot i Skanderborg, hvad gør du med BH?? Jeg tænkte på slet ikke at have nogen på, men vil måske nok føle mig lidt bar. Jeg har ikke det store der skal holdes oppe, så det kunne nu nok fint lade sig gøre uden BH.

Er der nogen der har gode ideer??

Flikke

Ellers kan man bruge gaffatape - Man kan købe noget rigtigt tape til at holde det på plads - det brugte min kusine nemlig....

Qnua Melle :bamsekram:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer